אפליקציית פספורטכארד פוקט

אפליקציית פספורטכארד פוקט מסייעת לתפעול נוח ומהיר של ביטוח פספורט קארד לחו"ל מכל מקום בעולם ומ-iShield תזכו להצעת הביטוח המשתלמת עבורכם.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י iShield אסף יששכר עבור פספורט קארד

ביטוחי הנסיעות לא מפסיקים להתחדש בשבילכם

זוכרים את הימים שלפני עידן האפליקציות?

רובנו נהגנו לטוס ללא הטלפון הנייד, לרכוש ביטוח בריאות צר וסטנדרטי עם גובה אחריות נמוך ולנהל בירוקרטיה מתישה מול חברת הביטוח עוד זמן רב אחרי שהנסיעה כבר הסתיימה.

אז מה בדיוק השתנה בהקשר הזה? ובכן, המון! ואחת התורמות המשמעותיות לשינוי הזה היא חברת פספורט קארד, שהייתה החלוצה לספק למבוטחיה כרטיס נטען לתשלום התביעות.

החברה פרצה דרך בפעם השנייה, כאשר השיקה את אפליקציית פספורט קארד שבעזרתה אפשר לתקשר עם חברת הביטוח ולבצע כל פעולה שנוגעת אליו מרחוק ובאופן אוטומטי.

יש לחברת פספורטכארד אפליקציה שעובדת עבורכם!

חברת פספורטכארד מחזיקה בסטנדרט מקצועי גבוה בביטוחי הנסיעות לחו"ל ולכן נמנית עם המבטחות הגדולות והרציניות בישראל, שהעבירו את לקוחותיהן למסע טכנולוגי דרך האפליקציה, במקום להמשיך להתעקש על מסע בירוקרטי לא יעיל.

אז מהי אפליקציית פספורטכארד פוקט בעצם?

מדובר בשירות משלים לביטוח, הניתן למבוטחים ללא תשלום וכחלק מהרכישה עצמה. עם רכישת ביטוח חו"ל מהחברה, תוכלו להוריד את האפליקציה למכשירכם ולהתחבר עם פרטי הזיהוי כדי להתנהל מכאן והלאה מול הביטוח.

דרך האפליקציה אפשר לקבל שירות רפואי ולאתר מכונים רפואיים רלוונטיים, לשלוח ולנהל תביעות, לצפות בפוליסה ועוד מבחר גדול של פעולות – זמינות 24/7/365 מכל מקום מעולם.

היתרונות הגדולים באפליקציה: מיידיות, נוחות ושליטה מלאה

להבדיל מאפליקציות בחברות ביטוח אחרות, פספורטקארד פוקט גם מוכוונת לטעינה עצמאית מהירה של כרטיס תשלום התביעות המתקבל מהחברה. קוד הכרטיס מזוהה על ידי האפליקציה ומיד לאחר מכן יועבר אליו סכום ההחזר בגין הוצאה רפואית בחו"ל או אי הגעת הכבודה ליעד – ללא שום המתנה או צורך בפעולות נוספות מצידכם, מלבד הפעלה פשוטה אונליין.

היתרון הגדול של השיטה הוא אפקט המיידיות. תוכלו להפעיל את הפוליסה מתוך האפליקציה בכל מקרה של צורך רפואי או אם חוויתם אובדן/ גניבת כבודה ולטעון אליה את הכרטיס בסכום הכיסוי הנדרש, אותו אפשר למשוך במזומן לביצוע התשלום מכל כספומט.

ניהול הפוליסה ומימושה אינו כרוך בהרשאה מנציג או הגבלות, מה שמעניק לכם ביטחון מקסימלי ושליטה מוחלטת במהלך הנסיעה!

שירותים משלימים אך לא פחות חשובים בפספורטכארד פוקט

חשוב לציין שחברת פספורטכארד מחזיקה בהון אנושי מקצועי ורחב שדואג לפתח, לשכלל ולשפר את האפליקציה בקביעות ודואג לתמחור מדויק של עלות הטיפול בהתאם ליעד הנסיעה ולטעינה מיידית בסכום הנדרש. האפליקציה איננה מהווה תחליף להתקשרות אפשרית עם נציג בכל שעות היממה ותוכלו ליצור קשר עם נציגי החברה בצ'אט, בטלפון וגם מתוך האפליקציה עצמה מכל מקום בחו"ל.

בעזרת האפליקציה, מבוטחי פספורט קארד יוכלו גם לחפש ולאתר שירותים רפואיים רלוונטיים ולתאם תור בלחיצת כפתור. המטרה היא לספק שירות משלים לאחד הצרכים החשובים ביותר בחו"ל, למען השמירה על בריאותכם הטובה. המשתמשים יוכלו לחפש את הרופא או המרכז הרפואי הקרובים ביותר אליהם ולנווט למקום.

מה מכילה אפליקציית פספורטכארד פוקט? לפניכם הרשימה המלאה:

טעינה אוטומטית

פלטפורמת טעינה אוטומטית לכרטיס התשלומים של ביטוח פספורט קארד.

איתור והכוונה לאנשי שירות ומקומות חיוניים

איתור רופאים, מרכזים רפואיים, בתי חולים, תחנות משטרה, תחנות אוטובוסים, כספומטים ושגרירויות + ניווט לכתובתם.

שיחה עם נציג

ביצוע שיחה מיידית מול נציגי פספורטקארד בצ'אט האפליקציה, בזמינות 24/7.

רכישה והארכת הביטוח

רכישת ביטוח נוסף למבוטחי עבר דרך האפליקציה ואופציה להארכת הביטוח.

ניהול הפוליסה ועריכת פרטים

אזור ניהול אישי לצפייה בפוליסה ועריכת פרטים אישיים.

ניהול תביעות והעלאת מסמכים

מודול ניהול תביעות להפעלת הביטוח והעלאת מסמכים רלוונטיים כמו קבלות ואסמכתאות.

הסברים ועדכונים כולל מספרי חירום

מדריכים ועדכונים המספקים מידע נוסף על ניהול התביעות, כיצד לפעול אם אבד או נגנב מכשירכם הסלולרי, במקרה של אובדן מזוודה, אינפורמציה ועדכונים לתרמילאים, מספרי חירום לשימוש בכל שלב ועוד.

מעוניינים לרכוש את ביטוח הנסיעות של פספורט קארד ולטוס עם ביטוח חו"ל אפקטיבי בכיס? iShield מטיסה אתכם בראש שקט עם הצעת הביטוח המשתלמת ביותר. צרו איתנו קשר ונדאג לפוליסה מקיפה, בהתאם לכל דרישות וצרכי הנסיעה.

איך מורידים ומתקינים את PassportCard Pocket?

  1. דרך חנות Google Play למשתמשי אנדרואיד.
  2. דרך חנות App store למשתמשי אייפון.

בסיום ההורדה, עליכם להזין את מספר תעודת הזהות ומספר הטלפון של בעל הפוליסה. אם כבר יש ברשותכם כרטיס נטען של פספורטכארד, תוכלו להזין את מספרו במקום.

כעת יישלח אליכם קוד אימות בהודעת SMS ועם הזנתו באפליקציה, תהליך הקליטה יסתיים והשירות יהיה מוכן וזמין לשימוש.

איך משתמשים באפליקציה בזמן אמת?

אם נדרשתם לטיפול רפואי בחו"ל, כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על "הפעלת הכרטיס", למלא את פרטי מקרה הביטוח בחלון הצ'אט שיפתח והכרטיס ייטען לאחר מכן בהתאם לצורך הרפואי המדויק.

כדי להגיש תביעה מבלי להשתמש בכרטיס הנטען או במקרה של אובדן או גניבת כבודה, עליכם להיכנס לאזור האישי באפליקציה ולמלא את פרטי המקרה, לצרף קבלות ומסמכים רפואיים או את אישור חברת התעופה לציוד שאבד. אם הציוד נגנב, יש לצרף את אישור המשטרה המקומית.

תוך כמה זמן תביעה שהוגשה באפליקציית פספורט קארד תטופל?

משך הטיפול מהיר, כאשר ברוב המקרים התביעה תאושר מיידית ללא המתנה. תוכלו לתקשר עם נציגי החברה מכל מקום 24/7, לקבל ייעוץ רפואי ולאתר מרפאות סמוכות ובכך להתנהל מול הביטוח ביעילות מקסימלית ומינימום בירוקרטיה.

רוצים לקבל את הצעת ביטוח הנסיעות הכי אטרקטיבית של פספורטכארד? עם שירות אישי צמוד, מחויבות לעשייה מקצועית, אפשרויות ליצירת פוליסה מורחבת ושנים של ניסיון, iShield ביטוח נסיעות לחו"ל דואגת גם לכם – צרו עמנו קשר כבר עכשיו.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י iShield אסף יששכר עבור פספורט קארד

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן