ברצלונה – הכירו את בירת קטלוניה מכל הכיוונים

ברצלונה  – לא רק כדורגל, הכירו את בירת קטלוניה, כל האטרקציות בעיר וביטוח נסיעות לחו"ל לברצלונה מותאם לטיול

ברצלונה היא אחת מערי התיירות הגדולות בעולם וכבר שנים שהיא נחשבת ליעד פופולרי בקרב הקהל הישראלי. היא מזכירה במידה מסוימת את האווירה הישראלית ובפרט התל אביבית – עיר חוף חמימה ונעימה, אוכלוסייה פתוחה ומקבלת ומקום שתמיד כיף לחגוג בו.

אגב, ברצלונה הפכה להיות מה שהיא היום בזכות משחקי האולימפיאדה שהתקיימו בעיר ב-1992  אירוע ששינה לחלוטין את העיר והפכה אותה מעוד עיר מנומנמת לבירה הלא פורמלית של ספרד. האולימפיאדה נחשבת עד היום למוצלחת ביותר בהיסטוריה מבחינות רבות, ובעיקר בשל הפיכת העיר ליעד תיירותי בינלאומי ומיתוגה מחדש כעיר אירופית מרכזית וחשובה. היום, ברצלונה לא מפסיקה להפתיע וכל מי שמבקר בה מיד רוצה לחזור אליה.

 

בחופשה הבאה שלכם בברצלונה

אנחנו מציעים אלטרנטיבה להמלצות התיירים הרגילות ודרך שונה לראות ולטייל בעיר. אם נמאס לכם לראות את הבניינים של גאודי, ללכת שוב על שדרת לה רמבלה ולצפות במזרקה הצבעונית, הגיע הזמן להכיר צד חדש של ברצלונה – את המקומות המיוחדים והמעניינים, את המסעדות המקומיות והשכונות החמודות ואיפה שמקומיים מבלים.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

 

אוכל בברצלונה טאפאס פאייה ועוד

תיירותי: אחת הבעיות הגדולות ביותר בקרב תיירים היא נושא האוכל והקולינריה. לא קיימת נסיעה לחו"ל מבלי שנופלים לפחות פעם אחת במסעדה תיירותית גרועה ויקרה. בברצלונה קל מאוד לזהות את אותן מסעדות – למעשה אלה כל המסעדות שממוקמות על שדרת לה רמבלה המפורסמת ובסביבתה. באופן כללי אחד הטיפים הטובים ביותר שאנחנו יכולים לתת לכם היא לא להיכנס לשום מסעדה שעומד בחוץ מישהו שמנסה לשכנע אתכם לסעוד בה.

אלטרנטיבי: ברצלונה היא בירת קולינריה אמתית עם היסטוריה ומורשת מקומית. במידה וחשקה נפשכם במסעדה איכותית וטובה, כזאת שצריך להתאמץ בשביל להגיע אליה אנחנו מזמינים אתכם למסעדת El Salero. מסעדה הממוקמת באזור האופנתי של רובע בורן בתוך מחסן לדגים מלוחים לשעבר. המסעדה מציעה ארוחת פיוז'ן אורגני עם טעמים ים תיכוניים מזרחיים כגון חומוס, גיוזה, חצילים וקוויאר, אצות, דגים טריים ועוד. זה המקום האידאלי לארוחת ערב אינטימית סביב נרות תוך כדי האזנה למוזיקה מן הבר וללגום משקאות קוקטייל איכותיים.

פספורטכארד ביטוח נסיעות

אדריכלות ואמנות בברצלונה

הבניינים של האדריכל הקטלאני אנטוני גאודי הם הסמלים המובהקים של ברצלונה והתמונה הראשונה שעולה בראש כשחושבים על העיר הזאת. אין תייר בעולם שמגיע לברצלונה ולא רץ לראות ולהסתובב בין הבניינים השונים והמיוחדים שלו.

יצירה ארכיטקטונית יוצאת דופן ומבנה מרשים במיוחד. לא כל יום רואים כנסייה כל כך מיוחדת שבראשה מתנשאים 12 צריחים בגובה של כ-100 מטרים כל אחד (חלקם עדיין בבנייה). צריחים אלו מסמלים את 12 השליחים ומחולקים לשלוש חזיתות המסמלות את לידתו, מותו ותחייתו של ישו.

לא הרבה יודעים אבל בברצלונה ישנו אחד מהמבנים האדריכליים המשפיעים והחשובים ביותר שתוכננו במאה ה-20 ואנחנו לא מדברים על הסגרדה פמיליה. למבנה קוראים ביתן ברצלונה שם כינוי של הביתן הגרמני שנבנה לכבוד התערוכה העולמית של ברצלונה שנערכה בשנת 1929.

 

השווקים של ברצלונה

ה-שוק הוא ללא ספק שוק לה בוקריה. זהו שוק מזון גדול ומטופח, עם כניסה משדרת לה-רמבלה. הוא נחשב בעיני רבים כאחד משוקי האוכל הטובים בעולם ואף נבחר על ידי המגזין טיים אאוט העולמי כשוק האוכל הטוב ביותר באירופה. השוק מתמחה במוצרי מזון טריים באיכות גבוהה, ומהווה אטרקציה תיירותית בשל צבעוניותו המרשימה וההיצע המגוון.

שוק סנט אנדרו הוא שוק מקומי קטן ומקסים שעומד במרכז כיכר מקסימה ברובע סנט אנדראו. השוק הוקם באמצע המאה ה-19, תקופה שבה היו בונים שווקים מקורים לחלוטין. ההליכה בתוך השוק נעימה מאוד ובשעה אחת אפשר לבקר בכל דוכן בשוק. יש בו אווירה משפחתית שמזכירה שווקים בכפרים בימי קדם. רוב הלוקחות בשוק הם תושבים מקומיים ויחסית לברצלונה השוק נטול תיירים עם מצלמות. למרות הגודל הקטן שלו ניתן למצוא שם הכל – החל מירקות, דגים, בשר, קינוחים וממתקים.

 

חוף הים של ברצלונה

בברצלונה יש שני חופים וותיקים ומסורתיים במיוחד: חוף ברצלונטה וחוף סנט סבסטיה. הם היו החופים הראשונים שכללו מתקנים לרחצה. שירותי הצלה וכדומה והם שירתו במאה ה-19 את האליטה של העיר. זה גם החוף הראשון שאישר לנשים ולגברים להתרחץ יחדיו. באזור ישנו מרכז קניות ענק, מסעדות ובתי קפה.

לא קל למצוא בברצלונה, כמו כל עיר שנמצאת על שפת הים. חוף שהוא גם יפה, גם שקט וגם מבודד. חוף הים Platja de Llevant נחשב בעיני מקומיים ומביני דבר לחוף הטוב ביותר בעיר. או לפחות לחוף השקט והנעים ביותר. שם החוף בעברית הוא "ממזרח" מכיוון שזה החוף המזרחי ביותר בעיר.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

 

ביטוח נסיעות לחו"ל לברצלונה בהתאמה אישית

כידוע לכולם, עלות שירותים רפואיים בחו"ל היא מאוד יקרה, ומדובר בעלויות גבוהות. מה שיכול, להביא אתכם להוצאות גבוהות שאינן צפויות. על מנת שלא תיאלצו לשאת בהוצאות גבוהות במקרים כאלה. חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל רחב שיעניק לכם כיסוי מרבי אתכם וייתן מענה בכל מקרה רפואי בחו"ל.

כמו כן חשוב מאוד לבטח את רכושכם על מנת שתהיו מכוסים בכל מקרה של גניבה. אובדן או כל נזק אחר לרכוש שאתכם.

 

עיקרי פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל לברצלונה

הטסה של מלווה מהארץ למקום האשפוז של המבוטח בחו"ל

כיסוי למכלול הוצאות רפואיות ו/או אשפוז בחו"ל, כולל בעקבות מגיפת הקורונה

כיסוי להוצאות שהייה, האורכות מעבר לתקופת הביטוח, במקרה שנדרש בידוד בחו"ל

כיסויים נוספים שאנו ממליצים עליהם, במידת הצורך כמובן:

מטען (כבודה) – כולל כיסוי למכשיר הסמארטפון ולמחשבים ניידים

הרחבה למצב בריאותי קיים (אך יציב)

ביטול השתתפות עצמית בהשכרת רכב

הרחבת ביטוח נסיעות לספורט חורף וספורט אתגרי

 

דרך ishield סוכנות לביטוח תוכלו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לברצלונה משתלם ומותאם לנסיעה שלכם! 

רוכשים ביטוח נסיעות ב- Ishield  המרכז לביטוח נסיעות לחו"ל המשווקת ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורט קארד, הפניקס smart travel, הראל first class, במחיר המשתלם ביותר בישראל, אנחנו ב-ishield  ביטוח מאמנים בשירות מהיר ומקצועי למבוטחינו בכל שעות היממה, ובנוסף אנו זמינים ללקוחותינו השוהים בחו"ל 24/7 ב-whatsapp

ולזכור, גם בארץ רחוקה, טוב שיש מישהו קרוב, ishield ביטוח. רוצים לקבל את ההצעה המתאימה והמשתלמת ביותר עבור ביטוח נסיעות לחו"ל? צרו אתנו קשר

פרסומת - Ad
דילוג לתוכן