ליברפול – הרבה יותר מהביטלס והכדורגל

הרבה יותר מהביטלס והכדורגל ואלו 7 אתרים שחובה לבקר בהם בעיר ליברפול וביטוח נסיעות לחו"ל מותאם

ליברפול מציעה שופינג, היסטוריה, מבחר מוזיאונים, פארקים ירוקים – וכמובן כדורגל מרגש ועולם שלם של להקת הביטלס. במרחק של רק כמה מאות קילומטרים מלונדון, נסיעה ברכבת, ישנה אחת הערים המיוחדות יותר באנגליה. אם אתם מגיעים לביקור בליברפול, כאן תמצאו כמה המלצות שוות.

מי לא אוהב את לונדון. לונדון היא הניו יורק של אירופה, עיר שגדושה במקומות היסטוריים מרתקים, באתרי בילוי מעניינים, בכיכרות ההיסטוריים שעדיין נשמרת בהן הטרנדיות ומהוות מוקד התאספות ובילוי בכל שעות היום והלילה, בפארקים רחבים, במוזיאונים חשובים ומוכרים – וכמובן בשופינג בלי גבולות. אך מעטים יודעים שבאנגליה יש הרבה יותר מלונדון בלבד, ומי שמחפש אופציות אחרות, נוספות לבירה, מקומות מעניינים ומיוחדים – יוכל למצוא אפשרויות מחוצה לה במרחק נסיעת רכבת.

ליברפול, היא דוגמה מעולה לאחת הערים המרתקות ביותר באנגליה. ליברפול אמנם לא מהווה מוקד אטרקטיבי לתיירים ישראלים, אבל מגיעים אליה תיירים מרחבי העולם, והיא באמת עיר שמשלבת הכל.

יש בליברפול הרבה היסטוריה, ספורט (איך אפשר בלי כדורגל), מוזיאונים, חיי לילה תוססים, שופינג כיפי, אוכל מצוין, נמל מהמם ומעל הכול הרבה ביטלס.

ביטוח נסיעות לחו"ל

 

הקתדרלה האנגליקנית בליברפול

הקתדרלה האנגליקנית של ליברפול היא אחת מהכנסיות הגדולות ביותר באנגליה.

סגנון הבנייה שלה הוא ניאו-גותי ולקח רק 74 שנים לבנות אותה. היא תופסת שטח של כ-9,600 מטר רבוע, ומגדל הפעמונים בה הוא בין הגבוהים והמרשימים בעולם.

 

אין ליברפול בלי ביטלס

אין מי שמגיע לבקר בליברפול בלי להתעמק קצת בעבר של הלהקה הגדולה בהיסטוריה – הביטלס. אי אפשר להעלים עין מכמות הריגושים שליברפול מציעה בכל מה שקשור לביטלס.

ראשית, אל תוותרו בשום על המוזיאון 'סיפור הביטלס', ברציף אלברט.

זהו מוזיאון חווייתי, מקיף ומרתק שמספק חוויה לא רגילה למבקרים בו, גם את אלו שמחשיבים את עצמם מעריצים שרופים של הביטלס.

נוסף על כך, אם תרצו לצאת קצת לשטח ולראות מקרוב את הבתים בהם גדלו ג'ון, פול, ג'ורג' ורינגו – כדאי לכם לקחת את הסיור 'מסע הקסם המסתורי', שיוצא גם הוא מרציף אלברט.

הסיור אורך כשעתיים ועובר בכל התחנות החשובות בעיר, –בתיהם של כוכבי הלהקה, המועדונים בהם הופיעו בעיר, וכן אתרים ורחובות המוזכרים בחלק משיריהם.

 

כדורגל

הרבה מאוד תיירים מגיעים לעיר כדי לראות במשחק של קבוצת הכדורגל ליברפול, שנחשבת לאחת מקבוצות הכדורגל האהודות בעולם. ובאמת החוויה שעובר קהל במשחק כדורגל של ליברפול היא חוויה חד לא רגילה. החוויה מתעצבת בעת משחק דרבי בין ליברפול ליריבה בעיר, אברטון. גם אם אין משחק עדיין תוכלו לבקר באצטדיון אנפילד שהוא המגרש הביתי ליברפול.

מלבד זאת, תוכלו להצטרף סליורים מודרכים באצטדיון, הכוללים גם סיור מרתק במוזיאון הקבוצה. מחוץ לאצטדיון יש כמה מסעדות, ברים מדליקים וכמובן חנות המזכרות הרשמית.

 

פארקים ירוקים ופסטורליים

בליברפול יש כמה וכמה פארקים, אך היפה מכולם הוא ללא ספק פארק ספטון.

אחרי שתסיימו עם המוזיאונים, המסעדות וכל החנויות, כדאי לכם מאוד לקפוץ לפארק המקסים הזה ולנשום קצת שלווה ונחת. סביר להניח שתיתקלו בברווזים ובסנאים, שנוכחותם בפארק היא בגדר הרגיל, והתושבים המקומיים נוהגים להגיע, לשחק עם הילדים, או סתם לנוח.

בקלות תוכלו להעביר שם כמה שעות טובות בכיף.

בפארק יש גם אגם ואפשר לשוט בו בסירות, יש מזרקות יפהפיות, מתקני שעשועים לילדים, ובמה להופעות ואירועים שמתקיימים בו.

 

שופינג בליברפול

קל מאוד ופשוט להתמצא בליברפול, הרחובות במרכז העיר קרובים יחסית זה לזה. אם תרצו לצאת לעשות קניות, לכו לאזור הרחובות Church, Bold, Lord וכמובן לרציף אלברט.

העיקר הוא המדרחובים ולידם יש קניון גדול – 'ליברפול וואן'. המדרחובים רחבים וכיף לשוטט בהם, ולאורכם יש כל מיני מסעדות נחמדות וחנויות של הרשתות השוות ביותר, כולל סניף גדול של פריימארק.

 

עשו ביטוח נסיעות לחו"ל לליברפול בהתאמה אישית

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא ההבטחה שתהיו מוגנים מכל בחינה אפשרית בעת שהותכם בחו"ל.

כפי שידוע לכולם, עלות שירותים רפואיים בחו"ל היא יקרה מאוד, ויכולה להוביל אתכם להוצאות גבוהות שאינן צפויות. על מנת שלא תיאלצו לשאת בהוצאות גבוהות במקרים כאלה, חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל רחב שיעניק לכם כיסוי מרבי אתכם וייתן מענה בכל מקרה רפואי בחו"ל.

 

עיקרי ביטוח נסיעות לחו"ל לליברפול

הטסה של מלווה מהארץ למקום האשפוז של המבוטח בחו"ל

כיסוי למכלול הוצאות רפואיות ו/או אשפוז בחו"ל

כיסוי להוצאות שהייה האורכות מעבר לתקופת הביטוח, במקרה שנדרש בידוד בחו"ל

כיסויים נוספים שאנו ממליצים עליהם, במידת הצורך כמובן:

מטען (כבודה) – כולל כיסוי למכשיר הסמארטפון ולמחשבים ניידים

קיצור וביטול נסיעה כולל עקב מגפה

הרחבה למצב בריאותי קיים (אך יציב)

ביטול השתתפות עצמית בהשכרת רכב

 

דרך ishield סוכנות לביטוח תוכלו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לליברפול משתלם ומותאם לאופי הנסיעה שלכם

רוכשים ביטוח נסיעות ב- Ishield  המרכז לביטוח נסיעות לחו"ל המשווקת ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורט קארד, הפניקס smart travel, הראל first class, במחיר המשתלם ביותר בישראל, אנחנו ב-ishield  ביטוח מאמנים בשירות מהיר ומקצועי למבוטחינו בכל שעות היממה, ובנוסף אנו זמינים ללקוחותינו השוהים בחו"ל 24/7 ב-whatsapp

ולזכור, גם בארץ רחוקה, טוב שיש מישהו קרוב, ishield ביטוח.

רוצים לקבל את ההצעה המתאימה והמשתלמת ביותר עבור ביטוח נסיעות לחו"ל? צרו אתנו קשר

פרסומת - Ad
דילוג לתוכן