בוקינג BOOKING

הזמנת מלונות בארץ ובעולם

הזמנת חופשה בחול דרך בוקינג

הזמנת חופשה בחול דרך בוקינג נחשבת לאחת האופציות הפופולריות ביותר לחיפוש והשוואת חופשות במגוון יעדים וסוגי מתחמים בעולם. אז היכן תתרחש החופשה הבאה שלכם וכיצד מזמינים את החופשה ביחס לכל מה שמציעה המערכת?

מה צריך לדעת על בוקינג booking.com?

בוקינג.קום נחשב לאתר גדול ומרכזי מאוד להזמנת מקומות לינה בארץ ובעולם. האתר מציע חדרי מלון, דירות נופש, אתרים, צימרים ועוד המון אפשרויות – הכל זמין במבחר שפות ובמאגר של למעלה ממיליון נכסים. סניפי החברה ממוקמים במדינות רבות כולל בישראל, כאשר המשרד הראשי נמצא בהולנד.
בפועל, בוקינג היא מעין מתווך המחבר בין נופשים פוטנציאליים לבעלי הנכסים, שגוזר עמלה מביצוע כל עסקה באתר. השירות של החברה מציע כמובן מעבר להזמנה אונליין נוחה וכולל שירות לקוחות בעברית 24/7, אופציה לתשלום מראש ולעתים גם ביטול ללא דמי ביטול, אפשרויות סינון רבות ועוד.

הזמנת נופש בחו"ל עם בוקינג טיסות ומלון

למרות הפופולריות הרבה של בוקינג, עליכם לדעת שכאן מתמקדים במקומות לינה ונופש בעיקר, כך שאין אפשרות להזמין חבילת נופש הכוללת גם טיסה ותתבקשו להזמין אותה בנפרד. החדשות הטובות הן שבוקינג מציעים גם טיסות לכל היעדים ותוכלו להזמין אותן כאן גם כן.
חשוב לציין כבר עכשיו כי לא פעם בוקינג מציג מוצרים שמתויגים כאחרונים שזמינים באתר או את אלה שהוא מעדיף למכור לכם.

דילים לחול

עוד נתון שחשוב להכיר בנוגע להזמנות בבוקינג, הוא שהאתר לא מציג דילים שמוצעים בחברות נסיעות שונות, כך שמומלץ לערוך השוואה גם ביחס לדילים שמוצעים בחברות כמו איסתא, השטיח המעופף וכו'.
יחד עם זאת, בבוקינג כן ניתן למצוא מבצעים המתויגים כדיל למספר לילות + ארוחת בוקר, או לחופשה במחיר נמוך בתאריך מסוים.

מה אפשר למצוא בבוקינג?

בוקינג מלונות

לבוקינג שותפות אסטרטגית עם למעלה מ-270,000 בתי מלון ברחבי העולם, המהווים רק חלק קטן מ-30 מיליון יחידות האירוח שבאתר, הממוקמות בלא פחות מ-227 מדינות בעולם. הנה דוגמאות למספר יעדים פופולריים במיוחד לחופשה המוזמנים בקביעות דרך בוקינג:

מלון במנהטן

התפוח הגדול והאזור המתוייר ביותר בעיר ניו יורק מכיל מאות מלונות, מוטלים ובתי אירוח, חלק אדיר מהם מוצגים בבוקינג. כאן תוכלו לאתר בקלות את המקומות הזמינים ואף לסנן אותם לפי נקודות העניין הסמוכות אליהם כמו הסנטרל פארק, גשר ברוקלין ועוד.

מלון + טיסה לברלין

ברלין נחשבת לאחת הערים המפותחות והמתוירות בגרמניה, בה קיים מגוון עצום של דירות אירוח ומלונות. כאן כדאי להתחשב בדירוגי הכוכבים שקיבל כל מתחם אירוח ולסנן את המקומות לפי כמות המיטות בחדר, בדגש על בחירה בחדרים עם מיטות מופרדות או זוגיות.

מלון בדובאי

עם כריתת "הסכמי אברהם" נפתחה בפני הישראלים הזדמנות לבקר לראשונה באיחוד האמירויות, כאן ניתן להתארח במלונות בכל סדרי הגודל ולחפש אותם בבוקינג לפי סוגי החדרים, קרבתם לאתרים או אזורים מסוימים ולפי מאפיינים נוספים כמו נגישות, מעלית ועוד.

בית אירוח בסופיה

סופיה בולגריה נחשבת ליעד אהוב במיוחד, בה ניתן למצוא מאות חדרי אירוח שונים, הרבה מהם שייכים למותגי אירוח מובילים באירופה כמו best western, הילטון, רמאדה ועוד. חלק גדול מהמקומות זוכים לדירוג טוב מאוד בביקורות הגולשים ובכך מייצרים משיכה נוספת של תיירים.

בוקינג טיסות

כאמור, בבוקינג אפשר למצוא גם טיסות למבחר יעדים שונים. הנה כמה מהיעדים העיקריים אליהם מחפשים גולשי בוקינג טיסות:

טיסה לרודוס

יעד החופשות המושלם והקרוב לישראל נחשב ללוקיישן מצטיין לבילוי זוגי או משפחתי בעיקר לאורך הקיץ. חיפוש הטיסות לרודוס במערכת בוקינג יאפשר לכם להשוות בין מחירי הטיסות בהתאם ליעדים שהזנתם ומעביר אתכם לתפריט ההזמנה וההעדפות בלחיצה על כל הצעה.

נופש בברצלונה

טיסה לברצלונה שטופת השמש מתרחשת גם כן בעיקר בחודשי הקיץ ובעונות המעבר, כאן ישנה חשיבות רבה גם למתחם האירוח במרכז העיר, אך אותו תצטרכו כאמור לבחור בנפרד.

טיסה ישירה לבוסטון

הטיסה לבוסטון נמתחת על פני 12-14 שעות, תלוי בעצירת הביניים בדרך ולכן תצטרכו לחפש את הטיסה הטובה ביותר מבחינת שעות הנחיתה וההמראה, יעד הקונקשן וכמובן חברת התעופה שטסים איתה. כל אלה כמובן יוצגו לכם בקלות רבה בחיפוש הטיסות של בוקינג.

טיסה + לינה בניו דלהי

מטיילים רבים מתעניינים בטיסות להודו ולוקחים בחשבון את מנוע החיפוש וההשוואה הנוח והנגיש של בוקינג. בלחיצה על כל הצעה באתר, תוכלו לצפות בסוג הכרטיסים ובמה שהם כוללים (למשל עלייה עם כבודת יד וכו').

אז איך מזמינים חופשות בבוקינג?

כדי להקל עליכם בהשלמה קצרה ופרקטית של הזמנת הטיסה והחדר, היצמדו לסדר הפעולות הבא:

הזנת הפרטים

כבר בראש עמוד החיפושים תתבקשו להזין את תאריכי החופשה המבוקשת, יעד הנסיעה וכמות הנוסעים. המערכת תיכנס לפעולה ותאתר עבורכם הצעות מתאימות. לאחר מכן תוכלו לסנן נקודתית בהתאם להעדפות אישיות כמו סוג החדר, רמת הכוכבים שלו, אזור הלינה, התקציב ועוד.

הזמנת החדר

מתחת לתמונות ולפרטים המרכזיים של כל חדר, תמצאו את ההמלצה המדויקת שנבחרה לכם מצד אתר בוקינג. תוכלו ללחוץ על מידע נוסף המפרט את כל רשימת החדרים לבחירה וגם את פרטי המארחים, המתקנים, מדיניות הביטולים, מקומות דומים וכמובן אותיות קטנות ותנאי האירוח.

סגירת המלון

מצאתם את המקום המתאים ואתם רוצים להתקדם הלאה? תוכלו לבדוק אם ניתן לבטל בו את העסקה טרם ההגעה ללא צורך במקדמה או קנס. מקומות שמציעים את האפשרות הזו הם כמובן הבחירה המומלצת ביותר, כדי שלא תתחייבו למוצר ולשירות שטרם קיבלתם ותימנעו מסיכונים שמעיבים על יציאתכם לנופש.

בחירת סוג החדר

כעת יוצגו לכם החדרים הזמינים במלון הנבחר ותוכלו לסמן את כמות החדרים הרצויה, ארוחת בוקר ופרטים נוספים הנכללים בסיכום הבחירה שלכם.

פרטי ההזמנה

כעת תקבלו את פירוט ההזמנה המלא הכולל שעות צ'ק אין ואאוט, סוג החדר, המחיר, המע"מ ומיסים נוספים אם קיימים. שימו לב שהמחיר מופיע גם בשקלים וגם במטבע המקומי של המארח – זכרו שבביצוע התשלום אתם עשויים להיות מחויבים בעמלת המרת מט"ח, גם אם הדבר לא מצוין בכתב באתר.

מילוי פרטים אישיים

הגענו לשלב מילוי הפרטים כמו שמכם המלא באנגלית, כתובת המייל וכתובת המגורים וסך האנשים שעבורם ההזמנה תקפה. במסך הבא תוכלו להוסיף בקשות מיוחדות או לשלוח שאלה למארח. זהו המקום שבו בוחרים גם את המיטות (הפרדה, מיטות זוגיות) וכל עניין נוסף, לרבות שעת הגעתכם הצפויה.

ביצוע התשלום ושליחת ההזמנה

בסיום ההזמנה עליכם להזין את מספר כרטיס האשראי. אם אין צורך במקדמה או תשלום מידי עבור אותו חדר, אין צורך להזין את קוד 3 הספרות של הכרטיס. לאחר אישור הפרטים בוקינג יוצאת לבדיקה חיצונית של ההזמנה מול מקום האירוח. אם קיבלה אישור, הזמנתכם תאושר ותקבלו הצעות לתוספות כמו השכרת רכב, אופציות לעוד מלונות בכפוף להארכת החופשה ועוד.

קבלת פרטים ואישור הזמנה

באזור הניהול האישי בבוקינג תוכלו לצפות בהזמנה שלכם ולערוך אותה אם צריך (למשל להוסיף אורח, לבטל את ההזמנה וכן הלאה). ניתן גם להדפיס את פרטי ההזמנה.
לאחר מכן התכתובת מולכם תתנהל במייל בינכם לבין המלון ותכלול הודעות שונות.

חבילות נופש לחול – התוספת האחרונה של בוקינג

למרות שכבר הזכרנו שהמוניטין של בוקינג הוא בעיקר בהזמנת מלונות וחדרים לצד אופציה יחסית חדשה לחפש גם טיסות, כדאי לדעת שיש גם אפשרות לחפש כאן הזמנת רכבים שכורים, שולחנות במסעדות בכל רחבי העולם ואפילו כרטיסים לפעילויות ואטרקציות. לאחרונה התווספה גם האפשרות להזמין מונית משדה התעופה למלון.
כל אלה הופכים את חוויית ההזמנות באתר לנוחה במיוחד ואת בוקינג עצמה למענה מקיף מאוד לכל צרכי החופשה שיכולים להיות לכם.

ועוד כמה המלצות טובות לפני הזמנת חופשה בחו"ל דרך בוקינג

חיפוש פרטי יצירת קשר ישירים

חפשו תמיד את פרטי המלונות עצמם וצרו עמם קשר ישיר לקבלת המחיר והשוואתו למערכת של בוקינג ולתנאים הקיימים בהם.

היים הזולים והיקרים לנופש

לפי חברת האחות של בוקינג – Kayak, היום שבו חל התעריף היקר ביותר (בממוצע) הוא יום שלישי בשבוע. היום הכי זול לצ'ק אין הוא ראשון, שהועלה במקביל כיום היקר ביותר לצ'ק אאוט. מן הצד ההפוך, יום שישי הוא היקר ביותר לצ'ק אין והזול ביותר לצ'ק אאוט.

חיוב ישיר מול המלון

חיוב העסקה שלכם מתבצע בפועל על ידי המלון שסגרתם. בוקינג עצמם שומרים את הפרטים עד לאישור ההזמנה מצד המלון ונמחקים בשלב מסוים לאחר מכן.

תשלום בפועל תוך 10 ימים

התשלום מבוצע בפועל תוך 10 ימים ממועד ההזמנה באתר, כמובן בהנחה ושילמתם מקדמה או את כל התשלום מראש.

ביטוח נסיעות לחול לנופש בראש שקט

הזמנתם את החופשה הבאה שלכם בבוקינג? מצוין. כעת הדבר האחרון שנותר לכם לעשות הוא ליצור ביטוח נסיעות מתאים למטרות החופשה, כדי שתהיו מוגנים מפני כל תרחיש אפשרי.
אמנם פוליסת הנסיעות הבסיסית מכסה אתכם בעיקר מבחינה רפואית בחו"ל ומונעת מכם לשלם ביוקר על שירותים רפואיים אם חלילה תידרשו להם, אך בעזרת מגוון רחב של הרחבות לביטוח תוכלו ליצור מענה מקיף ואפקטיבי יותר לצרכים שלכם, החל מכיסוי לכבודה ולציוד יקר ערך, דרך ביטוח הריון עד לשבוע ה-32 וכלה בביטוחי ספורט אתגרי וספורט חורף, החמרת מצב רפואי ועוד.
כמובן שאם הזמנתם בבוקינג מלון שלא כולל ביטול בחינם, מוטב שתצרו גם הרחבת ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה, המאפשרת לכם לקבל 80% מגובה דמי הביטול ובכך להימנע מהפסד של החופשה על שלל הוצאותיה, אם לא תוכלו להוציא אותה לפועל מכל סיבה שהיא.
לנו ב-iShield ביטוח נסיעות לחו"ל יש את הידע, המיומנות והניסיון המקצועיים ביותר בהתאמה אישית מקיפה של ביטוח הנסיעות בכל גיל, מצב רפואי ומאפיינים אישיים.
תוכלו ליצור איתנו קשר על מנת לקבל הצעה משתלמת במיוחד מחברות ביטוחי הנסיעות המובילות בישראל ולהיעזר בנו בכל שאלה וצורך בתכנון הנסיעה מההיבט הביטוחי שלה.
לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין, השאירו לנו פרטים או פשוט חייגו אלינו למספר – 074-744-5060. איתכם תמיד, iShield.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן