ביטוח נסיעות לתרמילאים – איך לתכנן נכון את הטיול?

ביטוח נסיעות לתרמילאים – איך לתכנן נכון את הטיול?

בכל שנה אלפי ישראלים בוחרים לנסוע לטיולים ארוכים של תקופה ממושכת בחו"ל.

בדרך כלל הצעירים שמשתחררים מהשירות הצבאי רוצים חופש, לחוות את העולם, להנות ולקחת הפסקה מחיי השגרה לפני שממשיכים לחיים הבוגרים עם האחריות הרבה של לימודים, עבודה ומיסוד בחייהם האישיים.

הטיולים הארוכים האלה לחו"ל, שיכולים להימשך ממספר חודשים ועד שנה ויותר, לוקחים את המטיילים והתרמילאים הרבים למסע שעובר בין כמה מדינות. טיולי תרמילאים אלה, מחייבים כיסוי ביטוח מקיף יותר ממה שמציע ביטוח נסיעות רגיל.

כמו כן, למרות שמדובר בדרך כלל בצעירים יוצאי צבא, עדיין, ביטוח נסיעות לחו"ל למשכי זמן ארוכים נדרש בכל גיל, לכל מי שבוחר לצאת לטיול ממושך או שהייה ממושכת בחו"ל.

 

ביטוח תרמילאים

 

התחסנו ולא רק לקורונה – קבלו את כל החיסונים כמומלץ

לפני שיוצאים לטיול תרמילאים, חשוב מאוד שתבדקו איזה חיסונים נדרשים לנסיעה אל היעד אליו אתם אמורים להגיע, וכמובן, חשוב ללכת ולקבל את כל החיסונים כנדרש מכם.

את החיסונים הרלוונטיים תקבלו בקביעת תור מראש במרפאות מטיילים, מספיק זמן לפי מועד הטיסה.

כדאי להגיע למרפאת מטיילים מספר שבועות לפני הטיסה שלכם, משום שישנם חיסונים שמצריכים קבלה של כמה מנות, למשל שתי מנות חיסון בהפרש של כמה ימים.

החיסונים האמורים יבטיחו שלא תידבקו במחלות קשות שכבר נדמה וחלפו מן העולם המערבי אך עדיין מתחוללות במדינות עולם שלישי. וכאשר מבקרים במדינות כאלה, אפשר להידבק בכל מיני נגיפים וחיידקים בקלות. חשוב ביותר שתתחסנו בכל חיסון שנדרש. על מנת שתהיו מוגנים מפני מחלות לא נעימות כלל שעלולות לפגוע בבריאותכם באופן משמעותי וכמובן, להרוס לכם את הטיול הגדול.

 

כך תחסכו בהוצאות ביטוח נסיעות לתרמילאים

רגע לפי שתלכו לבדוק אפשרויות שונות פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל. חשוב להתעכב על הנקודות שיהפכו את הפוליסה שלכם שתהיה מותאמת לטיול ארוך, חשוב שתיקחו בחשבון את הפרמטרים הבאים:

  • משך הנסיעה (המשוער)
  • סוג הנסיעה והפעילויות המתוכננות
  • יעדי הנסיעה

במקרה של נסיעות ארוכות מאוד, כש מדובר בשהייה בחול של מעבר ל- 30 יום. רצוי שתבחנו פוליסות ביטוח המותאמות במיוחד לתרמילאים.

בטיולים כאלה מדובר בתכנית ביטוח המיועדת במיוחד לטיולים ארוכים. בהם לרוב יש מעבר בין מדינות, וכן כוללים פעילויות המחייבות כיסוי ביטוחי נרחב. פוליסות ביטוח נסיעות שכאלה תוכננו על סמך התחשבות בצרכים השונים של המטייל, אם מדובר בטיול המשלב פעילויות ואתגרים שונים. ובין אם מתוכנן לכם טיול רגוע יחסית, במדינות מפותחות יותר. תכנית הביטוח לתרמילאים מציעה כיסוי מורחב ולא פחות חשוב – מחירים נוחים עבור נסיעות ארוכות. כך שיש איזון מקסימאלי בין צרכי המטייל לבין המשמעויות לשהות הממושכת בחו"ל.

כיצד יעד הנסיעה שלכם משפיע על עלות ביטוח נסיעות לחו"ל לתרמילאים

ביטוח נסיעות לחו"ל לתרמילאים צריך להגן עליכם מכל בחינה. רוב טיולי מוצ'ילרים הם לאזורים אקזוטיים ופראיים ברחבי העולם. וכמובן שבראשם מדינות המזרח הרחוק וכל ארצות דרום אמריקה. במקומות יש אתגר מסוים מבחינת הביטוח, משום שהיצע השירותים הרפואיים בהם הוא מצומצם. כפועל יוצא כך גם רמות הסניטציה ההיגיינה ואמצעי אכיפת הבטיחות נמוכות באופן משמעותי.

ביעדי טיול במקומות מפותחים ומתקדמים יותר כמו אירופה או אמריקה הצפונית. האתגר הרפואי הוא נמוך יחסית, אך עלות השירותים הרפואיים גבוהה. על כן עליכם לדאוג  לפוליסת ביטוח לחו"ל שתתייחס לנקודות הללו ותכסה הוצאות רפואיות ברמה מקסימלית, ועם מתן דגש על אפשרויות חילוץ והצלה והטסה לישראל במקרה הצורך. כדי להבטיח את יעילות הביטוח אותו אתם רוכשים. חובה לבחור בחברת ביטוח המקיימת קשרי ביטוח עם מספר רב ככל הניתן של מרכזים רפואיים ברחבי העולם.

אנשים שרוצים לצאת לטיול ארוך שעובר דרך כמה מדינות או אזורים. לרוב לוקחים את הזמן ומשקיעים הרבה מחשבה בתכנון. בדרך כלל התכנון כרוך בפירוט מקיף של המקומות והאזורים בהם הם מתכננים לבלות את החופשה. ואחד מהדברים הכי חשובים שעליכם לזכור בזמן תכנון של טיול גדול, זה לדאוג לביטוח נסיעות מותאם שישמור עליכם לכל משך הטיול.

אילו הרחבות כדאי להוסיף לביטוח נסיעות סטנדרטי?

חשוב שתדעו שגם ביטוחי נסיעות לחו"ל המותאמים לתקופת זמן ארוכה. עדיין לא מכסים את כל מה שאתם תצטרכו. ועל כן חשוב מאוד לבדוק את כל הפרטים הרלוונטיים לכם לפני שאתם יוצאים לטיול הארוך. במרבית המקרי,  ביטוח שתקף לשנה יכסה אתכם במצבים בהם נדרש חילוץ והצלה, או טיסת חירום חזרה לארץ וקבלת טיפול בארץ. חשוב לדעת כי כל יעד אליו טסים, מצריך התאמה מחודשת של הפוליסה בהתאם. תכנון נכון של היעדים ודיוק בסוג הטיול ומהלכו, יכול לחסוך לכם הוצאות מיותרות במסגרת הביטוח.

ביטוח כבודה וציוד לטיול ממושך – טיול תרמילאים

נסיעה ארוכה יכולה בקלות להביא למצב שבו תתחילו את הטיול עם מצב מטען אחד. ובהמשך הטיול הוא ישתנה, כי תקנו דברים וציוד נוסף. כך שאין ספק שאתם צפויים לחזור עם יותר ציוד וכבודה מכפי שלקחתם אתכם בצאתכם.  אבל בסופו של דבר יש את הפריטים החשובים עליהם אי אפשר לוותר. והם ילוו אתכם לאורך הטיול. חשוב לדעת שבנסיעות ארוכות ביטוח כבודה וציוד הוא חשוב במיוחד, ויקנה לכם שקט נפשי וביטחון. בשורה התחתונה אתם ממש לא רוצים למצוא את עצמכם שוברים את הראש עם בעיות הקשורות למזוודות, ולציוד של מוצ'ילר – בעיות כאלה עלולות  להרוס לכם את כל הטיול בכל שלב.

ביטוח נסיעות עבור טיול תרמילאים (מוצילרים) בהתאמה אישית

ביטוח נסיעות לתרמילאים הוא ההבטחה שתהיו מוגנים מכל בחינה אפשרית בעת שהותכם בחו"ל.

עלות שירותים רפואיים בחו"ל היא יקרה מאוד, ויכולה להוביל אתכם להוצאות גבוהות שאינן צפויות. על מנת שלא תיאלצו לשאת בהוצאות גבוהות במקרים כאלה. חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל רחב שיעניק לכם כיסוי מרבי אתכם וייתן מענה בכל מקרה רפואי בחו"ל.

כמו כן חשוב מאוד לבטח את רכושכם על מנת שתהיו מכוסים בכל מקרה של גניבה, אובדן או כל נזק אחר לרכוש שאתכם.

עיקרי ביטוח נסיעות לתרמילאים

הטסה של מלווה מהארץ למקום האשפוז של המבוטח בחו"ל

כיסוי למכלול הוצאות רפואיות ו/או אשפוז בחו"ל

כיסוי להוצאות שהייה האורכות מעבר לתקופת הביטוח, במקרה שנדרש בידוד בחו"ל

כיסויים נוספים שאנו ממליצים עליהם, במידת הצורך כמובן:

מטען (כבודה) – כולל כיסוי למכשיר הסמארטפון ולמחשבים ניידים

קיצור וביטול נסיעה כולל עקב מגפה

הרחבה למצב בריאותי קיים (אך יציב)

ביטול השתתפות עצמית בהשכרת רכב

הרחבת לכיסוי ספורט חורף וספורט אתגרי

אם אתם מתכננים לשלב בטיול שלכם ספורט הנחשב אתגרי כמו סקי, טיפוס הרים, מסלולי טרקים, צלילה וראפטינג  – תצטרכו להרחיב את הכיסוי בפוליסה שלכם, כך שתהיו בטוחים ומוגנים מההיבט הזה.

טיולים ארוכים בחו"ל לרוב יובילו אתכם לחוויות האקסטרים שכן זהו חלק שמטיילים בוחרים ליהנות ממנו כאשר יש להם מספיק זמן במהלך הטיול. לפני שאתם רוכשים תכנית הביטוח לנסיעה ארוכה. מומלץ שתיקחו בחשבון את סוגי הפעילויות בהן אתם עשויים לקחת חלק. פוליסת ביטוח מתאימה תכלול כיסוי על סוגי הפעילויות השונים.

רוצים לקבל הצעה משתלמת עבור ביטוח טיול תרמילאים? צרו אתנו קשר

 

פרסומת - Ad
דילוג לתוכן