פוליסת ביטוח חול הפניקס

פוליסת ביטוח חול הפניקס סמארט תעניק לכם את הכיסוי הביטוחי המשתלם ביותר עבור החופשה המפנקת שלכם בחוץ לארץ.

באמצעות ביטוח Smart Travel הכולל מגן קורונה, כיסוי רפואי ללא הגבלה ו-10% הנחה על הביטוח ברכישה דרך iShield – ביטוח נסיעות לחו"ל.

על פוליסת חו"ל בביטוח הפניקס סמארט

חברת הפניקס נמנית עם המבטחות הגדולות, הוותיקות והאמינות ביותר בישראל, המפעילה את סדרת ביטוחי הפניקס smart, שמעבירה את המבוטחים בתהליך דיגיטלי קצר וידידותי בכל הפעלת ביטוח.

ברכישת פוליסת ביטוח חול הפניקס מספקת מסלול ביטוחי מותאם אישית בהתאם למהות הנסיעה והפעילויות הכרוכות בה ובכיסוי אטרקטיבי במיוחד, אותו תוכלו לקבל בקלות ובמהירות דרך אפליקציה ייעודית מכל מקום בעולם.

האפליקציה תשמש אתכם גם לטובת אירועים בלתי צפויים, בהם תזדקקו לאיתור רופא מתאים ולקביעת תור במרפאה או להתייעצות אונליין עם רופא בכל המדינות בהן ניתן השירות.

תעריפי פוליסת הביטוח של הפניקס סמארט הם החל מ- 2 $ ליום, כאשר המחיר עשוי להשתנות בהתאם לגיל הנוסעים (מגיל 61 ומעלה יחול תעריף שונה ליום) ובכפוף להרחבות הביטוח שנרכשו לטובת הנסיעה.

מה תקבלו ביצירת פוליסת ביטוח חול של חברת הפניקס?

  • כיסוי הוצאות רפואיות ללא הגבלה
  • שירותי איתור, חיפוש וחילוץ
  • הטסה רפואית לארץ
  • ביטוח צד ג'
  • אפשרות לייעוץ רפואי אונליין 24/7 וללא עלות דרך האפליקציה
  • הנחה של 10% ברכישת הביטוח דרך חברת Ishield

עיקרי ביטוח הנסיעות לחו"ל

כל ביטוח חו"ל מעניק כיסוי יחסית סטנדרטי לכל ההוצאות הרפואיות אם חלילה יידרשו במהלך הביקור בחו"ל, כאשר ההבדל בין הכיסויים של חברות הביטוח הוא לרוב בגובה הכיסוי המתקבל.

חברת הפניקס היא למעשה חברת ביטוח הנסיעות היחידה שמעניקה כיסוי ללא הגבלה לכל מצב רפואי שהוא, לרבות ניתוחים, תאונות, רכישת תרופות, ביקור רופא בחירום, הוצאות הריון עד לשבוע 12 אם התגלה במהלך הנסיעה, שירותי איתור וחילוץ, הטסה לארץ וצד ג'.

מעבר לכיסוי הבסיסי, ניתן לרכוש דרך ביטוח הפניקס גם הרחבות SMART TRAVEL, למגון מצבים נוספים שעלולים לצוץ במהלך הנסיעה: ביטוח כבודה ומטען לכל מקרה של נזק, גניבה, אובדן או איחור בהגעת הכבודה, החמרת מצב רפואי קיים, הרחבה לפעילויות ספורט אתגרי/ תחרותי/ ספורט חורף, ביטוח למוצרים אלקטרוניים מפני גניבה כמו לפטופ, סלולרי, מצלמה ועוד.

רכישת פוליסת הפניקס ביטוח חול דרך iShield

סוכנות ביטוחי הנסיעות ishield פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם חברת הביטוח הפניקס ומציידת אתכם בביטוח הנסיעות המקיף ביותר, שיאפשר לכם לטוס בראש שקט ולקבל כיסוי לכל מקרה שחלילה יתרחש במסגרת החופשה.

בשל המיומנות הגבוהה והבקיאות במוצרי הביטוח השונים, נוכל להתאים בעבורכם את כל מרכיבי ביטוח הנסיעות בפוליסת חו"ל של הפניקס, כדי שתספק לכם מענה אפקטיבי למגוון מצבים אישיים.

כך למשל, אם אתם סובלים ממחלה כרונית שעלולה להחמיר, רצוי שיהיה לכך מענה יעיל דרך הפוליסה, המאפשר לכם למשל לכסות את המשך השהות מעבר לתקופת הנסיעה שתוכננה אם חלילה נאצלתם להתאשפז בשל מצבכם.

בדוגמה אחרת, כדאי להיערך כראוי אם אתם עומדים לצאת לטיול תרמילאים גדול שיכלול בתוכו המון פעילויות ספורטיביות (גם טרקים נחשבים כפעילות אתגרית בהגדרתם בחברות הביטוח השונות) ולדאוג שהפוליסה תכלול הרחבות שמתאימות לאופי הטיול ולפרק הזמן המלא שבו תשהו בחו"ל.

אם יש לכם למשל משקפי ראייה יקרים מאוד או פאה יקרה וחלילה ייגרם להם נזק כלשהו, עלינו לדאוג שתהיו מבוטחים גם כלפי הציוד הזה כחפצים יקרי ערך ובהרחבה מתאימה.

כמובן שנוכל לפרט כאן עוד מגוון של דוגמאות ולכן רצוי שכל הנוסעים ידאגו להתאים לעצמם את הפוליסה בדרך המיטבית, כאשר ניתן להשתמש בשירות המומחים שלנו ולהגיע לכיסוי הביטוחי הטוב ביותר.

היתרון המרכזי ברכישת פוליסת ביטוח נסיעות של הפניקס

מבוטחי הפניקס מצטיידים כבר טרם הנסיעה באפליקציה ייעודית, שתשמש להגשת תביעות בדרך פשוטה ונוחה מכל מקום ובכל זמן. ניתן לקבל הדרכה ומענה מנציגי הביטוח 24/7 מכל מקום בעולם גם דרך הווצאפ או טלפונית בשעות פעילות החברה (ימים א'-ו' החל משעה 08:00).

אזרחים וותיקים בני 67 ומעלה זכאים לעזרת נציג בתהליך הגשת התביעה המלא טלפונית. כמו כן, ניתן לשלוח הודעת סמס ולקבל הנחיות מדויקות לאופן הגשת התביעה, או להוריד את קובץ ההנחיות שנמצא באזור האישי שלכם לאחר יצירת הביטוח.

האפליקציה תאפשר לכם גם לבצע פעולות נוספות, כמו לאתר רופא קרוב המתמחה במישור הרפואי הרלוונטי, לתאם תור למרפאה ולקבל את הטיפול ללא תשלום מצידכם.

יש לכם שאלות נוספות?

אם אתם רוצים לדעת עוד על פוליסת ביטוח חו"ל של הפניקס ולרכוש את הביטוח כבר עכשיו, אנו זמינים עבורכם לרכישה ולמידע נוסף בין הימים א'-ה', בשעות: 08:00-18:00. חייגו אלינו למספר: 074-744-5060 ונעניק לכם שירות אדיב ומקצועי. לחלופין ובכל שעות היממה וימי השבוע ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל של הפניקס ועם 10% הנחה, כאן בקישור.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן