הפניקס ביטוח סקי

הרחבת הפניקס ביטוח סקי תגן עליכם מפני תאונה, הפסד כספי או נזק שנגרם לכם במהלך הפעילות המושלגת.

רגע לפני, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על ביטוח סקי לחו"ל ומה בדיוק הוא כולל:

טסים לחופשת סקי מטורפת באירופה? אל תמריאו בלי ביטוח מתאים!

החורף הישראלי לא עמוס מאוד במשקעים ולכן ישראלים רבים מתעניינים בתרבות ספורט החורף שתופסת תנופה ברחבי העולם ומציעה מגוון פעילויות בהרי השלג המופלאים, בהם כמובן אפשר לתפוס הרפתקאות סקי מלהיבות וחווייתיות.

כידוע לכולנו, סקי ובפרט השהות באתר סקי עשויה להכיל סיכונים אישיים. משבירת הרגל כתוצאה מטעויות גלישה ועד לסגירה מוחלטת של האתר עקב תנאי מזג האוויר יגרמו לחופשה להשתבש ובצידה עשרות הוצאות כלכליות לא מתוכננות, לרבות הפסדים כספיים.

כדי להגן עליכם מפני כל אלה ברגע האמת, חברות ביטוחי הנסיעות לחו"ל מעמידות לרשותכם כיסוי ייחודי המכונה הרחבת סקי, באמצעותו אפשר לקבל טיפול רפואי והחזרים כספיים בכל מקרה של תאונה, שיבושים בהפעלת האתר וגם נזקים שנגרמו לציוד מושכר.

מהו ביטוח סקי?

ביטוחי הנסיעות לחו"ל בישראל מעמידים שורת תנאים יחסית אחידה, שבצידה ניתן לרכוש כיסויים שונים כמו פעילויות ספורט חורף ופעילויות סקי בפרט. חשוב לנו להדגיש כי ביטוחי הסקי נמצאים בעלייה בביקוש בשנים האחרונות עקב המודעות הציבורית לתרבות חופשות החורף האירופאיות, אך ברכישת הרחבה זו אינכם מכוסים בביטוח הרפואי הרגיל לחו"ל והיא מתקבלת רק כמוצר שמתלווה אליו ובתוספת תשלום.

מה מקבלים בהרחבת ביטוחי סקי?

הפוליסה כוללת סט של כיסויים לפעילות הסקי שלכם, שתספיק לרוב למי שמבצעים סקי חובבני בחו"ל במסגרת חופשת סקי, לימודי גלישה ובילוי חד פעמי באתר סקי.

לכן ליוצאים לגלישה מקצועית וספורטיבית לרבות השתתפות בתחרויות, נמליץ לפנות אלינו כדי להגדיר ביעילות המיטבית את הכיסוי שאתם זקוקים לו ולוודא שהוא מכסה אתכם מפני מצבים אפשריים נוספים.

להלן הכיסוי הכללי שניתן לכם במסגרת כל ביטוח סקי:

  • כיסוי ההוצאות הרפואיות בחו"ל שמקורן מפעילות הסקי והשתתפות בחופשת הסקי.
  • מימון תרופות.
  • טיפולי חירום בשיניים
  • פינוי יבשתי, אווירי או ימי לקבלת טיפול רפואי.
  • כיסוי להוצאות על תאונת סקי שהתרחשה בחו"ל.
  • הטסה רפואית לארץ והמשך טיפול.
  • כיסוי במקרה של איחור בהגעת ציוד ספורט החורף שלכם.
  • כיסוי לאובדן ימי סקי.
  • כיסוי במקרה של איחור בהגעה לאתר כתוצאה ממזג האוויר.
  • כיסוי הנסיעה עקב אובדן ימי סקי כתוצאה מסגירת האתר או מפאת חוסר שלג באתר.

האם ביטוח סקי יכסה גם פעילויות נוספות?

הרבה מוקדי שלג מסביב לעולם מציעים פעילויות חורף נפלאות נוספות, כמו למשל אופנועי שלג, סנובורד, נסיעה במזחלות שלג ועוד. פעילויות אלה אינן מכוסות במסגרת הרחבה ייעודית לסקי וגם לא במסגרת הרחבת הספורט האתגרי המוכרת של המבטחות. כדי לקבל כיסוי ביטוחי יעיל לפעילויות אלה, יש לרכוש מחברת הביטוח הרחבת ספורט חורף.

נזכיר שוב שכיסוי פעילות הסקי איננו מתאים גם לגלישה במסגרת התאגדות, התאחדות או תחרות כלשהי. כמו כן, חשוב לדעת שנשים הרות אינן יכולות לרכוש את הרחבה זו.

חריגים ותנאים נוספים

הפוליסה שלכם מכילה מספר תנאים נוספים ולכן יש לקרוא אותה בעיון כדי להבין באילו מקרים תקבלו את הכיסוי ומהן ההתניות שמאפשרות לחברת הביטוח שלכם להסתייג מפיצוי.

תנאים אלה יכולים להיות למשל שליחת אישור מרשויות האתר על הסגירה שלו לפרק זמן של יותר מ-48 שעות, כמות מוגבלת של ימים עבורם ניתן הפיצוי וגם חריג שקובע כי "יום סקי" אינו נחשב יום ההגעה או העזיבה מהאתר. שימו לב שהכיסוי לא תקף באתרים שאינם רשמיים או מורשים לפעילות הסקי שלכם ולא יינתן במקרה של הפרת כללי הבטיחות של האתר.

מה נותנת חברת הפניקס בביטוח סקי?

הרחבת הביטוח של חברת הפניקס נמכרת כהרחבה אחידה לפעילויות ספורט החורף, במסגרתה תוכלו לצאת לפעילויות סקי, סנובורד, מזחלות, גלישה במגלשיים, קרוס קאנטרי ואופנועי שלג.

ההרחבה מתווספת לביטוח הנסיעות ולכן מעניקה לכם כיסוי לכל תנאי הפוליסה הבסיסית ועד לגובה האחריות הרפואית, כאשר ההוצאות הרפואיות לרבות אשפוזים, תרופות או פינוי לבית החולים אינן מוגבלות בסכום (כיסוי בלתי מוגבל).

בנוסף לכיסוי לפעילות הסקי הפניקס מציידת אתכם גם באפליקציית סמארט טראוול, באמצעותה תוכלו:

  • לאתר רופאים ושירותים רפואיים בחו"ל ולסנן אותם לפי תחום מומחיות הרופא, מיקומו והשפה שהוא דובר.
  • לקבל מרשמי תרופות לרכישה בבית המרקחת הסמוך אליכם.
  • לשוחח באופן מיידי עם רופא בצא'ט
  • לפנות מכל מקום בעולם לנציגי הפניקס ביטוח ולשוחח עם מוקד החירום.
  • לקבל תשלום מידי לצורך קבלת טיפולים רפואיים
  • לקבל תשלום מיידי באפליקציה במקרה של איחור בהגעת הכבודה
  • להזמין תור למרפאה או הזמנת רופא עד אליכם לחדר.
  • לחדש או להאריך את הפוליסה במידת הצורך.

ועוד מספר כיסויים אפשריים בנוסף לביטוח סקי של הפניקס

כדי להיות מוגנים מפני מכלול התרחישים הרחב ביותר, רצוי שתשקלו להוסיף לפוליסה הבסיסית עוד כמה הרחבות אפשריות, גם הן בדומה לביטוח הסקי מספקות לכם מענה רחב ויעיל יותר סביב אפשרויות שונות:

הרחבת ביטוח כבודה

כיצד תתמודדו עם השהות באתר הסקי כשהכבודה החשובה שלכם כלל לא הגיעה לשדה? הפניקס מעניקה לכם הרחבת ביטוח איכותית, הכוללת החזר של 300 $ ישירות לאפליקציה במקרה של אובדן או איחור בהגעת הכבודה.

הרחבה לטלפון הסלולרי/ לפטופ/ מצלמה

הרחבות אלה (כל הרחבה תתאים לחפץ יקר אחר) מגנות על הרכוש האלקטרוני החשוב שלכם במקרה של אובדן או גניבה ומעניקות לכם שיפוי בגובה 1,000 $ עבור הסלולרי, 2,000 $ עבור מצלמה שנגנבה ו-2,000 $ בגין לפטופ או טאבלט שנגנב.

הרחבת החמרת מצב רפואי קודם/ קיים

גם אנשים בעלי רקע רפואי רוצים ליהנות מחופשת הסקי ולהישאר בטוחים ומוגנים במקרה של החמרת מצבם הבריאותי וצורך בטיפול מתאים.

הרחבת ביטוח רפואי למצב קודם מאפשרת לכם כלקוחות הפניקס לקבל מענה רפואי במקרה של שינוי פתאומי ובלתי צפוי לרעה במצב בריאותי שסבלתם ממנו בעבר, עד לסכום של 500,000 $.

הרחבה נפרדת למצב רפואי קיים תעניק לכם עד 100,000 $ במקרה של שינוי פתאומי ובלתי צפוי לרעה במצב הבריאותי הנוכחי.

ואם הגעתם עד כאן:

ביטוח סקי מכסה שורה של פגיעות, מפגעים ונזקים שעלולים להתרחש במהלך הסקי או במסגרת הנסיעה והחופשה עצמה. ביטוח ספורט חורף ובבסיסו כיסוי לפעילות הסקי בחברת הפניקס יאפשר לכם לטוס לחופשה בראש שקט ולדעת שגם אם חלילה דברים ישתבשו – יש מי שנמצא מאחוריכם ונותן לכם סיוע.

אנחנו מזמינים אתכם לבחור בכיסוי האיכותי והמשתלם של חברת הפניקס וליהנות מחופשת סקי נעימה ומלאה חוויות. ניתן לרכוש את הפוליסה אונליין ממש עכשיו באתר זה או ליצור איתנו קשר לשאלות וביצוע התאמות ייחודיות לפוליסה וקבלת הצעה סופר משתלמת בביטוח.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן