השוואת מחירים ביטוח נסיעות לחול

הראל ביטוח נסיעות חו"ל

10% הנחה לנסיעה הבאה באפליקציה

300$ בהעברה ל-BIT לפני ביקור רופא

השוואת מחירים ביטוח נסיעות לחול

הפוליסה כוללת כיסוי רפואי 5$ מיליון, הטסה רפואית, איתור וחילוץ, מופק ע"י ishield ביטוח 

הראל - Ishield איי שילד ביטוח נסיעות לחו"ל

הביטוח כולל כיסוי רפואי 5$ מיליון, הטסה רפואית, איתור וחילוץ, צד שלישי.

חיפוש איתור וחילוץ באמצעות הראל חילוץ והצלה

כיסוי ביטוחי עד 2250$ 

ishield - הראל ביטוח חו"ל

הראל ביטוח נסיעות לחו"ל הראל First Class המשווקת ע"י ishield – איי שילד ביטוח הוא הטוב והמשתלם בישראל הכולל ביטוח רפואי עד 5$מילון, הטסה רפואית, חיפוש איתור וחילוץ, חבות כלפי צד שלישי. הרחבות בתוספת תשלום: ביטול וקיצור נסיעה כולל קורונה, ביטוח לסמארטפון, כבודה עד 2250$, ביטוח למחשב נייד, ביטוח למצלמה, ביטוח ספורט אתגרי, ביטוח ספורט חורף – ביטוח סקי, ביטוח לנשים בהריון עד שבוע 32.

מה זה בעצם ביטוח נסיעות לחו"ל

להראל ביטוח חול מורכב מכמה רבדים. החלק המשמעותי הוא החלק הבסיסי והראשון אשר מדבר על הכיסוי הביטוח הרפואי למצב רפואי חדש בנגרם בחו"ל, כיסוי זה נועד לתת מענה לקשת רחבה לאירועים רפואיים בחו"ל: פינוי באמבולנס, הוצאות טיפול נמרץ חלילה, אשפוז, הטסה רפואית לארץ במקרה של תאונה(במידה ולא ניתן לתת טיפול רפואי מתאים בה שוהה המבוטח), עליות התרופות שקנה המבוטח בחו"ל, ביקור רופא, טיפולי שיניים בחירום, הוצאות להיריון עד שבוע 12 שהתגלה בזמן השהיה בחו"ל, הוצאות איתור וחילוץ, עלויות הקשורות בהעברה גופה לארץ, וחבות כלפי צד שלישי.

הרובד השני מדבר על הרחבות לביטוח הבסיסי הכולל בין היתר: ביטוח למצב רפואי קודם – החמרה, כיסוי ביטוחי להוצאות בעקבות החמרה בלתי צפויה של היריון תקין בחו"ל, ביטוח למטען / כבודה במקרה של גניבה או אובדן, הרחבות לפעילויות ספורט כגון: ספורט אתגרי, ספורט חורף, ספורט תחרותי, ביטוח למכשירים אלקטרונים בגין גניבה: מצלמה, סלולרי, מחשב נייד או טאבלט, ואף כיסוי לביטול השתתפות עצמית לרכב שכור בחו"ל.

במקרה של מצב רפואי הנגרם עקב תאונה או מחלה, מבוטחים עלולים להיקלע למצב לטיפול רפואי או חילוץ, אשפוז, קבלת טיפול רפואי, ניתוח או תרופות שעלותם יכולים להיות מאות או אלפי דולרים. באם מדובר בטיול למדינה בה שירותי הרפואה לא מהמתקדמים בעולם יתכן ויהיה צורך בפינוי אווירי לארץ שעלותו גבוהה מאוד

ביטוח תרמילאים

הראל ביטוח חול תרמילאים

הראל ביטוח חול תרמילאים לטיול תרמילאים ההופך בקלות לחוויה של פעם בחיים. וחשוב להתכונן לחוויה הזו כראוי, מכל בחינה. הן מבחינת תכנון המסע, החל מהטיסות,

קרא עוד »

הראל ביטוח חול - המדריך המלא

הראל ביטוח חול במציאות הקורונה, כל מי שנוסע לחו"ל חייב לעשות ביטוח נסיעות לימי קורונה. מה זה בעצם אומר? פוליסת ביטוח נסיעות עם כיסויים מקיפים לתרחישי מגיפה. הראל מציגה ביטוח נסיעות שיאפשר לכם לטוס במינימום דאגות, למרות המגפה העולמית.

מי לא חולם על חופשה בחו"ל? לטייל, לשנות אווירה.

אבל היום בשביל לנסוע בראש שקט באמת, וליהנות מטיול לחו"ל, צריך ביטוח נסיעות מתאים לימי קורונה.

כמובן שמבחינת  ביטוח רפואי, ביטוח נסיעות הוא עניין מהותי, במיוחד בשל מגפת הקורונה.

כאשר אנחנו שוהים בחו"ל אין לנו שירותי רפואה זמינים ונגישים בכל מקום ובכל עת.

במדינות זרות, כל ביקור במרפאה או אשפוז בבית חולים יכולים להיות כרוכים בתשלום גבוה, סיכון שעולה באופן משמעותי בעקבות מגפת הקורונה, ועוד לא התחלנו לדבר על מצבי חירום המחייבים הפעלה של שירותי הצלה, או ניתוחים חלילה.

נוסיף על כך, שבמדינות בהן קשה למצוא שירותי רפואה מתקדמים, ועולה הצורך להשיב את המבוטח לארץ בטיסה רפואית, מדובר בשירות שכרוך בעלויות כבדות.

הראל מציעה ביטוח נסיעות מותאם לתרחישי מגפה, שמכסה מצבים רפואיים שונים אשר עלולים לקרות לכם במהלך שאתם שוהים בחו"ל, וזאת כמובן לפי יעד הנסיעה ואופי הטיול שלכם. אתם כלקוחות הראל מקבלים מענה במקרים בהם יש צורך לשלם עבור הוצאות נלוות, ויכולים ליהנות מכיסוי ביטוחי רחב שמגן עליכם.

חשוב מאוד לציין כי עם ביטוח הנסיעות המותאם לקורונה, תוכלו לאתר במהירות ובקלות רופא, מרפאה פרטית או בית חולים על ידי האפליקציה – הראל חו"ל, ובהראל כבר ידאגו לתשלום ישירות למרפאה, לרופא או לבית החולים. כך שלא תצטרכו להתעסק עם החזרי תשלומים וכיוצא בזאת.

 

מתכננים נסיעה לחו"ל?  הראל ביטוח חול לימי קורונה

טסים לחו"ל? להראל יש פוליסת ביטוח נסיעות מורחבת שתדאג לכם גם במציאות המשתנה בעקבות מגפת הקורונה.

כשאתם יוצאים מחוץ לישראל, עליכם לוודא שיש לכם ביטוח לכל תרחיש שעלול להיווצר בגלל המגפה.

על כן, חשוב להיערך מראש עם ביטוח נסיעות מותאם לתרחישי מגפה. כדי שתוכלו לטייל וליהנות מהזמן שלכם בחו"ל, בכיף.

ביטוח נסיעות יגן עליכם כמובן במקרים בהם תזדקקו לסיוע רפואי, בשל הידבקות בנגיף הקורונה, לצד מצבים רפואיים אחרים כמו מחלה אחרת שמחייבת טיפול רפואי, תרופות או אשפוז, או טיפול לאחר פציעה או תאונה.

הרבה מאוד אנשים מעוניינים לטוס לחו"ל, אבל הבעיות והקשיים האפשריים שהקורונה בעולם יצרה לכל מי שבוחר לטוס, הפכה את פוליסת הביטוח לחשובה ביותר

עבור כל הנוסעים לחו"ל בימים אלו, חובה שיהיו מכוסים ברמת הביטוח בכל מקרה שלא יהיה, בהקשר למגפה.

קיצור או ביטול של הנסיעה, הארכה או קיצור של שהות, שינויים בטיסות הוצאות על שירותים רפואיים, אי יכולת לשוב לארץ עקב סגר מקומי או הגבלות אחרות, יהיו כרוכים בעלויות שהביטוח יגן עליכם מפניהן.

חשבו על המצבים הבאים, אם נדבקתם בנגיף הקורונה לפני הנסיעה שלכם, או אם נחשפתם לחולה מאומת ונדרשתם להיכנס לבידוד, או אם עלה חשד שנדבקתם בקורונה בחו"ל ומכאן שנאלצתם להיכנס לבידוד במהלך השהיה בחו"ל, אם הגעתם לאשפוז בעקבות הידבקות או חוויתם כל שינוי בלוח הזמנים או במצבכם בהקשר למצב הקורונה, תרצו שיהיה לכם גב מחברת הביטוח, ולא תצטרכו לספוג את כל ההפסדים, בנוסף לשאר עוגמת הנפש.

עדיין אפשר לטוס לחו"ל, למרות הקורונה, אבל חשוב אף יותר מאי פעם לדאוג לביטוח נסיעות עם הרחבה מתאימה למציאות שהשתנתה.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל אשר כולל כיסוי עבור ביטול או קיצור נסיעה עקב קורונה

עם מגפת הקורונה, הראל מציעה פוליסות ביטוח נסיעות מותאמות לאתגרי התקופה, לכל הנוסעים לחו"ל. דווקא בתקופה זו מי שבוחר לצאת מהארץ מכל סיבה, צריך לדאוג לכיסוי ביטוחי מורחב אשר מתאים למצב בעולם שהשתנה לאור המגפה.

בכדי לבצע התאמות לבעיות השונות שמעלה תקופה זו, ביטוח הנסיעות של חברת הראל עבר שינויים כך שיוכל להעניק כיסוי טוב במצבים שונים, במקרים של שינויים או סיטואציות בעיתיות בגלל המגפה (כמו סגר מקומי, כניסה לבידוד וכן הלאה).

הפוליסה מכסה את המקרים הבאים:

ברכישת הכיסוי החדש, תהיו מוגנים במקרה של קיצור או ביטול נסיעה עקב הקורונה. ותוכלו לקבל החזר הוצאות אם תיאלצו לבטל את הנסיעה באחד המצבים:

אם תידבקו בקורונה לפני הנסיעה – תהיו זכאים להחזר הוצאות עד 5,000$. כאשר מתוכם 2,000$ ישמשו להוצאות עבור שינוי/ביטול בטיסה.

אם תסבלו ממחלת חום או יופיעו אצלכם סימפטומים מחשידים. או תהיו גבוליים בבדיקות שנערכות בשדה התעופה – תהיו זכאים להחזר הוצאות עד 5,000$, מתוכם 2,000$ עבור הוצאות טיסה.

במידה ותצטרכו להיכנס לבידוד בפרק זמן של עד 14 ימים לפני מועד הנסיעה – תוכלו לקבל החזר של עד 400$ עבור הוצאות הטיסה. כיסוי זה יינתן במצבים שקרו למבוטחים. לבני המשפחה הגרעינית של המבוטחים, ו/או למלווה לטיסה, בכפוף לתנאי רכישת ההרחבה.

אם תדבקו בקורונה לפני שתחזרו לארץ – יש לכם כיסוי מקיף להוצאות רפואיות שונות, עד סכום של 5,000,000$. הכיסוי כולל גם הטסה של מלווה לחו"ל, הוצאות אשפוז ועוד.

במקרה שיוטל סגר במדינה בה אתם נמצאים. שימנע את חזרתכם לישראל – תהיו זכאים לקבלת החזר הוצאות עד לסך 5,000$. מתוכם 2,000$ עבור הוצאות הטיסה

הכיסוי תקף עבורכם כמבוטחים, עבור בני המשפחה הגרעינית ו/או מלווים שלכם לנסיעה.

הראל ביטוח חול מותאם לימי קורונה

מתכננים טיסה לחוץ לארץ? הראל מציגה פוליסת ביטוח נסיעות מורחבת שתדאג לכם גם במציאות המשתנה בעקבות מגפת הקורונה.

כשאתם יוצאים מחוץ לישראל, עליכם לוודא שיש לכם ביטוח לכל תרחיש שעלול להיווצר בגלל המגפה.

על כן, חשוב להיערך מראש עם ביטוח נסיעות מותאם לתרחישי מגפה. כדי שתוכלו לטייל וליהנות מהזמן שלכם בחו"ל, בכיף.

ביטוח נסיעות יגן עליכם כמובן במקרים בהם תזדקקו לסיוע רפואי. בשל הידבקות בנגיף הקורונה, לצד מצבים רפואיים אחרים כמו מחלה אחרת שמחייבת טיפול רפואי. תרופות או אשפוז, או טיפול לאחר פציעה או תאונה.

הרבה מאוד אנשים מעוניינים לטוס לחו"ל, אבל הבעיות והקשיים האפשריים שהקורונה בעולם יצרה לכל מי שבוחר לטוס. הפכה את פוליסת הביטוח לחשובה ביותר

במיוחד בשביל כל הנוסעים לחו"ל בימים אלו, חובה שיהיו מכוסים ברמת הביטוח בכל מקרה שלא יהיה, בהקשר למגפה.

קיצור או ביטול של הנסיעה, הארכה או קיצור של שהות. שינויים בטיסות הוצאות על שירותים רפואיים, אי יכולת לשוב לארץ עקב סגר מקומי או הגבלות אחרות. יהיו כרוכים בעלויות שהביטוח יגן עליכם מפניהן.

דמיינו את המצבים הבאים, הדבקה בנגיף הקורונה לפני הנסיעה שלכם. חשיפה לחולה מאומת ודרישה מכם להיכנס לבידוד. או אם עלה חשד שנדבקתם בקורונה בחו"ל ומכאן שנאלצתם להיכנס לבידוד במהלך השהיה בחו"ל. אם הגעתם לאשפוז בעקבות הידבקות או חוויתם כל שינוי בלוח הזמנים או במצבכם בהקשר למצב הקורונה. תרצו שיהיה לכם גב מחברת הביטוח, ולא תצטרכו לספוג את כל ההפסדים. בנוסף לשאר עוגמת הנפש.

עדיין אפשר לטוס לחו"ל, למרות הקורונה, אבל חשוב אף יותר מאי פעם לדאוג לביטוח נסיעות עם הרחבה מתאימה למציאות שהשתנתה.

הראל ביטוח חול First Class

דרכון פירסט קלאס של הראל, נועד לנוסעים לחו"ל, שרוצים כיסוי רפואי רחב יותר. ומעוניינים ביכולת להתאים את הביטוח לסוג הנסיעה ולמצב הבריאותי.

מה נותן לכם דרכון First Class של הראל?

ביטוח הנסיעות לחו"ל, הראל First Class, כולל בתוכו כיסוי רפואי מורחב. כולל כיסויים בשביל הוצאות מיוחדות, וביניהן:

כיסוי על הוצאות רפואיות בחו"ל לרבות אשפוז

חילוץ ופינוי יבשתי, אווירי ו/או ימי לבית חולים

הטסה בשל מצב רפואי חזרה לארץ

כיסוי הוצאות עבור טיפול תרופתי

טיפולי שיניים חירום

שירותי איתור וחילוץ (תוכלו לבטל את האפשרות הזו מהפוליסה)

חבות צד שלישי

אם אתם רוצים לטוס לחו"ל ופוחדים בגלל הביטוח. אם אינכם בטוחים מה יהיה, מה יקרה במצב בו חלילה תידבקו בארץ או תיחשפו לחולה מאומת לפני הטיסה ותידרשו להיכנס לבידוד. מי יספוג את הוצאות ביטול/שינוי הטיסה, המלונות, כל מה שתוכנן וכבר שולם מבעוד מועד. הכיסויים המורחבים למצב מגפה נועד בדיוק עבור זה.

במידה ואתם חוששים מה יהיה עליכם בעודכם מטיילים בחו"ל. אם תיאלצו להיכנס לבידוד במדינה זרה, או לעשות בדיקה. וחלילה להגיע למצב בו אתם זקוקים לסיוע רפואי. טיפול תרופתי, או אפילו אשפוז בבית חולים בגלל הידבקות בקורונה, הסירו כל דאגה מליבכם. חברת הביטוח כאן על מנת להנגיש לכם את כל השירותים הנדרשים בחו"ל. כאשר הכיסוי בביטוח ידאג לתשלום כל ההוצאות הנדרשות.

רוצים לטוס בראש שקט בימי קורונה? עשו ביטוח נסיעת מתאים. כמובן שתמיד מומלץ להיעזר בשירותיו של סוכן ביטוח נסיעות. לפרטים צרו עמנו קשר

 

דילוג לתוכן