פספורט קארד – הנחה

ביטוח פספורט קארד עם הנחה טובה שכדאי להכיר לפני רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י iShield אסף יששכר עבור פספורט קארד

כל המידע המעודכן בנושא כולל אפשרויות נוספות לביטוח שעשויות להשתלם לכם.

טסים לחו"ל ומקבלים דרך פספורט קארד הנחה למחזיקי כרטיס "חבר"

אם יש לכם מועדון "חבר" למשרתי קבע וגמלאים, אתם זכאים ליצירת הביטוח עם הטבות ייחודיות. הטבות אלה מתורגמות להנחה של 15% עבור מגוון גדול של הרחבות אותן תוכלו ליצור לפוליסה. וכך אם אתם מוסיפים הרחבה חשובה כמו ביטול או קיצור נסיעה, כבודה או כיסוי לגניבת המכשיר הסלולרי, תשלמו עליה 15% פחות מהתעריף הרגיל.

שימו לב: ההנחה לא תקפה לכיסוי הרפואי הבסיסי של הפוליסה, לכיסוי איתור וחילוץ ולתוספת החיתום.

ההנחה נשמרת למשך 30 הימים הראשונים של תקופת הנסיעה בלבד וניתן לממש אותה דרך מועדון חבר או דרך חברת iShield בעת יצירת הביטוח, בטלפון שלנו: 074-794-2222

הזכאות להטבה שמורה למחזיקי מועדון "חבר", בני/ בנות זוגם וילדיהם עד לגיל 18 שנים.

האם יש הנחה למועדונים נוספים בפספורט קארד?

נכון לסוף שנת 2022 לא קיימות הנחות נוספות, אך מכיוון שחברות הביטוח משנות בתדירות יחסית גבוהה את התנאים, התעריפים וההטבות בהתאם לתחרותיות, ייתכן שיתקבלו בעתיד הטבות נוספות.

אילו הרחבות מקנות הנחה בביטוח?

מחזיקי כרטיס חבר זכאים להנחה של 15% עבור כל אחת מההרחבות הבאות:

  • ביטול או קיצור הנסיעה בעקבות מצב רפואי
  • כיסוי בשל גניבת המכשיר הסלולרי
  • כל ביטוחי הספורט האתגרי, האקסטרים וספורט החורף
  • ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור
  • כיסוי בשל גניבת מחשב נייד
  • כיסוי בשל גניבת מצלמה

התשלום עבור ההרחבות לביטוח הנסיעות של פספורט קארד נע בין 0.80$ ועד 8$ ליום, תלוי בסוג ההרחבה כמובן.

מכיוון שחלקן הגדול נחשבות למומלצות ואף להכרחיות בכל נסיעה, כמו למשל כיסוי לגניבת הסלולרי, פעילויות ספורט אתגרי (כשגם פעילויות כמו רכיבה על אופניים או טיול ג'יפים נחשבים לפעילות כזו) וביטול ההשתתפות העצמית ברכב שכור – ההנחה תסייע לכם ליצור הרחבות חשובות בראש שקט ולחסוך משמעותית בהוצאות הנסיעה.

תעריף מיוחד למחזיקי כרטיס פספורט קארד בתשלום שנתי

חברת פספורט קארד מציעה תוכנית שנתית המותאמת לאנשי עסקים ולעובדים שנדרשים לטיסות תדירות במהלך השנה. ביטוח הנסיעות עבורם מכסה עד 30 ימים בכל נסיעה לאורך השנה, בעלות של 330-600 $ (בין 1,175-2,136 ₪ לכל השנה בקירוב). הביטוח כולל:

  • כיסוי הוצאות רפואיות של עד 5 מיליון דולרים
  • הרחבה להחמרת מצב רפואי קיים של עד 350,000 דולרים
  • פטור מדמי השתתפויות עצמיות
  • כיסוי לכבודה של עד 2,500 דולרים
  • פינוי אווירי ממקום האירוע והטסה לישראל בליווי ציוד וצוות רפואי
  • הרחבה לגניבת מצלמה עד 750$
  • הרחבה לגניבת מחשב אישי (לפטופ/ אייפד) עד 750$
  • כיסוי ספורט אתגרי וספורט חורף עד 5 מיליון דולרים
  • כיסוי תאונות אישיות (מקרי נכות או מוות עקב תאונה בחו"ל)
  • כיסוי קורונה
  • כיסוי ביטול או קיצור נסיעה
  • זמינות מלאה במוקד החירום והסיוע של פספורט קארד, אפליקציה הכוללת חדר רופאים טלפוני בעברית וצוות איתור וחילוץ – הכל 24/7.

על חברת פספורט קארד ופעילותה

פספורט קארד היא חברת ביטוחי נסיעות שהושקה בשנת 2011 ומבטחת את הנוסעים באמצעות כרטיס אשראי נטען מרחוק, המשמש כאמצעי תשלום לכל הוצאה כמו טיפול רפואי, גניבה ונזק המוגן בפוליסה.

כרטיס זה פוטר את הנוסעים מהתעסקות בירוקרטית מורכבת שכרוכה בהמתנה לקבלת הכספים, בזמן שהצורך לשלם בעבור המקרה הינו מידי. במטרה לספק את השירות לציבור המבוטחים ללא המתנה, מפעילה החברה שירות 24/7 מכל העולם, הזמין בטלפון, בווצאפ ובצ'ט של פייסבוק.

איך זה בעצם עובד?

לקוחות הביטוח מקבלים טרם נסיעתם כרטיס אשראי בינלאומי (של חברת מסטרקארד) שעומד על 0 ₪. אם חלילה מתרחש אירוע ביטוחי במהלך השהות בחו"ל, המבוטח יכול לפנות למוקד החברה באמצעי ההתקשרות עמה או דרך האפליקציה של פספורט קארד ולבקש לטעון את הכרטיס בסכום המתאים, על מנת לכסות דרכו את ההוצאה שנגרמה.

כך הלקוחות יכולים להימנע מלהוציא כסף מכיסם ולפתור את הצורך בסכום נזיל ומידי ללא קושי או סיבוכים נלווים.

הכרטיס מאפשר תשלום לרופאים עבור טיפולים או אשפוזים, לקנות תרופות, למשוך כסף במזומן על מנת לשלם במקום שבו לא מקבלים כרטיס אשראי (האפשרות כרוכה בתיאום ואישור החברה דרך המוקד או האפליקציה) וקבלת זיכוי לכרטיס על איחור בהטסת הכבודה.

בנוסף ניתן להתייעץ טלפונית עם רופא מומחה בעברית ולאתר דרך האפליקציה נותני שירות כמו שגרירות, כספומטים, רופאים ובתי חולים. הכרטיס ניתן לטעינה בשיחה טלפונית, בווצאפ או באפליקציה, דרכה ניתן גם לעדכן את פרטי הפוליסה ולהגיש תביעות.

את הכרטיס מקבלים טרם הטיסה בנתב"ג (קיימת עמדת שירות בטרמינל 1 ובטרמינל 3) או בסניפים נבחרים של רשת Be בפריסה ארצית.

ביטוח הנסיעות המשתלם של פספורט קארד לחו"ל

את ביטוח הנסיעות תוכלו ליצור עד 180 ימים טרם הטיסה ובכך לקבל את הכיסוי הביטוחי גם למצבים כמו ביטול הטיסה או בידוד בעקבות מחלת הקורונה.

אנו, סוכנות iShield המתמחה בביטוחי נסיעות לחו"ל, מזמינים אתכם להצטרף לביטוח הטוב והמשתלם ביותר לפי אופי הנסיעה ובהתאם לצרכים האישיים שלכם ובני משפחתכם.

באתר שלנו תמצאו מידע על כל סוגי ביטוחי הנסיעות, ביטוחים מותאמים לתרמילאים, אנשי עסקים וגם משפחות וזוגות בחופשה קצרה ופתרונות לכל סוגי הביטוח והמצבים הרפואיים הקיימים.

ליצירת ביטוח של פספורט קארד כולל מימוש ההנחה למחזיקי "חבר", צרו עמנו קשר במספר 074-794-2222.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י iShield אסף יששכר עבור פספורט קארד

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן