כמה עולה ביטוח נסיעות לחול?

אז כמה עולה ביטוח נסיעות לחול כיום? יש מי שיאמרו לכם שאפשר גם בלעדיו, אבל האמת היא שאם אתם מתכננים לטוס ללא ביטוח, מוטב שלא לטוס כלל.

החדשות הטובות הן שביטוחים אלה נמכרים בתעריפים שבין 2 ועד 4 $ ליום ברוב הכיסויים הסטנדרטיים, כך שהתשלום לא גוזר חלק משמעותי מתקציב הנסיעה. הנה כמה דברים נוספים שכדאי שתדעו סביב הנושא:

על ביטוחי הנסיעות לחו"ל בקצה המזלג

ביטוח הנסיעות לחו"ל מיועד כדי להגן עליכם ועל הכיס שלכם במהלך הנסיעה, בכל מקרה שבו תידרשו לשלם הוצאות שאינן מתוכננות בשל מצב רפואי, אובדן או נזק לכבודה, צורך לבטל או להאריך את משך הנסיעה המתוכננת ועוד.

אם אתם מעוניינים לדעת כמה עולה ביטוח נסיעות לחול, אין כל ספק שביצוע מהיר ופשוט של השוואת מחירים דרך הרשת יעזור לכם להבין כמה אתם צפויים להוציא, כנגד מה שנכלל בפוליסת הביטוח וכל יתר האפשרויות הנמכרות דרך הרחבות הביטוח השונות.

בפועל, מחיר ביטוחי הנסיעות איננו מהווה הוצאה כה משמעותית, בוודאי שלא ביחס לעלות רכישת הטיסה, המלון ויתר פעילויות הנסיעה שתכננתם. הדבר הופך את הביטוח לשותף יעיל לנסיעתכם לכל אורך התקופה תוך שהוא מקנה לכם את הזכות לשיפוי או כיסוי בכל מקרה שנכלל בפוליסה.

מה צפויה לכסות פוליסת הנסיעות לחו"ל?

כל פוליסה מותאמת באופן אישי למבוטח בהתאם לסוג ומטרת הנסיעה וגם מצבו האישי. לכן מומלץ תחילה לבדוק האם הביטוח יכסה את כל מה שצפוי לכם במסגרת הנסיעה, בדגש על כיסוי רפואי לכל מקרה שחלילה עשוי להתרחש כמו מחלה, תאונה ואפילו החמרת מצב רפואי או צורך בפינוי דחוף לבית החולים והשארתכם לאשפוז.

במסגרת הכיסוי להוצאות הרפואיות מכלילות רוב החברות גם את האופציה לפנות ולהטיס אתכם בחזרה לישראל לשם המשך הטיפול הרפואי, קבלת טיפולי שיניים בחירום וייתכן שגם כיסוי לפגיעות צד ג' שנגרמו מצדכם לאדם אחר או לרכושו.

בנוסף דואגת הפוליסה גם לכסות נזקים שונים שעלולים להיגרם לכבודה שעמה נסעתם כמו גניבה, עיכוב, אובדן ועוד.

ביטוח נסיעות לחו"ל מחיר ליום

ככלל, ביטוחי הנסיעות מחושבים במסגרת הכיסוי הבסיסי פר יום, כאשר התשלום נע בין 2 $ ועד 2.5 $ לנוסעים עד לגיל 60. תוספת לתעריפים אלה תחול החל מגיל 61 (בשל הסיכונים הרפואיים הכרוכים בגיל) ובכפוף ליעדי נסיעה מיוחדים כמו למשל ארצות הברית.

כמו כן, חשוב להדגיש כי מדובר בכיסויי ביטוח הנסיעות הבסיסיים לפני רכישת הרחבות, שנמכרות בתעריפים משתנים בחברות הביטוח וצפויות לייקר את העלות היומית בהתאם לסוג ההרחבות וכמובן למשך הנסיעה.

ישנן גם הרחבות מסוימות כמו פעילויות ספורט חורף לדוגמה, שהעלות עבורן תתרחש שלא למסגרת כל הנסיעה אלא רק לימים ספציפיים. וכך, אם אתם נוסעים למשל למשך שבועיים ובמסגרת התקופה אתם צפויים לצאת לטיול אופנועי שטח, עלות ההרחבה תחול רק על מסגרת הימים שבהם תשתתפו בפעילות ולא על כל התקופה.

מה חשוב לדעת לפני שמשווים בין ביטוחי הנסיעות?

ביטוח הנסיעות הבסיסי יחסית אחיד בקרב המבטחות, כך שמרבית הפוליסות מציעות כיסוי להוצאות רפואיות עד לתקרה של 1.5 ועד 5 מיליון דולרים, כיסוי שבין 400 ל- 600 דולרים לטיפולי שיניים דחופים, החזר בגובה 400 ל- 500 $ עקב ביטול הנסיעה והחזר של כ- 200 $ בשל עיכוב בהגעת הכבודה אל היעד.

כמו כן, ברוב חברות הביטוח קיימת גם השתתפות עצמית עד לסכום מסוים, לרוב של כ- 50 $ לרוב הסעיפים.

נתון נוסף ששווה לבדוק מבעוד מועד הוא את ההטבות השונות שמוענקות ללקוחות בחברות כרטיסי אשראי ומועדוני חבר מסוימים וכן את הביטוחים המוזלים שנמכרים בחברות כמו מגדל או הפניקס לטסים לחופשות קצרות שאינן מצריכות כיסוי נרחב מאוד.

בנוסף לכל אלה, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהקורונה עדיין לא נעלמה כליל מחיינו והחשש הוא מפני הישנות של המגפה במדינות שונות בחו"ל (סין או איטליה למשל, שסבלו מהתפרצות משמעותית ביותר של המחלה), כך שצריך לבדוק מה כולל הכיסוי גם בהקשר הזה.

נכון לסוף שנת 2022, רוב חברות הביטוח עדיין מחזיקות בביטוחים אטרקטיביים יותר למחוסני קורונה ומציעות כיסוי גם למצבים כמו הארכת השהות או ביטול הנסיעה עקב בידוד וכן כיסוי לאשפוז בשל הידבקות בקורונה.

כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל דרך חברת Ishield?

iShield ביטוח נסיעות לחו"ל מציידת אתכם בביטוח חו"ל מקיף מטעם אחת המבטחות הגדולות בענף: הראל, כלל, מגדל, הפניקס או פספורט קארד, לכל אחת יתרונות וסוגי כיסויים והרחבות המותאמים לנוסעים שונים.

התעריפים של החברות נעים החל מ- 1.90 $ ליום בחברת מגדל ועד ל- 2.70 $ ליום בחברות כלל ופספורט קארד. העלות איננה הפרמטר היחידי שצריך לבחון ולכן אנו מזמינים אתכם לערוך השוואת מחירים יעלה, שתשקף את היקף הכיסוי המלא שתקבלו במסגרת התשלום ותאפשר לכם לצאת לחופשה בטוחה ונעימה ללא כל דאגות.

מעוניינים לדבר עמנו וליצור כבר עכשיו ביטוח נסיעות לחו"ל במחיר אטרקטיבי? כל שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו דרך האתר או במספר הטלפון: 074-744-5060 ואנו נדאג להצעה הטובה ביותר בעבורכם.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן