חופשה בחו"ל

חופשה בחו"ל היא שיא השנה של ישראלים רבים. אם גם אתם נוסעים בקרוב, בוודאי תרצו לנצל אותה כמו שצריך לטיולים, מנוחה וחוויות.

אמנם ברשת אפשר למצוא את כל המידע כדי לארגן חופשה מושלמת, אבל אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בתכנון הטיול ולהוציא אתכם מכאן לארגון ההגעה ליעד המושלם.

כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתכננים חופשה בחו"ל:

  • תכנון מוקדם ימקסם את הטיול, יאזן את התקציב ויפיק לכם הנאה שעונה על כל הציפיות.
  • תידרשו לאיסוף של הרבה מידע כדי לתכנן את החופשה ולכן מומלץ להתחיל כמה שיותר מוקדם.
  • לפני שתתקרבו להחלטה על תאריכי הנסיעה, בדקו את תוקף הדרכונים של כל הנוסעים.
  • תכננו במעגלים: התחילו בפרטי הטיול הגדולים והחשובים ביותר ומשם ליתר הפרטים הקטנים.

בחירת יעד מנצח לחופשה בחו"ל

כדי לבחור באופן חכם את היעד, תצטרכו להתחשב בארבעה גורמים:

  1. מועד הטיול (לפי תאריכים או תקופת זמן משוערת).
  2. מזג האוויר הצפוי ביעד או במקומות שחשבתם עליהם.
  3. תקציב הנסיעה המלא שעומד לרשותכם.
  4. משך הטיול הכולל.

הגורמים הללו יעזרו לכם להתאים ציפיות ולהבין מה בדיוק אתם מחפשים: טיול שלג קסום עם פעילויות סקי או חוויות שקטות ופחות מאתגרות? שמש קיצית טובה לבטן-גב? עונה נוחה לטרקים ולאטרקציות מחוץ לארבע קירות?

כעת המשיכו ליצירת רשימה של יעדים שנותנים מענה למה שאתם מחפשים. אפשר להתחיל לחפש מידע על היעד והפעילויות או האפשרויות שקיימות בו, מה נמצא בסביבה ומה מצריך נסיעה, מה מעניין אתכם לעשות ומה פחות. הגדרות אלה יאפשרו לכם לקבל תמונת מצב כללית של התקציב הדרוש.

זוכרים את התכנון במעגלים מהגדול לקטן? זה המקום להבין כמה עולים הטיסה, הלינה, האטרקציות המקומיות, התחבורה, הביטוחים, אם יש צורך בציוד מיוחד, אם תרצו גם קניות ועלויות אמצעי התקשורת.

כל המשימות הושלמו בהצלחה? מעולה! עכשיו אפשר להיכנס לעומק הפרטים ולברר מה אפשר לעשות מידי יום, כמה זמן לוקחת כל אטרקציה שאתם רוצים, האם יש אירועים מיוחדים ששווה לתפוס כשאתם שם ועוד.

דברים שצריך להזמין ולסגור לפני כל חופשה בחו"ל

הזמנת טיסות

אם הטיסה שלכם היא ליעד רחוק, מהרו להזמין אותה ברגע שידועים לכם תאריכי הנסיעה והסיבה היא המחיר: אם הטיסה רחוקה, המחיר נוח והוא עולה ככל שמועד הטיסה הולך ומתקרב.

בהזמנת הטיסה חשוב לוודא שיש לכם כרטיס יחסית גמיש, שניתן לשנות או לבטל בו את הטיסה במידת הצורך וללא עלות. שימו לב גם אם הכרטיס כולל כבודה לתא המטען של המטוס או שאתם מעדיפים להסתפק בכבודת יד (טרולי) במקרה שאתם טסים ליעד קרוב ולכמה ימים.

ביטוח נסיעות לחו"ל

ברגע שכרטיסי הטיסה בידכם, מומלץ בחום לערוך את ביטוח הנסיעות. רוב הביטוחים מכסים ביטול טיסות כך שלא תפסידו את סכום הכרטיסים וניתן להזמין אותם עד 180 ימים ממועד ההמראה.

כמובן שהביטוח במרכזו מיועד כדי לספק לכם כיסוי לצרכים ומצבים רפואיים שחלילה עלולים להיווצר בחו"ל ולכן חשוב להקדים ולערוך אותו, כדי שלא להגיע לרגע האחרון בלעדיו.

מרגע שיוצאים מגבולות המדינה אינכם מכוסים עוד בביטוח הרפואי הממלכתי של תושבי ישראל ולכן כבר מאותו הרגע חשוב שתהיה מאחוריכם חברת ביטוח טובה ואמינה שתשלם בעבורכם על כל מה שתצטרכו – מרכישת תרופה פשוטה בבית המרקחת ועד פינוי וטיפול בבית החולים עקב תאונה, מה שללא הביטוח צפוי לעלות לעשרות אלפי דולרים.

מקום הלינה

כאן יש מספר רחב של אפשרויות, תלוי במה שקיים (יש יעדים שמכילים רק סגנון לינה מאוד מסוים), במה שאתם מעדיפים או מגבילים אליו מטעמי מיקום ותקציב:

מלונות

המלון או הריזורט כולל את החדר ומתקנים לכל האורחים כמו בריכה, סאונה, ג'קוזי ספא, עיסויים, מתחמי ספורט, חנויות, בידור וכמובן אוכל, כך שהכל מרוכז באותו המקום בלי לשבור את הראש.

דירות AirB&B וסאבלטים

דירות מושכרות לטווח הקצר הפכו ללהיט החופשה האורבנית. הם זולים מכל מלון ומספקים נוכחות "במרכז העניינים" עם נגישות מקסימלית. דירת הנופש מאפשרת להרגיש את הדופק של המקום ולחוות אותו מעיני התושבים וההתנהלות האישית שלהם.

צימרים

אם היעד שלכם כפרי, במרחבי הטבע או בעיירות פריפריאליות, צימרים הם אופציה טובה למדי. החיבור בין הטבע והנופש מעניק אנרגיה והתחדשות ובדרך כלל מציב אתכם בסמיכות טובה לשמורות, פארקים, מסלולים ואטרקציות שנמצאים מחוץ לעיר.

הוסטלים, גסט האוסים ואכסניות

אופציה זולה ואלגנטית עם מנעד אפשרויות רחב – מחדרי אירוח משותפים ועד חדר לזוג או משפחה עם אבזור צנוע.

זוהי אפשרות שתתאים לכם בעיקר אם היא משרתת את הכיס או את סוג ההרפתקה והתחושה שאתם רוצים לספוג: מפגש עם מטיילים נוספים, מקום לשים בו את הראש ולבלות את כל היום בחוץ, אירוח במקום ספציפי ששמעתם עליו דברים טובים וכו'.

האם עדיף להזמין כל דבר בנפרד או לסגור חבילת נופש?

אם בעבר רוב חבילות הנופש התמקדו ביעדים הקרובים והפופולריים כמו יוון או קפריסין, כיום חבילות הנופש הן עניין מפותח ומגוון שמצוי גם בהזמנת טיולים ליעדים כמו לפלנד, פינלנד ואפילו יפן.

ולכן ההחלטה היא בעיקר שלכם ביחס למחיר והתמורה, עצם קיומן של חבילות נופש ליעד שבחרתם וכמובן סגנון הטיול שלכם שיוכל להיות גמיש או ספונטני יותר בהזמנה עצמאית.

בוקינג חבילות נופש בחול

אם אתם רוצים לחפש חבילת נופש טובה וזולה, כדאי שתדעו שאפשר לעשות זאת גם דרך בוקינג, שם עולים מבצעים עונתיים רבים ודילים המאפשרים לכם לסגור בכמה דקות טיסה, מלון וגם השכרת רכב אם יש לכם צורך.

השוואת חבילות נופש

עוד המלצה היא לנסות להשוות בין חבילות נופש, טיסות ומלונות באתרים כמו הוטל קומביין, טראווליסט ואחרים ולבדוק לעומק האם עדיף להזמין כל דבר בנפרד או פשוט לסגור לכם דיל.

נערכים לנסיעה

אורזים מזוודה

זכרו את מגבלות הכבודה שהטיסה שלכם מאפשרת וארזו תיקים ומזוודות בהתאם. אל תפוצצו את המזוודה אם אתם מתכננים להוסיף אליה קניות בחופשה.

סוגרים את פרטי התקשורת

טלפון ואינטרנט בחופשה הם כבר מזמן לא מותרות. האופציות המרכזיות הן רכישה של חבילת גלישה ממפעילי הסלולר, או רכישת Esim מספקיות תקשורת מתאימות.

מכינים ניילונית עם מסמכים חשובים

וואוצ'רים, צילומי דרכונים, צילום של כרטיס האשראי, פוליסת ביטוח הנסיעות שלכם לכל מקרה של צורך בטיפול רפואי, אובדן כבודה או אשפוז, תיעוד פרטי השכרת הרכב, פרטי חברת התעופה ושמות שדות התעופה.

הגיע זמן טיסה!

אנחנו מקווים שהמדריך שלנו עזר לכם בתכנון החופשה המושלמת בחו"ל ושהיא תהיה מהנה ונעימה בדיוק כפי שאתם מצפים ואפילו יותר.

לנו ב-iShield ביטוח נסיעות לחו"ל חשובה גם השמירה על בריאותכם ושלומכם ונשמח לעמוד לרשותכם ברכישת ביטוח הנסיעות האיכותי והמקיף ביותר, מבית חברות הביטוח המובילות בישראל.

אנו מציעים את כל הפתרונות הביטוחיים לנסיעות ממושכות ליעדים רחוקים, טיולי אקסטרים, כיסוי לחפצים מיוחדים ולמצבים רפואיים שדורשים מענה יעיל. צרו עמנו קשר ונתאים לכם את הביטוח כדי שתטוסו בראש שקט ונטולי דאגות.

שתהיה לכם חופשה נעימה ובטוחה!

שלכם, iShield.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן