ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה

ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה כשמו כן הוא - יאפשר לכם לבטל את כרטיס הטיסה *בשל אירוע לא צפוי, ולא רק את כרטיס הטיסה עצמו אלא גם ביטול המלון, חבילות נופש ועוד.

* בכפוף להשתתפות נמוכה בלבד ובכך להגן עליכם מפני כל תרחיש לא מתוכנן שהתקיים לפני שיצאתם מגבולות המדינה.

חשיבותו של ביטול טיסה מכל סיבה למגוון מצבים

בין אם מדובר בטיסה שתוכננה מראש זמן רב ובין אם בנסיעה ספונטנית, לעולם צפויים להתרחש אירועים לא מתוכננים שעלולים לגרום לביטול הנסיעה. אלא שבמצב כזה, חברת הנסיעות מעניקה אפשרות ביטול עד למועד מסוים טרם הטיסה, כשלאחריו תחויבו במחיר הטיסה המלא.

בכך נבצרת מישראלים רבים האפשרות לשמור על כספם בכיסם, בשל הוצאות הטיסה שכלל לא עלו עליה. לכך צריך להוסיף גם את הפיתוי של רבים לסגור את הטיסה עם אחת מחברות הלואו קוסט הרבות, שמציעות טיסות במחירים אטרקטיביים מאוד, גם אם ידוע מראש שהנסיעה לא תהיה וודאית.

מצד שני, יש מי שיעדיפו לרכוש את כרטיסי הטיסה ליתר ביטחון בטווח של כמה חודשים ואפילו שנה קדימה, מבלי לדעת מה צפוי עד למועד הנסיעה. עם ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה אתם מוגנים ללא שום קשר לסוג הכרטיס או עלות הנסיעה שנרכשה.

מה כולל ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה?

דרך חברת הפניקס, הראל או פספורט קארד תוכלו לבצע הרחבה לביטוח הנסיעות בשם ביטוח ביטול טיסה, המעניקה לכם את האפשרות לבטל את הטיסה בטווח של עד 12 שעות לפני מועד הבורדינג, בכפוף להודעה על כך לחברת התעופה, קבלת אישור בכתב והעברתו לביטוח.

ההחזר המתקבל בגין ביטוח זה עומד על כ-80% ואף יותר בחברות הביטוח השונות ומכיל גם את עלות הפרמיה ששולמה. חשוב לציין כי זהו אינו ביטוח הנסיעות כשלעצמו, אלא ביטוח ייעודי ונפרד המותאם לסיטואציות באשר הן, שלא ניתן היה לצפות מראש ושמאלצות אתכם לבטל את הנסיעה המתוכננת.

ביטוחים אלה מכסים לא רק טיסות חוץ ופנים, אלא נסיעות מכל סוג אחר לרבות הפלגות, נסיעות בחו"ל ברכבות, הופעות ואת דמי הביטול בשל אי הגעתכם למלון שסגרתם – כמובן בהתאם לתנאיה של כל פוליסת ביטוח באופן נפרד.

ביטוח כרטיס טיסה: איך בדיוק זה עובד?

אם רכשתם כרטיס טיסה וכבר שריינתם את כל ההעברות והנסיעות הכרוכות במסגרת הנסיעה אך אינכם בטוחים במה שעלול להתרחש עד לאותו מועד, תוכלו לרכוש גם ביטוח ביטול כרטיס נסיעה עד שבעה ימים מיום הכרטוס ולהפעיל את הפוליסה עד 12 שעות טרם ההמראה, מכל סיבה שהיא.

במילים אחרות, אפשר לנצל את הביטוח ללא תלות בסיבת הביטול, גם אם לא התעוררתם בזמן לטיסה או שמצב מסוים מאלץ אתכם לדחות אותה. חברת הביטוח לא תוכל להתנות את הפעלת הביטוח בסיבה הנמסרת, גם אם מדובר בסיבה לא מספקת או ייחודית מאוד.

האם קיים הבדל בין ביטוח נסיעות לחו"ל לבין ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה?

שמות הכיסויים בהחלט מבלבלים חלק גדול מהצרכנים ולכן לנו בסוכנות הביטוח Ishield חשוב שתקבלו את המידע השקוף והמדויק ביותר בנושא:

ביטוח ביטול הטיסה מכל סיבה שהיא איננו מהווה ביטוח נסיעות ועל כן לא מכסה הוצאות רפואיות בחו"ל, פינוי לטיפול דחוף, ביטוח כבודה או נזק לציוד האישי, הרחבות ביטוחיות הכרוכות בסוג הנסיעה ומהלכה ועוד.

ביטוח ביטול טיסה מכסה אתכם רק מפני ההוצאות ששולמו בגין הנסיעה עצמה, כאשר פרק הזמן הנלקח בחשבון הוא הטווח שבו הייתם אמורים לצאת מן הארץ ועד לחזרתכם ארצה.

ביטוחים אלה מעניקים לכם החזר בגובה של 80% מגובה דמי הביטול (כלומר שיחול מצידכם תשלום בסך 20% מדמי הביטול בלבד), לצד כל השירותים שרכשתם לצורך הנסיעה כמו הזמנת חבילת נופש, שיט, טיסות פנים, הופעות ואירועי ספורט ועוד.

מכיוון שביטוח הנסיעות לחו"ל כשלעצמו לא כולל כיסוי לביטול טיסה בשום מקרה שהוא, מדובר במוצר ביטוחי חיוני וחשוב המאפשר לכם להמתין בראש שקט לנסיעה המתוכננת ולהימנע מעלויות גבוהות שתאלצו להן במפתיע.

ביטוח ביטול טיסה בחברות הביטוח: מה מציעה כל אחת מהן?

כסוכנות נסיעות אמינה וותיקה העוסקת אך ורק בביטוח נסיעות, אנו שמחים להציג בפניכם את ההצעה לביטוח ביטול טיסה מכל סיבה, כפי שהיא נמסרת על ידי שלוש חברות הביטוח המובילות כיום בשוק ביטוחי הנסיעות לחו"ל: פספורטקארד, הפניקס וחברת הראל.

ביטוח ביטול טיסה של חברת פספורט קארד

חברת פספורט קארד מציעה ביטוח ביטול נסיעה וכן ביטוח לקיצור הנסיעה מכל סיבה, כמו פטירה, מצב רפואי, תחלואה בקורונה ועוד.

על מנת להפעיל את הביטוח במקרה של ביטול או קיצור הנסיעה, תתבקשו להגיש לחברה מסמכים רפואיים רלוונטיים כמו אישור או המלצה רפואית, סיכום אשפוז, תעודת פטירה, דו"ח משטרה וכן כל הוכחה נוספת לכך שבוטלו מרכיבי הנסיעה השונים (בגיבוי קבלות וחשבוניות כמובן) לגבי גובה הביטול ודמי ההחזר בשל חיובי המלונות, שינוי כרטיסי הטיסה ועוד.

חשוב לציין כי ההחזר מהביטוח לא חל על מצבים שבהם ביטול הנסיעה שלכם התרחש בשל פטירה או מצב רפואי שאירעו במהלך ששת החודשים שלפני רכישת הפוליסה.

היתרון המרכזי בביטוחי הנסיעות של פספורט קארד הוא השימוש בכרטיס נטען לכיסוי ההוצאות ובנוסף פעילותה היעילה של החברה דרך שירותי האפליקציה דרכם ניתן להגיש את התביעה ולהעביר את כלל המסמכים. לצורך הפעלת הביטוח תתבקשו לפנות לכל גורם שממנו הזמנתם את מרכיבי הנסיעה השונים ולקבל מהם את ההחזרים ואסמכתאות על גובה דמי הביטול.

ביטוחי ביטול טיסות מכל סיבה בחברת הפניקס

סוכנות "טריפ גרנטי" של חברת הפניקס היא זו שמספקת את ביטוח ביטול הטיסה עבור החברה, שמעניקה את האפשרות לבטח את כלל ההוצאות שנרכשו תמורת הנסיעה ושירותי התיירות הנוספים שהוזמנו מבעוד מועד.

הפוליסה תתאים לרוכשי כרטיסי טיסות שכבר הזמינו מראש את הכרטיס ואת יתר השירותים התיירותיים, כך שבמקרה של ביטול ישופו המבוטחים בגובה 80% מכלל הסכום ועד לגובה של 20,000$.

הכיסוי הינו במסגרת ביטול טיסה מכל סיבה וללא צורך בנימוקים או אישורים לנסיבות הביטול. ביטוח זה מתאים ליחידים או לכל בני המשפחה תחת אותו הכיסוי.

ביטול הטיסה דרך חברת הראל ביטוח

הכיסוי של הראל למצבים של ביטול הטיסה מכל סיבה מעניק לכם כיסוי של כרטיסי הטיסה, שיט, חבילות נופש, מלונות, טיסות פנים וטיסות המשך וכן הופעות. ביטוח זה מופק על ידי סוכנות איישילד ובעלות של 6% בלבד מעלות העסקה – מה שהופך אותו לביטוח ביטול טיסה המשתלם ביותר בישראל!

הביטוח ניתן לרכישה עד 15 ימים מיום הרכישה של רכיבי הנסיעה ומתאים לביטולים של עד 12 שעות טרם הטיסה. אם ביטלתם את הנסיעה עד 12 שעות לפני, תתבקשו להשתתפות עצמית של 20% בלבד. בביטול במסגרת 12 השעות שעד מועד הטיסה, דמי ההשתתפות העצמית יהיו בגובה 40%.

מעוניינים בביטוח ביטול טיסה מכל סיבה? ב- iShield ביטוח נסיעות לחו"ל תמצאו את הכיסויים המשתלמים והאיכותיים ביותר בישראל. צרו עמנו קשר ונדאג לכם כבר עכשיו.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן