פספורט קארד – טלפון

פספורט קארד טלפון מכירות לרכישת ביטוח דרך iShield ביטוח נסיעות לחו"ל ופרטי קשר של החברה במייל ובוואטסאפ. להצעת ביטוח הנסיעות הטובה והמשתלמת ביותר בעבורכם, צורו קשר.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י iShield אסף יששכר עבור פספורט קארד

יצירת קשר עם חברת פספורט קארד דרך iShield

פספורט קארד טלפון מכירות 074-794-2222  באמצעות iShield ביטוח נסיעות לחו"ל, נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון או דרך הווצאפ. ניתן גם להשאיר לנו פרטים ואנו נחזור אליכם עם הצעה מעודכנת שתתאים לכם.
אם אתם נמצאים בחו"ל כעת ומעוניינים ליצור קשר עם החברה, תוכלו להיכנס לעמוד צור קשר ולהזין את מיקומכם המדויק כדי לקבל מספר מהיר לחיוג. בכל מקרה אחר, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות במספר: 972-98920930+ בעלות שיחה רגילה מחו"ל.
בנוסף, ניתן לעבור ישירות לצ'אט עם נציגי החברה דרך כפתור הווצאפ, המסנג'ר של פייסבוק או צ'אט האתר.

קצת על חברת פספורטכארד טלפון, שעות פעילות ומידע נוסף

חברת פספורט כארד הוקמה ב-2011 והייתה לחברה הראשונה שסיפקה למבוטחיה כרטיס מגנטי נטען, באמצעותו ניתן לשלם את ההוצאות בעת האירוע הביטוחי כאן ועכשיו, מבלי להמתין לשליחה וקבלת טפסים, אישורים ותהליכים בירוקרטיים מורכבים.
נדרשתם לבדיקה רפואית? הכבודה שלכם לא הגיעה? הטיסה שלכם בוטלה? טוענים את הכרטיס ומקבלים דרכו את הכיסוי המובטח בפוליסה.
כדי להטעין את הכרטיס בזמן אמת, אין צורך בפעולה מורכבת. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם מוקד השירות הטלפוני בטלפון 972-98920930+ או לסמן היכן אתם נמצאים ולקבל מספר חיוג ישיר.
אופציה נוספת היא להשתמש באפליקציית passportcard pocket שדרכה ניתן לבצע מגוון פעולות, או לפנות ישירות לווצאפ/ המסנג'ר של פייסבוק. החברה זמינה לכך 24/7 בכל ימות השנה ותוכלו ליצור קשר עם הנציגים בקלות רבה.

חייגו ל- iShield עבור ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטקארד – טלפון:

ניתן לרכוש ביטוח פספורט קארד דרך iShield ביטוח נסיעות לחו"ל במספר טלפון 074-794-2222 עם סוכן מורשה פספורט קארד אסף יששכר ונשמח לעמוד לרשותכם בטלפון או דרך הווצאפ.

מעוניינים לרכוש לעצמכם ביטוח נסיעות מעולה של חברת פספורט קארד?
ביטוח הנסיעות של פספורט קארד יעניק לכם כרטיס מגנטי לתשלום הוצאות כמו:

  • שירותים רפואיים (בפטור מהשתתפות עצמית)
  • הטסה רפואית לרבות ליווי רפואי וציוד נדרש
  • פינוי אווירי ויבשתי
  • התייעצות עם רופאים מישראל 24/7 מכל פינה בעולם
  • הרחבות לביטוחי ספורט וטיולי תרמילאים
  • ביטוחי כבודה וציוד
  • ביטוח ביטול וקיצור טיסה
  • החמרת מצב
  • הריון (עד לשבוע 32)
  • ועוד.

החברה מאפשרת גם רכישה של פוליסה שנתית שתתאים לנוסעים לחו"ל בתדירות גבוהה (למשל לצרכי עבודה), הכוללת עד 30 ימים בחו"ל לאורך השנה ללא צורך בדיווח על כך לביטוח לפני הנסיעה.

הפוליסה מתאימה לחברות שמעוניינות לבטח את עובדיהם ולשלם בעבור הביטוח אחת לתקופה, במסגרת דיווח אחיד המכיל בנק ימים.
לרכישת ביטוח של חברת פספורט קארד, ניתן ליצור קשר עם iShield ביטוח, במספר הטלפון 074-794-2222.

מה עושים אם נדרשתי לטיפול רפואי ולא השתמשתי בכרטיס?

ניתן להיכנס לאזור האישי שלכם באתר פספורט קארד, לפתוח בקשה לתביעה חדשה, למלא בתוכה את הפרטים, לצרף את המסמכים והקבלות הרלוונטיים לאותו טיפול והמידע יתעדכן. עם קבלת האישור, יבוצע החזר כספי לתוך כרטיס האשראי או באמצעות העברה בנקאית תוך חמישה ימי עסקים.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י iShield אסף יששכר עבור פספורט קארד

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן