יער השחור – חופשה אגדית לכל המשפחה

חופשה אגדית ביער השחור לכל המשפחה כל הטיפים והאטרקציות וביטוח נסיעות לחו"ל מותאם

היער השחור שבדרום גרמניה הוא אחד מיעדי הטיול הפופולריים באירופה, במיוחד בקרב משפחות. למרות השם, באזור היער השחור תמצאו לא רק יערות, אלא גם הרים, אגמים, מפלים, עיירות קטנות ומקסימות והרבה אטרקציות משפחתיות. כמו בכל מקום, גם כאן תכנון קפדני יעזור לכם ליהנות מטיול מוצלח. מסיבה זאת אספנו עבורכם כמהטיפים ליער השחור שהם מועילים וכדאי לדעת: מתי לטייל? באיזה אזורים להתמקד? מה הכי כדאי לראות? איפה לישון? איך לנסוע בחינם בתחבורה הציבורית? כל התשובות בכתבה שלפניכם:

פספורטכארד ביטוח נסיעות

 

טיפים ליער השחור

מתי לבקר? בין יוני לאוגוסט, אלה הם החודשים הכי מתאימים ביותר לטיול ביער השחור בהם תהנו ממזג אוויר שמשי נוח לטיולים בטבע. גם באביב וסתיו יפה ביער השחור, אבל בהחלט קר יותר. בעונות אלה קל יותר למצוא מקום לינה. בחורף קר לטיולים בטבע אבל האזור מושלג ומלא בקסם מיוחד. עונה זו מתאימה לסקי ולביקור בשווקי חג המולד הקסומים.

לכמה זמן? שבוע יספיק בשביל לראות את מרבית האטרקציות המרכזיות של היער השחור, בהן פרייבורג, באדן באדן, טריברג ומפלי טריברג, אגם טיטי, אגם שלוך, קניון ווטאך, אירופה פארק ואולי גם גיחה לחבל אלזס בצרפת. עם זאת, בחופשה ארוכה יותר תוכלו להכיר את האזור יותר לעומק.

איך לטייל? ביער השחור כדאי לטייל במסגרת של טיול כוכב –להתמקם במקום אחד וממנו לצאת לטיולים באזור.

איפה לטייל? מרבית האטרקציות המשפחתיות ואתרי הטבע הדרמטיים מרוכזים בדרום היער השחור, וזה האזור הכי מתור.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

 

אירועים מיוחדים

פברואר – פאסנאכט – זהו קרנבל החורף נערך בעיירות ברחבי היער השחור ויש בו תהלוכות, תחפושות, מסכות אפלות ותזמורות רחוב.

מרץ/אפריל – פסטיבל הפסחא של באדן באדן – אופרות וקונצרטים של מוזיקה קלאסית.

מאי – פסטיבל המוזיקה של היער השחור – קונצרטים של מוזיקה קלאסית, ג'אז ומוזיקת עולם במיקומים לא שגרתיים ברחבי היער השחור.

יולי – פסטיבל היין של פרייבורג.

יולי-אוגוסט – Calwer Klostersommer- קונצרטים של מוזיקה קלאסית תחת כיפת השמיים ומופע זיקוקים לסיום.

דצמבר – שווקי חג המולד בעיירות ברחבי היער השחור.

דצמבר – פסטיבל חג המולד בטריברג עם תאורה מיוחדת ומופע זיקוקים על המפלים.

 

ומה עם אוכל?

אחד המעדנים המקומיים הוא שפצלה – מאכל העשוי אטריות ביצים שמוגשות לרוב עם גבינה ובצל מטוגן.

דגי טרוטה הם גם מאכל נפוץ באזור ואפשר ליהנות מהם במסעדות שעל שפת האגמים.

עוגת היער השחור המורכבת משכבות של עוגת שוקולד, קצפת ודובדבנים היא אחד המעדנים הפופולריים באזור. עוגה טובה במיוחד מוגשת ב-Café Schaefer בטריברג, שם מכינים את העוגה לפי המתכון המקורי של הקונדיטור ג'וזף קלר.

היער השחור אמנם גדוש במסעדות עממיות, אבל אם אתם חושקים דווקא במסעדות גורמה. הנחשבת מכולן היא Traube Tonbach Schwarzwaldstube שקיבלה שלושה כוכבי מישלן ו-19.5 נקודות במדריך גומיו. חוץ ממנה יש ביער השחור עוד כשלושים מסעדות של כוכבי מישלן.

דרך היין של באדן נמתחת לאורך 170 ק"מ במערב היער השחור, מהעיירה באדן באדן ודרומה. האזור גדוש בכרמים ויקבים בהם מייצרים יינות משובחים.

 

איפה לישון באזור היער השחור

טריברג ואגם טיטי הם שתי העיירות הפופואלריות ללון בהן ביער השחור. על אף שהן אטרקטיביות מאוד, בעונת השיא כדאי ללון בעיירות שקטות יותר ופחות מתוירות, שבהם גם המחירים יהיו זולים יותר.

בשל הפופולריות של היער השחור, כדאי להזמין מקום לינה מראש, במיוחד בעונת השיא.

פנסיונים ומלונות כפריים הם מקומות הלינה הטובים ביותר ביער השחור והמחירים בהם לרוב נוחים.

למשפחות מומלץ במיוחד ללון בדירות נופש, בהן יש לרוב כמה חדרי שינה, סלון ומטבח מאובזר.

אפשרות מהנה במיוחד למשפחות היא לישון בחווה. החוות ממוקמות באזורים כפריים ומציעות אירוח משפחתי, חיות חווה, מרחבים גדולים ולעתים גם אטרקציות כמו גני שעשועים, טרמפולינות וכן הלאה.

 

קניות ביער השחור

מה עם שופינג? פה הקניות שלכם יתרכזו בעיקר בשעוני הקוקיה, עבודות יד מעץ מגולף, מפצחי אגוזים, תיבות נגינה, יין ועוד מיני חפצים ייחודיים.

רחוב קייזר יוסף  שבפרייבורג הוא רחוב הקניות הראשי של העיר, ושם תמצאו בתי כלבו, חנויות אופנה בינלאומיות וחנויות מקומיות ואלגנטיות ביותר.

אוהבי הספורט ייהנו ב-Sportarena, חנות ענקית למוצרי ספורט ובה ארבע קומות עם היצע מסחרר של ביגוד, נעליים וציוד לספורט.

האאוטלט Outletcity Metzingrn נמצא במרחק נסיעה קצרה מהיער השחור (כשעה ורבע מבאדן באדן) ובו עשרות חנויות של מותגים בינלאומיים יוקרתיים במחירים מוזלים.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

 

היער השחור מציע שלל פעילויות ואטרקציות

האטרקציות שלא כדאי להחמיץ ביער השחור וביניהן כנסיית מונסטר בפרייבורג, באדן באדן, קניון ווטאך, טריברג ומפלי טריברג, אגם טיטי ועמק קינציג.

כרטיס היער השחור,מקנה כניסה בחינם לכ-140 אטרקציות באזור היער השחור לתקופה של שלושה ימים (לא בהכרח ימים עוקבים). בין האטרקציות הכלולות: מפל טריברג, המוזיאון הפתוח של היער השחור, הרכבל להר פלדברג, פארק החבלים בהר פלדברג, פארק הציפורים שטיינן, מעיינות חמים, בריכות שחייה ופארקי מים ועוד. ניתן לרכוש גם כרטיס שמקנה כניסה בחינם לאירופה פארק בתוספת תשלום.

מקומות לינה רבים מחלקים בחינם את כרטיס היער השחור הגבוה,שתקף בעיקר באזור דרום היער השחור. הכרטיס מקנה כניסה בחינם להרבה אטרקציות כמו פארק המים באד פרדייז, מגלשות טודנאו ופארק שטיינוואסן.

המפלים הגבוהים ביותר בגרמניה הם מפלי טריברג, אשר נופלים בשלוש מדרגות מגובה 163 מטר. במקום יש כמה מסלולי טיול מקסימים.

היער השחור גדוש במסלולי הליכה שונים ויפהפיים בדרגות קושי שונות. בין המסלולים היפים נזכיר את המסלולי הפנורמימסנט מרגן לסנט פיטר ושביל היער השחור בבאד פיטרסטל

אגם טיטיזה  הוא המוכר ביותר ביער השחור ומומלץ לשוט בו.

ההר הגבוה ביותר ביער השחור הוא הר פלדברג. ניתן לעלות ברכבל לראש ההר, שם יש תצפית נהדרת. מהפסגה יוצאים כמה מסלולי הליכה יפים.

ביער השחור יש הרבה מעיינות חמים שאפשר ומומלץ להתפנק בהם בתום יום טיול או במקומו. עיירת המרחצאות הכי מפורסמת היא באדן באדן אבל יש ביער השחור גם אתרי מרחצאות עממיים יותר שחלקן מתאימים למשפחות.

למרות שיש הרבה מאוד מה לעשות ביער השחור, כדאי לנצל את הקרבה של היער השחור לאתרים נוספים בגרמניה וכן לשווייץ ולצרפת ולצאת לטיולי יום ביעדים אלה. בין היתר, אפשר לעשות טיולי יום למפלי הריין ולציריך שבשווייץ, לעיירת התעלות קולמר ולעיר שטרסבורג בחבל אלזס בצרפת, ולאי הפרחים שבאגם קונסטנץ בגרמניה.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל ליער השחור בהתאמה אישית

כידוע לכולם, עלות שירותים רפואיים בחו"ל היא מאוד יקרה, ומדובר בעלויות גבוהות, מה שיכול, להביא אתכם להוצאות גבוהות שאינן צפויות. על מנת שלא תיאלצו לשאת בהוצאות גבוהות במקרים כאלה, חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל רחב שיעניק לכם כיסוי מרבי אתכם וייתן מענה בכל מקרה רפואי בחו"ל.

כמו כן חשוב מאוד לבטח את רכושכם על מנת שתהיו מכוסים בכל מקרה של גניבה, אובדן או כל נזק אחר לרכוש שאתכם.

 

עיקרי פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל ליער השחור

הטסה של מלווה מהארץ למקום האשפוז של המבוטח בחו"ל

כיסוי למכלול הוצאות רפואיות ו/או אשפוז בחו"ל, כולל בעקבות מגיפת הקורונה

כיסוי להוצאות שהייה, האורכות מעבר לתקופת הביטוח, במקרה שנדרש בידוד בחו"ל

כיסויים נוספים שאנו ממליצים עליהם, במידת הצורך כמובן:

מטען (כבודה) – כולל כיסוי למכשיר הסמארטפון ולמחשבים ניידים

הרחבה למצב בריאותי קיים (אך יציב)

ביטול השתתפות עצמית בהשכרת רכב

הרחבת ביטוח נסיעות לספורט חורף וספורט אתגרי

על מנת להתמודד עם האתגרים יוצאי הדופן של משבר הקורונה ועם הפקת הלקחים מתקופה זו, חברות ביטוח שונות הרחיבו את הכיסוי הניתן למבוטחים לקראת נסיעה, כך שהפוליסה תספק מענה בסיסי במקרה של קיצור ו/או ביטול נסיעה בשל מגיפה כלשהיא.

 

דרך ishield סוכנות לביטוח תוכלו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל ליער השחור משתלם ומותאם לנסיעה שלכם! 

רוכשים ביטוח נסיעות ב- Ishield  המרכז לביטוח נסיעות לחו"ל המשווקת ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורט קארד, הפניקס smart travel, הראל first class, במחיר המשתלם ביותר בישראל, אנחנו ב-ishield  ביטוח מאמנים בשירות מהיר ומקצועי למבוטחינו בכל שעות היממה, ובנוסף אנו זמינים ללקוחותינו השוהים בחו"ל 24/7 ב-whatsapp

ולזכור, גם בארץ רחוקה, טוב שיש מישהו קרוב, ishield ביטוח. רוצים לקבל את ההצעה המתאימה והמשתלמת ביותר עבור ביטוח נסיעות לחו"ל? צרו אתנו קשר

פרסומת - Ad
דילוג לתוכן