פוליסה פספורט קארד

רגע לפני שאתם עושים ביטוח נסיעות לחו"ל, בואו לקרוא את פוליסה פספורט קארד המציעה תנאים, הגדרות וחריגים שחשוב מאוד להכיר.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י iShield אסף יששכר עבור פספורט קארד

המלצתנו היא לעיין תמיד בפרטי הפוליסה המוצעת לכם, כדי שתקבלו החלטה מושכלת בנוגע להצטרפות אליה ותהיו מכוסים מפני כל תרחיש אפשרי.

מה מכילות פוליסות ביטוחי הנסיעות לחו"ל?

אתם טסים בקרוב, חלקכם אולי טסים לטובת הגשמת חלום ממש, אבל מבינים שהמציאות פחות חלומית כשהטיול משתבש בעקבות מחלה, פציעה, תאונה או אפילו גניבה ונזק לרכוש.

מידת הזהירות שלכם עוד לפני הטיסה בהחלט תסייע לצמצם תרחישים כאלה למינימום האפשרי ובמיוחד אם תרכשו פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל שיש בה את כל הכיסויים הנדרשים כדי להפוך את הטיול למוגן ובטוח יותר.

בשוק הביטוחים הישראלי ניתן למצוא סוגים רבים של ביטוחי נסיעות, המשווקים על ידי מספר גדול של חברות ולכולן מאות אלפי סעיפים ותתי סעיפים המצויים בכל פוליסה.

למעשה, את רובן הציבור כלל איננו קורא, בין אם בשל התעצלות ומהירות ובין אם בשל חוסר הבנת האותיות הקטנות. בכך הוא מפספס סעיפים חיוניים מאוד להפעלת הביטוח ברגעי האמת ולכן חשוב לעבור מראש על הפוליסה, לברר מה מופיע בה ומהם התנאים האמורים בה ולקבל החלטה מתאימה לגבי הביטוח אצל אותו גורם.

מעבר לכך, קריאת פוליסת הביטוח צפויה לסייע לכם לשפר את התנאים ולהגיע להסכמות הגיוניות יותר בהתאם לאופי הנסיעה, הצורך האישי וגם ההרגלים שלכם ושל אלו שנוסעים יחד איתכם.

מה מכיל כיסוי נסיעות סטנדרטי?

ביטוח זה נחשב למקיף למדי גם ברמה הבסיסית. הוא מספק פיצוי כספי לתרחישים מוגדרים שבהם אירעה פגיעה בחו"ל, לרוב בסכום גבוה למדי של למעלה ממיליון דולר, כמובן בהתאם למקרה הדורש גובה בכיסוי מסוים.

ולכן חשוב מאוד לתעד כל טיפול רפואי שקיבלתם, החל מבדיקות והפניות רפואיות וכלה באשפוזים או ניתוחי חירום. מסמכים אלה מתעדים את מקרה הביטוח והיקפו ומאפשרים לחברת הביטוח לאשר את התביעה במקביל למתן הכיסוי הרלוונטי.

התנאי המרכזי להפעלת הביטוח הוא הכללתו של אותו אירוע ברשימת התרחישים שמפורטים בתוך הפוליסה. רשימת הפיצויים משתנה מפוליסה לפוליסה ומחברת ביטוח אחת לאחרת, בתוכה תמצאו אירועים כמו אשפוזים, מחלות, רכישת תרופות, תאונות אישיות, טיפולי שיניים ועוד.

חשוב לבדוק את כל הפרטים הקטנים שמופיעים בין תנאי הפוליסה מבלי לרפרף ללא תשומת לב. כך למשל, תראו שבפוליסות מסוימות הכיסוי ליום אשפוז עומד על 1,000-2,000 דולר, מה שנראה כמו סכום גבוה אך בפועל לא מתקרב לכיסוי עלויות האשפוז במדינות מסוימות.

ביטוחי הנסיעות מכילים גם אילוצים או סיטואציות נוספות שאינם בהכרח רפואיים, כמו למשל ביטול הנסיעה שכרוך בקנס יקר מצד חברות התעופה וניתן לקבל עבורו כיסוי מהביטוח, אובדן כבודה או גניבת מכשיר סלולרי/ לפטופ, חבות צד ג', שירותי איתור וחילוץ ועוד.

כמה עולה פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל?

מחירי הביטוחים לחו"ל אינם מהיקרים ועומדים על סכום של כמה דולרים לכל יום. מחיר זה גדל ככל שישנן הרחבות המתווספות לפוליסה ושאינן נכללות בכיסוי הבסיסי ובהתאם למצבים ספציפיים או מורכבים שנדרשת להם התייחסות ביטוחית שונה.

כדי לסבר את האוזן, ביטוח רגיל בחברת פספורט קארד לחופשה של 5 ימים באירופה לנוסע בן 20-30 יעמוד על כ-48 ₪ לפני תוספת ההרחבות החשובות כמו ביטוח כבודה וכיסוי מפני גניבת הנייד, שייקרו את הביטוח בכ-45 שקלים נוספים לכל התקופה.

ביטוח לתרמילאי באותם הגילאים כבר יעמוד על 1,153.68 ₪ בפוליסה הבסיסית, לפני תוספת של פעילויות ספורט אתגרי, ביטוח כבודה וציוד, הרחבת מקיף קורונה וכו'.

כמובן שמדובר בדוגמה כללית ולא מדויקת בהכרח, משום שישנם משתנים אפשריים שצפויים להשפיע על המחיר לכאן או לכאן. אלא שניתן להבין מכך את ההיקשים שתבצע חברת הביטוח בין המבוטח שלפניה לבין רמת הסיכון שלו, כלומר הסבירות שיפעיל את הביטוח במהלך הנסיעה.

מלבד מחיר הפוליסה, חשוב לוודא שהיא תספק לכם את המענה הטוב ביותר בשעת צרה ולכן כדאי להשוות בין כמה הצעות ביטוח, לא רק ביחס לתעריפים אלא גם ביחס לפרטי הפרטים והאותיות הקטנות המסתתרות בכל פוליסה. זה ייקח לכם רק כמה דקות נוספות אבל שווה כל כך הרבה.

על הפוליסה של פספורט קארד כיסויים בביטוח הבסיסי, תנאים וחריגים

על פני 21 פרקים, מפרטת פוליסת הביטוח את התנאים והחריגים לקבלת הכיסוי המובטח. לפניכם מספר נקודות וסעיפים "קטנים" הנלווים לתנאי הביטוח מכל פרק:

פרק 2 – הוצאות רפואיות בעת אשפוז בחו"ל
  • הכיסוי מכיל את הוצאות הפינוי באמבולנס, אך לא ברכב פרטי או מונית.
  • במקרה של הטסה לארץ עקב מצב רפואי, כרטיסי הטיסה הקיימים יומחו לטובת החברה והסכום שיתקבל מהם ישמש להקטנת עלות הטיסה הרפואית.
  • פספורט קארד זכאית לחייב את המבוטח לשוב ארצה במקרה של אשפוז בחו"ל הדורש המשך טיפול, בדיקות או ניתוח.
פרק 3 – הוצאות רפואיות שלא בעת אשפוז בחו"ל
  • קיימת מגבלה לכיסוי עבור טיפולי שיניים דחופים עד לסכום של 550 $
  • אם המבוטח נוטל תרופות לטיפול במחלה כרונית, רכישתן בחו"ל לא תכוסה.
פרק 4 – הוצאות נוספות
  • במקרה שהמבוטח לא יכול לשוב לארץ במועד המתוכנן וזאת ע"פ חוות דעת רפואית מפורשת הקובעת כי אין לטוס עקב סכנה לבריאותו ולחייו, הביטוח יוארך עד לשובו לישראל.
  • לא יכוסו הוצאות בגין מקרים כמו הוצאות מעקב הריון או הפלה (הדבר יכוסה בהרחבה ייעודית שניתן לרכוש), טיפולים רפואיים ואבחונים לא הכרחיים שאינם בחירום.
פרק 5 – חבות כלפי צד שלישי
  • שיפוי לצד ג' עד לסכום של 100,000 ₪ בניכוי השתתפות עצמית
  • שיפוי זה לא יחול במקרים של השחתה, עבירה, מעשה מכוון ובזדון, נזקים לבעלי חיים בשליטתו של המבוטח, החזקת כלי רכב, ספורט אתגרי, נזק לבני משפחה או תאונת עבודה.
פרק 6 – הסדרת פעולות והוצאות לאיתור, חיפוש ו/או חילוץ של המבוטח בחו"ל באמצעות המבטח
  • שירותי איתור יופעלו אם וכאשר נותק הקשר עם הנוסע ולא קיים מידע על מקום הימצאו במשך 3 ימים (בשל אסון טבע, אירוע טרור או תאונת אוויר/ ים). בכל מקרה אחר, יופעלו שירותי האיתור כעבור 7 ימים.
  • שירותי האיתור יופעלו בהדרגה ככל שיש צורך במשך 6 חודשים ועד למיצוי תקרת הכיסוי.
  • המבוטח לא יאותר ויחולץ אם השתתף בלחימה, מרד, הפיכה, מהומות או פעולה בלתי חוקית, סירב לשתף פעולה עם נציגי הביטוח/ לשוב לישראל או אם חירותו נשללה בשל חטיפה או חומר ממכר.
  • יתר הפרקים מתייחסים להרחבות הפוליסה אותן בוחר כל נוסע באופן נפרד לכלול בביטוח.

אז למה דווקא פוליסה פספורט קארד?

חברת ביטוחי הנסיעות פספורט קארד מציעה פתרונות ביטוח מגוונים והרחבות לבחירה, הניתנים לכיסוי דרך כרטיס אשראי נטען החוסך לנוסעים תשלום מכיסם.

השירות של החברה מידי כמעט, דרך מענה טלפוני, בצ'ט, ווצאפ או באפליקציה ומאפשר לנוסעים לכסות את ההוצאה שנגרמה להם במקום, ללא צורך בהמתנה או בירוקרטיה.

מעוניינים בביטוח של פספורט קארד? נשמח להעניק לכם את הכיסוי הביטוחי הטוב ביותר. לקבלת הצעה משתלמת ומענה על שאלות בפרטי הפוליסה, חייגו אלינו למספר: 074-794-2222.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י iShield אסף יששכר עבור פספורט קארד

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן