ביטול ביטוח נסיעות לחו"ל כלל

ביטול ביטוח נסיעות לחו"ל כלל בדרך יעילה ומהירה. אם כבר תכננתם לטוס, רכשתם ביטוח חו"ל של חברת כלל אבל נאלצתם מסיבה כלשהי לבטל את נסיעתכם, כעת מגיעה הפעולה המרכזית שעליכם לעשות: ביטול ביטוח נסיעות לחו"ל כלל שימנע מכם לשלם עבור הטיול שאינו יוצא לפועל.

ביטוח הנסיעות לחו"ל של חברת כלל, על קצה המזלג

חברת הביטוח כלל נמנית עם המבטחות הוותיקות והגדולות בשוק ביטוחי הנסיעות הישראלי. פוליסת ביטוח חו"ל של כלל מציעה כיסוי נרחב המתקבל במגוון מצבים ודרך הרחבות אפשריות רבות: 

  • שיפוי מלא על הוצאות רפואיות
  • הטסה רפואית, פינוי אווירי, ימי או ממקום האירוע לבית החולים/ לארץ
  • הוצאות רפואיות במקרה של גילוי הריון בחו"ל עד לשבוע 12
  • טיפולי חירום בשיניים
  • הוצאות להארכת השהות לאחר תקופת הביטוח, כולל במקרים של בידוד עקב הידבקות/ חשש להידבקות במחלת הקורונה.
  • שינוי מועד הטיסה של המבוטח ושל מלווה השוהה עמו.
  • הטסת מלווה למקום אשפוז שבו נמצא המבוטח, כולל הוצאות נסיעות ולינה.
  • שירותי איתור, חיפוש וחילוץ
  • חבות צד ג'
  • מגוון הרחבות אפשריות לבחירה: החמרת מצב רפואי קיים, ביטול או קיצור טיסה עקב מצב רפואי, הרחבת הריון, ספורט אתגרי, ביטוח לציוד יקר ועוד.

כל אלה באים לידי ביטוי כחלק בלתי נפרד מתכנון הנסיעה שלכם לחו"ל, כך שכאשר הנסיעה מתבטלת או נדחית בתקופה עקב אירוע מסוים, עליכם לבצע ביטול ביטוח נסיעות לחו"ל שמתיר את הקשר שלכם בכיסוי זה מול חברת כלל.

אם תכננתם לבטל לחלוטין את הנסיעה – מידע חשוב עבורכם כאן:

כלל כיתר חברות הביטוח, מאפשרת לכם לבטל את ביטוח הנסיעות שרכשתם, בתנאי שהביטול מתרחש טרם הנסיעה. במילים אחרות, אם כבר טסתם והבנתם כעת שאתם לא מרוצים מהביטוח או משערים שאין בו צורך, לא תוכלו לחזור בכם ולקבל החזר גם אם ממש תרצו לבטל את הביטוח.

משך הזמן שבו ניתן לבטל את הפוליסה תלוי בחברה עצמה. כלל מאפשרת לכם לבטל עד שבועיים לפני מועד הנסיעה המתוכנן והיא לא תדרוש מכם את נסיבות הביטול כתנאי לביטול הפוליסה כולה.

יחד עם זאת, החברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש בפיצוי מסוים (מעין דמי ביטול) במקרה של ביטול ההסכם מולה.

עליכם לזכור שביטול ביטוח חו"ל מכיל השלכות, בעיקר בשל חוסר היכולת לחדש את הכיסוי שבוטל ולקבל בהכרח את אותם התנאים.

אם תכננתם לבטל את הביטוח ולא את הנסיעה – מידע חשוב תמצאו כאן:

לאחר ביטול ביטוח נסיעות לחו"ל כלל, אתם יכולים לפנות למבטחת אחרת ליצירת ביטוח הנסיעות ובתנאים שמתאימים לכם ביחס למועד ההצטרפות והתיעוד הרפואי שלכם, אם יש בכך צורך.

חשוב להדגיש שהצעת הפוליסה החדשה לא בהכרח תכיל את אותו התעריף ובמצבים מסוימים (למשל מפאת גיל או מחלה כלשהי), לא בטוח שתקבלו אישור להצטרפות מחברת הביטוח החדשה.

אם החלטתם בכל זאת לבטל את הפוליסה, תוכלו לפנות ל- iShield ביטוח נסיעות לחו"ל כדי לעשות זאת. צרו עמנו קשר במספר הטלפון: 074-744-5060 או שלחו אלינו הודעה דרך הווצאפ בקישור כאן.

שימו לב שבמקרה של ביטול ביטוח נסיעות לחו"ל כלל דורשת להעביר טופס בקשה לביטול לגבי כל אחד מהמבוטחים בצירוף חתימותיהם. אם הבקשה תכיל רק פרטי ביטוח של אדם אחד, הכיסוי שלו יבוטל באופן אישי והפוליסה תמשיך להתקיים לגבי יתר המבוטחים.

במקרה שאחד המבוטחים הינו קטין, יש למלא את פרטיו בטופס ועל שני הוריו לחתום עליו.

דיסקליימר: הוראות אלה לא מהוות תחליף להליך הביטול המדויק שתדרוש חברת כלל ביחס למועד הנסיעה והן עשויות להשתנות בהתאם לנתונים, הצרכים והמטרות של כל מבוטח.

ביטול ביטוח נסיעות לחו"ל כלל באופן חד צדדי

חשוב לנו לציין כי כאשר מדברים על ביטול ביטוח הנסיעות לחו"ל, אין הכוונה להרחבה הנקראת ביטול טיסה, שמזכה אתכם בפיצוי על דמי הביטול ששילמתם ברכישת הכרטיסים.

אם כוונתכם הייתה להרחבה הביטוחית ביטוח ביטול טיסה – הרי שבמקרה של ביטול הטיסה מצידכם תוכלו לקבל החזר של 80% מדמי הביטול ששולמו.

מצב ייחודי שעלול להיווצר מול החברה המבטחת הוא כאשר קיימת אי עמידה בתשלום הפוליסה שרכשתם או אם ידוע לחברת הביטוח על מצב שונה במדינת היעד או שינוי אישי במצבכם הבריאותי המקנים לה זכאות להחליט לבטל את ביטוח הנסיעות שרכשתם.

אם הביטול של ביטוח הנסיעות התרחש ביוזמת כלל ביטוח, תוטל עליה האחריות הישירה להחזיר את הסכום ששילמתם, גם הפעם רק טרם יציאתכם מגבולות המדינה.

מקרה אפשרי נוסף לביטול הביטוח הוא כאשר משך השהות בחו"ל מתקצר ואז תהיו רשאים לדרוש מהחברה החזר יחסי של התקופה שלא נוצלה. שימו לב שקיים טווח מקסימום לבקשת הביטול והיא לא תכובד אם כבר הגשתם תביעת ביטוח.

מתעמקים בסעיפי הפוליסה

גם אם ביטוח נסיעות לחו"ל הוא מוצר יחסית פשוט, קיימת חשיבות רבה לבדיקת המדיניות שעומדת מאחוריו, בדגש על ההבדלים במדיניות זו שחלים בסוגי פוליסות כמו ביטוח סקי, ביטוח תרמילאים או ביטוח להחמרת מצב רפואי.

אנו ממליצים לבדוק את כל תנאי הפוליסה בטרם תחתמו עליה ולבחור בזו שמציעה לכם לא רק תנאים משתלמים, אלא גם גמישות ויכולת לבוא לקראתכם במקרה שתבחרו לבטל את הביטוח. לכל שאלה נוספת ולרכישת ביטוח חו"ל, צרו עמנו קשר ונעמוד לרשותכם תמיד.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן