פספורט קארד – איך לחסוך בהוצאות לטיול ארוך

ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט קארד – איך לחסוך בהוצאות כשמתכננים טיול ארוך

מדי שנה אלפי מוצילרים בוחרים ביטוח נסיעות פספורט קארד לטיולים ארוכים הנמשכים לתקופה ממושכת בחו"ל.

לרוב הצעירים שמשתחררים מהשירות הצבאי ורוצים לחוות את העולם, לפני שהם ממשיכים לחיים הבוגרים המזנים להם אחריות רבה, לימודים עבודה ומיסוד בחייהם האישיים.

הטיולים הארוכים האלה שיכולים להימשך ממספר חודשים ועד שנה ויותר, לוקחים את המטיילים והתרמילאים הרבים למסע שעובר בין כמה מדינות. טיולי תרמילאים אלה, מחייבים כיסוי ביטוח מקיף יותר ממה שמציע ביטוח נסיעות רגיל.

כמו כן, למרות שמדובר בדרך כלל בצעירים יוצאי צבא, עדיין, ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט קארד למשכי זמן ארוכים נדרש בכל גיל, לכל מי שבוחר לצאת לטיול ממושך או שהייה ממושכת בחו"ל.

לפני שאתם בודקים פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, חשוב להתעכב על הנקודות שיהפכו את הפוליסה שלכם לכזו שתהיה מותאמת לנסיעה ארוכה, חשוב שתיקחו בחשבון את הפרמטרים הבאים:

  • משך הנסיעה (משוער)
  • אופי הנסיעה והפעילויות המתוכננות בה
  • יעדי הנסיעה

במקרה של נסיעות ארוכות במיוחד, כאשר מדובר בשהייה בחול של למעלה מ- 30 יום, כדאי שתבחנו פוליסות ביטוח המותאמות לתרמילאים.

במקרים כאלה מדובר בתכנית ביטוח המיועדת במיוחד לטיולים ארוכים, בהם לרוב יש מעבר בין מדינות. וכן כוללים פעילויות המחייבות כיסוי ביטוחי נרחב. פוליסות ביטוח נסיעות שכאלה תוכננו על סמך התחשבות בצרכים השונים של המטייל, בין אם מדובר בטיול ובו אתגרים במדינות נחשלות, ובין אם בטיול רגוע יחסית. במדינות מפותחות. תכנית הביטוח לתרמילאי מציעה כיסוי רחב במחירים נוחים עבור נסיעות ארוכות. כך שיושג איזון מרבי בין צרכי המטייל לבין תקופת השהות הממושכת.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

התייחסות בפוליסת הביטוח לפעילויות המתוכננות במהלך הטיול

אם אתם מתכננים לשלב בטיול שלכם ספורט הנחשב אתגרי כמו סקי, טיפוס הרים, מסלולי טרקים, צלילה וראפטינג  – תצטרכו להרחיב את הכיסוי בפוליסה שלכם, כך שתהיו בטוחים ומוגנים מההיבט הזה.

טיולים ארוכים בחו"ל לרוב יובילו אתכם לחוויות האקסטרים שכן זהו חלק שמטיילים בוחרים ליהנות ממנו כאשר יש להם מספיק זמן במהלך הטיול. לפני שאתם רוכשים תכנית הביטוח לנסיעה ארוכה. מומלץ שתיקחו בחשבון את סוגי הפעילויות בהן אתם עשויים לקחת חלק. פוליסת ביטוח מתאימה תכלול כיסוי על סוגי הפעילויות השונים.

פספורטכארד ביטוח נסיעות

איך יעד הנסיעה שלכם משפיע על עלות הביטוח

רוב טיולי התרמילאים הם לאזורים אקזוטיים ופראיים ברחבי העולם. וכמובן שבראשם מדינות המזרח הרחוק וכל ארצות דרום אמריקה. במקומות יש אתגר מסוים מבחינת הביטוח, משום שהיצע השירותים הרפואיים בהם הוא מצומצם. כפועל יוצא כך גם רמות הסניטציה ההיגיינה ואמצעי אכיפת הבטיחות נמוכות באופן משמעותי.

עליכם לדאוג  לפוליסת ביטוח לחו"ל שתתייחס לנקודות הללו ותכסה הוצאות רפואיות ברמה מקסימלית, ועם מתן דגש על אפשרויות חילוץ והצלה והטסה לישראל במקרה הצורך. כדי להבטיח את יעילות הביטוח אותו אתם רוכשים. חובה לבחור בחברת ביטוח המקיימת קשרי ביטוח עם מספר רב ככל הניתן של מרכזים רפואיים ברחבי העולם.

כשאתם באים לרכוש פוליסת הביטוח לנסיעות ארוכות, חשוב שתציינו את כל פרטי הנסיעה המתוארים לעיל. כך תוכלו להשיג את הפוליסה בעלות המשתלמת ביותר ועם זאת, שתתאים לצרכים שלכם.

אלו כמה ממאפייני פוליסת ביטוח לתרמילאים שמוצעות ברוב:

  • כיסוי להוצאות רפואיות בחו"ל
  • הטסה לישראל עקב מצב רפואי בליווי צוות וציוד רפואי מתקדם
  • כיסוי לפעילות אקסטרים
  • איתור וחילוץ יבשתי ימי ואווירי
  • כיסוי במקרה של רעידת אדמה
  • מוקד חירום וסיוע למבוטח ולבני משפחתו – 24 שעות ביממה.
  • חדר רופאים ישראלים טלפוני – 24 שעות ביממה.

 

למה ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורט קארד היא המומלצת לתרמילאים

מבין הביטוחים הנפוצים כיום והפופולאריים הם ביטוחי הנסיעות לתרמילאים הכוללים מגוון רחב של כיסוים. חברת פספורט קארד לקחה זאת לצומת ליבה והרכיבה פוליסה וחבילה אשר יכולה להקיף את כל רצון התרמילאים המטיילים ברחבי העולם.

חברות ביטוח שונות מציעות חבילות כיסו המתייחסות לסוג ולאופי הנסיעה הייחודי של התרמילאים הישראליים ובכך מאפשר להם לקבל כיסוי מותאם אישית לתקופה של החצי שנה הכולל כיסוי  לספורט אתגרי, איתור חיפוש וחילוץ ע"י צוות מיומן וכיסוי לכבודה לכל אורך הטיול.

 

היתרון המגנטי של ביטוח נסיעות פספורט קארד

פספורט קארד מציעים כרטיס מגנטי  אתו התרמילאי יכול לשלם ישירות למוקד השירות הרפואי בחו"ל, וכך לחסוך את ההוצאות הכספיות מכיסו האישי, וכך גם ואת ההתעסקות הביורוקרטית בהגשת מסמכים ובתביעות בארץ. הביטו של פספורט קארד כולל כיסוי להוצאות רפואיות עד 5,000,000 דולר. כיסוי שכר מנתח, כיסוי אשפוז ללא הגבלת ימים, כיסוי לגניבה ו/או אובדן של הכבודה, וכן פתרונות רבים נוספים. שווה לבדוק.

 

כמה אמור לעלות ביטוח נסיעות פספורט קארד לתרמילאים?

הרחבה של חבילת כיסוי לצעירים ובה ביטוח פעילויות ספורט אתגרי, ושירותי  איתור, חיפוש וחילוץ במחירים משתנים לפי גיל.

איך תמצאו את הביטוח הכי טוב והכי מומלץ, במחיר המשתלם ביותר

בשביל זה אנחנו כאן!   ishield נתאים לכם את הפוליסה המתאימה לכל צורכיכם, עם הצעת המחיר המשתלמת ביותר. עם הרחבת כיסויים המתאימות לתרמילאים. אך עדיין יש להבין בדיוק את פרטי הנסיעה ולפי כך למצוא או ליצור פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל מותאמת.

ביטוח נסיעות לחו"ל

מתכננים טיול תרמילאים ארוך?  ודאו שיש לכם ביטוח המכסה אתכם לכל אורך הטיול

אנשים שרוצים לצאת לטיול ארוך שעובר דרך כמה מדינות או אזורים. לרוב לוקחים את הזמן ומשקיעים הרבה מחשבה בתכנון. בדרך כלל התכנון כרוך בפירוט מקיף של המקומות והאזורים בהם הם מתכננים לבלות את החופשה. אחד הדברים הכי חשובים שיש לזכור בעת תכנון טיול גדול. זה לדאוג לביטוח נסיעות שילווה אתכם לכל אורך הטיול – דבר שלפעמים יכול להיראות בעיניכם כמובן מאליו אך זה לא בדיוק כך.

כיום ישנן סיבות רבות שבגללן נדרוש מחברת הביטוח שלנו. ביטוח נסיעות ארוך טווח אשר יכסה אותנו למשך תקופת זמן ארוכה. לימודים, טיול אחרי הצבא. צורכי עבודה או סתם רצון תמים לראות עולם – אלה הם רק חלק מאותם סיבות המצריכות אותנו למצוא סידור ארוך טווח בכל הקשור לביטוח נסיעות שלנו. הפתרון האידיאלי עבורכם זה פוליסה אשר תקפה לשנה, ותספק לכם שקט נפשי לזמן רב.

פספורטכארד ביטוח נסיעות

להתאים את ביטוח נסיעות פספורט קארד לאופי הטיול, איזה הרחבות כדאי להוסיף?

חשוב שתדעו שגם ביטוחי נסיעות לחו"ל המותאמים לתקופת זמן ארוכה. עדיין לא מכסים את כל מה שאתם תצטרכו – ועל כן חשוב מאוד לבדוק את כל הפרטים הרלוונטיים לכם לפני שאתם יוצאים לטיול הארוך. במרבית המקרי.  ביטוח שתקף לשנה יכסה אתכם במצבים בהם נדרש חילוץ והצלה. או טיסת חירום חזרה לארץ וקבלת טיפול בארץ. חשוב לדעת כי כל יעד אליו טסים, מצריך התאמה מחודשת של הפוליסה בהתאם.

 

ביטוח כבודה וציוד לנסיעה ארוכה

נסיעה ארוכה יכולה בקלות להביא למצב שבו תתחילו את הטיול עם מצב מטען אחד. ובהמשך הטיול הוא ישתנה, כי תקנו דברים וציוד נוסף. בסופו של דבר יש את הפריטים החשובים עליהם אי אפשר לוותר. והם ילוו אתכם לאורך הטיול. חשוב לדעת שבנסיעות ארוכות ביטוח כבודה וציוד הוא חשוב במיוחד, ויקנה לכם שקט נפשי וביטחון.

פרסומת - Ad
דילוג לתוכן