ביטוח נסיעות לחו"ל למבוגרים

הגיעה הפנסיה ויחד איתה הזמן שלכם לטוס ולטייל? במיוחד בשביל זה יש ביטוח נסיעות לחו"ל למבוגרים.

הילדים גדלו ופנו לחייהם האישיים, אתם כבר הגעתם לשלב הפנסיה, ועכשיו סופסוף הגיע הזמן שלכם ליהנות מהחיים. להשקיע בתחביבים, לטוס לטייל, לחוות חוויות, לראות את העולם. אחרי שעבדתם שנים על גבי שנים, בהחלט מגיע לכם להפיק את המקסימום מהחיים בגיל הפרישה וחברות הביטוח מתחשבות בזה. כיום אפשר לראות פוליסות ביטוח רבות שהן מתאימות במיוחד למאפיינים של נוסעים מבוגרים.

 

מה המחיר של לביטוח למבוגרים?

דווקא בנקודה זו, לצערנו חברות הביטוח נוטות לגבות מחיר קצת יקר יותר על פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל למבוגרים לנוסעים מעל לגיל 60. ובמיוחד לאור מגפת הקורונה. הסיבה לכך היא פשוטה, בדרך כלל ישנו סיכוי גבוה יותר לקבלת תביעות בפוליסות אלו. פשוט משום שהמצב הרפואי של הנוסעים נוטה להיות מורכב יותר.

אפשר לסווג את פוליסות הביטוח למבוגרים לשני סוגים עיקריים:

פוליסה סטנדרטית –  פוליסה זו אינה מכסה מקרים רפואיים שכבר קיימים

פוליסה מורחבת פוליסה זו מכסה מצבים רפואיים קיימים. וזאת בהתאם להצהרת הבריאות שנמסרה על ידי מבקש הביטוח בזמן ההצטרפות. גם כאן תוכלו לבחור באפשרות של פוליסה מורחבת יותר לעומת מצומצמת. אפשר לבחור בפוליסה מורחבת אשר כוללת מצב בו הלקוח קיבל טיפולים רפואיים / אושפז בחצי השנה האחרונה טרם הנסיעה. כאשר פוליסה מצומצמת כוללת מצב בו הלקוח מטופל רק ברמה תרופתית באופן קבוע ולא אושפז בחצי השנה האחרונה.

מן הסתם שככל שהפוליסה מספקת כיסוי רחב יותר, המחיר יהיה גבוה יותר בהתאם לכך.

הביטוחים נמכרים לפי קבוצות גיל, ומותנים בתנאים מסוימים. החלוקה היא בדרך כלל לפי קפיצות של כל 5 שנים בגיל. עם הגיל עולה, כך יעלה גם המחיר וישתנו ההגבלות. לדוגמא, חברות ביטוח אשר מבטחות נוסעים בגילאי 85 ומעלה יכולות להתנות את הפוליסה ברכישת הרחבה עבור החמרה במצב רפואי קיים או הגבלת ימי השהייה בחו"ל.

אף על פי כן, במידה ואדם מבוגר בריא ואיתן, הוא בהחלט יוכל ליהנות מפוליסה במחיר אטרקטיבי ונוח יותר. אם כי עדיין יקרה באופן יחסי לפוליסות ביטוח סטנדרטיות. מאחר וסטטיסטיקת השכיחות להיתכנות של בעיות בריאותיות בקרב אוכלוסייה מבוגרת היא גבוהה יותר.

ביטוח נסיעות למבוגרים מעל גיל 60 בימי קורונה

ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה עבר כמה וכמה שינויים. טרם החיסונים נהייתה עצירה מוחלטת ברכישת ביטוחי נסיעות לחו"ל בדגש על ביטוח נסיעות לבני גיל השלישי. שנחשבים כקבוצת סיכון בתוך כלל האוכלוסייה ומועדים להידבקות ולמחלה קשה. יחד עם זאת, מסתמן כי החיסונים בולמים את ההדבקה ואת הסיכוי למחלה קשה. ונכון לעכשיו, חברות הביטוח מציעות ביטוח נסיעות מותאם גם למבוגרים. באם התחסנו לפחות בשתי מנות החיסון הראשונות (מידע זה נתון לשינויים).

 

דילוג לתוכן