הארכת ביטוח חול כלל

הארכת ביטוח חול כלל - כן זה אפשרי! נהנים מהחופשה ורוצים להאריך אותה? תאונה או מחלה מאלצת אתכם להישאר לקבלת טיפול רפואי בחו"ל? נכנסתם לבידוד קורונה והחמצתם את הטיסה לארץ? הארכת ביטוח חול כלל מתאפשרת בסדרה מצומצמת מאוד של מצבים, בהם תוכלו לקבל כיסוי לשהות ממושכת יותר.

איך וכיצד? כל הפרטים כאן:

הארכת ביטוח הנסיעות כשאתם כבר נמצאים בחו"ל

אם חיפשתם מידע לגבי האופן שבו אפשר להאריך את ביטוח הנסיעות בחו"ל, במאמר הזה תמצאו את כל התשובות.

ביטוחי חו"ל נמכרים למבוטחים במסגרת תקופת זמן מוגדרת, שבה המבוטח יודע במדויק מהם תאריכי הנסיעה שלו ובמשך כמה זמן ישהה בחו"ל. אך ישנם מצבים שבהם מתעורר הצורך להאריך את תקופת הביטוח ולדאוג לכיסוי מתאים גם מעבר לפרק הזמן ההתחלתי שנקבע.

סיטואציה נוספת שעלולה להיות מורכבת מבחינה ביטוחית, היא כאשר אדם טס ללא תאריך חזרה לישראל ולכן לא ניתן לקבוע תאריך מדויק לסיום ביטוח הנסיעות.

במקרה של שהות ארוכה ללא תאריך חזרה, כמו למשל בקרב תרמילאים, מומלץ להצטרף מראש לביטוח נסיעות שקיימת אצלו אופציית הארכת ביטוח חו"ל.

כיצד מתרחשת הארכת ביטוח חו"ל מול חברת כלל?

אם הצטרפתם לביטוח הנסיעות של חברת כלל (המשווקת את "מדיכלל עולמי" – ביטוח הנסיעות של החברה), תוכלו ליצור קשר עם מוקד השירות כדי לבקש להאריך את הביטוח. חשוב מאוד שתעשו זאת לפחות מספר ימים מראש, משום שהתהליך עשוי לקחת מספר ימים עד לקבלת האישור ולגרור סיטואציה בעייתית, במסגרתה תבלו בחו"ל כשאינכם מכוסים כלל.

לצערנו, די ביממה אחת ללא כיסוי שבה עלול להתרחש אירוע רפואי אובדן של כבודה או חפץ יקר – אירועים שמאלצים אתכם להוציא מכיסכם סכום לא מבוטל ולגרוע לחלוטין מהמשך הטיול. כדי להאריך את ביטוח הנסיעות של כלל, פנו לשירות הלקוחות במספר: 03-6388493.

בררו מראש כיצד תבוצע הארכת הפוליסה

אם אתם יודעים ומודעים לכך שתרצו להאריך את הנסיעה, גם אם לא בטוח שתשתמשו באפשרות זו בפועל, מומלץ שתבררו את הדרישות ומדיניות חברת הביטוח מראש, כבר במעמד ההצטרפות.

חשוב לנו לציין שיש חברות ביטוח שבהן מדובר בהליך יחסית פשוט ומהיר, בעוד שחברות אחרות יידרשו יותר מסמכים ואישור ממושך.

תנאי הארכת הביטוח יצוין בתוך פוליסת הביטוח שלכם, כך שכדאי לעבור עליה בעיון רב ולברר איך ומתי ניתן לעשות זאת. חלק גדול מהמבטחות מאפשרות להאריך את הביטוח לפרק זמן מקסימלי של חצי שנה (180 יום) וכמובן בתנאי שלא אירעה עד כה בעיה במצבכם הרפואי או שהתרחשה כבר תביעת ביטוח.

חברת הביטוח עשויה לדרוש מכם מידע מדויק בנוגע לסטטוס האישי, היכן אתם מטיילים כעת ומהי סיבת ההארכה של הטיול. החברה תבדוק גם האם אתם צפויים להגיש תביעה שטרם התבצעה. כל אלה יבואו כתנאים מרכזיים מאוד לאישור הארכת הביטוח.

מתי לא תאושר הארכת ביטוח הנסיעות?

תנאי הארכת הפוליסה משתנים מחברה לחברה וגם בהתאם לפוליסה הספציפית שרכשתם, כאשר המדיניות הכללית היא להאריך את הביטוח לתקופה של עד שנה לכל היותר. כפי שכבר ציינו, בדרך כלל הארכה זו תאושר עד לפרק זמן של חצי שנה, כאשר הארכה נוספת תתרחש במסגרת בקשה מיוחדת בלבד.

בקשה זו לא מצויה אוטומטית בתוך אפליקציית "הלחצן של כלל" (המאפשרת לכם להגיש תביעות מכל מקום בעולם, להעלות מסמכים רלוונטיים ולקבל תשלום מידי לכרטיס הנטען) אלא בפורמט נפרד שאותו החברה תספק לכם.

הארכת ביטוח חול כלל במקרה של בעיה

עד כה התמקדנו בהארכת ביטוח הנסיעות במקרים ספונטניים, שבהם לא רצו המבוטחים שהחופשה או הטיול המהנים יגיעו לסיומם מהר מידי.

אלא שישנם מקרים שבהם מבוטחים נאלצים להישאר בחו"ל בנסיבות רפואיות או טכניות שונות, מה שמחייב אותם להמשיך לנצל את הכיסוי הביטוחי שרכשו ולהאריך את תוקפו:

הארכת הביטוח עקב הידבקות בקורונה

מגיפת הקורונה אמנם "התפוגגה" באופן יחסי, אך היא עדיין מחזיקה בתשומת הלב הגבוהה של מדינות רבות ומחייבת נוסעים יוצאים ונכנסים לבצע בדיקות לשלילת הדבקה.

במקרה של בידוד קורונה שמונע מכם לשוב ארצה בתאריך המתוכנן, כלל ביטוח תאפשר לכם, בהתאם לקביעה הרפואית, להאריך את הביטוח ואת כיסויי הפוליסה שלו, לרבות מתן כיסוי למספר הוצאות:

  • שהות נוספת במלון בחו"ל עקב בידוד
  • שינוי מועד הטיסה של המבוטח ומלווה אחד השוהה עמו
  • החזר על הטיסות שבוטלו

טיסה או הפלגה שהתעכבה

במקרה של איחור בטיסה/ הפלגה שמקרקע אתכם למדינה בה אתם נמצאים עדיין וככל שנסיבות האיחור אינן בשליטתכם, כלל ביטוח תאריך אוטומטית את תוקף הפוליסה ב-48 שעות נוספות.

הארכת ביטוח הנסיעות עקב אשפוז

מבוטחים שנמצאים באשפוז בחו"ל המונע מהם לשוב ארצה בתאריך המתוכנן, יקבלו כיסוי להוצאות הבאות:

  • הטסת מלווה מהארץ למקום אשפוז המבוטח – עד 2,000$ ובתנאי שמדובר באירוע רפואי שמצריך אשפוז של 3 ימים ומעלה, או לחילופין בסכנת חיים.
  • כיסוי הוצאות השהייה של המבוטח בחו"ל לאחר סיום הפוליסה – עד 100$ ליום
  • הוצאות עקב שינוי מועד הטיסה – עד 1,500$
  • הוצאות עקב שינוי מועד טיסת המלווה – עד 1,500$
  • הוצאות נסיעה ולינה עבור המלווה – עד 100$

בשורה התחתונה:

אם אתם מעוניינים בהארכת ביטוח חו"ל כלל תאפשר לכם לעשות זאת בהתאם למדיניות ולדרישות ספציפיות, שחשוב להתוודע אליהן מראש עוד לפני ההצטרפות לפוליסה ולקחת בחשבון גם ברגע האמת.

iShield ביטוח נסיעות לחו"ל תשמח לתת לכם מענה מקיף, מקצועי וממוקד בנוגע להצטרפות לביטוח הנסיעות של כלל ולסייע לכם לממש את זכויותיכם מהביטוח גם כשאתם כבר בחו"ל. לרכישת הביטוח ולקבלת ההצעה המשתלמת ביותר, חייגו אלינו כבר עכשיו: 074-744-5060.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן