ביטוח לסיני פספורט קארד

ביטוח לסיני על ידי פספורט קארד הוא ביטוח היספק לכם כיסוי משתלם ואיכותי. חצי האי סיני נחשב לחו"ל לכל דבר ועניין וגם בו, כמו בכל מקום אחר, יכולות להתרחש תאונות, גניבות או מחלות למיניהן.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י iShield אסף יששכר עבור פספורט קארד

לפניכם הפרטים שיסייעו לכם להתאים את הביטוח.

אלמנטים חשובים ביצירת ביטוח נסיעות לחו"ל לסיני

חופים מטריפים, הרים וגם פינוק בשפע הם רק קומץ מהחוויות שסיני מציעה. החופשה כאן תכלול שילוב נפלא בין טיולים רגליים, פעילויות ספורט ימי ומנוחת בטן-גב, אבל כדי שתוכלו לעבור אותה בכיף ועם שקט נפשי, תצטרכו ליצור ביטוח חו"ל מתאים ופספורט קארד היא מבין החברות המתאימות ביותר לשם כך.

זה לא רק מתווה החופשה של סיני עצמה, אלא גם הדרך אליה שנדרשת לביטוח מתאים: הדרך המקובלת היא דרך מעבר הגבול בטאבה וממנה אל היעד שלכם בחצי האי, אך לאחרונה החלו גם חברות תעופה כמו ארקיע וישראייר להפעיל קו טיסות ישירות לאזור המלונות בשארם א-שייח.

לכן בנקודה זו צריך לתת את הדעת לגבי ביטוח נסיעות שכולל בתוכו תרחישים בלתי צפויים כמו תאונות דרכים ואפילו עיכוב של הכבודה מהטיסה, הדורשים בכיסוי מידי של ההוצאות מטעם המבטחת.

ביטוח לסיני של חברת פספורט קארד

נכון לשנת 2022, חברת פספורט קארד היא היחידה בשוק שמעניקה כיסוי באמצעות כרטיס אשראי נטען, אליו מועבר סכום כספי לכיסוי האירוע הביטוחי.

למעשה, רבים מהנופשים בסיני מאמינים כי בשל הקרבה לישראל אין צורך ביצירת הביטוח אלא שמדובר בטעות מרה שעלולה לעלות ביוקר.

הביטוח שכולל כיסוי להוצאות רפואיות, התייעצות רפואית, פינוי וגם מקרים של אובדן או גניבת ציוד נכנס לתוקפו כבר מהצעד הראשון שתבצעו מחוץ לישראל וכידוע, כל אחד מהמצבים הללו עשוי להתרחש בדיוק בנקודה שבה נאמין כי "לנו זה לא יקרה".

באשר לפעילויות הרבות שניתן ליהנות מהן, ביטוח לסיני פספורט קארד מציע כיסוי לפעילויות ספורט אתגרי כמו גלישה, צלילה, רכיבה על גמלים, טיולי ג'יפים ועוד.

וכך אם חלילה נפצעתם במהלך פעילות מסוימת, תעניק לכם המבטחת כיסוי להוצאות הרפואיות שנגרמו מכך ובתוספת תשלום על הרחבה ייעודית גם כיסוי למצב של ביטול או קיצור הנסיעה כתוצאה מאירוע רפואי הנכלל בפוליסה.

כמה עולה ביטוח לסיני פספורט קארד?

ביטוח הנסיעות של פספורט קארד דומה בבסיסו ליתר ביטוחי הנסיעות. התייקרות הביטוח תחול בהתאם למרכיבים מודולריים שאותם תוכלו לצרף לפוליסה בהתאמה אישית, בהתאם לאופי הנסיעה ולצרכים שלכם ושל בני המשפחה.

מרכיבים אלה יכולים לכלול הרחבות כמו ביטוח כבודה וציוד, החמרת מצב רפואי, פעילויות ספורט אקסטרים ועוד. ניתן לקבל מאיתנו הצעה משתלמת במיוחד על הביטוח כבר עכשיו בטלפון: 074-794-2222 החל מ- 2.70 $ ליום.

כל היתרונות בביטוח פספורט קארד לנוסעים לסיני

היתרון המרכזי של חברת הביטוח פספורט כארד, הוא העברת התשלום הרלוונטי בראש ובראשונה, עוד לפני העיסוק בבירוקרטיה. למעשה, החברה מגלמת את הכיסוי הביטוחי שלה דרך כרטיס אשראי שאליו מועבר הסכום לכיסוי ההוצאה מהאירוע, כך שתוכלו להשתמש בו מידית ללא המתנה ומבלי להוציא כסף מכיסכם.

הפעלת הביטוח גם היא פשוטה ומידית: ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות של החברה בטלפון, בווצאפ, בפייסבוק או באפליקציה ולקבל מענה בזמינות 24 שעות, 7 ימים בשבוע מכל נקודה בחו"ל.

הכיסוי יופעל מעכשיו לעכשיו גם במצבים יחסית פשוטים, כמו למשל צורך בביקור רפואי או טיפול שיניים דחוף, שימוש בתרופה מסוימת ואיחור בהגעת המזוודה. ניתן להיעזר בשירות של פספורט קארד גם לצורך איתור רופאים קרובים והתייעצות עם רופאים דרך האפליקציה ובעברית.

בנוסף, מעניק הכיסוי הבסיסי של פספורט קארד גם חבות צד ג' המגנה עליכם מפני גרימת נזק לאדם אחר או לרכושו של אדם אחר ושירותי איתור וחילוץ ללא תוספת תשלום.

איתור וחילוץ איננו נוגע רק לאירועים כמו אסון טבע, שריפה או אובדן קשר עם המבוטח שיצא לטרק באזור, אלא גם לסיטואציות על רקע המתיחות הביטחונית באזור בהן נשקפת סכנה ממשית וקיים צורך בסיוע.

מחפשים ביטוח משתלם ומקיף לסיני? אנחנו הכתובת

כפי שקראתם, חברת פספורט קארד מעניקה למבוטחיה כיסוי איכותי ונרחב לשהות בסיני, בתוספת האפשרות להרחבות מגוונות בהתאם לאופי הטיול, הפעילויות הנכללות בו והציוד שתבחרו להגיע איתו.

סוכנות הביטוח שלנו, iShield, מעניקה לכם את הפתרונות הביטוחיים הטובים ביותר מול חברת פספורט קארד, לרבות מענה לסוגיות רפואיות או צרכים מורכבים שדורשים התאמות ייחודיות בביטוח, מבלי לפספס את האותיות הקטנות או התנאים שמחריגים את מתן הכיסוי.

באתר שלנו תמצאו אינפורמציה רבה לגבי ביטוחי הנסיעות בחברת פספורט קארד ובחברות נוספות ותוכלו ליצור דרכנו את הביטוח לרבות תוספות ושדרוגים שיעניקו לכם שקט נפשי וביטחון מלא לאורך כל הנסיעה. לפרטים ולרכישה מהירה של ביטוח הנסיעות שלכם לסיני, פנו אלינו כבר עכשיו בטלפון או בווצאפ ונשמח לתת לכם שירות.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י iShield אסף יששכר עבור פספורט קארד

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן