פספורט קארד רכישת ביטוח

פספורט קארד רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל המבודלת מיתר חברות הביטוח בתחום. אז אם אתם עומדים לטוס לחו"ל, כדאי שתדעו מה מחכה לכם בחברת PassportCard; במה היא מיוחדת מיתר החברות ומה הנקודות החשובות ביותר שמומלץ להכיר בנוגע לביטוח הטיסה שלכם.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י iShield אסף יששכר עבור פספורט קארד

מהו פספורט קארד?

פספורט קארד רכישת ביטוח חברה הפועלת בשוק מאז שנת 2011, מבססת את פעילותה על האמצעי הזמין והנוח ביותר שיש לכל אחד מאיתנו בארנק – כרטיס האשראי.

איך פועלת השיטה? מיד אחרי רכישת הביטוח והצטרפות לפוליסה, המבוטחים מקבלים כרטיס אשראי שעומד על סכום אפס ושנוסע איתם לחו"ל. כעת, בעת מקרה הביטוח, ניתן ליצור קשר עם חברת פספורט קארד בכל דרך והיא תטעין את הכרטיס בסכום הכיסוי שישמש אתכם.

הבונוס: אין צורך במורכבות בירוקרטית, בהמתנה לתשלום תוך כמה ימי עסקים וגם לא בתשלום מכיסכם עבור ההוצאה. וכך תוכלו להשתמש בכרטיס בכל אירוע המכוסה לפי תנאי הפוליסה – ממצב רפואי שדורש בדיקה או תרופה, דרך אובדן כבודה, גניבת הנייד ועד פציעה מורכבת הדורשת פינוי באמבולנס או במסוק.

יתרונות משמעותיים לביטוח של פספורט קארד

פספורט קארד רכישת ביטוח

אמנם אפשר להצטרף לביטוח עד 180 יום לפני הנסיעה, אבל גם אם נזכרתם ברגע האחרון, אפשר ליצור את הביטוח מרחוק וביעילות ולאסוף את הכרטיס הנטען מהשדה (מטרמינל 3 וגם מטרמינל 1 דרך עמדת השירות של החברה). להזמנת פספורט קארד רכישת ביטוח חול חייגו: 074-794-2222

תשלום לפני בירוקרטיה

הכרטיס שלכם ייטען בכסף בתוך כמה דקות, כך שאפשר להשתמש בו גם במצב רפואי דחוף או אם הכבודה התעכבה.

מגוון הרחבות

לחברת פספורט קארד יש סל הרחבות מגוון מאוד שתוכלו להוסיף ממנו כל הרחבה רלוונטית, בהתאם לאופי הנסיעה ולצרכים האישיים שלכם.

בין ההרחבות האפשריות תמצאו את ביטוחי הכבודה ואובדן או גניבת נייד, מצלמה ומחשב נישא, הרחבות ספורט אתגרי וספורט חורף, לנשים בהריון, להחמרת מצב ועוד.

זמינות מכל נקודה בעולם

המענה מצד הביטוח ניתן לכם מכל מקום בעולם, 24 שעות ביממה. ניתן ליצור קשר בכל שאלה או בקשה עם מוקד החירום טלפונית, בווצאפ וגם בצ'ט של פייסבוק. אפשר גם להשתמש באפליקציה הייעודית של פספורט קארד כדי להגיש תביעה וליצור קשר מידי להפעלת הביטוח.

האם ביטוח פספורט קארד הוא הטוב מכולם?

קשה לדעת, משום שכל ביטוח נסיעה עומד בפני עצמו ביחס לצרכים והמורכבות של הנוסע המבוטח ומאפייני הנסיעה שלו. בהחלט חשוב להשוות לשם כך בין מספר ביטוחים שונים ואנו ב- iShield ביטוח נשמח למצוא בעבורכם את הכיסוי הטוב והמשתלם ביותר.

מבין מספר מבטחות מרכזיות שאנו פועלים מולן, ראוי לציין כי פספורט קארד מעניקה פתרונות ייחודיים שצפויים להתאים למגוון גדול של נוסעים. זו הסיבה שביטוחי החברה נמנים עם המובילים בישראל וגם הסיבה לכך שבחרנו לשתף עמה פעולה ולהציע דרכה ביטוחי חו"ל ללקוחותינו.

הכיסוי הביטוחי של פספורט קארד

ביחס לחברות המבטחות האחרות, ראוי לציין כי פספורט קארד מהווה את ביטוח הנסיעות היחידי בישראל שמשלם על המקום ובאמצעות כרטיס מגנטי שניתן לכם טרם הטיסה. כמו כן, גבול האחריות של החברה נמנה עם הגבוהים בשוק – עד 5 מיליון דולרים לכיסוי הוצאות רפואיות, שירותי איתור, חילוץ והטסה.

ביטוח פספורט קארד לארה"ב

אם רכשתם כרטיסי טיסה לארצות הברית ואתם מעוניינים לקבל שקט נפשי מוחלט ביצירת הביטוח, דעו שפספורטקארד משווקת פוליסות ייעודיות לארה"ב. פוליסות אלה כרוכות בעלות המתווספת לפרמייה הבסיסית ומעניקות את כל הכיסוי הבסיסי, לכל גיל ובכל מצב רפואי (בכפוף לחיתום רפואי).

כיסויים למצבים נפוצים במסגרת ההרחבה

הכיסוי הבסיסי בפוליסה של פספורט קארד זהה לכיסוי ביתר חברות הביטוח: כיסוי הוצאות רפואיות וחבות צד ג', כאשר לביטוח זה מתווספים גם שירותי האיתור והחילוץ. מעבר לכך, ניתן לרכוש הרחבות לביטוח בתוספת תשלום. הנה כמה מהן:

קיצור הנסיעה עקב מחלה

במקרה של מחלה המאלצת אתכם לשוב ארצה ולקצר את הנסיעה, חברת הביטוח תכסה את הקנס על ביטול הכרטיס ורכישתו של כרטיס חדש לשם כך.

גניבת הנייד, המחשב או המצלמה

כל אחד מהמוצרים הללו מכוסה דרך הרחבה משלו, אך לכולם קיים החזר בגובה מסוים (בהתאם לסכום הפרמיה, כדולר-שניים ליום) הניתן בשל גניבה, אובדן או נזק לרכוש זה. הרחבה נוספת מעמידה לרשותכם ביטוח חפצים יקרי ערך כמו ציוד צלילה, עגלת תינוק, טלית ותפילין ועוד.

ספורט אתגרי

חברות הביטוח בכלליות מחשיבות כמעט כל אטרקציה ופעילות פנאי כפעילות ספורט אתגרי ולכן חשוב לשים לב שהפעילות המתוכננת שלכם מעוגנת בפוליסה. וכך, במקרה של פציעה חלילה כתוצאה מפעילות כמו טיפוס, רכיבה או אפילו טרק רגלי או טיול ג'יפים, תקבלו כיסוי עד לגובה הפוליסה.

הריון

הרחבה זו מאפשרת לנשים בהריון עד לשבוע ה-32 לטוס בראש שקט, עם גיבוי לכל הוצאה, בדיקה או תרחיש פתאומי הדורש מעורבות רפואית. ככלל, נשים הרות לא יוכלו להסתפק בביטוח הבסיסי משום שהוא לא מכסה את אף אחד ממצבי ההריון האפשריים, אף לא בדיקה או תרופה פשוטה.

עם פספורט קארד רכישת ביטוח היא עניין קל ופשוט

כפי שקראתם, ביטוחי הנסיעות של פספורט קארד מעניקים לא רק כיסוי מפני כל תרחיש בחו"ל, אלא שקט נפשי וגיבוי למצבים מורכבים ולא נעימים שיכולים להתרחש גם ממרחק של שעתיים טיסה.

חברת iShield המעמידה לרשותכם את הביטוחים האיכותיים והמשתלמים בישראל, תשמח להעניק לכם פתרונות מצוינים מול חברת פספורט קארד לכל תרחיש מורכב או שמצריך התייחסות מיוחדת. לפרטים, מידע נוסף ולהצטרפות לביטוחים של פספורט קארד רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל חייגו אלינו במספר 074-794-2222 ונשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י iShield אסף יששכר עבור פספורט קארד

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן