הראל ספורט אתגרי

ביטוח ספורט אתגרי לחו"ל של הראל יאפשר לכם ליהנות ממגוון פעילויות אקסטרים, שטח ואדרנלין בחו"ל, עם כיסוי ביטוחי איכותי.

הנה כל המידע המעודכן מחברת הראל ביטוח טיסות לחו"ל לגבי הרחבת ספורט אתגרי:

חופשה בחו"ל יכולה להיות מאוד מגוונת: היא נעה בין מנוחה לאקשן, בין בטן-גב על החוף לטרקים מלהיבים בהרים, בין צבירת מוצרים בשופינג לצבירת חוויות חדשות ומהנות. מכיוון שמחצית הפעילויות הללו כרוכות בסיכון מוגבר יותר, מומלץ לרכוש עבורן ביטוח ספורט אתגרי, המאפשר לכם לממש את הכיסוי הבריאותי שלכם בחו"ל גם בעת תאונה או פציעה שמקורן בפעילויות מהסוג הזה.

מהו ביטוח ספורט אתגרי לחו"ל?

מדובר בהרחבה לביטוח הנסיעות לחו"ל, שמתמקדת בפעילויות שטח, ספורט, ODT ואדרנלין ממגוון סוגים, אשר אינם מכוסים באופן טבעי בפוליסת הנסיעות הבסיסית.

כידוע, כל הנוסעים לחו"ל נדרשים לרכוש ביטוח נסיעות מתאים, כך שבמקרה הצורך ניתן יהיה לקבל שירותים רפואיים בעולם ומבלי לשלם בעבורם סכומי עתק. ביטוח זה מכיל חריגים שונים בהם לא יינתן הכיסוי הביטוחי, כאשר צורך בשירותי בריאות כתוצאה מפעילויות ספורטיביות נמנה עם אחד מהם.

בנקודה הזו נכנסת לתמונה הרחבת הביטוח, באמצעותה ניתן לממש את הכיסוי הביטוחי עד לגובה האחריות הרפואית בפוליסה, גם בעת תאונה, פציעה או מצב בריאותי שמקורם בפעילות שהשתתפתם בה בחו"ל.

רכיבה על סוסים שהסתיימה בנפילה ופציעה, החלקה עם אופנוע השטח, נחיתה לא רכה במיוחד עם המצנח – כל אלה יהיו מכוסים בכל מקרה ויאפשרו לכם לקבל שירותי פינוי מהשטח למרכז רפואי קרוב וטיפול רפואי לפי הצורך.

מה נותנת ההרחבה של הראל ספורט אתגרי?

ביטוח הנסיעות של הראל נמכר תחת השם "דרכון First Class" ומעניק כיסוי בריאותי עד 5,000,000 דולרים לכל צורך רפואי בחו"ל. חשוב לציין כי מוצר זה מהווה ביטוח נסיעות לחו"ל שמתאים לצרכים רפואיים בעיקרו והוא איננו כולל אירועי נזק שמקורם בפעילויות ספורט אתגרי, הנמכרים כמוצר ביטוחי נלווה בשם "הרחבת ספורט אתגרי".

הרחבת הספורט האתגרי עצמה נמכרת בתעריף של 0.5$ ליום, כאשר ניתן לרכוש את הפוליסה רק לימים הספציפיים בהם תשתתפו בפעילות – משמע שהכיסוי מתאים גם לחלק מהנסיעה ואיננו מכסה את כולה. אפשרות זו איננה ניתנת בכל חברות הביטוח, כך שמדובר ביתרון למבוטחי הראל.

כמו כן, הרחבה זו מוגבלת עד לגיל 75 בלבד.

אילו פעילויות נחשבות ל"ספורט אתגרי" בחברת הראל?

חברת הראל מנהלת רשימת פעילויות אותן היא מגדירה כספורט אתגרי. רשימה זו מתעדכנת מעת לעת אצל המבטחת, כך שחשוב לבדוק האם הפעילות שלכם נחשבת ככזו טרם מועד נסיעתכם.

באופן כללי, פעילויות ספורט אתגרי בהראל מוגדרות כפעילויות הנחשבות למסוכנות או ברות סיכון, הדורשות מהמשתתפים רמות גבוהות של מאמץ גופני, גובה, קושי, אדרנלין או סכנה.

להלן רשימת הפעילויות:

  • פעילויות בגובה לרבות טיסה בכדור פורח, באנג'י, גלישת אוויר, ריחוף, דאייה, צניחה חופשית וטיסות אקסטרים.
  • צלילה לעומק של 3 מטרים ויותר, לרבות צלילה חופשית, שנורקלים וצלילה עם ציוד מכל סוג.
  • טיולי הרים לרבות טיפוס סלעים, סנפלינג, טיפוס קרח, טיפוס חבלים.
  • רכיבה על בעלי חיים לרבות סוסים, גמלים, פילים.
  • פעילויות ספורט ימי לרבות אופנועי ים, רפטינג, קיאקים, גלישת גלים, גלישת רוח, סקי מים, אופנוע ים, קייט סרפינג ופליי בורד.
  • פעילויות על גלגלים: סקייטבורד, רולר בליידס, אופנועי שטח, טיולי ג'יפים (הביטוח מכסה נהגים ונוסעים כאחד), טרקטורונים, רייזרים, באגי, לונגבורד, מזחלות אלפיניות.
  • פעילויות אחרות/ שונות כמו רכיבה על אופניים, קרוס קאנטרי, דאון היל.

חשוב שתדעו:

פוליסת הביטוח אינה מכסה אתכם בהשתתפות בפעילויות ספורט חורף לרבות סקי ובפעילויות ספורט תחרותי מכל סוג. אם אתם צפויים להשתתף בפעילויות מהסוג הזה, תתבקשו לרכוש הרחבה ייעודית עבורן.

להתאמת הפוליסה המדויקת לכל הפעילויות במסגרת הנסיעה שלכם, צרו עמנו קשר ונדאג לספק לכם את הצעת הביטוח הטובה והמשתלמת ביותר של הראל.

דגשים ותנאים נוספים

  1. חברת הביטוח מתחייבת לשלם בעבור הוצאות רפואיות עד לגובה האחריות הרפואית בפוליסת הנסיעות שרכשתם, עבור כל צורך המכוסה בה ובכפוף לתנאיה, הגדרותיה וגבולות האחריות הנקובות בפוליסה.
  2. ההרחבה לא תכסה אתכם אם לא ביצעתם פעילות ספורט אתגרי הכרוכה ברישיון או היתר תקפים לביצועה במדינת היעד (למשל רישיון צלילה), או במקרה של חריגה מכללי הבטיחות הנדרשים לביצוע הפעילות.
  3. הפעלת הפוליסה מותנית בדמי השתתפות בסך 50$.

על ביטוח הנסיעות לחו"ל של חברת הראל

חברת הביטוח הגדולה והמוכרת מעמידה לרשותכם את ביטוח הנסיעות First Class, שטס איתכם לכל יעד מסביב לעולם ומעניק לכם כיסוי רפואי מוגדל ובתנאים מקיפים ביותר. מעבר להרחבת הספורט האתגרי, תוכלו לרכוש הרחבות נוספות כמו ביטוח כבודה, אובדן או גניבת ציוד אלקטרוני בחו"ל, הרחבת הריון עד שבוע 32, הרחבת ספורט חורף ועוד.

כל אלה מאפשרים לכם להתאים בדיוק מיטבי את ביטוח הנסיעות לכל צרכי הנסיעה ולדאוג שתמיד תהיו מכוסים מפני כל תרחיש בחו"ל.

בנוסף לביטוח הנסיעות עצמו, תיהנו גם מאפליקציה ייעודית הכוללת ניהול מלא של הפוליסה, איתור רופאים מומחים ומרכזים רפואיים סמוכים, קבלת החזר מיידי בשל ביקור רופא או עיכוב בהגעת הכבודה, שיחת ייעוץ טלפוני עם רופא ישראלי 24/7 וחיבור למוקד החירום של הראל להפעלת הביטוח.

מוקד הראל נמנה עם המובילים והטובים בישראל במתן וביעילות השירות שלו, מה שמספק לכם שקט נפשי בכל תרחיש שבו הלחץ והתסכול משתלטים על הסיטואציה. מערך התביעות של החברה מנהל קשר הדוק עם מוסדות הבריאות בחו"ל ומספק לכם שירות מהיר ואמין, עם הגשת תביעות נוחה ומהירה מכל מכשיר.

מעוניינים בהרחבת ביטוח ספורט אתגרי של הראל?

ההרחבה מתלווה לביטוח הנסיעות הבסיסי שתרכשו ונהנית מכל יתרונות הביטוח בחברת הראל. תוכלו לרכוש את הביטוח ממש עכשיו, בתהליך אונליין קצר ופשוט באתר iShield – יצירת ביטוח חו"ל לכל היעדים בכמה דקות בלבד.

זקוקים להתאמות מיוחדות לביטוח? לא בטוחים אם הפעילות שתשתתפו בה מכוסה מצד חברת הראל? iShield ביטוח טיסות לחו"ל דואגת ליצור לכם את הכיסוי הביטוחי המקיף ביותר, במחיר משתלם ועל ידי טובי המומחים. ניתן ליצור איתנו קשר דרך הווצאפ או במספר: 074-759-5777 ונעמוד לרשותכם תמיד!

מאחלים לכם נסיעה מהנה ובטוחה!

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן