טיסה לארצות הברית

טיסה לארצות הברית, בין אם למטרות נופש ובין אם לצרכי עבודה והכנסה תאפשר לכם להיפגש עם מגוון עצום של מקומות, אנשים ותחומי עניין, כך שכדאי שתהיו מכוסים מכל הבחינות – גם בנוגע למה ששווה לדעת טרם ההגעה.
ביטוח נסיעות לארצות הברית

ביטוח נסיעות לארצות הברית

ביטוח נסיעות לארצות הברית הוא ביטוח אשר מותאם עבור מי שמתכנן לטוס לארה"ב. ארה"ב, אמריקה, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.

טיסה לארצות הברית – המקום שבו הכל קורה

ברוכים הבאים לארצות הברית – אחת המדינות הגדולות והמשפיעות ביותר בעולם. עם 50 מדינות ומעל 9,800 קמ"ר שמאכלסים כמעט את כל תחומי העניין על הפלנטה, פלא שכולם מעוניינים לבקר בה?

מבחינה גיאוגרפית ארה"ב מחולקת לכמה אזורים שונים, כך שאפשר למצוא בה מדבריות, נופים טרופיים, יערות גשם, הרים מושלגים, חופים, ביצות, שדות חקלאיים ועוד המון.

בשל גודלה וגם השינויים האקלימיים בין המקומות השונים, אין מנוס מלהסתפק בקומץ של יעדים בכל ביקור, כך שתאלצו בדרך כזו או אחרת להתמקד רק במספר אזורים רלוונטיים, או לנוע בין כמה מקומות מרוחקים דרך טיסות פנים, רכבות או השכרת רכב, בהם כדאי מאוד להתחשב בעת רכישת ביטוח נסיעות לארה"ב.

ביטוח טיסה לארצות הברית

בשל עלויות גבוהות במיוחד עבור שירותי הרפואה בארה"ב, חשוב מאוד שתדאגו לכיסוי ביטוחי מקיף מפני כל הוצאה רפואית שעלולה להתרחש – מביקור אצל רופא המשפחה, דרך רכישת כל תרופה שהיא ועד לצורך באשפוז או ניתוח חלילה, שעלותם עשויה להגיע לעשרות אלפי דולרים.

לשם ההמחשה, נציין שביקור רופא עולה בדרך כלל 200 $ ואף יותר, כאשר יום במיון יכול להגיע גם ל-5,000 $. אם תזדקקו לאשפוז, העלויות כבר צפויות להגיע ל-20-30 אלף דולרים.

ולכן כדי שתוכלו לטוס בראש שקט ולקבל כיסוי מלא לכל הוצאה שתזדקקו לה במעמד הנסיעה, ריכזנו כאן את עלויות ביטוח הנסיעות המוצעות מחמש חברות הביטוח המובילות, שדואגות עבורכם לכיסוי הרחב ביותר ולשיתופי פעולה עם מגוון גדול של ספקי שירותי בריאות בארצות הברית:

כמובן שלא רק המחיר צריך להשפיע על שיקולי החברה המבטחת ועליכם לבדוק מה נכלל בעלות, בדגש על גובה הכיסוי המתקבל. אם יש לכם צורך בכיסוי גם מפני החמרת מצב רפואי קיים, נסיעה במהלך ההריון ועוד, תצטרכו לרכוש הרחבה מתאימה בתוספת תשלום, הנמכרת בתעריף שונה בכל אחת מהחברות.

נופש בארצות הברית

אם אתם חולמים להגיע לחופשה אמריקאית, יש מספר גדול של יעדים בהם תוכלו לעשות זאת, כמובן לפי ההעדפה האישית שלכם בנוגע לנופים, האנשים, סוג הפעילויות ועוד.

מכיוון שמגוון האפשרויות כאן עצום, אנו ממליצים לרכוש שתי הרחבות ביטוח חשובות מאוד, שיסייעו לכם להשלים את החופשה בצורה הנוחה ביותר:

החברה המבטחת

עלות הביטוח ליום לפי גיל

פספוקרט קארד 3.3 $ ליום עד לגיל 60

בגילאי 61-65: 6.1 $ ליום

בגילאי 65-70: 9 $ ליום

בגילאי 71-75: 19 $ ליום

בגילאי 76-84: 33. 3$

מגדל 2.4 $ ליום עד לגיל 44

בגילאי 45-60: 3 $ ליום

בגילאי 61-65: 4.9 $ ליום

בגילאי 66-70: 7 $ ליום

בגילאי 71-75: 10 $ ליום

בגילאי 76 ומעלה: 11.2 $ ליום

הראל 3.7 $ ליום עד לגיל 60

בגילאי 61-70: 6.8 $-7.9 $ ליום

בגילאי 71-75: 11.6 $ ליום

בגילאי 76-85: 21.2 $ ליום

בגילאי 85 ומעלה: 32.5 $

כלל 2 $ ליום עד לגיל 18

עד לגיל 60: 2.7 $ ליום

בגילאי 61-65: 5.5 $ ליום

בגילאי 66-70: 7.5 $ ליום

בגיל 71 ומעלה: מותנה בחיתום

הפניקס 3.3 $ ליום עד לגיל 60

בגילאי 61-65: 6.1 $ ליום

בגילאי 66-70: 9 $ ליום

בגילאי 71-80: 15 $ ליום

בגילאי 81-85: 25 $ ליום

ביטוח ביטול טיסה

ביטוח ביטול טיסה המאפשר לכם לקבל החזר של עד 80% מהרכישות שלכם, כמו בתי מלון, הופעות, טיסות פנים וכו'.

ביטוח ספורט אתגרי

ביטוח ספורט אתגרי שמכסה אתכם מפני תאונות ופציעות במגוון פעילויות, מספורט ימי בחופים של מיאמי ועד סנפלינג מוטרף בילוסטון.

השקעות נדלן בארצות הברית

חלק גדול מהנוסעים לארה"ב באים בעקבות חזון השקעות הנדל"ן, שמתבטא בתשואה גבוהה למדי ובמגוון עצום של סוגי נכסים מניבים. מכיוון שנסיעות אלה מתבטאות על פי רוב בפרק זמן ארוך יותר מזה של החופשה המשפחתית הסטנדרטית, חשוב שתדאגו למלונות ולהעברות איכותיים וכמובן לביטוח שיכסה אתכם לכל משך הנסיעה, בכל מצב שייתכן ותזדקקו לו.

אטרקציות בארצות הברית

קשה עד בלתי אפשרי ליצור רשימה אחת וכוללת של כל האטרקציות בארה"ב ולכן בחרנו כמה מהאיקוניות והמרשימות ביותר, המבטאות את תחושת הגודל והזוהר האמריקאי:

גרנד קניון (Grand Canyon)

אחד מפלאי הטבע המופלאים והמרגשים ביותר בעולם, המצוי בתוך שמורה בחבל ההררי המרגש של קולורדו. כאן אפשר לצאת לטיולי שטח, קמפינג ונופים, בין אם אתם משפחה עם ילדים ובין אם רציתם מקום טוב לטרק בו.

הבית הלבן

המקום שבו מתקבלות כל ההחלטות החשובות בעולם המערבי ומומלץ לתפוס כאן את אחד הסיורים הרבים, המפגישים אתכם עם סיפורי גדולי האומה וכמובן משכני הנשיאות.

לאס וגאס

חיי הלילה של וגאס הם משהו שבהחלט לא מומלץ לפספס. עיר השעשועים וההימורים מושכת אליה מיליוני תיירים בכל שנה ולא רק את אלה שבאים לנסות את מזלם: הופעות ענק, פארקים, מוזיאונים, מלונות שווים ומה לא.

גשר הזהב

אחד הסמלים המרכזים של ארה"ב, המתנוסס מעל שני מגדלי ענק בגובה 320 מטרים ומציע כשלעצמו מגוון עצום של מופעים על גבי מסכים ענקיים ותצפית מדהימה אל המפרץ.

פסל החירות

כמובן הסמל הבולט ביותר של אמריקה הצפונית, שלא ישאיר אתכם אדישים במבט מקרוב. אפשר להגיע לפסל החירות במעבורת ששטה סביבו או להיכנס לאתר הפסל ולהעפיל עד לפסגה המרהיבה שלו.

נסיעה לארה"ב – הזדמנות מדהימה לראות עולם

איפה שלא תהיו ומה שלא תעשו, ארצות הברית תאפשר לכם הנאה, עניין וייתכן שגם תעסוקה ורווחים. אנחנו ב- iShield ביטוח נסיעות לחו"ל מזמינים אתכם לבחור את הכיסוי הביטוחי הטוב ביותר למטרת הנסיעה ולדאוג שהיא תהיה מוגנת מכל בחינה אפשרית.

מעוניינים בהצעה אטרקטיבית על הביטוח? לחצו עכשיו לרכישה אונליין ונדאג לתת לכם שירות מעולה.

פרסומת - Ad
דילוג לתוכן