הראל נסיעות לחול אפליקציה

נאלצתם לקבל שירות רפואי בחו"ל? כדאי לדעת שיש לחברת הראל נסיעות לחו"ל אפליקציה ייעודית שתסייע לכם להפעיל את הביטוח מהנייד ולקבל כיסוי מיידי לכל צורך רפואי.

מהי אפליקציה לביטוח חו"ל?

בעולם מתקדם, מהיר ודיגיטלי, כולנו שואפים למענה יעיל כלקוחות בהפעלה ורכישת שירותי מפתח חשובים. הראל ביטוח נסיעות אפליקציה חו"ל היא בדיוק מענה שכזה, שמאפשר למבוטחים לממש את פוליסת ביטוח הנסיעות שנרכשה מראש וברגע האמת, ללא המתנה מורכבת או עיכוב במתן השירותים הרפואיים.

הרעיון פשוט: חליתם בחו"ל? נפצעתם? אתם זקוקים לטיפול רפואי או אפילו לרכישת תרופה בבית המרקחת? כל שצריך לעשות הוא להיכנס לאפליקציה הייעודית של חברת הביטוח, להזין את שמכם או מספר הפוליסה וזהו זה.

כעת ייפתח בפניכם תפריט אפשרויות שלם הכולל אופציה להגשת תביעות, שדרוג הביטוח הקיים וכמובן פרטי יצירת קשר עם המבטחת למקרה הצורך.

קיבלתם הודעה שהתביעה אושרה? מצוין, כעת סכום הכיסוי יועבר לנותן השירות הרפואי בחו"ל ואתם פטורים מלשלם אותו מכיסכם ולהתקזז בהמשך מול חברת הביטוח.

השירות חוסך זמן המתנה קריטי והתקשרות פיזית עם נציגי הביטוח, במה שהפך להיות מזוהה מאוד עם מוצרי ביטוח הנסיעות בשנים האחרונות ולאופן ההתנהלות העיקרי בכל הפעלת ביטוח.

מה נותנת האפליקציה?

בכלליות, האפליקציה של כל חברות ביטוחי הנסיעות מרכזת את כל מה שתזדקקו לו מהביטוח שלכם בזמן שאתם נמצאים בחו"ל, כך שאין צורך לחייג למוקד ולהמתין על הקו.

שירותי האפליקציה בדרך כלל מכילים שלושה מרכיבים מרכזיים:

העברת תשלום מקדמה לצורך הטיפול הרפואי

הכיסוי לקבלת שירותים רפואיים יועבר באופן מידי ברגע הלחיצה על הכפתור המתאים לכך באפליקציה, בדרך כלל בהעברה לכרטיס האשראי או בביט.

שירותי איתור מוקדים רפואיים ורופאים

האפליקציה מכילה רשימה של רופאים ומרכזים רפואיים שסמוכים אליכם, כך שתוכלו לאתר שירות רפואי מתאים כאן ועכשיו, ללא תיווך מצד נציגי הביטוח.

מתן ייעוץ רפואי 24/7

תוכלו ליצור קשר עם רופאים ואחיות כדי לברר מה לעשות במקרה של מחלה, פציעה וכל בעיה נוספת. הייעוץ וההכוונה ניתנים אצל רוב המבטחות בשפה העברית, כך שהייעוץ בלשון אמכם ולא בשפה מקומית שאינה ברורה לכם.

האם זה בחינם?

כמעט תמיד האפליקציה למבוטחי חו"ל ניתנת בחינם, כשירות נלווה לאחר רכישת הפוליסה. יחד עם זאת, תמיד אפשר לשאול האם השימוש באפליקציה כרוך בתוספת תשלום כלשהי. מניסיוננו, רוב המבטחות המובילות בישראל מזמינות אתכם להוריד את האפליקציה ולהשתמש בה ללא שום חיוב.

חברת הראל נסיעות לחול אפליקציה – כל הפרטים

חברת הראל נמנית עם צמרת חברות הביטוח הגדולות, המובילות והאמינות ביותר בישראל, שמציעה לכם לרכוש ביטוח נסיעות איכותי ולהוריד לאחר מכן את אפליקציית הראל חו"ל. האפליקציה תוכל לסייע לכם בכל מצב שנוגע לפוליסה הנרכשת – מקבלת שירותים רפואיים ועד דיווח על איחור בהגעת הכבודה.

האפליקציה תאפשר לכם לקבל תשלום מיידי לכיסוי ההוצאות שנגרמו לכם עד לגובה האמור בפוליסה ובכך מלווה אתכם למשך כל שהותכם בחו"ל, מתי וכמה שתזדקקו לה.

*ההורדה על אחריות המשתמש

יתרונות ואפשרויות באפליקציית חו"ל של חברת הראל

קבלת CashBack ברכישת הביטוח

האפליקציה המעודכנת של החברה מאפשרת לכם לרכוש דרכה את ביטוח הנסיעות ולקבל כסף בחזרה כדי להוזיל את תעריף הביטוח לנסיעתכם הבאה, ב-10% מעלות הביטוח הנוכחי.

קבלת חוות דעת רפואית נוספת

דרך האפליקציה ניתן לבקש חוות דעת שנייה מרופא מטעם חברת הראל, לצורך קביעת תעריף הטיפול הרפואי הדרוש.

איתור שירותים רפואיים וכיסוי לטיפול הרפואי

האפליקציה מאתרת רופאים ומרכזים רפואיים שנמצאים קרוב אליכם ומעבירה עוד לפני הגעתכם 300$ באפליקציית bit לכיסוי הטיפול. אם יש צורך בקבלת טיפול המשך בארץ, חברת הביטוח תכסה אותו בהתאם לתנאי הפוליסה.

כיסוי מיידי במקרה של אובדן או עיכוב בכבודה

דרך האפליקציה ניתן לדווח על אובדן או עיכוב הכבודה ולקבל דרך bit סכום של 155$.

ניהול ביטוח הנסיעות מהנייד

דרך האפליקציה של הראל ניתן להאריך את זמן הכיסוי הביטוחי אם נסיעתכם מתארכת, להוסיף מבוטחים לפוליסה כמו למשל בן משפחה שצפוי להצטרף, לצפות בפוליסה המלאה שלכם וכמובן להגיש תביעות בצורה נוחה ומהירה מכל מקום מסביב לעולם.

מה מציעים לכם בביטוח חו"ל של חברת הראל?

כמובן שהאפליקציה מתפקדת כערוץ תקשורת נפלא וזמין ברגעי האמת, אבל מה בדיוק קורה מאחוריה? וליתר דיוק – מהו הכיסוי הביטוחי שתקבלו מחברת הראל לנסיעה שלכם לחו"ל? להלן עיקרי הפוליסה שכדאי להכיר:

  • כיסוי להוצאות רפואיות בחו"ל – עד 5,000,000$
  • כיסוי להוצאות רפואיות באשפוז וללא דמי השתתפות עצמית.
  • ייחודי ובלעדי לחברת הראל! כיסוי של עד 10,000$ להמשך טיפול בארץ (עם או ללא הטסה רפואית) ללא השתתפות עצמית ולמשך 120 ימים.
  • כיסוי בסך 500$ לטובת 6 טיפולי פיזיותרפיה (טיפולים אלה בהשתתפות עצמית בסך 50$).
  • כיסוי לרכישת תרופות עד 1,500$ (מותנה בהשתתפות עצמית בסך 50$).
  • כיסוי לטיפולי חירום בשיניים עד 400$ (מותנה בהשתתפות עצמית בסך 50$)
  • פינוי אווירי, יבשתי או ימי ממקום האירוע לבית חולים סמוך ללא השתתפות עצמית.
  • החזר הוצאות עקב הארכת השהות בחו"ל בעקבות מצב רפואי וללא השתתפות עצמית.
  • הורדת גבס ומסמרים בארץ עד לסכום של 6,000$ מגובה האחריות לטיפול רפואי בישראל (מותנה בהשתתפות עצמית בסך 20% לטיפול).
  • כיסוי בסך 150$ ליום עבור הוצאות לינה שמעבר לתקופת הביטוח (מותנה בהשתתפות עצמית בסך 50$).
  • כיסוי עד 2,500$ להטסת מלווה והוצאות השהות עם המבוטח במקום האשפוז (מותנה בהשתתפות עצמית בסך 50$).
  • שירותי איתור, חיפוש והצלה מאת חברת הראל 669 עד 250,000$ ללא דמי השתתפות עצמית.
  • חבות צד ג' עד לסכום של 150,000$ ללא השתתפות עצמית.

אפשרויות נוספות בביטוח הנסיעות

מבוטחי חו"ל פרימיום של הראל

הראל מציעה גם מוצר ביטוח מתקדם שמכסה עד 30 ימים בשנה במקרה של החמרת מצב רפואי קודם בחו"ל ללא צורך ברכישת הרחבה מתאימה או תשלום נוסף ובסך של עד 400,000$. בביטוח זה ניתן להסיר את חבות צד ג'.

הרחבות לביטוח הנסיעות לחו"ל של הראל

החברה מציעה את מגוון הרחבות הביטוח הרחב והמקיף ביותר, כולל כיסויים ייחודיים כמו ביטוח הריון עד גיל 42 והרחבה ליותר מ-30 ימי נסיעה בשנה.

באפשרותכם לרכוש הרחבות רבות כמו ביטוח כבודה, ביטוחי ספורט חורף וספורט אתגרי, ביטול או קיצור נסיעה, ביטוח לחפצים יקרי ערך (טלפון נייד, לפטופ) ועוד. רכישת ההרחבות איננה מתנה, מגבילה או מבטלת את זכאותכם לשימוש מלא באפליקציית חו"ל של החברה.

מעוניינים בביטוח נסיעות לחו"ל בחברת הראל? iShield לרשותכם!

ניהול פוליסת הביטוח לחו"ל דרך אפליקציה הופכת כל נסיעה לחכמה וחלקה יותר, בעיקר ברגעי האמת החשובים שבהם יש צורך בתמיכה חזקה ומיידית.

כדי לטוס בראש שקט וליהנות מכיסוי ביטוחי באמת טוב, פנו אלינו כבר עכשיו וקבלו את הצעת הביטוח המשתלמת ביותר מחברת הראל. אתם מוזמנים לרכוש את הביטוח אונליין באתר iShield, לפנות אלינו בווצאפ או פשוט לחייג למספר 074-759-5777 ונשמח לתת לכם שירות.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן