פספורט קארד הריון

נשים הרות עד השבוע ה-32 יכולות ליצור הרחבת פספורט קארד הריון שתתווסף לביטוח הנסיעות הבסיסי ותעניק להן כיסוי לטיפולים רפואיים מתאימים, בכל נקודה בעולם.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י iShield אסף יששכר עבור פספורט קארד

אז מה כולל הביטוח ומה חשוב שתדעי? – המשיכי לקרוא.

חשיבותו של ביטוח נסיעות לכל שלב בהריון

למרות שהריונות לא נכללים בתוכניות ביטוח הנסיעות הבסיסיות, נשים הרות גם בחודשים מתקדמים יכולות לטוס תוך שהן מבטיחות לעצמן את קבלת הטיפול הרפואי בעת הצורך למהלך הנסיעה, גם כטיפול שגרתי יחסית וגם למצבים שבהם חלילה משתבש דבר מה.

וכך גם כאשר המבוטחת מעוניינת בבדיקת רופא או אפילו בתרופה פשוטה לצרבת, ניתן לספק כיסוי לתרחישים מהסוג הזה ולהימנע מהוצאות יקרות ובלתי צפויות. הרחבת הריון של פספורט קארד מאפשרת לקבל גם פינוי רפואי במידת הצורך, מה שמגדיל את השקט הנפשי לאורך הנסיעה.

נתונים ששווה לשקול טרם הנסיעה

נסיעה לחו"ל במהלך ההריון היא כמובן דבר אפשרי ואין שום מניעה לכך, אך חשוב להבין את תנאי הפוליסה, בדגש על החריגים והסיכונים שהיא מביעה, בייחוד כאשר הנסיעה נמשכת מעבר ל-32 השבועות.

בראש ובראשונה, מומלץ להעריך את השירותים הרפואיים שקיימים במדינת היעד ואת האופן שבו הם ניתנים.

הביטוח כשלעצמו מתייחס להריון כמצב רפואי ולכן עשוי לדרוש הערכה רפואית לפני החיתום על הפוליסה, המבוצעת בדרך כלל טלפונית ולאחריה ניתן ליצור את ההרחבה הביטוחית. בחלק מחברות התעופה נדרשת גם הצהרת בריאות מהרופא.

כמו כן, חשוב להבהיר כי ישנם רופאים רבים שלא ממליצים על טיסה לחו"ל אחרי השבוע ה-30 להריון וכדאי להתייעץ עם הרופא המטפל לגבי תרופות או חיסונים הנדרשים לנסיעה והיכולת לקבלם במעמד ההריון.

מעבר לכל אלה, כדאי להתייחס לקרבה הפוטנציאלית למרכזים רפואיים טובים במהלך הנסיעה, שמאפשרים לקבל טיפול במידת הצורך ולהימנע מסיכון, גם אם מדובר בפרט קטן לבדיקה וליתר ביטחון.

עד איזה שבוע בהריון אפשר לטוס לחו"ל?

תיאורטית, חברות התעופה מאשרות לטוס עד השבוע ה-35 כל עוד מדובר בהריון תקין ושגרתי שאיננו נכלל בקבוצת ההריונות בסיכון. אלא שחברות הביטוח לעומת זאת אינן נוטות לבטח מעבר לשבוע ה-32 (כלומר שבוע 32+0) וחלקן אף מאשרות הצטרפות לפוליסה לכל המאוחר בשבוע 30.

גם בחברת פספורט קארד הריון בשבוע ה-32 ומעבר לו לא מאפשר ביטוח נסיעה, למעט במקרים שבהם נדרש אישר מיוחד ואותו צריך לקבל בכל מקרה גם מחברת התעופה עצמה (למשל מצב רפואי דחוף).

הסיבה לכך היא הסיכון הכרוך בלידה במעמד הטיסה אך גם מועד החזרה ארצה: אם למשל האישה נמצאת בשבוע ה-31 להריונה ומועד הטיסה שלה חזור הוא ארבעה שבועות לאחר מכן, כלומר בשבוע 35 להריון, סביר להניח שלא תורשה לעלות לטיסה.

על חשיבותו של ביטוח הנסיעות בהריון

חלק מהנשים חוות את ההריון כתקופה יפה וזוהרת, ללא קשיים מיוחדים. יחד עם זאת, הריון הוא גם מצב קליני שקיים בו סיכון למצבים שמצדיקים התערבות רפואית תדירה ואף דחופה.

חלק גדול מהתופעות המתרחשות במעמד ההריון לא ניתנות לצפייה מראש ולמעשה, סטטיסטית, אחת משלוש יולדות עשויה להיכלל בקבוצת הסיכון ללידה מוקדמת.

אם לידה שכזו אכן תתרחש בחו"ל, הוצאות האשפוז של האם ושל תינוקה (בדגש על אשפוז היילוד במחלקת הפגייה או הפניה לניתוח קיסרי דחוף) יהיו גבוהות ביותר.

לצורך ההפשטה של הסכומים, נציין כי לידה מוקדמת בחו"ל עשויה לחייב בהוצאות רפואיות של כ-20,000 דולר לכל הפחות בעבור לידה רגילה בלבד.

יום אשפוז בפגייה עשוי לעלות כ-4,000 דולר בעוד שניתוח קיסרי דחוף יעלה יותר מ-35,000 דולר. אם האם נדרשת להטסה רפואית דחופה, יילוד ואינקובטור לפג תחול תוספת של עוד כמעט 20,000 דולר. גם הפלה חלילה תעלה סכום עתק.

בשל העלויות הגבוהות, נמנעות חברות הביטוח לבטח יולדות בשבוע מתקדם מאוד ואת הנמצאות בסיכון גבוה.

הרחבת ביטוח פספורט קארד הריון

אחד מביטוחי הנסיעות הפופולריים, הנוחים והאיכותיים ביותר בישראל הוא פספורט קארד, המכיל הרחבה בתוספת תשלום לנשים בהריון עד לשבוע 32 (כלומר שבוע 31+6 בדיוק). תנאי זה מקביל ליתר חברות הביטוח בישראל ומוגש כהרחבה לפוליסה הבסיסית בכל חברה באופן גורף.

כמו כן, הביטוח נוצר לטובת נשים בהריון בשבוע 32 ומטה, שגילן עומד על 39 ומטה. אם מדובר בהריון מורכב או שמוגדר בסיכון, יש לבחון את היתכנון הביטוח מבעוד מועד, אפילו טרם רכישת כרטיסי הטיסה.

מה כולל הכיסוי של פספורט קארד הריון?

  • כיסוי במקרה של לידה מוקדמת באופן בלתי מתוכנן
  • החמרה לא צפויה שמצריכה טיפול או אשפוז (כיסוי ביטוחי של עד 250,000$)
  • הטסה לישראל של האם והיילוד לצורך המשך טיפול (טיסה רפואית)

כמה עולה הרחבת ההריון של פספורט קארד?

התעריף להרחבה הביטוחית עומד על 5$ ליום ומתווסף לכיסוי הבסיסי בתשלום של 2.70$ ליום. מלבד הרחבת ההריון חשוב להדגיש כי ישנן מספר הרחבות נוספות שמומלץ לכלול בביטוח, כמו הרחבה על ביטוח הכבודה וביטוח מפני גניבה או אובדן של הסלולרי.

מעוניינת ביצירת ביטוח נסיעות לחו"ל? הביטוח של פספורט קארד נחשב לנוח והאפקטיבי ביותר, הודות לשימוש בכרטיס נטען ממנו מכוסה כל הוצאה נדרשת בהפעלת הביטוח. לפרטים נוספים ולהצטרפות, תוך יצירת הפוליסה המותאמת והמשתלמת ביותר, ניתן לחייג אלינו כבר עכשיו למספר 074-794-2222.  

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י iShield אסף יששכר עבור פספורט קארד

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן