דובאי פנינת איחוד האמירויות ואטרקציות

דובאי פנינת האמירויות המפוארת שמציעה חופשה חלומית וביטוח נסיעות לחו"ל מותאם לאופי הטיול

ועכשיו, סופסוף זה אפשרי! אז מה מחכה לנו בדובאי?

כבר ידוע שדובאי היא אחד היעדים המפנקים, המעניינים והכיפיים ביותר לחופשה.

המגדלים המרשימים, האיים המלאכותיים היפים, ואורח החיים היוקרתי בה, גורם לכל אחד לרצות לחוות חלק מהקסם הזה. מלבד פאר ויוקרה, תמצאו בדובאי גם שווקים מעניינים, קניון עצום ופארקים מיוחדים, וכל הטוב הזה בלב המדבר. נוסעים לדובאי? אספנו עבורכם את כל האטרקציות שאסור לפספס.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

הסמל המפורסם של דובאי – מגדל בורג' ח'ליפה

המגדל העצום שמתנשא לגובה לא ייאמן של של 828 מטרים, ונחשב כמגדל הגבוה ביותר בעולם, הוא מסמליה המפורסמים ביותר של דובאי. המגדל מציע  שני סוגי תצפיות – האפשרות הראשונה היא אזור תצפית בקומות ,124-125 והאפשרות השנייה והיקרה יותר, היא בקומה 148

למרגלות מגדל הבורג' חליפה יש בכל ערב מופעי מזרקות מהפנטים על רקע הנוף ואל מול הקניון הגדול בעולם – Dubai mall. אתם חייבים לראות את המחזה הזה.

 

Dubai Frame

המסגרת של אזור דובאי היא בעצם מבנה בצורה של מסגרת זהב יפהפייה, אשר ממוקמת במרכז העיר ומגיעה לגובה של 150 מטרים.

החוויה באתר מתחילה עם סיור במוזיאון שמציג את Old Dubai, לפני שהפכה למוקד העשיר והמפואר שהיא, ואחרי כן עולים לנקודת תצפית שבה מצד אחד אפשר לראות את דובאי החדשה, ומהצד השני את דובאי הישנה.

כשיורדים מנקודת התצפית, עוברים במוזיאון ובו מיצג אור-קולי ל-New Dubai. הצצה להתפתחות המהירה והמודרנית של דובאי המיוחדת בשנים האחרונות.

Old Dubai – שוק הזהב ושוק התבלינים בדובאי

בדובאי יש שני שווקים ברובע העתיק שלה, ושני השווקים הללו הם חוויה ססגונית וצבעונית מומלצת ביותר.

תוכלו לטייל במקום לבד או במסגרת סיור מאורגן עם הדרכה.

בשוק הזהב של דובאי תוכלו למצוא תכשיטים מיוחדים, יצירות זהב ייחודיות ואפילו מטילי זהב, אבל גם אם אתם לא מתכננים לקנות זהב, אתם לא חייבים להיות לקוחות פוטנציאליים כדי ליהנות מהחוויה בשוק הזה.

 

אקסטרים מדברי בדובאי

חווית אקסטרים בסגנון דובאי. 40 דקות נסיעה בלבד, מלב העיר תגיעו ישירות אל המדבר. הסיורים המבוקשים ביותר מציעים חווית אקסטרים יוצאת דופן של טיול ג'יפים וטרקטורונים בדיונות המרהיבות, רכיבה על גמלים וגלישת חול (Sandboarding) , יחד עם פעילויות ערב כמו ציורי חינה, תצוגת בזים, רקדניות בטן וארוחת ערב מפנקת ועשירה בלב המדבר.

נוסף על כך למעוניינים, יש גם סיורים שמציעים להישאר לישון לילה בלב המדבר, וכוללים ארוחות ערב ובוקר מצוינת עם  לינה באוהל מפנק או בווילה במדבר.

יותר משופינג, הקניון המדהים של דובאי – Dubai Mall

דובאי מול הוא הקניון הגדול ביותר בעולם, אשר נמצא במרכז דובאי תחת מגדל הבורג' ח'ליפה. בקניון יש מעל 1,300 חנויות, והוא מחולק למתחמים לפי קטגוריות, אם אתם מחפשים מותגי אופנה – תמצאו את כל החנויות הרלוונטיות נמצאות בשדרת האופנה, מוצרי חשמל, באזור מיוחד וכן הלאה.

חוץ משופינג, תמצאו בקניון גם מסעדות מעולות ומבחר אטרקציות, האקווריום המרהיב של דובאי, החלקה על הקרח, פארק לילדים, מופע מפלי מים מתחת למגדל הבורג' בחוץ ליד הקניון ועוד.

בגלל שהקניון גדול כל כך, מוצעת אפשרות להסתובב בו עם קולנועיות TAXI שמסתובבות ברחבי הקניון.

 

הטיילת במרינה

הטיילת במרינה של דובאי מוכרת בשמה – The walk, ומהווה אתר תיירותי אטרקטיבי, הודות למסלול ההליכה המקסים על נוף הסירות שעוגנות במרינה.

מהטיילת רואים את הבניינים המפורסמים של דובאי, ויש הרבה מסעדות מצוינות וטרדניות, בתי קפה, מועדוני חוף, וכל מיני אטרקציות כמו שייט מהנה במרינה או אומגה.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

The Global Village – ביטוח נסיעות לחו"ל

הגלובל וילאג' הוא פארק שעשועים עצום שמציע חוויה יוצאת דופן כמסע חוצה יבשות.

בפארק יש גם ביתנים רבים המוקדשים למדינות באזור כגון מצרים, אפגניסטן, תימן ועוד.

כל מתחם כזה מציע שוק מזכרות, מגוון מאכלים מקומיים, הופעות מרתקות ומתקני שעשועים לילדים. חוויה נהדרת לכל המשפחה.

 

The Miracle Garden

הגן הבוטני שנקרא The miracle garden. הוא פארק גדול ומדהים ביופיו עם המון פרחים וצמחים מפוסלים. אף על פי שדובאי נמצאת בלב המדבר. הקימו בה פארק פורח, ששורד הודות למערכת השקיה מתוחכמת ומתקדמת. ברחבי הפארק ישנן טירות, קשתות מעוטרות, דמויות שונות מעולמו של דיסני ואפילו מטוס בגודל מציאותי – כולם מעוצבים בצמחיה מסוגננת.

Atlantis Aquaventure Waterpark

זהו פארק מים חדשני שנמצא במלון אטלנטיס, וכל אחד יכול למצוא משהו לעשות בו. הפארק מציע מגלשת מים ענקית המתנשאת לגובה של 25 מטרים, הגלישה בה בהחלט לא מומלצת לבעלי לב חלש, המגלשה ה'תמימה' הזו הזו  נחשבת כיום למגלשת המים הגדולה ביותר בעולם, והגלישה בה יכולה להגיע למהירות של 35 קמ"ש. חוץ ממגלשות מים, יש במקום גם חוף יפה ומספר בריכות. תוכלו גם ניתן ליהנות ממבחר מסעדות ודוכני מזון הנמצאים במקום. ללא ספק הפארק הוא בגדר בילוי של יום שלם.

La Mer

הטיילת 'לה מר' בנויה מארבעה אזורים שונים, ומעוטרת באומנות רחוב ועיצוב ייחודי וחדשני.

לאורך הטיילת יש חופים יפים, מסעדות מצוינות, ברים, חנויות ודוכני רחוב. תוכלו להגיע במהלך היום וליהנות בחופים באווירה רגועה, או לצאת לטייל עם הילדים בגינות השעשועים לאורך הטיילת. לקראת הערב אפשר לצפות בטיילת בשקיעה המדהימה , ובערב לצאת ולחוות את חיי הלילה בברים הטרנדיים.

ביטוח נסיעות לחו"ל דובאי – מה חדש בעניין ביטוח נסיעות בתקופת הקורונה

ביטוח נסיעות לחו"ל דובאי עבר שינוי וקיבל תוספת לאור משבר המגיפה העולמית שפקד אותנו השנה. מחודש אוקטובר, נוסעים מישראל חייבים לעבור בדיקת קורונה נוספת לזו שעברו בארץ, עם הגעתם לדובאי. כאמור, הבדיקה מתבצעת בנוסף להצגה של תוצאת בדיקת קורונה שלילית מסוג PCR. משעברו 96 שעות טרם העלייה למטוס, לכל היותר. ילדים צעירים מתחת לגיל 12 פטורים מבדיקת הקורונה. לאחר הבדיקה בשדה התעופה, מקבל כל נוסע מדבקה המוצמדת לדרכון, אותה צריך לסרוק לקבלת התוצאה בטווח של עד יממה.

קחו בחשבון שבמידה והתוצאה מעכבת, תצטרכו להיות בבידוד בחדר המלון שלכם, עד לקבלתה.. בדיקות כאלה מתבצעות נכון להיות גם באבו דאבי ובשני המקרים הבדיקות ממומנות על ידי המדינה. הנכנסים לאבו דאבי מחויבים בשלב זה ב-14 ימי בידוד.

החל מה-1 באוגוסט, אי אפשר להיכנס לאיחוד האמירויות מבלי שיש לכם פוליסת ביטוח נסיעות בינלאומית בתוקף. יכול מאוד להיות שהביטוח שלכם ייבדק באופן יסודי בשדה התעופה. ולכן חשוב להקפיד ולהחזיק את ביטוח הנסיעות שלכם בהישג יד. נוסף על כך, דאגו שתהיה לכם כל הניירת בשפה האנגלית כמובן.

כיום חברות הביטוח מציעות ביטוח נסיעות לחו"ל דובאי, שמיועד לנוסעים בכל הגילאים עד 120.

בפוליסות מסוימות נכללות גם הוצאות מיוחדות נוספות כמו פינוי אווירי. יבשתי או ימי ממקום האירוע הרפואי לבית חולים קרוב.

​​​​​​השנה הזו לימדה את ענף הביטוח וגם את המבוטחים, שתמיד צריך להיות ערוכים לשינויים.

למרות התפרצות הקורונה, חברות ביטוח רבות לא הפסיקו להציע ביטוח נסיעות לחו"ל.

במהלך השנה האחרונה נעשו התאמות בפוליסות ביטוח נסיעות על מנת לאפשר לנוסעים לטוס לחו"ל בראש שקט גם לאור האתגרים הנוכחיים.

מה הפוליסה ביטוח נסיעות לחו"ל כוללת

פוליסה בסיסית של ביטוח נסיעות לחו"ל דובאי, לרוב תציע כיסוי מקיף להוצאות רפואיות שונות בעקבות הידבקות בנגיף. עד לסכום של 5,000,000 $ בעבור טיפול רפואי או אשפוז בבית חולים חו"ל. נוסף על כך, חלק מחברות הביטוח מציעות כיסוי ייעודי לנוסעים בתקופת הקורונה. לטיפול במקרים של ביטול או קיצור או ביטול נסיעה בעקבות השלכות המגיפה. כיסוי זה בהחלט נותן שקט נפשי לנוסעים לפני הטיסה לחו"ל, במהלך השהיה ועד לחזרה ארצה.​

ביטוח נסיעות לחו"ל דובאי כיסוי עבור ביטול או קיצור נסיעה עקב מגיפה (קורונה)

על מנת להתמודד עם האתגרים יוצאי הדופן של תקופת הקורונה. חברות ביטוח שונות הרחיבו את הכיסוי הניתן למבוטחים לקראת נסיעה. כך שהפוליסה תספק מענה בסיסי במקרה של קיצור ו/או ביטול נסיעה בשל הקורונה (השלכות המגיפה). כיסוי כזה יאפשר לכם להגדיל את סכום הביטוח למקרים כאלו עד להחזר הוצאות של  כ- 6000$. שימו לב שכיסוי כזה יספק מענה.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל דובאי – ביטול וקיצור נסיעה

רכישת ההרחבה לביטול וקיצור נסיעה במקרים של מגיפה, אתם תהיו זכאים להחזר הוצאות במידה ותיאלצו לבטל את הנסיעה עקב אחד מהמקרים הבאים:

  1. אם תידבקו בנגיף לפני הנסיעה – במקרה זה תקבלו החזר הוצאות.
  2. במידה ו תתגלו כחולים במחלת חום או כבעלי סימפטומים שונים בבדיקות הנערכות בשדה התעופה .
  3. אם תצטרכו להיכנס לבידוד עד 14 ימים לפני הנסיעה

הכיסוי רלוונטי בכל מקרה שאירע לכם כמבוטחים. או בכל מקרה שאירע לבני המשפחה הגרעינית ו/או למלווה. בכפוף לרכישה של ההרחבה בפוליסת ביטוח הנסיעות.

ביטוח נסיעות לחו"ל דובאי – ספורט אתגרי בדובאי

דובאי מציעה למבקריה שלל פעילויות אקסטרים ספורט מוטורי וספורט ימי ואווירי.

אם אתם מתכננים ליהנות מפעילויות ספורט אתגרי. חשוב מאוד שתוסיפו הרחבה מתאימה בכיסוי ביטוח הנסיעות שלכם.

ברוב חברות הביטוח תוכלו למצוא הרחבה מותאמת שתיתן כיסוי לפעילויות אקסטרים שונות התקפות למגוון פעילויות כמפורט בפוליסת הביטוח.

דרך ishield סוכנות לביטוח תוכלו לרכוש ביטוח המותאם לאופי הטיול/ נסיעה שלכם!

רוצים לקבל את ההצעה המתאימה והמשתלמת ביותר עבור דובאי ביטוח נסיעות לחו"ל? צרו אתנו קשר

פרסומת - Ad
דילוג לתוכן