דרום איטליה – חלום איטלקי ים תיכוני

דרום איטליה – חלום איטלקי ים תיכוני וביטוח נסיעות לחו"ל מותאם לטיול לדרום איטליה

גם אם ביקרתם באיטליה פעמים רבות, לא חוויתם אותה לגמרי אם מעולם לא הגעתם לחלקה הדרומי.

חבל הארץ הדרומי של ארץ המגף מציע נופים מהפנטים ביופיים, מראות וטעמים מיוחדים ובלתי נשכחים. חלק מהאזורים, כמו למשל העיירות הציוריות שמסביב למפרץ נאפולי ומפרץ סלרנו,  הם מקומות מוכרים ומתוירים יותר. מחוזות אחרים, כמו פוליה וקלבריה, הם פחות מוכרים למטיילים הישראלים, אך בהחלט ראויים ביותר להיכלל בטיול ולהיות חלק מהחופשה שלכם בדרום איטליה. טיולים ונופש. אספנו בשבילכם את עשרת אתרי החובה בדרום איטליה – כל מה שאסור לכם לפספס.

אם כן, חופשה בחלקה הדרומי של איטליה, היא ללא ספק הדבר האמיתי.

פה תמצאו את החופים המדהימים של חוף אמלפי, תאכלו את האוכל האיטלקי הכי טעים, ותהנו משילוב העולם הישן עם העולם החדש. אם תרצו, מדובר הטיול באיטליה האותנטית.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

 

נאפולי בירת דרום איטליה

נאפולי היא בירת חבל הארץ הדרומי של איטליה. על נאמר נאפולי, שאם ראיתם את העיר בחייכם, כבר לא נורא למות. משהו חשוב הספקתם.

למרות שנאפולי היא עיר סואנת וצפופה, יש בה משהו ייחודי וכובש.

זוהי עיר נמל ים תיכונית צבעונית ושוקקת חיים, אשר שונה בתכלית מערים אלגנטיות ואורבניות מאוד כמו רומא או מילאנו. נאפולי מוקפת בנופים טבעיים עוצרי נשימה.

במהלך הביקור בנאפולי, אסור לפספס ביקור במוזיאון הארכיאולוגי הלאומי, שם מוצג הריכוז המרשים ביותר בכל איטליה, של ממצאים ארכיאולוגיים מתקופת יוון ורומי.

גולת הכותרת של המוזיאון היא ממצאים ארכיאולוגיים מפומפיי ומהרקולניום, הכוללים פסיפסים, מגוון חפצי אמנות וציורי קיר עתיקים.

מומלץ מאוד לבקר גם בפומפיי ובארקולנו, שהן שתי ערים עתיקות מאוד, בנות אלפיים שנה. ערים שעברו ושרדו הרס רב כאשר כוסו באפר לאחר התפרצותו של הר הגעש וזוב. שרידי הערים הללו מהווים עדות לאורח החיים המרתק של עשירי רומא בעת העתיקה.

 

פוליה וקלבריה

דרומית מנאפולי ישנו חבל פוליה, שמציע נופים ים תיכוניים מרהיבים של מטעי שקדים ותאנים, כנסיות מקושטות, בתי טרולי ועולם קולינרי עשיר.

בקצהו של עקב המגף, ישנו חצי האי גרגאנו. זהו חבל ארץ ציורי ויפהפה שאינו מתוייר. גם אליו שווה להגיע אם אתם באזור.

לדעת רבים, בדרום איטליה תיהנו מהאוכל הכי טעים ומשובח באיטליה.

המטבח האזורי מתבסס על הרבה ירקות טריים, גבינות מוצרלה וריקוטה, והרבה דגים ופירות ים. למעשה, גם מקור הפיצה הוא בנאפולי, כאשר הפיצות האהובות על מרבית הישראלים, בעלות הבצק הנפלא – דק, וגם פריך ורך כאחד, רוטב העגבניות העדין, הבזיל והמוצרלה הטריה, הן הטובות והטעימות ביותר, וכאן הן נולדות.

 

סיכום של דרום איטליה – עשרת המקומות שחובה לבקר בהם

  1. החוף של אמלפי

חוף אמאלפי קיבל כבר את כל המחמאות האפשריות. סוד הקסם של המקום טמון בצירוף מוצלח במיוחד, מפרץ כחול וחלומי, שמצדו האחד צללית הר געש ענק, ומצדו השני שלושה איים קסומים ביותר– קאפרי, איסקיה ופרוצ'ידה.

דרך החוף של אמלפי משתרכת לאורך 68 קילומטרים מסורנטו ועד לאמלפי, ומציעה נופים מהממים של חופים יפהפיים, צוקים משוננים שמתמשכים אל תוך מי הים הצלולים, הרבה צמחייה ירוקה ועיירות ציוריות.

אזור קמפניה שופע עיירות קסומות וכפרים ציוריים. והעיירה ראבלו היא אחת הפנינים שפשוט אסור להחמיץ באזור. העיירה ממוקמת בגובה 370של  מטר מעל פני הים, ומשקיפה על הנוף המרהיב של מפרץ סלרנו.

2. קאפרי

מפרץ נאפולי מלא באיים יפים, אך האי היפה וגם המתויר מכולם, הוא האי קאפרי.

האתר התיירותי המפורסם ביותר באי הקטן הזה, שכל שטחו מסתכם בעשרה ק"מ רבועים, הוא המערה הכחולה שהיא תופעה שאין לתאר. אך יש עוד כמה אתרים שלא כדאי לפספס את הביקור בהם, כמו מונטה סולארו, פסגת האי והנוף המטורף אשר נשקף ממנה.

3. איסקיה ופרוצ'ידה

האיים איסקיה ופרוצ'ידה הם הרבה פחות מוכרים ומתויירים מקאפרי, אך מומלצים במידה רבה. איסקיה הוא האי הגדול ביותר מבין איי המפרץ. האי משתרע על פני 46 קילומטר כשבמרכזו הר הגעש הכבוי אפּומיאו , אשר מתנשא לגובה 788 מטר מעל פני הים. באי תוכלו למצוא מעיינות מרפא חמים ואתרי ספא רבים.

4. המוזיאון הארכיאולוגי הלאומי בנאפולי

מוזיאון הלאומי שבנאפולי פועל במבנה מרשים מאוד מהמאה השש עשרה. במוזיאון יש ריכוז מרשים של מוצגים ארכיאולוגיים מתקופת יוון ורומי. במוזיאון מוצגים כגון פסיפסים, פסלים, כלים מיוחדים, תכשיטים, מטבעות, ואפילו לבוש וחפצים של גלדיאטורים.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

 

5. פומפיי והרקולניום

פופמיי והרקולניום הן שתי ערים רומיות אשר נקברו באפר לאח התפרצות הר הגעש וזוב בשנת 79 לספירה, והתגלו מחדש בחפירות ארכיאולוגיות במהלך המאה ה-18.

שתי הערים הללו השתמרו באופן יוצא מן הכלל, והסיור בהן מרתק במיוחד. תוכלו להלך בין וילות ומבני ציבור המעוטרים בציורי קיר יפהפיים,

6. ארץ הטרולי

כאן תראו בתי אבן משונים, עם גגות רעפים חרוטים המקושטים בסמלים לבנים, שהם ייחודיים לאזור המכונה ארץ הטרולי. מרכזה של ארץ הטרולי הוא בעיירה אלברובלו שבחבל פוליה. הבתים שם בנויים מאבנים לא מסותתות אשר נשענות על מוטות מרכזיים, זאת משום שבתקופה הפיאודלית, נדרשו המשגיחים המקומיים לשלם מס גבוה לפי מספר האנשים שחיו על אדמת האדון, ועל כן נאסר על העברים להשתמש במלט לצורך בנייה.

7. מערות קסטלנה

מערת קסטלנה היא מקבץ מערות נטיפים תת קרקעיות, שהתגלו באזור פוליה ונחקרו עוד במאה ה-17. כיום אפשר לסייר בהן ששיא הסיור הוא אולם הנקרא "המערה הלבנה" שנחשב לאחד מאולמות הנטיפים היפים והמרהיבים ביותר בעולם.

8. קאמפי פלגריי וסולפאט ארה

האזור ממערב לנאפולי קרוי 'שדות האש', שכן הוא אזור וולקני פעיל.

מכתש סולפאטארה עדיין פולט אחת לכמה זמן סילוני קיטור ולבה מבעבעת. בקאמפי פלגריי בגובה של 460 מטר מעל פני הים, שוכן מנזר המתבודדים, שהוקם ב-1585. הנוף הנשקף מן המנזר הוא משהו לא רגיל. מומלץ להגיע!

9. מראטיאה

רק מעט תיירים שמעו על העיירה מראטיאה, שנמצאת במפרץ פוליקסטרו, במרחק של כשלוש שעות נסיעה מנאפולי. לעומת זאת, האיטלקים המקומיים, מכירים היטב את המקום היפהפה הזה, ואף הגדירו אותו כ-"פנינת הים הטירני". כינוי נוסף שניתן למקום, מרמז על קצת ממה שתראו שם: "העיר בעלת 44 הכנסיות".

 

בחרו ביטוח נסיעות לדרום איטליה המותאם לאופי הטיול

כידוע לכולם, עלות שירותים רפואיים בחו"ל היא מאוד יקרה, ומדובר בעלויות גבוהות, מה שיכול, להביא אתכם להוצאות גבוהות שאינן צפויות. על מנת שלא תיאלצו לשאת בהוצאות גבוהות במקרים כאלה, חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל רחב שיעניק לכם כיסוי מרבי אתכם וייתן מענה בכל מקרה רפואי בחו"ל.

כמו כן חשוב מאוד לבטח את רכושכם על מנת שתהיו מכוסים בכל מקרה של גניבה, אובדן או כל נזק אחר לרכוש שאתכם.

 

עיקרי פוליסת ביטוח נסיעות לדרום איטליה

הטסה של מלווה מהארץ למקום האשפוז של המבוטח בחו"ל

כיסוי למכלול הוצאות רפואיות ו/או אשפוז בחו"ל, כולל בעקבות מגיפת הקורונה

כיסוי להוצאות שהייה, האורכות מעבר לתקופת הביטוח, במקרה שנדרש בידוד בחו"ל

כיסויים נוספים שאנו ממליצים עליהם, במידת הצורך כמובן:

מטען (כבודה) – כולל כיסוי למכשיר הסמארטפון ולמחשבים ניידים

הרחבה למצב בריאותי קיים (אך יציב)

ביטול השתתפות עצמית בהשכרת רכב

 

דרך ishield סוכנות לביטוח תוכלו לרכוש ביטוח נסיעות לדרום איטליה משתלם ומותאם לנסיעה שלכם! 

רוכשים ביטוח נסיעות ב- Ishield  המרכז לביטוח נסיעות לחו"ל המשווקת ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורט קארד, הפניקס smart travel, הראל first class, במחיר המשתלם ביותר בישראל, אנחנו ב-ishield  ביטוח מאמנים בשירות מהיר ומקצועי למבוטחינו בכל שעות היממה, ובנוסף אנו זמינים ללקוחותינו השוהים בחו"ל 24/7 ב-whatsapp

ולזכור, גם בארץ רחוקה, טוב שיש מישהו קרוב, ishield ביטוח.

רוצים לקבל את ההצעה המתאימה והמשתלמת ביותר עבור ביטוח נסיעות לחו"ל? צרו אתנו קשר

פרסומת - Ad
דילוג לתוכן