הפניקס ביטוח חול – טלפון

לרכישת ביטוח חו"ל של הפניקס סמארט טרוול דרך הטלפון, חייגו: 074-744-5060 - או לחצו על הכפתור מטה, ואנחנו נדאג לכיסוי הביטוחי המקיף והמשתלם ביותר לנסיעה שלכם.

הפניקס ביטוח חול טלפון

מעוניינים בביטוח הנסיעות של חברת הפניקס? סוכנות הביטוח הוותיקה בישראל איישילד מזמינה אתכם ליצור ביטוח נסיעות מעולה של הפניקס סמארט בתנאים המשתלמים ביותר.

אנו זמינים לכל קהל לקוחותינו בין הימים א'-ה', בשעות: 08:00-18:00

במספר הטלפון: 074-744-5060. בנוסף ניתן להתכתב עמנו דרך וואטסאפ: לחץ כאן במהלך שעות הפעילות.

ניתן לרכוש את ביטוח הנסיעות לחו"ל של הפניקס גם אונליין דרך הקישור כאן – ולקבל מאיתנו הצעה משתלמת לכל סוג ומטרת נסיעה, יחד עם 10% הנחה ברכישת הביטוח.

למה דווקא ביטוח נסיעות חו"ל של חברת הפניקס?

הפניקס ביטוח חול טלפון הפניקס סמארט נמנה עם הביטוחים הטובים והמשתלמים בישראל, שמעניק לכם כיסוי על ההוצאות הרפואיות ללא הגבלה (לעומת 1.5-5 מיליון ביתר חברות הביטוח), כולל שירותי איתור וחילוץ, הטסה רפואית לארץ וצד ג' ובתוספת האפשרות להרחבת מגן קורונה, ביטוח כבודה, קיצור וביטול נסיעה ועוד – ללא כל השתתפות עצמית.

הפוליסה של חברת הפניקס סמארט מאפשרת לכם ליצור קשר עם החברה להפעלת הביטוח מכל מקום בעולם 24/7/365 ולהשתמש באפליקציית הפניקס לאיתור רופא ולקביעת תור, התייעצות רפואית אונליין ובכיסוי מלא מטעם הביטוח.

עלות הביטוח בחברת הפניקס

תעריף הביטוח של החברה עומד על החל מ- 2 $ ליום, כאשר המחיר עולה בהתאם לגיל (61 ומעלה) ובכפוף לרכישת הרחבות כמו ספורט אתגרי, ביטוח הריון, חפצים יקרי ערך (סמארטפון, לפטופ וכו').

אם תרכשו את הביטוח דרך iShield ביטוח נסיעות לחו"ל, תהנו גם מ – 10% הנחה ומהתאמה מיטבית של הכיסוי הביטוחי, כך שלא תשלמו בשום אופן על מה שאינכם צריכים.

איך מפעילים את הביטוח של הפניקס?

אם התרחש אירוע ביטוחי במהלך נסיעתכם לחו"ל, תוכלו להגיש תביעה בקלות דרך האפליקציה או ליצור קשר למספר הטלפון/ כתובת המייל שמופיעים על גבי פוליסת הביטוח שלכם. כעת תצטרכו למלא את טופס התביעה הדיגיטלי, לצרף את כל המסמכים המתעדים את המקרה וההוצאה הכספית וזהו זה, התביעה תטופל מידית.

אזרחים וותיקים (67 ומעלה) רשאים לפנות לנציגי החברה בעל פה ולהגיש באמצעותם את התביעה.

הפניקס סמארט טלפון ופרטי התקשרות נוספים

ניתן להתקשר למוקד החירום והמידע והשירות של חברת הפניקס במספר: 03-7141000 או להתכתב עם הנציגים של החברה דרך הווצאפ במספר: 054-989-3455. שעות המענה בימים א'-ה' בשעות 8:00-18:00. שעות המענה ביום ו' 8:00-12:00.

ניתן גם לפנות לחברה באמצעות כתובת המייל: [email protected] או לשלוח מסרון (הודעת SMS) למספר: 055-7000887. אם בחרתם במסרון, עליכם לשלוח תחילה את המילה "מסמך" ולהמתין להודעה חוזרת שתנחה אתכם כיצד להגיש את מסמכי התביעה.

אפשרות נוספת היא להיכנס לאזור האישי שלכם באתר הפניקס סמארט לאחר רכישת הביטוח ולהוריד את קובץ ה-PDF שבו מפורטות כל ההנחיות לתהליך הגשת התביעה.

iShield ביטוח נסיעות לחו"ל

iShield ביטוח נסיעות לחו"ל, מתמחה בביטוחי חו"ל תוך מתן מענה מקיף ויעיל בנוגע לסוגי הביטוח, המצבים הרפואיים וכל סוגי ההרחבות האפשריות כולל ביטוחי כבודה, ביטוח לסלולר, ביטוחי תרמילאים, ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה, ביטוח לאופניים, החזר הוצאות רפואיות בארץ, תאונות אישיות, ספורט אתגרי ועוד.

חברתנו שמה למטרה להנגיש ולפשט את מתן שירותי ביטוח הנסיעות מטעם חברות הביטוח המובילות בישראל, תוך הענקת שירות אישי ומקצועי בכל שלב, מרגע יצירת הביטוח ועד למענה בכל שאלה.

נשמח לעמוד לשירותכם כבר עכשיו ברכישת ביטוח חו"ל של הפניקס סמארט.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן