פספורטכארד ביטוח נסיעות לתאילנד

פספורטכארד ביטוח נסיעות לתאילנד

פספורטכארד מציעה ביטוח נסיעות מותאם לטיול בתאילנד. תאילנד ניחנה באיים מדהימים ביופיים, אטרקציות שלא תמצאו באף מקום אחר, תושבי המקום נעימים וחייכניים ויש הכל מהכל, ובשפע. תאילנד היא היעד המושלם לחופשה זוגית, לטיול חברים וגם למשפחות. גם המחירים זולים ביחס ליעד.

 

תאילנד מושכת בכל שנה המון תיירים מכל העולם, ויחד איתם גם מאות אלפי ישראלים. ישנן הרבה סיבות טובות לעובדה שתאילנד כל כך אהובה על כולם – זו ארץ טרופית שופעת טבע וחוויות, בשילוב חופים ואיים קסומים כמו מתוך סרט או חלום. אם עדיין לא ביקרתם בתאילנד בכתבה הזו תקבלו טיפים שווים למי שעומד להגיע בפעם הראשונה בתאילנד. ואם כבר ביקרתם בתאילנד, קבלו מספר אטרקציות מדליקות שעוד לא הכרתם.

 

פספורטכארד ביטוח נסיעות לחו"ל

 

ביטוח נסיעות מותאם לטיול בתאילנד

מי שנוסע לתאילנד צריך להיות מוכן לכל בימיני בעיות שעשויות לקרות במהלך הטיול. כך כמו למשל אובדן מזוודות, טיפול רפואי, הוצאות בשל מצב חירום שמצריך לקצר את החופשה, הוצאות שונות בשל עיכובים, ביטול טיסה, חילוץ חירום ועוד.

חשוב להבין שייתכן ויהיו הבדלים בצרכים של מטיילים כאלה ואחרים בתאילנד כיוון שיש כמה סוגים אפשריים לחופשה. כל טיול מצריך ביטוח נסיעות לחו"ל שיהיה מותאם לאופי הטיול המתוכנן.

 

פספורטכארד ביטוח נסיעות

 

מה כלול בביטוח נסיעות לתאילנד ומה לא

חברות ביטוח שונות מציעות ביטוחי נסיעות לחו"ל בצורת פוליסות שונות. לפעמים אפילו כאלה שבהגדרתן נועדו במיוחד לטסים ליעד מסוים. ביטוח נסיעות לחו"ל עם פספורטכארד יתאים לנוסעים לכל יעד בעולם, וכמובן שגם לתאילנד. הפוליסה של פספורטכארד חובה בתוכה כרטיס מיוחד אתו תשלמו במצב בו תצטרכו להפעיל את הביטוח. כך שאתם בעצם לא מוציאים כסף מטעמכם (וזאת לעומת הרבה פוליסות אחרות, בהן המבוטח צריך לשלם תחילה מכיסו ומאוחר יותר מקבל החזר מחברת הביטוח. פוליסת ביטוח נסיעות של פספורטכארד כוללת גם הוצאות רפואיות (עד חמישה מיליון דולרים).

 

חופשה חווייתית בתאילנד

מטיילים לתאילנד שרוצים לעסוק בפעילויות אקסטרים אשר כרוכות בסיכון מסוים בצידן. כגון טיפוס על מצוקים או טרקים באזורים של טבע פראי. חייבים לוודא כי פוליסת ביטוח הנסיעות שהם עושים לעצמם תספק מענה טוב גם בשביל בעיות שעלולות לקרות במסגרת פעילות מיוחדת. חברת פספורטכארד מציעה הרחבה של הכיסוי בפוליסת הביטוח. באופן מותאם לכל סוג טיול, וזאת לצד הרחבה נוספת שתכסה שלל מצבים רפואיים ביטוחים.

טיול בתאילנד היא בהחלט חוויה שלא תשכחו במשך הרבה מאוד זמן. חשוב לצאת לחופשה בתאילנד עם ביטוח נסיעות מתאים לטיול שתכננתם. בחברת פספורטכארד תקבלו מבחר פוליסות ביטוח נסיעות המתאימות לנוסעים לתאילנד. עם כל התוספות והכיסויים הייחודיים באופן מותאם ליעד הזה ולאפשרויות של הפעילויות השונות שנכללות במסגרת החופשה.

פרסומת - Ad
דילוג לתוכן