ביטוח סקי מעל גיל 75 עם פספורטקארד

ביטוח סקי מעל גיל 75 בחברת פספורטקארד יאפשר לכם לגלוש בראש שקט לאורך כל החופשה ולכסות כל צורך רפואי שנגרם בעת הפעילות אם חלילה תידרשו לכך. אז מה נותן הביטוח בחברת פספורט קארד וכמה בדיוק זה עולה לכם?

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י iShield אסף יששכר עבור פספורט קארד

על חשיבותו של ביטוח סקי בחול עד גיל 80

כפי שאתם בטח יודעים, ביטוח הנסיעות לחו"ל הוא מוצר חובה לכל אדם ובכל גיל, המכסה אתכם מפני תרחישים רפואיים מגוונים שעלולים להיווצר במסגרת הנסיעה. אלא שישנם חריגים לפוליסה שמונעים את קבלת הכיסוי ובראשם פעילויות ספורט החורף כמו למשל סקי בחו"ל.

כדי להיות מכוסים גם בעת חופשת הסקי, עליכם להוסיף לפוליסה גם הרחבת ספורט חורף שבמסגרתה תקבלו כיסוי כספי לכל תאונה, פציעה או מחלה שנגרמו כתוצאה מהפעילות. אלא שבקרב בני הגיל המבוגר לא די בכך ולכן תתבקשו לתוספות המאפשרות לכסות אתכם גם מכוחו של מצב בריאותי קיים ומכלול הסיכונים הכרוך בגלישת הסקי בגילאי 75-80.

ביטוח חורף בפספורטקארד VS ביטוח סקי

אז מה מספקת חברת פספורטקארד בהשוואה לביטוחי הסקי המשווקים בשוק ביטוחי הנסיעות? הבאנו לפניכם את עיקרי פוליסת ספורט החורף והסקי של פספורט קארד, מעודכן לשנת 2023:

  • כיסוי הוצאות רפואיות עד 5 מיליון דולרים
  • כיסוי לטיפולי חירום בשיניים עד 1,000 דולר, בהשתתפות עצמית של 50$.
  • אובדן סקי פס עד 300$ ובהשתתפות עצמית של 50$, ביחס לימים שלא נוצלו מתקופת הפוליסה.
  • אובדן ימי סקי כתוצאה מסגירת האתר למשך 48 שעות ומעלה עד 100$ ליום ועד לפרק זמן של 3 ימים, בהשתתפות עצמית של 50$.
  • עלות ביטוח סקי עם פספורט קארד – 7$ ליום. מעל גיל 75 יצירת הביטוח כרוכה בחיתום רפואי.
  • הרחבת ביטוח כבודה ומטען אישי עד 2,500$ עבור כל נזק או אובדן של ציוד הסקי.

ביטוח סקי מעל גיל 75 עם פספורטקארד – כמה בדיוק זה עולה לכם?

כדי להמחיש את ההשוואה בין הביטוח של פספורטקארד ליתר החברות, השתמשנו במקרה לדוגמה של אדם בן 75, הנוטל תרופות קבועות לאיזון סוכרים ולחץ דם, ללא אשפוזים או ניתוחים בחצי השנה האחרונה, שמתעתד לטוס לחופשת סקי משפחתית לשבוע באירופה.

דוגמה להמחשה בלבד:

שם חברת הביטוח כמה עולה ביטוח סקי בחברה?
פספורטקארד 184.80 $ לכל התקופה
מגדל 185.20 $ לכל התקופה
הראל 188.40 $ לכל התקופה
הפניקס 204.40 $ לכל התקופה
כלל 161.28 $ לכל התקופה
  • לתשומת ליבכם: מדובר במחירים משוערים בלבד, שלא נקבעו על סמך רקע רפואי מדויק ואינם כוללים את הצעת הביטוח לכיסויים והרחבות נוספות. לקבלת ההצעה הטובה והמשתלמת ביותר בעבורכם, התקשרו ל- iShield ביטוח נסיעות לחו"ל.

מדוע לא ניתן להסתפק בביטוח הנסיעות הרגיל?

ביטוח הנסיעות הרגיל מכסה כאמור, תרחישים רפואיים שונים שאינם נכללים ברשימת החריגים שעבורה תזדקקו להרחבות ביטוח מתאימות. הסיבה המרכזית לכך שמדובר בהחרגה, היא רמת הסיכון הגבוהה לפציעות במסגרת הסקי, ביחס לחופשות בהן הפעילות מתונה יותר.

כמובן שגם היקף הטיפול במקרים אלה כמו למשל טיפול בשברים, יהיה משמעותי ויקר הרבה יותר מאשר טיפול רפואי פשוט לשפעת.

לכך צריך להוסיף גם את מצבם הייחודי של בני ה-75-80, שמראש נחשבים לקבוצת הנוסעים שנמצאת בסיכון גדול יותר ללקות במצבים בריאותיים שונים, לרבות החמרה של מצב רפואי קיים.

עליכם לזכור שחברת ביטוח הנסיעות שבה בחרתם אמורה לכלול בהצעה הכוללת שלה גם כיסויים נוספים שאינם נכללים בפעילות הסקי עצמה, כמו למשל איתור וחילוץ, ביטול הנסיעה או קיצור של מספר ימי הסקי בפועל, אובדן הכבודה בשדה התעופה ועוד. גם כיסויים אלה יימכרו כהרחבה לביטוח ואינם נכללים בפוליסה הרפואית עצמה.

ביטוח לחופשת סקי בגיל השלישי

סקי הוא פעילות חוצה גילאים, ממנה ניתן ליהנות בכל שלב בחיים הן כתחביב אישי של שנים והן במסגרת טיול משפחתי גדול. עבור מבוגרים רבים טיול הסקי הוא הגשמה של חלום ולעתים גם צורך אמיתי בניתוק ורענון השגרה, במקום הררי ופתוח המאפשר ריפוי והתאוששות פיזית ומנטלית.

חברת פספורט קארד המבטחת את בני ה-75 ומעלה (עד לגיל 90) מתנה את הביטוח בחיתום רפואי הכולל הצגת מצב רפואי קיים והצהרה עליו טרם ההצטרפות לפוליסה.

לאחר החתימה על הסכם הפוליסה המלא, תקבלו מהחברה כרטיס נטען שעמו תטוסו לחופשת הסקי ושישמש אתכם לכיסוי ההוצאות של מקרה הביטוח, אם אירע לכם.

בנוסף, תוכלו להשתמש באפליקציה של פספורטקארד על מנת לאתר רופאים מקומיים ולקבל שירות מתאים, להתייעץ רפואית בשפה העברית וכמובן להגיש את תביעת הביטוח על כל מסמכיה בצורה קלה ומהירה.

ברגע שהתביעה תאושר, הכסף יועבר מידית לכרטיס הנטען שבידכם וישמש אתכם כאמצעי התשלום הפיזי במקום. שיטת פעולה זו שמציבה את פספורטקארד עם שורת המבטחות הטובות והאמינות ביותר בשוק, חוסכת למבוטחים את הצורך לשלם מכיסם ולקבל החזר רק לאחר הגעתם ארצה ובכפוף להמתנה ממושכת.

יצירת ביטוח סקי מעל גיל 75

מתכננים חופשת סקי מדהימה ומעוניינים בהצעה הטובה ביותר על ביטוח הנסיעות? iSheild ביטוח נסיעות לחו"ל, המתמחה בתחום ופועלת מול חברת פספורטקארד לצד חברות ביטוח נוספות מהמובילות בשוק, תסייע לכם לקבל את ההצעה המשתלמת ביותר ותלווה אתכם עד להשלמת הביטוח הרפואי.

*רכישת ביטוח לחו"ל ע"י iShield אסף יששכר עבור פספורט קארד

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן