ניו יורק: אתרים שאסור לפספס בביקור ראשון!

ניו יורק היא מיקרוקוסמוס לחברה האמריקאית כולה: מגוונת, שאפתנית, עם הכל מהכל ובגדול. מאות יעדים מרתקים מסתתרים ברחבי העיר, כולם מציעים חוויה חדשנית וסוחפת בעיקר למבקרים שמגיעים לטייל כאן בפעם הראשונה.

מקומות בניו יורק – האטרקציות הפופולריות בכל רובע

העיר ניו יורק מציעה למטיילים שלה חוויה שמתאימה לכל סוגי התיירים וההרכבים, באחד היעדים הפופולריים ביותר בעולם. למרות שהמרכז התוסס והחגיגי שלה שוכן ברובע מנהטן, לעיר עוד ארבעה רובעים גדולים ומרשימים בהם תוכלו לטייל: ברוקלין, קווינס, ברונקס, סטייטן איילנד ולונג איילנד.

אז מה רואים בכל רובע? הנה תמצית מאטרקציות החובה שאסור להחמיץ:

פסל החירות ליברטי איילנד (כ-2 ק"מ בשייט ממנהטן)
אמפייר סטייט מנהטן
סנטרל פארק NYC מנהטן
גשר ברוקלין ברוקלין
High Rock Park סטייטן איילנד
סיטי פילד קווינס
מפרץ מנהאסט לונג איילנד
הגנים הבוטניים של ניו יורק ברונקס

 

New York City - ניו יורק - פסל החירות
למצוא את החופש בניו יורק…

השכונות הכי שוות בניו יורק

מעבר לנופים החלומיים, קווי הרקיע המרגשים והשילוב המרהיב בין טבע וים, החוויה האמיתית בניו יורק עוברת דרך מפגש מהקרביים עם השכונות הסואנות והנחשקות שלה.

מסצנות אמנות בועטות דרך חוויות קולינריות מסחררות ועד לבילוי תרבותי-אותנטי, הנה רשימת הרחובות והשכונות שמוכרחים לבקר בהם לפחות פעם אחת בחיים:

סוהו ניו יורק

מפגן ראוותני של אדריכלות מודרנית, היסטוריה עשירה, שופינג מטריף וחיי לילה טרנדיים! שכונת סוהו שבלב מנהטן משובצת חנויות, בתי קפה, מתחמי תרבות וכל פעילות לייף סטייל שתוכלו לחשוב עליה. מדובר בחוויה תרבותית מפוארת שאפשר להקדיש לה גם יומיים-שלושה או לכל הפחות כמה שעות טובות של עניין וקסם.

צ'יינה טאון

זו לא שכונת פאר, גם לא שכונה של עוני, אך כזו שמקושטת בכל אוצרות המזרח הרחוק. מדובר בשכונת מהגרים שהפכה לאחד המוקדים התיירותיים החמים בעיר והיא מלאה בשווקים, מסעדות, חנויות מזכרות, ברים והופעות. בשכונה יש גם מרפאות סיניות, חנויות לעשבי מרפא, מכולות, מנזרים ועוד שלל פנינות אותנטיות שיעניקו לכם חוויה בלתי נשכחת.

ליטל איטלי

גם איטליה הקטנה בדומה לצ'יינה טאון, מוקדשת כולה לתרבות אותנטית וייחודית שהוקמה על ידי המהגרים האיטלקיים שהתיישבו כאן בסוף המאה ה-19. מאות מסעדות, פסטיבלים והופעות וגם יעדים מדליקים שמספרים את סיפורה של המאפיה האיטלקית חוגגים את השכונה והופכים אותה למקום תוסס שאפשר לבלות בו יום שלם.

ברודווי והשדרה החמישית

ברוכים הבאים לשדרה היוקרתית והנוצצת ביותר בניו יורק. כאן קונים בכיף הסלב'ס המפורסמים ביותר בעולם ומועלות ההופעות המרהיבות והנחשבות ביותר בתרבות בת זמננו.

רחוב ברודווי והשדרה החמישית חוצים זה את זה בצומת המרכזי והמפורסם ביותר בעיר, הטיימס סקוור, ומוקדשים לאווירה ולחיי הלילה המוצלחים והמסעירים ביותר בארה"ב.

מה לעשות בניו יורק בחינם?

למרות שהעיר מציעה מגוון רחב של יעדים, נקודות עניין ואטרקציות בתשלום לא מבוטל, יש בה גם המון אפשרויות בחינם, מבלי להוציא סנט אחד מהכיס. הנה כמה מהן:

בניין וואסל מגדל מהפנט עם קומת תצפית מרהיבה מגובה 45 מטרים
שכונת צ'לסי אחד המקומות הכי טרנדיים בעיר, עם סצנת אמנות מובילה, מופעי רחוב ספונטניים ועשרות גלריות
הספרייה הציבורית ספרייה ענקית ומרהיבה המקיימת סיורים ותערוכות בחינם לקהל הרחב
הקניונים ברוקפילד ווסטפילד שני קניוני ענק השוכנים זה מול זה וביניהם מעבר תת קרקעי
האדסון יארד גורד שחקים עצום ממדים ובו תצפיות מרהיבות ואתרי בילוי מדליקים

ועוד מספר טיפים חשובים על ניו יורק למטייל

התניידות בניו יורק סיטי

סאבווי הוא אמצעי התחבורה המהיר וגם הזול ביותר להתניידות בתוך העיר. האוטובוס לעומתו הוא האיטי ביותר כתוצאה מהפקקים האופייניים, אלא אם תרכשו כרטיס לאוטובוס התיירים האטרקטיבי.

החודש הכי שווה לביקור: אוקטובר בניו יורק

למרות שפסטיבלים וחגיגות מתרחשים בעיר בכל חודשי השנה, אוקטובר הנעים מוקדש לסדרת פעילויות מדהימות לרגל ההאלווין. אם הביקור גולש לנובמבר, כדאי גם להישאר באזור הסנטרל פארק ולצפות במרתון ניו יורק המפורסם.

ניויורק בלילה

ניו יורק שופעת חיי לילה מסחררים. הנה כמה מהמקומות הכי אטרקטיביים לבילוי:

  • Le Bain – קומת פנטהאוז מדהימה מול נהר ההאדסון, המוקדשת למסיבות עם מיטב הדיג'ייז מהעולם.
  • מסעדת TAO – רשת לאונג'ים שמעניקה חוויית לייט נייט קולינרית אסיאתית וטרנדית.
  • House of yes – ליינים מתחלפים המוקדשים למופעי קברט, קרקס ומסיבות ממגוון סוגים.
  • ברוקלין מיראז' – אחד המועדונים המפורסמים בעיר ובכלל.
  • 230 FIFTH – בר פתוח, ענק וחגיגי עם האפי האוור מופרעים ומועדון במפלס הכניסה.
כיכר טיימס - Times Square, בניו יורק
ניו יורק כל כך יפה בלילה, אל תתנו לג'ט לג להרוס לכם

ניו יורק ארצות הברית מחכה לכם!

עם שפע עצום של חוויות בלתי נשכחות, מראות מהפנטים ופעילויות מלהיבות, אין ספק שהביקור הקרוב שלכם יותיר חותם משמעותי. זה הזמן לכרטס לתפוח הגדול והמופלא, לארוז את המזוודות ולא לשכוח ליצור ביטוח נסיעות איכותי שיגן עליכם לכל אורך הטיול.

פרסומת - Ad
דילוג לתוכן