כלל ביטוח חול פוליסה

פוליסת כלל ביטוח חו"ל מספקת מעטפת כוללת להרבה מאוד תרחישים כדאי לקחת בחשבון, כך שאם אתם מעוניינים לטוס בראש שקט ולכסות את עצמכם מפני כל תרחיש שעשוי להתעורר במהלך הנסיעה, כדאי לכם לחשוב על הביטוח של כלל ביטוח חו"ל.

מה כוללת הפוליסה? מייד נסקר את עיקרי פוליסת הביטוח ונספק לכם מידע על ההתנהלות מול הביטוח, היתרונות שלה למבוטחים ועוד.

קצת על ביטוח הנסיעות של חברת כלל

חברת כלל נחשבת לאחת המבטחות הגדולות והמרכזיות בשוק, שמשווקת פוליסות ביטוח מגוונות וביניהן גם ביטוחי נסיעות לחו"ל. לחברת כלל ביטוח חול פוליסה מקיפה ששמה "מדיכלל עולמי" ונמכרת למבוטחים שטסים לכל יעדי העולם ובהתאם לסוג החופשה והדרישות האישיות של כל מבוטח.

מדיכלל עולמי מציידת אתכם בכרטיס נטען לפני הנסיעה (כלל PAY), שאיתו ניתן יהיה לשלם כספים במקרה של תביעת ביטוח.

וכך, אם למשל תזדקקו לרופא במהלך החופשה שלכם, כלל תכסה דרך הכרטיס (כרטיס דיגיטלי ששמור בנייד ומונפק לכם על ידי חברת MAX) את עלות הביקור, שללא ביטוח מתאים יכול לעלות לכם מאות ואף אלפי שקלים.

עיקרי פוליסת ביטוח חו"ל של חברת כלל

אז מה בעצם מספקת פוליסת ביטוח הנסיעות "מדיכלל עולמי"?

כיסוי מלא לכל הוצאה רפואית במהלך הנסיעה עד 5,000,000$

כיסוי זה כולל בתוכו טיפולים רפואיים וביקורי רופא, רכישת תרופות, אשפוזים בחו"ל, פינוי אווירי, ימי או יבשתי ממקום האירוע לבית החולים הרלוונטי או הקרוב, הוצאות רפואיות הנובעות מגילוי הריון בחו"ל עד השבוע ה-12 והטסה רפואית לישראל.

טיפולי חירום בשיניים עד 600$

תקרת כיסוי גבוהה יותר בהשוואה לרוב חברות הביטוח, שמכסות את המבוטחים רק עד 500 $ בדרך כלל.

הטסת מלווה ושהות מלווה

כלל ביטוח מעניקה כיסוי להוצאות על הטסת מלווה מישראל למקום האשפוז של המבוטח ועד לתקרה של 2,000 $. הוצאות הנסיעה והלינה לאחר הטיסה יכוסו עד 100 $ לכל יום.

שהייה נוספת בסיום תקופת הביטוח עד 100$ ליום

במקרה של צורך להאריך את השהות בנסיבות רפואיות לרבות אשפוז או בידוד עקב הדבקה או חשש להדבקה במחלת הקורונה

כיסוי לעלות שינוי מועד טיסה עד 1,500$

כיסוי זה ניתן הן במקרה של מבוטח ששינה את הטיסה שלו והן במקרה של מלווה השוהה עמו בחו"ל, כך שכל אחד מהם יקבל באופן אישי כיסוי הוצאות בתעריף זה.

בנוסף, יש לחברת כלל ביטוח חול פוליסה מורחבת

הרחבות ביטוח הנסיעות מציעות עוד מגוון רחב של אפשרויות לכיסוי והימנעות מהוצאות, גם בתרחישים שאינם רפואיים או לחילופין שלא נכללים בפוליסת ביטוח הנסיעות הבסיסית. לפניכם כל ההרחבות שמציעה "מדיכלל עולמי" למבוטחיה:

יתרונות נוספים בהצטרפות לפוליסת ביטוח חו"ל של כלל

כרטיס כלל PAY המאפשר לחברה לטעון אותו מידית בכסף, כך שישמש אתכם לכיסוי ההוצאות הרפואיות בחו"ל, מונע מכם בראש ובראשונה את הצורך לשלם מכיסכם וחוסך המתנה ממושכת לקבלת החזר, אם כבר בוצעה הוצאה כלשהי.

מעבר לכך, בהצטרפות אל כלל ביטוח חו"ל תקבלו גם אפליקציה ייעודית ("הלחצן של כלל") לשימוש אישי מכל מקום בעולם, באמצעותה ניתן לקבל ייעוץ רפואי אונליין (דרך הוידאו צ'אט) ובעברית לאורך כל שעות היממה, לאתר רופאים קרובים ולנוסעים לארה"ב – לבחור את ספק הבריאות שמתאים לכם מרשת הביטוח הרפואי האמריקאית United Health Care.

האפליקציה של כלל מאפשרת להגיש תביעות בקלות ובמהירות מכל מקום בעולם ולהעלות את מסמכי התביעה בצורה נוחה. עם אישור התביעה, הכרטיס הדיגיטלי שלכם ייטען ותוכלו לשלם עמו בעבור השירות הרפואי, רכישת מוצרים במקרה של איחור בהגעת הכבודה, רכישת תרופות וכו'.

כמובן שניתן ליצור קשר בכל שאלה עם נציגי החברה, דרך מוקד תמיכה זמין 24/7 בווצאפ.

לחופשה הזאת תטוסו בראש שקט

אין ספק שביטוח חו"ל הוא אלמנט הכרחי בכל נסיעה, שמגן עליכם במצבים מגוונים שההוצאות עבורם עשויות לגרום לנזק כלכלי משמעותי.

דרך חברת כלל מוצעת לכם פוליסה מקיפה ומשתלמת ואנו ב- iShield ביטוח נסיעות לחו"ל נשמח לספק לכם את ההצעה המשתלמת ביותר בעבורה.

לרכישת ביטוח כלל אונליין לחצו על הקישור או חייגו אלינו למספר הטלפון: 074-744-5060. נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת!

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן