פספורט קארד ביטוח סקי

ביטוח מותאם לחופשות סקי ולספורט אתגרי בחו"ל

פספורט קארד ביטוח סקי, הוא ביטוח מורחב אשר מתאים לאופיו של טיול סקי.

ביטוח ייעודי לחופשת סקי יכסה אתכם גם במקרה של תרחישים הקשורים בפעילות ספורט זו.

פוליסת ביטוח מתאימה לאופי הנסיעה שלכם לחו"ל, ובמיוחד כשמטרת הנסיעה היא חופשת סקי. משום שבסקי יש סיכונים מיוחדים המאפיינים את העיסוק בסקי, חשוב לרכוש הרחבה לביטוח שתגן עליכם ועל ציוד הסקי היקר.

הכיסוי הבסיסי של ביטוח נסיעות מגן עליכם מפני מצבים שונים של גניבת ציוד, אובדן מטען שינוי או ביטול טיסה לצורך העניין, אך מעבר לזה, ביטוח סקי יכסה אתכם גם במקרים הקשורים לסקי, לנזקים לציוד או חלילה במצה של תאונה ופציעה.

 

מה כולל הביטוח המיוחד של פספורט קארד לחופשת סקי?

רוצים ליהנות בראש שקט כשאתם גולשים במדרונות המושלגים? עם ביטוח מותאם לחופשת סקי , לא תצטרכו לפחד על הציוד היקר שלכם, או לדאוג מה יקרה במקרה של פציעה חלילה. כל טיפול רפואי שיידרש, או שיפוי על נזק שנגרם לציוד כלול בכיסויים בפוליסת הביטוח. מלבד המגנים שעל גופכם, דאגו להגן על עצמכם גם בביטוח סקי מורחב.

אז למה כל כך חשוב לעשות ביטוח סקי ולא להסתפק בביטוח נסיעות רגיל? חשוב לזכור שבחופשת סקי הסיכוי שלכם לעשות תאונה במהלך גלישת סקי היא יותר גבוהה מאשר אם אתם בחופשת בטן גב על שפת הים.

ביטוח סקי כולל כיסויים שלא נכללים בביטוח נסיעות הסטנדרטי כגון כיסוי טיפול רפואי בשל פציעה, הטסה של רופא למקום או הטסה רפואית לארץ במקרי חירום ובכפוף לתנאי הפוליסה.

 

ביטוח סקי

ביטוח לציוד הסקי

מלבד הביטוח הרפואי, במקרה של ביטוח חופשת סקי חשוב ביותר לדאוג לביטוח מתאים שיכסה את הציוד היקר שלכם. פעמים רבות כאשר מתרחשות תאונות סקי, בין אם נגרמה פציעה, או ציוד הסקי הפרטי שלכם ניזוק. משום שמדובר בציוד יקר, עלויות הנזקים לציוד יכולות להגיע לאלפי שקלים. על הכרחי לדאוג לביטוח עבור הציוד.

מבחינת ביטוח צד ג', חשוב לזכור שיש הבדל בין היתקלות בעץ לבין פגיעה בגולש אחר. חשוב לבדוק האם הביטוח שלכם מכסה גם נזקים לצד שלישי.

השתתפות עצמית – כמו בכל פוליסת ביטוח, אחוז ההשתתפות העצמית הוא משמעותי ביותר. לא מספיק ש הפוליסה תכסה ימי אשפוז או טיסה רפואית חזרה לארץ. יש לוודא כי עלויות ההשתתפות העצמית הן ביחס סביר למחיר הכולל של פוליסת הביטוח.

מה חשוב לקחת לחופשת ספורט אתגרי?

תיק עזרה ראשונה – כאשר יוצאים לחופשת סקי חייבים להיות ערוכים למצב שחלילה תיפצעו. חבלה יכולה להיות קלה, בינונית או קשה, חשוב שתהיה אתכם ערכת עזרה ראשונה. אם קורה משהו עדיף שיהיו לכם אמצעים לטיפול מידי, מבלי שתצטרכו להתחיל לחפש פלסטרים, תרופות מחטאות, תחבושות או משחות במקום שאתם לא מכירים. כמובן שמיותר לחפש בית מרקחת אם אתם זקוקים לחבישה פשוטה.

תרופות במרשם – אם אתם נוטלים או נוהגים לקחת תרופות במרשם. כדאי שתקחו אתכם את התרופות האישיות במזוודה, (משום שיש מדינות בהן לא ניתן להכניס תרופות בתיק היד) וכן כדאי שתדאגו למרשם בתוקף בשפה האנגלית. לכל מקרה שלא יהיה.

מסמכים רפואיים רלוונטיים – מי שעושה סקי, או כל ספורט אתגרי אחר. יודע שעלולות להתרחש תאונות, ובעקבותיהן, פציעות. אם אתם סובלים ממצב רפואי כרוני כלשהו. כדאי שתיקחו אתכם סיכום רפואי באנגלית, כך שבמידה ותזדקקו לטיפול רפואי בחו"ל, אפילו רק לבדיקה. תוכלו לעזור לרופא המטפל, שיכיר את מצבכם.

 

פרסומת - Ad
דילוג לתוכן