ביטוח נסיעות שנתי הראל

ביטוח נסיעות שנתי הראל מתאים לאנשים שמבקרים בחו"ל לפחות מספר פעמים מידי שנה. הביטוח מאופיין בכיסוי איכותי עם תעריפים מיוחדים, בהתבסס על תנאים שנוגעים למשך השהייה בחו"ל וגיל המבוטחים.

ביטוח לתקופה ארוכה: על ביטוח נסיעות לחו"ל שנתי

למרות שהסטטיסטיקה מצביעה על כך שרוב הציבור בישראל טס לחו"ל רק אחת לשנה, מספר לא מבוטל של נוסעים נוהגים לבקר בנמל התעופה בתדירות מוגברת.

אלה הם אנשי עסקים שנדרשים למילוי אחר משימות העבודה מעבר לים ולמפגש עם מספר רב של אנשים הנוגעים לעסקיהם הפרטיים, ספורטאים מקצועיים וחובבים שנהנים מפעילויות ספורט אתגרי או תחרויות שונות וגם אנשים שטסים לביקור קרובי משפחה או שנוהגים לטייל להנאתם במקומות חדשים.

מדובר בקבוצת נוסעים שנוהגת לבקר בחו"ל לפחות 3-4 פעמים בכל שנה ולכן זקוקה להתאמות מיוחדות בביטוח הנסיעות, כמובן מקיפות ומשתלמות יותר בעבורה. לשם כך, נוצר עבורה מענה ייחודי בדמות ביטוח נסיעות שנתי, שמאפשר לטוס לאורך כל השנה מבלי להתעסק שוב ושוב בבירוקרטיה, בירורים והצטרפות לביטוח מחדש.

הרכישה מעניקה הרחבות שונות שאינן בתוספת תשלום, מה שהופך את הפוליסה לגמישה ומקיפה יותר, תואמת את צרכי הנסיעה הייחודיים בקרב "נוסעים מתמידים".

מה מספק ביטוח נסיעות שנתי הראל?

ביטוח הנסיעות השנתי הוא מוצר ביטוחי ייעודי לנסיעות מרובות, שבמסגרתו כל חברת ביטוח מציעה את תנאיה הספציפיים. חברת הראל מאפשרת לכם לרכוש את הביטוח השנתי לפרק זמן של 365 ימים, עם תקופת מקסימום של 45 ועד 60 ימים רצופים בכל נסיעה.

להבדיל מפוליסת הנסיעות הרגילה שמורכבת מביטוח נסיעות בסיסי לכיסוי הוצאות רפואיות בחו"ל לצד אפשרות לרכישת הרחבות ביטוח המתאימות למהות ואופי הנסיעה, פוליסת FIRST CLASS השנתית של החברה מציעה רובד ביטוחי מתקדם המורכב מתמהיל כיסויים רלוונטיים:

  • חיפוש איתור וחילוץ בחו"ל
  • חבות כלפי צד ג'
  • כיסוי למטען
  • ביטול וקיצור נסיעה (בסיסי + מורחב)
  • החמרה למצב רפואי קודם
  • ספורט אתגרי
  • ספורט חורף
  • מחשב נישא
  • טלפון נייד

לכמה ימי נסיעה תקפה הפוליסה?

חברת הראל משווקת ביטוח נסיעות שנתי שתקף למספר נדיב של ימי שהייה בחו"ל. כפי שתראו בטבלה הבאה, תוקף הפוליסה מוגדר מראש על בסיס גיל המבוטח במעמד ההצטרפות לפוליסה:

גיל המבוטח/ת משך ימי השהות המקסימליים לכל נסיעה
19-65 60 ימים רצופים
66-70 60 ימים רצופים
71-75 45 ימים רצופים

הראל ביטוח נסיעות שנתי לאנשי עסקים בטלפון: 074-759-5777 התאמה מיוחדת לנסיעת העסקים שלכם הכוללת תקופה ארוכה יותר או כיסויים נוספים? צרו עמנו קשר ונשמח להתאים לכם את הפוליסה האיכותית והמשתלמת ביותר.

כמה עולה ביטוח נסיעות שנתי של חברת הראל?

גם תעריפי הפוליסה נקבעים על בסיס גיל המבוטחים. בעבור תקופת ביטוח של 60 ימים לגילאי 19-65 תשלמו 398 דולרים לשנה. תקופת ביטוח למשך 60 ימים לגילאי 66-70 תעלה 599 דולרים לשנה. ואילו בקרב מבוטחים בני 71-75 שטסים לחו"ל למשך 45 ימים תשלמו 599 דולרים לשנה.

תנאים מיוחדים וסייגים לפוליסה

רגע לפני שתרכשו את ביטוח הנסיעות השנתי, חשוב שתדעו עוד מספר דברים לגבי הפוליסה:

  1. ביטוח שנתי first class מתאים למבוטחים בודדים ואיננו נמכר כפוליסה משפחתית, זוגית או צוותית בשום מקרה.
  2. לא ניתן לבטח ילדים שטרם הגיעו לגיל 18 כולל.
  3. ההצטרפות לביטוח כרוכה במילוי וחיתום שאלון רפואי ובשליחת טופס הצטרפות ייעודי של חברת הראל.
  4. תוקף הפוליסה הוא לשנה אחת בלבד, כאשר בסיומה יש להצטרף לפוליסה חדשה בכפוף לתנאי החברה שעשויים להשתנות מעת לעת.

מדוע ביטוח הנסיעות השנתי של הראל כדאי כל כך?

תיאורטית, כל חברת ביטוח שומרת לעצמה את הזכות לקבוע, להחליף ולשנות את תנאי הפוליסה הייחודיים שלה, מה שמביא להבדלים בתקופת הנסיעה המקסימלית מחברה לחברה.

ולכן בטרם ניגשים לבחירת ביטוח הנסיעות השנתי, יש לוודא מהו מספר המקסימום לכל נסיעה במסגרת הביטוח, כאשר חלק מהחברות מעמידות אותו על שהות לפרק זמן של עד 30 ימים לכל היותר.

היבט נוסף הוא גיל המבוטחים, שאצל חלק מהמבטחות מוגבל עד לגיל 60 ואצל אחרות כמו הראל, גם הרבה מעבר לכך. מגבלות אלה קובעות את מחיר הפוליסה ולכן מומלץ באופן כללי לערוך השוואה וליצור עמנו קשר כדי לבחור בפוליסה המתאימה לכם ביותר.

פוליסת first class מבית הראל נחשבת לביטוח נסיעות פופולרי ומשתלם. הראל נמנית עם מבטחות הבריאות המובילות בישראל ומאופיינת בפוליסות מקיפות ומקצועיות, בדגש על מענה יעיל למגוון רחב של הוצאות רפואיות בחו"ל.

פוליסת הביטוח השנתית וגם הבודדת משווקת תחת השם "דרכון First Class" ומתווספת לפוליסת דרכון פרמיום שמיועדת למבוטחי החברה בביטוח בריאות וכן לביטוח ביטול טיסה מכל סיבה.

ביטוח הנסיעות מעניק כיסוי רפואי של עד 5 מיליון דולרים בחו"ל וכולל בתוכו איתור וחילוץ, חבות צד ג', טיפולי חירום בשיניים, רכישת תרופות, טיפולים ואשפוזים, בדיקות רפואיות, פינוי אווירי, ימי או יבשתי לבית חולים קרוב, הטסה רפואית לארץ ושימוש באפליקציה נוחה שמיועדת גם להגשת תביעות מרחוק באופן מידי, ללא המתנה עד לחזרה לארץ.

בשורה התחתונה:

פוליסת ביטוח נסיעות שנתי הראל אידיאלית לאנשים שטסים לחו"ל לעתים קרובות, בתדירות של 3-4 פעמים לפחות בשנה. מדובר בפוליסה משתלמת הנרכשת לשנה שלמה, עם מספר הרחבות רלוונטיות ללא תוספת תשלום ואופציה לשהות רצופה בין 45-60 ימים ביעד בכל נסיעה.

רגע לפני שתרכשו את הפוליסה, כדאי לוודא שהיא מתייחסת למצבכם הרפואי האישי, לאופי המדויק של נסיעתכם (למשל אם אתם מתכננים להשכיר רכב או מתניידים באמצעים מיוחדים) ומספקת מענה יעיל בזמן אמת. לכל שאלה, צורך בהתאמות מיוחדות והרחבות נוספות, צרו קשר עם הנציגים המקצועיים של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל ונשמח תמיד לעמוד לשירותכם.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן