הראל ביטוח חו"ל הריון

ביטוח הריון לחו"ל של הראל מספק לך כיסוי מלא לכל נסיעה, טיול או בילוי מסביב לעולם לאורך תקופת ההריון. הכיסוי להרחבה של הראל הוא הגבוה ביותר בישראל ונותן לך שקט נפשי בכל צורך רפואי שקשור למהלך ההריון, לרבות אשפוזים, לידה מוקדמת, טיפול בפג חלילה והטסה רפואית לישראל.

*רכישת ביטוח לחו"ל iShield עבור הראל

על הרחבת הריון לחו"ל ומדוע היא חשובה כל כך?

האם נשים הרות לא יכולות לטוס לחו"ל? עד לפני שנים לא רבות זו הייתה התפיסה הרווחת, שכן אירועים שקשורים להריון ומצדיקים בדיקה רפואית מיוחדת וטיפולים במרפאות מתאימות נמצאים בתעריף יקר במיוחד בכל מדינות העולם, מה שעלול לגרום לנבדקת להוצאה של עשרות אלפי שקלים על טיפול פשוט או רכישת תרופה בסיסית.

ישראל נחשבת חריגה ביחסה למהלך ההריון ולזכויות הרפואיות שמתקבלות ממנו: לא פחות מ-26 בדיקות תוכל לעבור כל אישה עד ללידה, כולן מגיעות לה מכוח חוק הביטוח הרפואי-ממלכתי בארץ ומרביתן אינן כרוכות בתשלום בקופות החולים (מכוסות תחת התשלום הרבעוני הרגיל של הקופה).

אלא שאישה שיוצאת מגבולות המדינה בהריון, לא תהיה זכאית לבדיקות ולשירותי חירום רפואיים בחו"ל ועליה לפנות לנותני השירות באופן פרטי, כאמור בסכומים לא מציאותיים שעלולים לשבש את המשך הנסיעה ואף לפעור פער כלכלי קשה.

ולכן בשנים האחרונות, עם חיזוק מערכי הטיסות והפופולריות של חופשות מסביב לעולם, הפכה הרחבת הריון למוצר ביטוחי חשוב מאין כמוהו לכל אישה שעוזבת את גבולות המדינה החל מהשבוע ה-12 ועד לשבועות מתקדמים.

אז מהי בעצם הרחבת הריון?

הרחבת הריון היא כיסוי ביטוחי שמתווסף לפוליסת ביטוח הנסיעות הבסיסית שנרכשה, כך שניתן לרכוש אותה רק כתוספת ולא באופן נפרד. הרחבה זו מאפשרת לכל אישה בהריון לקבל כיסוי לכל הוצאה רפואית הנקשרת להריונה, שלא נכללת בפוליסה הבסיסית המכסה את הוצאות אלה רק עד לשבוע ה-12 בלבד.

ולכן כל אישה בהריון בשבוע 13 והלאה, נדרשת לרכוש את הרחבת ההריון לחו"ל מאחת מחברות הביטוח ובכך להבטיח לעצמה כיסוי מלא לכל הוצאה רפואית – גם אם מדובר בתרופה פשוטה בבית המרקחת או בדיקה רפואית קצרה רק כדי להישאר בראש שקט.

מה קיים בהרחבה של הראל ביטוח חו"ל הריון?

כיסוי להוצאות רפואיות בחירום

פוליסת הריון חו"ל של חברת הראל תכסה כל הוצאה רפואית, בכל מצב חירום הנוגע להריון במהלך השהות בחו"ל. הפוליסה כוללת מגוון שירותים רפואיים לרבות בדיקות רופא, פנייה למיון, אשפוזים, פינוי רפואי לבית חולים סמוך במידת הצורך וכיסוי מלא לכל אירוע של לידה מוקדמת וטיפול בפג.

עד לסכום הגבוה ביותר מבין חברות ביטוחי הנסיעות

גבול האחריות הרפואית מגיע לסכום של עד 350,000$ ובכך הופך את חברת הראל למבטחת הריון לחו"ל תחת הכיסוי הכספי הגבוה ביותר מבין כל המבטחות בישראל, כפי שתראו מיד. תקופת השהות המקסימלית בחו"ל היא למשך 90 ימים ומתאימה לנשים עד לשבוע ה-32 להריונן בלבד.

דברים נוספים שכלולים בפוליסה

הביטוח של הראל מכסה גם אירועים של החמרה לא צפויה במסגרת ההריון וכן התייעצות רפואית (גם דרך האפליקציה הייעודית של מבוטחי הראל לחו"ל, 24/7 ובעברית), מימון לכישת תרופות ובמידת הצורך גם הטסה רפואית לישראל יחד עם הוולד לאחר לידה מוקדמת.

חריגים לפוליסה

ביטוח ההריון מכסה מקרים של החמרה ומצבי חירום בלבד, משמע שלא ניתן לממש אותו כדי לבצע בדיקות הריון שגרתיות, בדיקות גנטיות או מעקב הריון. הרחבה זו מתאימה לנשים מגיל 18 ועד גיל 42, עד לשבוע 32 להריון כולל (כלומר 32+6). הפוליסה איננה כוללת תשלום תביעות גם במקרה של הפלה יזומה.

כמה עולה הרחבת הריון של הראל חו"ל?

אם רוב ביטוחי הנסיעות הבסיסיים נמכרים תחת תנאים וכיסויים אחידים למדי מכוח החוק, הרי שההרחבות הן המקום שבו חברות הביטוח נבדלות זו מזו ולכן מומלץ לערוך ביניהן השוואה.

לנו ב-iShield חשוב שתקבלו את הכיסוי הביטוחי הטוב ביותר לכל מהלך נסיעתכם לחו"ל ולכן עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם המבטחות הגדולות בישראל, לרבות חברת הביטוח הראל. לשם השיקוף, ריכזנו בטבלה הבאה את כל תנאי הפוליסה של הראל לצד שלוש מבטחות מובילות נוספות:

 הריון – הראל ביטוח חו"ל גובה הכיסוי עד 350,000 $

גיל מקסימלי: 42

עד לשבוע הריון: 32 כולל

תקופת מקסימום לביטוח: 90 יום

מחיר הביטוח: 6.5 $ ליום/ 8.5 $ ליום לארה"ב

 הריון – הפניקס ביטוח חו"ל גובה הכיסוי עד 250,000 $

גיל מקסימלי: 46

עד לשבוע הריון: 32 כולל

תקופת מקסימום לביטוח: 90 יום

מחיר הביטוח: 3 $ ליום

הריון – פספורט קארד ביטוח חו"ל גובה הכיסוי עד 200,000 $

גיל מקסימלי: 39

עד לשבוע הריון: 31+6

תקופת מקסימום לביטוח: 90 יום

מחיר הביטוח: 5 $

הריון – מגדל ביטוח חו"ל גובה הכיסוי עד 200,000 $

גיל מקסימלי: 42

עד לשבוע הריון: 32 כולל

תקופת מקסימום לביטוח: 30 יום

מחיר הביטוח: 4 $

רגע לפני שאת רוכשת ביטוח, קבלי עוד כמה טיפים ונתונים חשובים:

הריון בסיכון

אם ההריון מוגדר בסיכון מבחינת סוג ההריון (למשל הריון מרובה עוברים) או מבחינת מצבך הרפואי, לא כל מבטחת תסכים לבטח אותך. במצב כזה תזדקקי לאישור רפואי מתאים וייתכן שגם להתאמות ייחודיות לפוליסה, אותן נוכל ליצור לך דרך שירות המומחים שלנו ב-iShield.

החודש המומלץ לטיסות

השליש הראשון של הריונך מכוסה לחלוטין עד לשבוע ה-12 במסגרת הביטוח הרפואי הבסיסי. אם תטוסי בשבועות מתקדמים יותר, כווני לשליש השני שבו יש פחות בדיקות שגרתיות וזמן פנוי יותר לקיום הטיסה. בחודשים אלה גם התחושה משתפרת ואפשר ליהנות ולטייל יותר.

מה לעשות כשהטיסה על גבול המגבלות בפוליסה?

אם את צפויה להיכנס לשבוע 32 להריון כבר במסגרת הנסיעה, עלייך לוודא את העניין מול חברת הביטוח משום שכל אחת צפויה להתנהל אחרת. ניתן לבקש להאריך את הפוליסה במצבים מסוימים, אך כדי שלא להתעסק עם העניין ברגעי האמת, רצוי לוודא את כל התנאים והאפשרויות מראש דרך ייעוץ המומחים של iShield.

ואם הרופא שלי המליץ שלא לטוס?

כל הריון הוא עולם ומלואו ולכן הרופא שלך לעולם יהווה את הגורם המקצועי והמוסמך הטוב ביותר לקבלת החלטות לגביו. התייעצי עם הרופא שלך עוד לפני הזמנת כרטיס הטיסה וודאי שאין מגבלות מיוחדות או נתונים שצריך לקחת בחשבון וגורעים ממהלך הנסיעה.

ואם הגעת עד לכאן:

ביטוח חו"ל הריון של חברת הראל מעניק לך את הכיסוי הגדול ביותר לכל מצב חירום רפואי הנוגע להריון. ניתן לרכוש את ביטוח הנסיעות של החברה ממש כאן, בתהליך אונליין קצר ופשוט שאורך מספר דקות. לרכישת הרחבת הריון וקבלת כיסוי שיגן עליך מפני כל תרחיש, חייגי אלינו: 074-759-5777או צרי קשר דרך כפתור הווצאפ. נשמח לעמוד לשירותך תמיד.

*רכישת ביטוח לחו"ל iShield עבור הראל

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן