הסיפור של PassportCard

הסיפור של PassportCard מהקמתה ועד היום, הפך אותה לאחת מחברות ביטוחי הנסיעות לחו"ל המומלצות והמשתלמות ביותר, הודות ליתרונות הייחודיים שהיא מציעה.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י iShield אסף יששכר עבור פספורט קארד

מה הסיפור של PassportCard על קצה המזלג?

חברת פספורט קארד שהוקמה בשנת 2011, זיהתה לראשונה את הצורך המשתנה בשוק הביטוח לגבי אופן תשלום התביעות ומתן הכיסוי בזמן אמת.

לכך צריך להוסיף גם את השינויים שחלו באותן השנים בנוגע למדיניות האשראי הישראלית (מעבר לכרטיסים על פני המזומן) וחוויות פחות נעימות מצד נוסעים שדיווחו על קשיים איומים במימוש התביעות בדיעבד, אחרי שההפסד הכספי כבר נגרם.

הפתרון של החברה היה פשוט: לקוחותיה יקבלו תשלום בעבור כל תביעה בזמן אמת. כיצד זה מתבצע? החברה מציידת את לקוחותיה בכרטיס נטען, שאליו מופקד התשלום ומתפקד כאמצעי תשלום בפועל, המכובד בכל המדינות ומתאים לתשלום בסליקת אשראי או כמשיכה מכספומט.

כך יכולים לקוחותיה של פספורט קארד לא רק להגיש תביעות במהירות דרך כמה ערוצים אפשריים, אלא גם ליהנות מהעברה כספית של הסכום לשימוש, כדי לכסות בו במקום את הטיפול הרפואי, רכישת התרופות, רכישה של מוצרים אישיים במקרה של איחור בהגעת הכבודה ועוד.

שיטה זו נחשבת מאז לחדשנית יותר בשוק ביטוחי הנסיעות, שמונעת מהמבוטחים להוציא מכיסם את התשלום ולהגיש דין וחשבון לחברת הביטוח בדיעבד.

ובכדי שהמבוטחים יוכלו לעשות זאת בקלות ללא תלות במקום ובשעה, מעמידה פספורט קארד לרשות מבוטחיה מוקד זמין 24/7 מכל מקום בעולם לקבלת השירות, נוסף על זמינות מלאה בהגשת התביעות דרך אפליקציית פספורט קארד ומענה מהיר מנציגיה דרך הווצאפ.

מי עומד מאחורי חברת פספורט קארד?

חברת פספורט קארד משתייכת למוסד ביטוח בריאות וותיק בזירה הבינלאומית בשם DavidShield, המתמחה בביטוחי חו"ל לפרק זמן ממושך בדגש על רילוקיישן.

לחברה פעילות שוטפת בכ- 140 מדינות מסביב לעולם וביניהן ישראל והיא מתהדרת בסדרת פיתוחים דיגיטליים ייחודיים ששינו לאורך הזמן את חוויית המשתמש בענף הביטוח.

הפיתוח המרכזי של החברה הוא כמובן אותו כרטיס נטען המאפיין את פספורט קארד וכמובן מנגנון ניהול התביעות המהיר במספר לחיצות על גבי מסך האפליקציה.

סקר רשות שוק ההון משנת 2021 בדק ומצא כי פספורט קארד נחשבת לחברת ביטוחי הנסיעות המהירה ביותר בטיפול בתביעות, אך כמובן שלא צריך ללכת רחוק כדי להיפגש דרך הרשת עם תגובות מרוצות מלקוחותיה שמתפרסמות ברשתות החברתיות ושאינן מטעם.

הכרטיס הנטען של פספורט קארד – איך זה בעצם עובד?

מיד לאחר סגירת הביטוח דרך החברה, יונפק לכם כרטיס נטען המהווה כרטיס אשראי לכל דבר ועניין (כמובן שעומד בשלב זה על אפס שקלים), אותו תיקחו לנסיעה שלכם ובעזרתו תוכלו לשלם ברגע האמת. העדרו של הכרטיס במעמד התשלום שעליכם לממש, יגרור תשלום של השתתפות עצמית.

היכן מקבלים את הכרטיס?

  • בנתב"ג – בטרמינל 3, שרוול D סמוך לטרקלין המלך דוד. העמדה מאוישת 24/7.
  • בנתב"ג – בטרמינל 1, בין שער 37 ל-38 ומול עמדת המודיעין. העמדה פעילה בימים א'-ה' 24/7. ביום ו' עד השעה 13:00 ובמוצ"ש החל מיציאת הטיסה הראשונה מהשדה.
  • בסניפים נבחרים של רשת הספרים סטימצקי.

תוך כמה זמן אפשר להשתמש בכרטיס?

הכרטיס תקף לפרק זמן של חמש שנים, כך שתוכלו להשתמש בו גם לנסיעות הבאות ולא תצטרכו להנפיק ולאסוף כרטיס חדש לפני כל נסיעה. אם הכרטיס אבד, כל שתצטרכו לעשות הוא ליצור קשר עם חברת PassportCard והיא תדאג בעבורכם לכרטיס חלופי.

על אפליקציית פספורט קארד

אם רכשתם את ביטוח PassportCard, תוכלו להוריד אפליקציה ייעודית לטלפון החכם ובעזרתה להטעין את הכרטיס בסכום הכסף הנדרש לקבלת טיפול רפואי, גם ללא חיוג לנציגי החברה.

אפשרויות בולטות נוספות שמציעה האפליקציה הן צ'אט אונליין עם נציג החברה, ביצוע שיחה מיידית לנציג החברה, איתור רופאים ומוסדות רפואיים הסמוכים אליכם, איתור שגרירות קרובה ואפילו האופציה לרכוש ביטוח, אם כבר הורדתם את האפליקציה טרם הנסיעה.

תמצאו כאן גם מדריכים ועדכונים שונים, כמו למשל טלפונים במצבי חירום, עדכונים מחברת הביטוח ומדריך ניהול ומעקב תביעות. באזור האישי תוכלו לערוך את הפרטים המזהים שלכם, לצפות בקלות בכל תנאי פוליסת הביטוח וללא צורך בהעתק מודפס שיהיה עליכם במהלך כל הנסיעה.

PassportCard Pocket

הפיתוח האחרון של החברה מהווה את האפליקציה המתקדמת ביותר של פספורט קארד לטלפון החכם, אליה מטעינים עצמאית את הכרטיס הנטען בכדי לשלם על שירותי הרפואה בחו"ל. האפליקציה מציעה מגוון אפשרויות:

  • קבלת ייעוץ רפואי אישי בעברית, 24/7 מכל מקום.
  • טעינת הכרטיס אונליין ללא צורך בשיחה לנציג
  • אופציה לשיחה עם נציגי החברה בצ'אט או טלפונית
  • איתור רופאים, מרכזים רפואיים ובתי מרקחת דרך שירותי המיקום בנייד (GPS)
  • איתור שגרירויות, תחנות משטרה, תחנות אוטובוסים, כספומטים ועוד
  • מדריכים למקרה של אובדן כבודה, אובדן הטלפון הנייד, אינפורמציה לתרמילאים.
  • צפייה בכל נתוני הפוליסה כולל העתק מלא ממנה לצפייה.

איך מורידים את אפליקציית PassportCard Pocket?

דרך חנות Google Play למשתמשי אנדרואיד, או דרך ה-Apple store למשתמשי אייפון. בסיום ההורדה הזינו את תעודת הזהות ומספר הנייד שלכם. בסיום הזנת מספר הטלפון יישלח אליכם קוד אימות שעליכם להזין.

איך משתמשים באפליקציה במקרה הצורך?

אם ברצונכם לקבל טיפול רפואי בחו"ל, יש ללחוץ באפליקציה על "הפעלת כרטיס" ולהזין את הפרטים לגבי מקרה הביטוח. כעת הכרטיס ייטען על פי הצורך הרפואי. לדיווח על אובדן כבודה וחפצים, יש להיכנס לאזור האישי ולמלא בו את פרטי המקרה יחד עם הזנת קבלות מתאימות.

מעוניינים בהצעה משתלמת לביטוח הנסיעות של פספורטקארד?

באמצעותנו תוכלו לרכוש את פוליסת הנסיעות בקלות בטלפון 074-794-2222 ותהנו משירות מקצועי כולל פתרונות מותאמים למצבים ייחודיים.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י iShield אסף יששכר עבור פספורט קארד

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן