חופשות מיוחדות

מאות חופשות מיוחדות ממתינות לכם מסביב לעולם! אז לאן תסעו? ממלכה בודהיסטית נידחת, איגלו תרמי במרחבים הקפואים, קוקוסים בקשית על חוף גן עדן – בחרנו כמה מהיעדים המיוחדים והמרתקים ביותר על הגלובוס וכל שנותר לכם הוא לבחור, להזמין ולטוס.

יעדי חופשות מיוחדות בעולם

אם כבר מיציתם את אירופה והיעדים הסטנדרטיים לא באים בחשבון, יש לנו עבורכם כמה הצעות ממש מיוחדות. אז נכון, לא מדובר במקומות שנחשבים ליעדים כל כך מובנים מאליהם, אבל הם מייצגים לכל הפחות את מה שכל אדם מוכרח לראות לפחות פעם אחת בחייו – אז למה לא עכשיו?

הנה מספר יעדים שיעשו לכם את החופשה הכי מיוחדת שיש:

מאוריציוס

ברוכים הבאים לממלכה האקזוטית של רפובליקת מאוריציוס – מדינה אפריקאית אי שם באוקיינוס ההודי ולא ממש רחוק מאיי סיישל היוקרתיים, אבל במחיר יותר אטרקטיבי.

אז מה עושים כאן? כל מה שטרופי ונעים: שלל אטרקציות מים, חופים מושלמים, הרי געש מסעירים, גנים בוטניים, פארקים, מלונות בכל סדרי הגודל והרבה מאוד מנוחה.

סרי לנקה

גם סרי לנקה מציעה אי טרופי מושלם שממוקם בדרום הודו, עם שפע שדות תה ושמורות טבע מעניינות, תרבות מקומיות יוצאת דופן והרבה מאוד עניין. כאן אפשר לשלב מעט יותר בין החוויה האקזוטית לבילוי מודרני – להתחיל את היום בשופינג בעיר הסואנת ולסיים אותו על הר מול נוף ירוק.

פונטה קאנה

עיירת החוף הקטנה והנוצצת פונטה קאנה נחשבת למקום מבוקש למדי לחופשות ויש לכך מספר סיבות טובות. הראשונה: מיקומה באיים הקאריביים (משתייכת לרפובליקה הדומיניקנית) על רצועת חוף עוצרת נשימה.

השנייה: אטרקציות מטורפות כמו אומגות, טיולי יער, צלילה עם דולפינים, מסלולי הליכה מתחת למים (כן!), ביקור בבתי ייצור סיגרים ועוד. השלישית: פעילותו של אחד המועדונים המפורסמים ביותר בעולם – ה"קוקו בונגו" הנחשק.

בהוטן

במרומי רכס ההימאליה מסתתרת מדינה מבודדת, כמעט סודית, שיש שמחשיבים אותה לממלכת הבודהיסטים האחרונה בעולם. בהוטן היא מקום מופלא, פראי ורוחני, שיפגיש אתכם עם תרבות יוצאת דופן וינתק אתכם במקביל מכל מה שהכרתם.

בהוטן מציעה חבלי טבע מרהיבים, כפרים מסורתיים, מקדשים עתיקים, פסטיבלים ססגוניים וגם מנזר אחד חשוב (קן הנמרה) שנחשב ליעד חובה אבל דורש טיפוס רגלי לא קטן.

אתרים ואטרקציות שחייבים לראות פעם בחיים

גם ביקור במקום מאוד ספציפי עשוי להפוך חופשה למיוחדת מאוד. אז אם אתם נוסעים בקרוב ליעד כמו מקסיקו, פינלנד או ניו זילנד, הנה כמה לוקיישנים מסקרנים בשבילכם:

כנסיית סן חואן, מקסיקו

אסונות הטבע מוכיחים פעם אחר פעם שהעולם הוא כחומר בידם. אלא שלכל כלל יש יוצא מן הכלל ובמקרה שלנו, מדובר בכנסיה אחת קטנה שאיש אינו יודע כיצד נותרה על תילה בהתפרצות געשית מחרידה.

הסיפור מתחיל אי שם בפברואר 1943, אז התפרצות געשית מקומית כילתה לחלוטין את כל מה שסביבה כולל כל מבני הכפר שבו שכנה הכנסייה. במשך 8 שנים כוסה האזור בלבה רותחת מבלי להותיר זכר למה שהיה כאן לפניו, למעט כנסיית סן חואן ששרדה במה שרבים מתארים כנס גלוי.

המקדש התת קרקעי בדמנהור, טורינו

ומה אם הייתם חופרים לתוך בטן האדמה ומגלים את סודות היקום? זה ככל הנראה מה שהניע תריסר איטלקים לחפור מקדש חדש למרגלות הרי האלפים, בעומק של 70 מטרים באדמה, שקבעו כי עובר כאן מעין חבל אנרגטי המחובר ליקום.

המקדש אכן נחפר, נבנה והתרחב במשך 20 שנים והרי לנו מקדש בן 7,000 מ"ר שמהווה יצירת פאר ואומנות בכל מובן. הקהילה המקומית, קהילת דמנהור עוסקת בהתפתחות עצמית ובהגשמה ומנהלת אורח חיים ששווה לפגוש מקרוב.

מלון האיגלו התרמי, פינלנד

הנה חופשה מיוחדת שלא תרצו לפספס: לינה באיגלו תרמי עשוי זכוכיות שמשקיפות לטבע הפיני הפראי והממגנט. נשמע לכם טוב? חכו עד שתגלו שגם סאונת העשן הגדולה ביותר בעולם נמצאת כאן. כמובן שגם סאונה פרטית קיימת בחדר שלכם וגם כל אטרקציות השלג הנחשקות שמסביב.

מערות התולעים הזוהרות, ניו זילנד

מערכת המערות התת קרקעית המרשימה הזו, מציעה 300 ערוצי הליכה חשוכים לחלוטין ובתוכם אלפי נקודות זרחניות וירוקות. אלה הן תולעים מזן מקומי ייחודי, שגופן מאיר את תקרת המערה כאשר יש חושך מוחלט. המערות הללו נחשבות לאחת האטרקציות הבולטות בצפון ניו זילנד ומספקות מראה מרהיב שנראה כאילו מסיפור או אגדה.

רגע לפני שטסים – מה עוד צריך להכין?

אז יש לכם יעד באופק וגם כרטיסי טיסה. מה עוד תצטרכו לעשות לקראת הנסיעה?

בדיקה שדרכון הטיסה בתוקף

בדקו שהדרכון שלכם בתוקף לפחות חצי שנה קדימה ממועד הנסיעה. התוקף קצר יותר? זה הזמן לתאם תור לחידוש.

רכישת חבילת גלישה

וודאו שיש גלישה נוחה מהמקום שבו תשהו וערכו סקר שוק לרכישת חבילת גלישה ליעד.

בדיקת תנאי הכבודה

בדקו את תנאי הכבודה בטיסה שלכם – עד כמה קילו מוגבלת המזוודה? זה הזמן לקבל גם טיפים יעילים לארגון המזוודה בצורה שתקל עליכם.

מחקר לתייר על היעד

חפשו מידע נוסף על היעד שלכם: תחבורה ציבורית, מילים בסיסיות בשפה המקומית, חנויות שוות, כרטיסי כניסה משולבים לאתרים ולאטרקציות ומקומות חינמיים שיחסכו קצת.

רגע, מה עם ביטוח הנסיעות לחו"ל?

אף חופשה מיוחדת לא תהיה שלמה בלי ביטוח שיכסה אתכם כראוי מפני כל תרחיש אפשרי. כשאתם מסתובבים בעולם, ביטוח הנסיעות לחו"ל נותן לכם שקט נפשי בכל מקרה של אירוע רפואי או נזק שנגרם לכם, לכבודה ולרכושכם היקר.

ב- iShield ביטוח נסיעות לחו"ל תוכלו לערוך השוואה יעילה לביטוחי חו"ל של המבטחות הגדולות והמקצועיות ביותר בישראל ולקבל כיסוי ביטוחי מעולה לכל פינה בעולם. לרכישת ביטוח ולקבלת ייעוץ לכיסוי הביטוחי הטוב ביותר פנו אלינו בווצאפ או חייגו למספר: 074-744-5060.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן