בורגס – יותר מחופשת בטן גב

בורגס – יותר מחופשת בטן גב כל האטרקציות שיש בבורגס עם ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם

בורגס הפכה לאחד היעדים הכי מבוקשים בשנים האחרונות. השמש, החופים והמחירים הנוחים לחופשה, הפכו את עיר נופש הבולגרית ליעד פופולארי מאוד.

נכון שהשמש, החופים הנעימים והמלונות המפנקים הפכו את בורגס לתחליף ראוי ליוון או לתורכיה. אבל עם זאת שבורגס מציעה בעיקר נופש שך בטן גב, יש לא מעט מה לראות ולעשות בעיר וגם מחוצה לה. אספנו בשבילכם כמה הצעות

מה יש בעיר עצמה בורגס

העיר בורגס היא העיר הרביעית בגודלה בבולגריה, היא שוכנת לחוף הים השחור, כך שיש בה חופים, ומרכז העיר הוא מודרני ומאוד 'המאה ה-20'. אין לא תמצאו כאן ארכיטקטורה מרהיבה וגם לא אווירה מיוחדת ממש, אבל המדרחובים היפהפיים וכל התיאטראות, המועדונים, מבחר המסעדות, הברים ובתי הקפה, בהחלט מפצים על כך.

 

ביטוח נסיעות

 

מוזיאונים

המוזיאון הארכיאולוגי בעיר כולל אוסף ממצאים שהתגלו באזור, מתקופת האבן ועד לתקופה הרומית. בין היתר תוכלו לראות במוזיאון כלי צור מהתקופה הניאוליתית, מיני כדים, תכשיטים, פסיפסים וממצאים נוספים.

כתובת: ul Aleko Bogoridi 21

 

כנסיית קירילוס ומתודיוס הקדושים

כנסיית קירילוס ומתודיוס הקדושים (STS Cyril & Methodius Church) שממוקמת במרכז בורגס, היא אחת הכניסות המרשימות ביותר בעיר. הכנסייה שוכנת בבניין מפואר מאוד מסוף המאה ה-19, ומעוטרת בציורי קיר צבעוניים וכיפה מעוצבת מרשימה. כתובת: ul Vûzhrazhdane

האגמים

ממש ליד בורגס, יש פנינת טבע של ממש, המהווה סיבה טובה לעשות הפוגה ממיטת השיזוף ולצאת לטיול. שלושה אגמים יפהפיים סובבים את בורגס. הגדול שביניהם הוא, אגם ואיה.

ואיה הוא האגם הטבעי הגדול ביותר בכל בולגריה. מימיו לא נקיים דיים לשחייה, אך בהחלט ניתן לדוג באגם, ליהנות מהציפורים ומהיופי של הטבע במקום.

אגם אטאנאסובסקו נמצא צפונית לעיר וגם הוא יעד מועדף על צפרים, בעיקר בעונת סתיו.

אגם מדרנסקו נמצא דרומית לעיר. יש בו תצפית לצפייה בציפורים ובמרכזו מארגנים גם סיורי שיט.

העיירה סוזופול

סוזופול היא עיירה ציורית מדרום לבורגס, שהופכת ליותר ויותר מעניינת ומושכת.

תיירים מגיעים אליה במסגרת טיול יום שיוצא מבורגס, ויש גם מי שמעדיפים לשהות בה במהלך כל החופשה. רחובות העיר העתיקה מלאי קסם ואווירה מיוחדת, ויש בה גם מסעדות טובות. בנוסף יש העיירה גובלת בשני חופים יפים. תוכלו  להגיע לסוזופול באוטובוס שיוצא מבורגס. מדובר בנסיעה קצרה יחסית של כארבעים דקות.

סאני ביץ'

החוף הכי פופולארי בבורגס, ולא סתם,  אליו מגיעה רוב התיירות מכל האזור.

רצועת החוף הזהובה אשר נמתחת לאורך כמה קילומטרים, מציעה מגוון בתי מלון, מסעדות טובות, פאבים, מועדונים ועוד פעילויות ספורט אתגרי וספורט ימי.  מבחינת פארקי מים לצעירים ולמשפחות, Aqua Paradise הוא פארק מים חדש וחדיש, והוא גם פארק המים הגדול ביותר בבולגריה. בפארק יש  מבחר גדול של בריכות ומגלשות. הוא Action Aquapark שנמצא בחוף המערבי של סאני ביץ'. חוויה כיפית למשך יום אחד או כמה שעות, מתאים למשפחות עם ילדים קטנים, או לצעירים שרוצים קצת פאן.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

 

ביטוח נסיעות לחו"ל לבורגס בהתאמה אישית

כידוע לכולם, עלות שירותים רפואיים בחו"ל היא מאוד יקרה, ומדובר בעלויות גבוהות, מה שיכול, להביא אתכם להוצאות גבוהות שאינן צפויות. על מנת שלא תיאלצו לשאת בהוצאות גבוהות במקרים כאלה, חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל רחב שיעניק לכם כיסוי מרבי אתכם וייתן מענה בכל מקרה רפואי בחו"ל.

 

עיקרי פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל לבורגס

הטסה של מלווה מהארץ למקום האשפוז של המבוטח בחו"ל

כיסוי למכלול הוצאות רפואיות ו/או אשפוז בחו"ל, כולל בעקבות מגיפת הקורונה

כיסוי להוצאות שהייה, האורכות מעבר לתקופת הביטוח, במקרה שנדרש בידוד בחו"ל

כיסויים נוספים שאנו ממליצים עליהם, במידת הצורך כמובן:

מטען (כבודה) – כולל כיסוי למכשיר הסמארטפון ולמחשבים ניידים

הרחבה למצב בריאותי קיים (אך יציב)

ביטול השתתפות עצמית בהשכרת רכב

הרחבת ביטוח נסיעות לספורט חורף וספורט אתגרי

על מנת להתמודד עם האתגרים יוצאי הדופן של משבר הקורונה ועם הפקת הלקחים מתקופה זו, חברות ביטוח שונות הרחיבו את הכיסוי הניתן למבוטחים לקראת נסיעה, כך שהפוליסה תספק מענה בסיסי במקרה של קיצור ו/או ביטול נסיעה בשל מגיפה כלשהיא.

 

דרך ishield סוכנות לביטוח תוכלו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לבורגס המשתלם ומותאם לנסיעה שלכם! 

רוכשים ביטוח נסיעות ב- Ishield  המרכז לביטוח נסיעות לחו"ל המשווקת ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורט קארד, הפניקס smart travel, הראל first class, במחיר המשתלם ביותר בישראל, אנחנו ב-ishield  ביטוח מאמנים בשירות מהיר ומקצועי למבוטחינו בכל שעות היממה, ובנוסף אנו זמינים ללקוחותינו השוהים בחו"ל 24/7 ב-whatsapp

ולזכור, גם בארץ רחוקה, טוב שיש מישהו קרוב, ishield ביטוח. רוצים לקבל את ההצעה המתאימה והמשתלמת ביותר עבור ביטוח נסיעות לחו"ל? צרו אתנו קשר

פרסומת - Ad
דילוג לתוכן