הפניקס סמארט אפליקציה

גם להפניקס סמארט יש אפליקציה ייעודית לנוסעים לחו"ל! עדיין לא הכרתם אותה? - הגיע הזמן להכיר. בואו לקרוא הכל על אפליקציית smart travel מבית ענקית הביטוח

נעים להכיר – אפליקציית Smart Travel

אנחנו כמעט ולא זוכרים את הימים שלפני עידן אפליקציות הביטוח. אלה שמלוות אתכם במהלך הנסיעה ודואגות שבמקרה הצורך תוכלו להפעיל בקלות את הביטוח מרחוק, בלי המתנה טלפונית לנציג וללא שום עיכובים.

אז מה מציעה לכם האפליקציה סמראט טרוול של חברת הפניקס?

כבר עם רכישת הפוליסה שלכם לחו"ל, תקבלו קישור בהודעת סמס להורדת האפליקצייה לנייד (למכשירי אפל ואנדרואיד) ובתוכה תפריט שירותים רחב מבית Air Doctor – ממשק בינלאומי לאיתור שירותים רפואיים שיקל עליכם בכל התנהלות אפשרית מול הביטוח:

  • איתור רופאים מומחים וסינון לבחירת שפת הרופא, תחום המומחיות, הוותק ומיקומו.
  • קבלת מרשמים לתרופות לרכישה בבתי המרקחת הסמוכים אליכם.
  • זימון תורים מהיר למרפאה או הזמנת רופא אליכם לחדר במלון.
  • ביצוע תשלום מיידי לרופאים בחו"ל, בכפוף לגובה הכיסוי הרפואי שלכם בפוליסה.
  • טעינת התשלום לתוך האפליקציה ללא צורך בנציג שירות או במוקד החברה.
  • צ'אט עם רופא להתייעצות רפואית, גם בשפה העברית
  • שיחה מיידית לרופא או נציג חברת הפניקס 24/7 מכל מקום בעולם, בצ'אט או מוקד החירום.
  • מגוון רחב של רופאים מומחים: רופאי משפחה, אורתופדים, רופאי ילדים, רופאי שיניים ועוד.
  • אופציה לחידוש או הארכת הפוליסה בחו"ל.

השירות ניתן עד לגובה הכיסוי הרפואי המלא ללא דמי השתתפות עצמית.

איך מורידים את אפליקציית הפניקס סמארט?

  1. חפשו את האפליקציה smart travel בחנות האפליקציות Google Play או ה-APP Store. ניתן להגיע ישירות להורדת האפליקציה דרך הקישור שקיבלתם למכשיר הסלולרי שלכם.
  2. לאחר ההורדה, תתבקשו להזין את כתובת המייל ומספר תעודת הזהות שלכם.
  3. זהו זה – אתם בפנים. כעת תוכלו לבחור שירות רפואי רצוי, להזמין תור והתשלום יתבצע עבורו ישירות במערכת, ללא מילוי טפסים ושיחה לנציג.
  4. אם ניתן לכם מרשם, תוכלו לצלם את קבלת הרכישה ולהגיש בקשה להחזר דרך האפליקציה. גם ההחזר הכספי יועבר אליכם דרך הממשק ישירות לחשבונכם.

לא הורדתם את האפליקציה והטיסה מחר? אל דאגה – הודעת סמס נוספת תישלח אליכם יחד עם תזכורת למייל 24 שעות לפני מועד הטיסה.

לחלופין ניתן למצוא כאן את ההורדה:

*ההורדה על אחריות המשתמש

איך מפעילים את ביטוח הנסיעות בחו"ל באמצעות הפניקס סמארט אפליקציה?

טיסה לחו"ל היא זמן מצוין לניקוי ראש, מנוחה וחוויות חיוביות. אבל כפי שכולנו יודעים, לעתים ההנאה מתחלפת באירועים פתאומיים שמכניסים ללחץ ודאגות:

  • מזוודה שלא נחתה ביעד ומותירה אתכם בלי הציוד החשוב
  • גניבת התיק עם הלפטופ בפנים
  • וגם חלילה מצבים כמו מחלות או תאונות.

מה עושים?

כמובן שצריך לפעול כאן ועכשיו כדי לטפל במקרה, אבל עם האפליקציה הייעודית של חברת הפניקס תוכלו להתנהל מול פוליסת ביטוח הנסיעות שלכם באופן היעיל והמהיר ביותר.

הפעלת ביטוח המטען במקרה של אובדן או גניבת כבודה וציוד

אם הגעתם ליעד שלכם בחו"ל אך הכבודה שלכם טרם נחתה בשלום, תוכלו לדווח על כך באפליקציה ולקבל באופן מיידי 200$ דרך אפליקציית ביט.

אם המזוודה לא הגיעה לשדה התעופה שלכם

פנו לחברת התעופה ובקשו ממנה אישור מתאים והיא צפויה לתת לכם פיצוי. אם ההפסד גדול יותר מפיצוי חברת התעופה, תוכלו להעלות לאפליקציה את האישור שקיבלתם, למלא את רשימת החפצים שהיו בכבודה ואת הסכום לכל פריט.

אם המזוודה אבדה או נגנבה אחרי שיצאתם מהשדה

הגישו תביעה באפליקציה עם פירוט נסיבות האירוע וכל פרטי הכבודה. יש לדווח על הגניבה בתחנת המשטרה המקומית ולצרף את הדו"ח שקיבלתם ממנה לתביעה המוגשת באפליקציה.

במקרה של נסיעה עם חפץ יקר שכללתם בביטוח המטען שרכשתם וכעת הוא נגנב

במקרה כזה תתבקשו לגשת לתחנת המשטרה המקומית ולדווח על הגניבה. לאחר מכן תקבלו דו"ח שמפרט את המקרה ומכיל את דגם הפריט וסוגו.

כעת על מנת לקבל החזר כספי, עליכם למלא את טופס התביעה דרך אפליקציית סמארט טרוול ולצרף אליו את דו"ח המשטרה שקיבלתם + קבלה לרכישת המכשיר, אם רכשתם אותו במהלך השנה האחרונה (על מנת שלא ינוכה בלאי מגובה ההחזר שלכם).

כמה מקבלים על גניבת מכשיר נייד, מצלמה או לפטופ?

  • החזר של עד 1,000$ למכשיר הנייד ועד 75$ לאביזרים הנלווים אליו, בניכוי דמי השתתפות עצמית ובלאי. הרחבה זו תקפה גם לגניבת שעונים חכמים.
  • החזר של עד 2,000$ ללפטופ או טאבלט, בניכוי דמי השתתפות עצמית ובלאי.
  • החזר של עד 2,000$ למצלמה, בניכוי דמי השתתפות עצמית ובלאי. הרחבה זו תקפה למצלמות דיגיטליות, פילם, גו-פרו ווידאו.
  • החזר של עד 300$ במקרה של גניבת המכשיר מכלי רכב.

הפעלת הביטוח הרפואי דרך האפליקציה

לחצו על כפתור "הגשת תביעה" ומלאו את פרטי התביעה המלאים בטופס שייפתח לכם. יש להעלות מסמכים רלוונטיים כמו למשל קבלה על רכישת תרופה ולשגר בסיום. בתפריט האפליקציה תוכלו לעקוב אחר תביעות שכבר הוגשו ולוודא את אישורן.

אם אתם מעוניינים בבדיקת רופא, לחצו על "איתור רופא" וחפשו את הרופא המתאים לכם. תוכלו לצפות בכל הפרטים לגביו ומיקומו המדויק ולתאם את התור בשעות ובתאריכים הזמינים. התשלום יבוצע אוטומטית.

ניתן גם ללחוץ על כפתור "שיחה עם רופא" ולמלא טופס אונליין עם פרטי האירוע ופרטיכם האישיים. רופא בעברית או אנגלית ייצור אתכם קשר בתוך שעה אחת לייעוץ, קבלת מרשם או הפניה לטיפול מתאים.

חידוש או הארכת הפוליסה דרך אפליקציית הפניקס סמארט

אם אתם מעוניינים להאריך את שהותכם בחו"ל, תוכלו להמשיך את הפוליסה הקיימת על כל הכיסויים שלה דרך לחיצה על חלונית חידוש או הארכת הפוליסה. שירות זה אינו כולל רכישה של פוליסה חדשה ונפרדת והעלות תחושב לפי יום הגשת הבקשה להארכת הפוליסה.

חשוב שתדעו: לא ניתן להאריך את הפוליסה שלכם מעבר לתקופה המקסימלית שקבועה בפוליסת הביטוח שנרכשה מראש.

ביטוח חו"ל איכותי – רק עם iShield

רוצים לעשות ביטוח בהפניקס ולקבל מאיתנו את ההצעה הטובה עבור ביטוח נסיעות לחו"ל? זקוקים להתאמות מיוחדות ולכיסוי מורחב באחת מחברות הביטוח הגדולות בישראל? פנו אלינו כבר עכשיו ונשמח לתת לכם שירות.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן