ישראכרט ביטוח חול

מתכננים לרכוש מחברת ישראכרט ביטוח חול? אל תרכשו לפני שתשאלו את כל השאלות! במיוחד אם אתם מעוניינים בביטוח מותאם אישית וסוכן ביטוח זמין 24/7

לקוחות חברות האשראי משלמים פחות על ביטוח הנסיעות

הידעתם? חברות כרטיסי האשראי מעניקות ללקוחותיהן הטבה משתלמת ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל וביניהן גם חברת ישראכרט, הנמנית עם השחקניות הגדולות והבולטות בשוק.

אבל רגע לפני שנתמקד בפוליסה של ישראכרט ובתנאים שהיא מספקת, מה בכלל מציעים לכם בביטוחי הנסיעות מטעם כל חברות האשראי? באופן כללי, אם תבחרו בביטוח חו"ל דרך אחת מחברות האשראי, תיהנו מביטוח בחינם למשך 5 ימים ובצידו מספר הטבות אפשריות המשתנות מחברה לחברה, כמו למשל הנחה בפוליסת הבסיס החל מהיום ה-6.

הביטוח עצמו מופעל מרחוק, לאחר שנרכש באתר החברה או בטלפון. לאחר השלמת הרכישה ניתן גם להוריד אפליקציה ייעודית של אותה חברת אשראי, שתשרת אתכם במהלך הנסיעה.

שימו לב שרכישת הביטוח מתבצעת בפועל מול החברה המבטחת ולא מול חברת האשראי עצמה.

ביטוח חול ישראכרט – עד כמה הוא באמת מקיף?

על פניו, מהווה ביטוח הנסיעות של ישראכרט כיסוי אטרקטיבי ומשתלם למחזיקי כרטיס האשראי, עבורו יש לחברה הסדר ארוך טווח מול חברת ביטוח מוכרת. אבל האם יש לביטוח עצמו גם אותיות קטנות, הגבלות ותנאים שעשויים להגביל את הפעלתו ברגע האמת?

הכיסוי בחברות האשראי ניתן בתנאי סף יחסית אחידים: זהו כיסוי למחזיקי כרטיסי אשראי של החברה, שהינם תושבי ישראל בלבד ומצויים בטווח גילאים לפי קביעת החברה. בביטוחי חו"ל של חברת ישראכרט, טווח הגילאים עומד על 18-85.

כמו כן, הביטוח הוא אישי ומיועד לבעל הכרטיס בלבד, לא ניתן לצרף אליו מבוטחים נוספים. אם אתם טסים למשל אם הילדים שאינם זכאים לרכוש מחברת ישראכרט ביטוח חו"ל המקנה את מלוא ההטבות, תצטרכו לבטח אותם באופן נפרד ולשלם את התעריף המלא. כמו כן, מחזיקי כרטיס אשראי עסקי יידרשו גם למלא טופס שאלון רפואי כתנאי סף ליצירת הביטוח.

לקוחות ויזה, אמקס או מאסטרקארד ביטוח חול – מה תקבלו בפוליסה של ישראכרט?

עד כאן התנאים הבסיסיים וכעת למהות ולטיב הביטוח בפועל. פוליסת הבסיס להוצאות רפואיות בחו"ל נחשבת טובה ומקיפה, כאשר השוני המרכזי הוא בהרחבות לפוליסה וכמובן בטיב השירות שניתן למבוטחים:

  • גישה לאפליקציית ביטוח הנסיעות דרכה ניתן לנהל את כל שירותי הפוליסה.
  • קבלת החזר כספי לנייד במקרה של עיכוב בכבודה או צורך בבדיקה רפואית.
  • שירותי איתור רופאים, מרכזים רפואיים ושירותים חשובים (תחנות משטרה, כספומט וכד').

כל אלה ניתנים לכם כלקוחות חברת ביטוחי הנסיעות ואינם כוללים התקשרות מהירה עם סוכן אישי בכל מצב חירום או בעיה בחו"ל.

בנוסף כאמור, ישנם הבדלים בהרחבות הביטוחים וכדי להבין אותן לעומק, נשווה כעת בין כמה מההרחבות הנפוצות כפי שהן קיימות בחברת ישראכרט ובחברת הראל.

– חברת הראל נמנית עם החברות הגדולות והמרכזיות בישראל בביטוחי הנסיעות לחו"ל.

ישראכרט ביטוח חו"ל הראל ביטוח חו"ל
אובדן או גניבת כבודה (הרחבה) עד 2,900$ למחזיקי אשראי בינלאומי ועד 4,500$ לכרטיסי פלטינה. אובדן או גניבת כבודה (הרחבה) עד 2,250$ לכלל המבוטחים.
ביטול נסיעה (הרחבה) 3,500$ ביטול נסיעה (הרחבה) 5,000$
ספורט אתגרי (הרחבה) עד לגובה האחריות הרפואית 5,000,000$ ספורט אתגרי (הרחבה) עד לגובה האחריות הרפואית 5,000,000$
הריון בחו"ל (הרחבה) 250,000$ הריון בחו"ל (הרחבה) 350,000$
גניבה או אובדן חפצי ערך (הרחבה) עד 500$ גניבה או אובדן טלפון נייד (הרחבה) עד 750$

מהשוואה זו עולה כי ביטוח חו"ל דרך חברת ישראכרט מספק מענה טוב ברובד הבסיסי אך הביטוח ואפשרויותיו הנוספות אינם מותאמים בהכרח לצרכים מורכבים ולנסיעות בעלות אופי מיוחד. בנוסף, מבוטחי חברות האשראי נדרשים למילוי שאלון רפואי.

מכיוון שכל פוליסה אמורה להתאים אישית למבוטח, נזכיר כי חשוב להביא בחשבון עוד מספר גורמים נוספים רגע לפני שמחליטים סופית על זהות המבטחת: יעד הטיסה, עלות האשפוז ביעד ליום, עלות השירותים הרפואיים בו, המרחק ממקום הימצאכם לבית החולים הקרוב ביותר ועוד.

נתונים אלה יחשפו בפניכם פער משמעותי בתעריפי שירותי הרפואה והחירום בין מדינות, כך שגובה הכיסוי הרפואי אולי יכסה את ההוצאות הפוטנציאליות במדינה ספציפית, אך ייתכן ולא יספיק לכם לכיסוי במדינה אחרת.

זוהי למעשה הסיבה שבגללה מומחים בתחום לעולם ממליצים לכוון לחברת הביטוח שמעניקה את הכיסוי הגבוה ביותר על ההוצאות הרפואיות בחו"ל.

עקב עליית המחירים הגלובלית שגרמה להתייקרות בתעריפי הטיפול הרפואי בעולם, מסכימים המומחים בענף הביטוח שהרובד הבסיסי עשוי שלא להספיק למבוטחים בזמן אמת ולכן נדרשות עבורו הרחבות מיטביות.

מעוניינים בביטוח המקיף והמשתלם ביותר לחו"ל? דברו איתנו!

אמנם עליית המחירים הביאה לתרבות בלתי נמנעת של חיסכון, אך רבים ממהרים להחליט לגבי ביטוח הנסיעות שלהם רק על סמך שורת התשלום, במקום לבחון כראוי את טיב ותנאי הפוליסה.

ולכן אנו ב- iShield ביטוח נסיעות לחו"ל מזמינים אתכם להערכה מקיפה ומקצועית של צרכי ביטוח הנסיעות, במסגרתה נדאג לכם לפוליסה מורחבת ואיכותית מבית חברת הראל ובמחיר המשתלם ביותר. צרו עמנו קשר כבר עכשיו ונעניק לכם מענה אישי צמוד ומקצועי, 24/7 במשך שהותכם בחו"ל.

כי דרך iShield ביטוח נסיעות לחול תזכו ל:

  1. סוכן זמין 24/7 לשוחח איתו טלפונית
  2. אפשרות להרחבות בפוליסה
  3. טיפול במקרים מורכבים
  4. סוכן ביטוח אחד מלווה אותך לכל אורך הדרך
  5. גם משפחתך (כולל ילדך) שאין להם כרטיס אשראי של ישראכרט ישתתפו ויהנו מאותה פוליסה.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן