ישרוטל

נופש בארץ עם מלונות ישרוטל

נופש בארץ עם מלונות ישרוטל מסתמן כחופשה האהובה ביותר על הישראלים, שמקפידים לבלות במלונות הרשת מאילת ועד הגליל ומחפשים באופן קבוע אחר הדילים השווים והמפתיעים של הרגע וכחלופה טובה לטיול בחו"ל.

חופשה בארץ עם מלונות ישרוטל

כבר שנים שרשת המלונות הידועה ישרוטל נחשבת לקבוצה המובילה בענף תיירות הפנים הישראלי. היא החלה את דרכה באופן לא מפתיע באילת, עם פתיחתו של מלון "המלך שלמה" אי שם בשנת 1984 וצברה מאז קהל אדיר הודות להקמה וניהול של עשרות מלונות קונספט, ביניהם גם הראשונים בישראל שנפתחו בגישת "הכל כלול".

כיום הרשת מחזיקה ב-23 מלונות ברחבי ישראל, שמהווים לא פחות מ-8.4% מכלל החדרים במלונות ישראל.

מלבד המלונות עצמם, היא מנהלת עוד מספר גדול של פעילויות משלימות לחופשה וביניהן מועדון ובית ספר לצלילה, הפלגות בים האדום, מועדון ספורט, מתחמי ספא, מסעדות ואפילו טיולי כוכב לעיר הירדנית פטרה.

כל ההטבות והמבצעים של רשת ישרוטל

ישרוטל ידועה בחוויית האירוח האיכותית שלה ובהקפדה על התאמה בין המלונות שלה לסוג הקהל, מה שהביא למגוון רחב של דילים וחבילות אפשריות:

דילים לחגים בארץ

במלונות מסוימים של הרשת ניתן למצוא דילים לראש השנה, דילים לסוכות או דילים לפסח בהם ניתן לנצל מחירים מיוחדים המתפרסמים עד למועד מסוים או עבור סוגי חדרים ספציפיים.

מבצעים בדקה ה-90

כל מלון חולם על תפוסה מלאה באופן קבוע ולכן פוצח במבצעי הרגע האחרון על בסיס מקום פנוי. באותו האופן וכתוצאה ממספר החדרים הנדיב של הרשת, תוכלו לגלות לא מעט מקרים בהם נותר או התפנה חדר, שאותו רשת ישרוטל שומרת לזריזים שיחטפו ויגיעו.

הטבות ישרוטל ומבצעים ל- 72 שעות

לא אחת יוצאת הרשת בהטבה או מבצע מיוחד לזמן מוגבל (לרוב 72 שעות), בו היא מעניקה למזמינים הנחה או הטבה בתאריכים ובמלונות נבחרים. מבצעים אלה יכולים לכלול למשל 15% – 20% הנחה בהזמנת נופש במלון מסוים, כרטיסים לאטרקציות סמוכות במתנה, חצי מחיר בהזמנת לילה שלישי ועוד.

מועדון חוג השמש

אחד האלמנטים המזוהים ביותר עם ישרוטל הוא הדגש שלה על אורחים חוזרים. לשם כך יצרה הרשת את מועדון הלקוחות האקסקלוסיבי שלה "חוג השמש", בו נופשים נהנים מ- 10% הנחה בתעריפי החדרים, הנחות של 10% – 20% במתקני הספא, מסעדות ומחירי טיסות וגם פינוקים מיוחדים לחוגגים יום הולדת ואירועים מיוחדים.

מלון ישרוטל המלך שלמה באילת - צילום מהמרינה, טיילת אילת, בזמן נופש בארץ
23 מלונות קיימים לישרוטל בארץ, מה המלון המעודף עליך?

 

ישרוטל הזמנות – החופשה המושלמת עבורכם

אז באיזה מלון של הרשת תרצו לבקר? המגוון גדול והקונספט משתנה, אך היכרות מקדימה עם קולקציות הרשת תעזור.  כלל מלונות ישרוטל נחלקים ל-3 סדרות הפונות כל אחת לקהל משלה:

Isrotel collection – חופשה משפחתית בארץ

קבוצת המלונות למשפחות מתמקדת באילת ובנגב וכוללת את המלונות הבאים:

מלונות ישרוטל למשפחות באילת המלך שלמה, רויאל גארדן, אגמים, ים סוף, ספורט קלאב הכל כלול, לגונה הכל כלול, ריביירה
מלונות ישרוטל למשפחות בים המלח נבו, נגה (לשעבר מלון גנים)
מלונות ישרוטל למשפחות בנגב פונדק רמון

Isrotel exclusive – חופשה רומנטית בארץ

סדרת מלונות היוקרה של הרשת אידיאלית לחופשה זוגית, כאשר חלק מהמלונות גם אינם מציעים תנאי לינה, פנאי או בידור שמתאימים למשפחות ולילדים. קבוצה זו כוללת את המלונות הבאים:

מלונות רומנטיים באילת ובנגב רויאל ביץ' אילת, מלון בראשית
מלונות רומנטיים בירושלים כרמים, אוריינט
מלונות רומנטיים בתל אביב רויאל ביץ' תל אביב
מלונות רומנטיים בצפון יערות הכרמל, מצפה הימים

Isrotel design – נופש בארץ בסטייל

קבוצת המלונות המעוצבים והחדשניים של הרשת פונה לקהל מעורב עם נפש תוססת ודינמית, שמבקש לשלב בין תענוגות ופינוקים לנוכחות במוקדי בילוי ותרבות להשלמת החוויה:

מלונות בנגב ובגליל קדמא בנגב, גומא בכנרת
מלונות בתל אביב ובהרצליה סי טאואר תל אביב, פורט טאואר תל אביב, אלברטו תל אביב, פאבליקה הרצליה

חופשה מקומית בארץ עם מלונות ישרוטל

אז אחרי שהכרנו את סוגי המלונות, הדילים השווים וגם הפינוקים של הרשת, הזה הזמן להבין מה הכי שווה לראות ולעשות בסמוך לכל אחד מהיעדים.

אם אתם בדיוק מתכננים מסלולי טיול בארץ עם בני המשפחה, החברים או בני הזוג ומחפשים אטרקציות מוצלחות וכמובן מקום לינה סמוך ומשובח – הנה רשימת אזורי החופשה ואטרקציות המלאה שתזדקקו לה כדי לקבוע את יעד הטיול המדויק:

אזור החופשה האטרקציה הפופולרית ביותר
אילת המצפה התת ימי
הנגב והערבה מכתש רמון, ים המלח
ירושלים שוק מחנה יהודה
תל אביב טיילת תל אביב
כנרת חמי טבריה
חוף הכרמל חווית הרוכבים
הגליל העליון אתר השחזור בראש פינה העתיקה

מה עדיף: חופשה בארץ או מעבר לים?

אין ספק שמלונות ישרוטל מעניקים לנופשים חוויה מושקעת ומפנקת, שאיננה ירודה מזו של מלונות רבים מסביב לעולם. יחד עם זאת, בשנים האחרונות ישראלים מבלים בהמוניהם גם בחופשות שמעבר לים, בין אם כתוצאה מהיצע הטיסות האטרקטיבי ובין אם לאור פערי החופשה בארץ בהשוואה לחו"ל.

בסופו של דבר, כל זוג, משפחה וקבוצת נופשים תבחר לה את היעד וסוג הלינה המועדף בהתאם לטיב הנופש, התקציב ומאפייני האורחים, אך חשוב לזכור שחופשה בחו"ל לעולם מחייבת להצטייד מראש במספר אלמנטים חשובים, שאין בהם צורך בחופשה בארץ:

  • דרכון בתוקף לפחות 6 חודשים ממועד הטיסה
  • רישיון נהיגה בינלאומי (אם אתם מתכננים להשכיר רכב בחו"ל)
  • ביטוח נסיעות לכיסוי אירועים בלתי צפויים לרבות תרחישים רפואיים בחו"ל
  • רכישת חבילת גלישה לחו"ל

נו, כבר הזמנתם נופש חלומי?

בין אם תבחרו לנפוש בקרוב בכל אחד ממלונות ישרוטל ובין אם תנפשו בכל מלון אחר ואפילו בחו"ל, אנו רוצים לאחל לכם חופשה מהנה, בטוחה ומלאה נחת.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן