הראל ביטוח חול – טלפון

הראל ביטוח חול טלפון לרכישת ביטוח נסיעות, ומידע על הגשת התביעה ומה עוד חשוב לכם לדעת? כל המידע החשוב בנוגע להתקשרות עם חברת הראל לנוסעים לחו"ל מחכה לכם כאן.

על ביטוח הנסיעות לחו"ל של חברת הראל

הראל ביטוח חול טלפון ליצירת קשר עם חברת הראל הנמנית עם המבטחות הגדולות והמרכזיות בישראל בביטוחי הנסיעות לחו"ל, המעניקה לכם כיסוי רפואי עד ל- 5 מיליון דולרים, שירותי איתור וחילוץ, ביטוח צד ג' והטסה רפואית, לצד הרחבות רבות בהתאם לאופי הנסיעה ופרטי הנוסעים.

מלבד הכיסוי הבסיסי של הראל, תוכלו לרכוש מוצר ביטוחי בשם First Class, המעניק כיסוי רפואי מקיף יותר, שמתאים לסוג הנסיעה ולמצב הבריאותי.

כמצטרפים לביטוח הנסיעות של החברה, תקבלו גישה גם לאפליקציית הראל ביטוח חו"ל, בעזרתה ניתן להגיש תביעות ביטוח ולקבל את התשלום מיד לאחר מכן, לאפליקציית ביט או לכרטיס האשראי שלכם, לחפש שירותים רפואיים באזור שלכם ולהתייעץ עם רופאים 24/7 בעברית.

נציגי החברה נותרים זמינים לכל בקשה, בעיה וצורך בהפעלת הפוליסה במתכונת של 24/7/365, כאשר את כל שירותי מימוש הפוליסה ניתן לבצע דרך האפליקציה ואת חלקם באתר חברת הראל (בדגש על בעיות בכבודה וביטול טיסה טרם הנסיעה).

הראל ביטוח חול טלפון 24/7 וכל יתר פרטי ההתקשרות

אז כיצד יוצרים קשר עם חברת הראל לשאלות, מידע נוסף לגבי הביטוח שרכשתם וכמובן הפעלתו בזמן אמת? הנה כל הדרכים לתקשר עם החברה בעודכם בחו"ל:

  • בנוסף למספר טלפון לרכישת ביטוח הראל
מוקד החירום של הראל חו"ל לכל היעדים (זמינות 24/7) 972-3-7547030+ / 03-7547030
מספר טלפון ייחודי לשוהים בארה"ב (זמינות 24/7) 1-800-694-9665
שירות לקוחות דרך הווצאפ (זמינות 24/7) 052-7544589
מוקד שירות הלקוחות של חברת הראל (בימים א'-ה' בין השעות 08:30-16:00) 2735*
מוקד ביטוחי הנסיעות למחייגים מהארץ  (בימים א'-ה' בין השעות 08:30-16:00) 03-7547080
הגשת תביעות בביטוח הנסיעות דרך אפליקציית הראל חו"ל או בכתובת:
https://www.harel-group.co.il/Insurance/travel/claim/Pages/abroad-claim-apply.aspx
הגשת תביעת תשלום מראש לטובת טיפול רפואי דרך אפליקציית הראל חו"ל או בכתובת:
https://digital.harel-group.co.il/claims-abroad/
הראל ביטוח חול טלפון לרכישת ביטוח 074-759-5777

כיצד מגישים תביעות מול הראל חו"ל?

זה פשוט למדי: נכנסים לאפליקציית הראל חו"ל או לכתובת באתר החברה ובוחרים באפשרות ההגשה של תביעת תשלום מראש, המאפשרת לכם לקבל את סכום הכיסוי מיד לאחר מכן.

כעת תתבקשו למלא את פרטיכם האישיים, לפרט את האירוע בקצרה ולהעביר פרטי כרטיס אשראי לצורך דמי ההשתתפות העצמית.

בשלב הבא תתבקשו לבחור כיצד ברצונכם לקבל מהראל את התשלום: האם בהעברה לכרטיס האשראי שלכם, בהעברה ישירות לחשבון או דרך אפליקציית bit.

במקרה של בקשה לתשלום מראש עבור שירותים רפואיים בחו"ל:

לאחר השלמת הבקשה, יועבר אליכם סכום של 300 $.

אם שילמתם יותר בעבור השירותים הרפואיים וצירפתם את המסמכים המעידים על כך, יתרת התשלום תועבר אליכם בכפוף לכיסוי שרכשתם.

אם שילמתם בפועל פחות מ-300 $, הראל תגבה מכם את ההפרש דרך כרטיס האשראי שהוזן במעמד הגשת הבקשה.

במידה ואושפזתם בבית חולים בחו"ל ויידעתם בכך את חברת הראל דרך מוקד החירום, החברה תפנה מיוזמתה למרכז הרפואי בו אושפזתם ותבקש דו"ח רפואי לגביכם.

לאחר קבלתו תעביר הראל התחייבות כספית והתשלום מצידה יוסדר ישירות למוסד הרפואי בתום שחרורכם, כמובן בהתאם לכל התנאים החלים בפוליסה. במקרה שבו לא ניתן להעביר התחייבות ולהסדיר את הנושא ישירות מול אותו מרכז רפואי, תתבקשו לשלם עבור האשפוז ולהגיש תביעה להחזר הוצאות מחברת הראל חו"ל.

במקרה של בקשה לפיצוי בגין איחור בהגעת כבודה לחו"ל:

לאחר השלמת הבקשה, יועבר אליכם סכום של 150 $. הודעה על ביצוע ההעברה תישלח לכתובת המייל שלכם ובמסרון לנייד. אם קיימות השגות או צורך בבדיקות נוספות לגבי הזכאות לכיסוי, הבקשה תטופל מצד הראל באופן ידני ונציגי החברה יעדכנו אתכם באישור התביעה לנייד ולמייל.

את כל המידע בנוגע לתביעות שהוגשו ומעקב אחר תביעות תוכלו לבצע גם דרך אזור המידע האישי באתר האינטרנט של הראל.

מעוניינים בביטוח חו"ל של הראל?

חברת הראל מעניקה למבוטחיה שקט נפשי מוגבר בכל נסיעה ומספקת פתרונות מגוונים לכל צורך אישי ומטרות הנסיעה. לרכישת ביטוח של חברת הראל וקבלת ההצעה המשתלמת ביותר על ידי iShield ביטוח נסיעות לחו"ל – חייגו כבר עכשיו: 074-759-5777

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן