ברלין – טיפים ואטרקציות בעיר

כל הטיפים והאטרקציות לחופשה בברלין לצעירים כולל ביטוח נסיעות לחו"ל לברלין המותאם לאופי הטיול

ברלין היא עיר אהובה מאוד על תיירים מכל רחבי העולם. זאת בעיקר הודות לאווירה התעשייתית המודרנית בשילוב אדריכלות אירופאית קלאסית, אומנות, חיי לילה סוערים ומחירים אטרקטיביים. תוכלו ליהנות בברלין יותר ממה שאתם מתאים לעצמכם . אספנו כמה טיפים לקראת חופשה בברלין התוססת.

 

מעבר לחומה – אטרקציות בעיר ברלין

בכל מה שקשור לאטרקציות בברלין, חלק מהן כלל לא כרוכות בתשלום בכניסה. ה-Eastside Gallery, לדוגמה, הוא אתר מעניין וחינמי, לצעירים ולמבוגרים. זהו השריד הארוך ביותר שנשאר מחומת ברלין, אשר מכוסה באומנות גרפיטי צבעונית ומהווה יצירת אמנות ארוכה ביותר. יש לציין כי 106 אמנים מרחבי העולם הספיקו לצייר על שרידי החומה ופשוט יצרו מעין גלריית אומנות פתוחה, כסמל לחירות. תוכלו להגיע לכאן בהליכה מתחנת הרכבת Ostbahnhof.

כמו כן, תוכלו לחזור לתחנת הרכבת ולנסוע לתחנת Hauptbahnhof שהיא תחנת הרכבת הגדולה והמרכזית. יוצאים מהתחנה ומתקדמים לעבר המבנה עם הכיפה השקופה. זהו בניין הרייכסטאג (Reichstag), ששימש בעבר כמושב הפרלמנט בגרמניה עד שנת 1933.

אפשר להיכנס למבנה ללא תשלום וליהנות מתצפית מהממת על העיר. חשוב לתאם את הביקור מראש, וקחו בחשבון שייתכנו תורים בכניסה.

משם תוכלו להמשיך רגלית אל עבר שער ברנדנבורג (Brandenburger Tor), שהוא הסמל לחלוקת ברלין וגם המקום בו עבר הגבול בין מזרח העיר למערב העיר.

צמוד לשער ניצבת אנדרטת השואה, שזהו מבנה ענק שהוקם במיקום בו פעלה לשכתו של היטלר. מדובר באתר חשוב ומשמעותי מאוד להגיע אליו, כאשר מבקרים בברלין.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

 

בברלין קחו אוטובוס!

קווי האוטובוס 100 ו-200 מציעים לכם סיור תיירותי במרבית האתרים המרכזיים שבעיר, כמו אוטובוס תיירים, רק במחיר נסיעה רגילה באמצעי התחבורה העירוניים. תוכלו גם להצטרף לסיורי היכרות עם העיר ללא תשלום. הסיורים יוצאים פעמיים כל יום, ונמשכים בין 3-5 שעות, תלוי במדריך ובסוג הסיור.

מומלץ בחום לקחת לפחות סיור אחד. במהלך הסיור, תוכלו להתוודע לדברים שלא מופיעים באף מדריך תיירות, תעברו על פני מקומות מעניינים שעל פניו הייתם יכולים לטעות ולחשוב שאין להם כל חשיבות, וחוץ מזה האווירה בסיורים היא צעירה ונעימה, ותמיד מלאה במטיילים מכל העולם. הסיורים אמנם אינם כרוכים בתשלום, אבל נהוג לתת טיפ למדריך, בדרך כלל בין 10-15 אירו.

סיור בכיפת הרייכסטאג. הוא אמנם סיור תיירותי אבל מומלץ ביותר. המבנה עצמו מיוחד והנוף הנשקף מלמעלה עוצר נשימה. צריך להזמין מקום מראש ולהגיע עם דרכון על מנת להיכנס. כמובן שגם אנדרטת השואה שנמצאת קרוב יחסית, בהחלט שווה ביקור.

האטרקציה שאתם לא מכירים

בית הכלא של השטאזי. זה אתר אטרקטיבי שלא הרבה מגיעים אליו, אולי משום שהוא נמצא קצת רחוק מחוץ למרכז העיר, ואולי בגלל שהוא פשוט לא מוכר מספיק, אבל זהו אחד מאתרי האטרקציות הכי מרתקים שיש לברלין להציע.

 

המסעדות שישאירו לכם טעם של עוד

נני- דווקא בברלין תאכלו אוכל ישראלי. נני היא מסעדה ישראלית מצוינת הנמצאת על הגג של מלון 25h מעל גן החיות. במקום תהנו מנוף משגע שצופה על כל העי,ר ואוכל פשוט מעולה. המחירים אמנם קצת יקרים ביחסית למסעדות אחרות בברלין, אבל לא מוגזמים מדי. כדאי להזמין מקום אם באים בסוף השבוע  כי לרוב תיתקלו בתור בכניסה של כרבע שעה לפחות, ועדיין, שווה לחכות. ממול יש גם בר שווה  ה-מאנקי בר, והוא גם מומלץ מאוד לשבת בכיף על בירה או קוקטייל מפנק.

כתובת – Budapester Straße 40, 25hours Hotel Bikini

מקס ומוריץ – מסעדה גרמנית אותנטית הנמצאת בקרויצברג. מציעה אווירה נעימה, אוכל טוב, מלא מנות גרמניות מסורתיות שכדאי לנסות, ושטרודל תפוחים חלומי לקינוח. לא פחות חשוב, המחירים סבירים ביותר. חובה להזמין מקום.

כתובת – Oranienstraße 162, 10969

 

אומאמי – מסעדה ויאטנמית מעולה שנמצאת בפרנצלאואר ברג בדיוק מול מגדל המים וקולוויץ פלאץ, שבמזרח העיר. האוכל מעולה, העיצוב אותנטי, יש מקומות ישיבה על הרצפה וגם לשולחנות, והמחירים סבירים. כדאי להזמין מקומות מראש אם אתם קבוצה או באים בסוף השבוע.

כתובת – Knaackstraße 16

ברלין לצעירים

ברלין היא בין הערים הפופולאריות ביותר באירופה לתיירים צעירים ובצדק. היא מציעה את כל היתרונות שיש בעיר גדולה, תחבורה נוחה ואתרים מרתקים, השהייה בה לא יקרה, יש בה שכונות טרנדיות עמוסות בצעירים וכמובן, גולת הכותרת – חיי לילה מטורפים וסופר תוססים.

בשנים האחרונות הפכה ברלין, ליעד תיירותי מבוקש מאוד לצעירים וצעירות שמגיעים אליה מכל רחבי העולם. ברלין מושכת כל כך, כי היא עיר ליברלית ויש בה אווירה צעירה ומשוחררת, דבר שבא לידי ביטוי בכל דרך אפשרית.

נוסף על כך, זוהי עיר הזולה ביותר במערב אירופה. עלויות המחייה הנוחות הפכו אותה ליעד אטרקטיבי מאוד לכל מי שרוצה חופשה כיפית במקסימום, אך לשלם מינימום.

נוסף על כך, ברלין היא בלי צל של ספק אחת מהערים היותר מלהיבות ושוקקות חיים באירופה, בכל מה שקשור לבילויים וחיי לילה היא ידועה כמקום החם ביותר באירופה. אם אתם מחפשים מסיבות מגניבות עד הבוקר, זה היעד בשבילכם. וכמו בכל מקום אחר בעולם, אלה האנשים שגרים בה ושמבקרים בה, שעושים אותה לכל כך אטרקטיבית.

 

זה המקום בו טכנו ואלקטרו נפגשים – חיי בלילה בברלין

בכל מה שקשור לחיי לילה, שזה אחד הפרמטרים הכי חשובים למטיילים צעירים, העיר הזו בין המובילות בתחום באירופה. מספר המועדונים והברים בברלין היא עצומה, וכל אחד יכול למצוא כאן את המקום שמתאים לו ואת המוסיקה שהוא אוהב – 80', 90', מטאל, טכנו, אלקטרו, אינדי ועוד. המועדון המוביל ביותר בעיר, ואגב, גם באירופה בכלל, הוא ה-Berghain, שנמצא במבנה אשר שימש בעבר כתחנת כוח, והמקום הזה ידוע במסיבות ענק ברמה אחרת, ובמדיניות כניסה קשוחה.

יש מקרים בהם אנשים ממתינים מחוץ למקום  שעתיים ובסוף לא נכנסים, אז קחו את זה בחשבון. ועדיין אם נכנסתם, זכיתם בחוויה מטורפת.

כתובת – Am Wriezener Bahnhof, Friedrichshain.

מועדון מוכר נוסף

הוא הווטרגייט (Watergate), שיש בו שתי קומות, כשבראשונה, תוכלו ליהנות מדרינק בבר או בספות עד שהמסיבה בקומה השנייה תתחיל. בקיץ אפשר גם להתאוורר ולצאת למרפסת חיצונית גדולה ויפה על נהר השפרה. בסביבות השעה אחת בלילה, הרבה אנשים מגיעים ועולים ישר לקומה השנייה, שם מתקיימת המסיבה האמתית.

בקומה השנייה יש בר נוסף וכמובן, שם כל האקשן סביב הדי.ג'יי. הליין משתנה לפי היום בשבוע, למשל, ימי חמישי הם ימי סצנת האנדרגראונד טכנו וההאוס.

כתובת – Falckensteinstraße 49.

אם מדיניות הכניסה הקשוחה בברגהיין מרתיעה אתכם, אבל עדיין בא לכם על מסיבה משוגעת ברמה של ברלין, כדאי לכם לנסות את מועדון ה-Tresor, שהוא אחד המועדונים הייחודיים ביותר בברלין, אשר ממוקם ברובע מיטה, במבנה שמזכיר בונקר תת-קרקעי ומיטב הדי ג'ייז מרחבי אירופה ומהעולם מתקלטים בו.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

 

ביטוח נסיעות לחו"ל לברלין בהתאמה אישית

כידוע לכולם, עלות שירותים רפואיים בחו"ל היא מאוד יקרה, ומדובר בעלויות גבוהות, מה שיכול, להביא אתכם להוצאות גבוהות שאינן צפויות. על מנת שלא תיאלצו לשאת בהוצאות גבוהות במקרים כאלה, חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל רחב שיעניק לכם כיסוי מרבי אתכם וייתן מענה בכל מקרה רפואי בחו"ל.

כמו כן חשוב מאוד לבטח את רכושכם על מנת שתהיו מכוסים בכל מקרה של גניבה, אובדן או כל נזק אחר לרכוש שאתכם.

 

עיקרי פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל לברלין

הטסה של מלווה מהארץ למקום האשפוז של המבוטח בחו"ל

כיסוי למכלול הוצאות רפואיות ו/או אשפוז בחו"ל, כולל בעקבות מגיפת הקורונה

כיסוי להוצאות שהייה, האורכות מעבר לתקופת הביטוח, במקרה שנדרש בידוד בחו"ל

כיסויים נוספים שאנו ממליצים עליהם, במידת הצורך כמובן:

מטען (כבודה) – כולל כיסוי למכשיר הסמארטפון ולמחשבים ניידים

הרחבה למצב בריאותי קיים (אך יציב)

ביטול השתתפות עצמית בהשכרת רכב

הרחבת ביטוח נסיעות לספורט חורף וספורט אתגרי

על מנת להתמודד עם האתגרים יוצאי הדופן של משבר הקורונה ועם הפקת הלקחים מתקופה זו, חברות ביטוח שונות הרחיבו את הכיסוי הניתן למבוטחים לקראת נסיעה, כך שהפוליסה תספק מענה בסיסי במקרה של קיצור ו/או ביטול נסיעה בשל מגיפה כלשהיא.

 

דרך ishield סוכנות לביטוח תוכלו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לברלין משתלם ומותאם לנסיעה שלכם! 

רוכשים ביטוח נסיעות ב- Ishield  המרכז לביטוח נסיעות לחו"ל המשווקת ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורט קארד, הפניקס smart travel, הראל first class, במחיר המשתלם ביותר בישראל, אנחנו ב-ishield  ביטוח מאמנים בשירות מהיר ומקצועי למבוטחינו בכל שעות היממה, ובנוסף אנו זמינים ללקוחותינו השוהים בחו"ל 24/7 ב-whatsapp

ולזכור, גם בארץ רחוקה, טוב שיש מישהו קרוב, ishield ביטוח. רוצים לקבל את ההצעה המתאימה והמשתלמת ביותר עבור ביטוח נסיעות לחו"ל? צרו אתנו קשר

פרסומת - Ad
דילוג לתוכן