ביטוח נסיעות מומלץ

ביטוח נסיעות מומלץ הוא אינבידואלי לפי הצרכים השונים שלכם. iShield ביטוח נסיעות לחו"ל תתאים עבורכם את הביטוח המומלץ ביותר עבורכם.

בואו ונבין את ההבדלים בין חברות הביטוח השונות.

כבר לא מסמנים "וי" על ביטוח הנסיעות לחו"ל

אם עד לפני מספר שנים יכולנו להעריך בצורה מאוד בסיסית את חשיבותו של ביטוח נסיעות מומלץ, הרי שכיום הישראלים מבינים שאין שום סיבה לרכוש את הביטוח בצורה חפוזה.

ועם התעצמות הנושא והמודעות לביטוח איכותי ומגן באמת, נוצר גם גיוון משמעותי יותר בשוק ביטוחי הנסיעות, דרכו המבוטחים יכולים לרכוש ביטוח על כלל הרחבותיו בהתאמה מדויקת יותר ועוד הרבה לפני מועד הנסיעה בפועל.

בין אם אתם טסים לחופשה עם המשפחה או בני הזוג ובין אם מדובר בנסיעת עבודה, טיול תרמילאות או פעילות ספורטיבית כלשהי, הנה כל הפרמטרים שלפיהם חשוב לבחור ביטוח נסיעות מומלץ באמת.

איזה ביטוח נסיעות לחו"ל הכי מומלץ?

ההצעות השונות של חברות הביטוח עשויות לבלבל מאוד את הצרכנים, על אחת כמה וכמה כאשר ל"משחק" נכנסות גם חברות האשראי וקופות החולים שמציעות לבטח אתכם בתעריפים אטרקטיביים.

יחד עם זאת, הביטוח שמציעות חברות הביטוח המרכזיות בשוק: מגדל, הפניקס, כלל, הראל ופספורט קארד נושא בכיסוי הביטוחי הגבוה ביותר למצבים רפואיים מגוונים, תוך בחירה אישית של הרחבות מתוך תפריט ההרחבות הגדול ביותר לכל מטרות הנסיעה.

ביטוחים אלה אמנם יקרים מאלו של קופות החולים, אך הם מכילים גובה כיסוי איכותי בהרבה וכמובן גם ללא שום השתתפות עצמית.

ביטוח נסיעות של חברת מגדל

מגדל נמנית עם המבטחות הוותיקות והגדולות בשוק ולה 3 מסלולים:

ביטוח חו"ל לואו קוסט

מתאים לחופשות קצרות ובמיוחד לצעירים ללא רקע רפואי מורכב

ביטוח פלטינום

פוליסת "הדגל" שתתאים לכל הגילאים וסוגי המגבלות ובמחיר טוב.

ביטוח לתרמילאים

מתאים למטיילים לפרק זמן ממושך המכיל מגוון גדול של פעילויות.

בדומה לחברות ביטוח נוספות, גם מגדל מציעה אפליקציה ייעודית שדרכה אפשר להגיש תביעה ולטעון מסמכים, לאתר רופא קרוב ולקבל פיצוי במהירות לאחר הפעלת הביטוח. תשלומי הביטוח לרוב מבוצעים במקום (דרך קבלת הכספים לכרטיס האשראי ישירות) מבלי שתצטרכו לשלם בעצמכם ולהמתין להחזר.

ביטוח נסיעות של פספורט קארד

פספורט קארד היא סוכנות ביטוח ייחודית, הפועלת בדרך של כרטיס נטען פיזי שתקבלו לפני נסיעתכם ומשמש לתשלום תביעות הביטוח, במקום להוציא כסף מהכיס.

מדובר באחד מביטוחי הנסיעות המומלצים ביותר הודות לכרטיס שמשלם בזמן אמת ומאפשר לממן כל הוצאה רפואית, רכישת מוצרים במקרה של עיכוב בכבודה ומשיכת הכספים מכספומטים מקומיים.

ביטוח נסיעות בחברת הפניקס

גם הפניקס נמנית עם החברות הגדולות והבולטות בשוק ביטוחי הנסיעות, שמפעילה ביטוח חו"ל בשם Smart Travel – גם לו אפליקציה מתאימה לאיתור רופאים, קביעת תורים, הגשת תביעות ותשלומים, על חלקם הגדול אין השתתפות עצמית כלל.

ביטוח הנסיעות של חברת כלל

כלל היא חברת ביטוח ומוצרים פנסיוניים מובילה, המספקת החזר מיידי לאחר הפעלת הביטוח ומציעה ייעוץ רפואי בעברית אונליין מכל מקום בעולם, הטסת מלווה במקרה של אשפוז המבוטח ועוד. החברה גם פועלת מול קופות החולים הגדולות בישראל (מכבי, כללית ולאומית) כך שברכישת ביטוח חו"ל דרך קופת החולים, אתם רוכשים הלכה למעשה ביטוח נסיעות מחברת כלל.

ביטוח נסיעות חו"ל של חברת הראל

גם הראל היא שחקנית ביטוח בולטת מאוד, שמעניקה תשלום מראש טרם קבלת כל טיפול רפואי בחו"ל מבלי שתוציאו את הסכום מכיסכם ותמתינו להחזר. להראל הרחבות מגוונות מאוד והיא עובדת בנוסף עם קופת החולים מאוחדת, כך שברכישת ביטוח נסיעות דרכה אתם רוכשים ביטוח של הראל.

אז איך למצוא ביטוח נסיעות לחו"ל מומלץ עבורי?

הנה כמה טיפים מרכזיים שיעזרו לכם לקבל החלטה מדויקת:

  1. הטיפולים הרפואיים בחו"ל, החל מטיפול שיניים ועד בדיקה כלשהי במיון, יכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים. וודאו שהכיסוי הרפואי שלכם עומד לכל הפחות על מיליון ₪ כדי שיספיק לכל תרחיש, כולל הטסה, ניתוחים ועוד.
  2. ביטוח נסיעות מומלץ יצייד אתכם בכיסוי לכל טיפול רפואי על שלל הוצאותיו, כיסוי לפינוי באמבולנס או מסוק, שירותי איתור וחילוץ ואובדן או נזק שנגרמו לכבודה.
  3. מומלץ לבחור בפוליסה שיש לה הרחבה לביטול הנסיעה, כדי שתקבלו החזר על דמי הביטול.
  4. לא תמיד מחיר נמוך או גבוה מבטא פוליסה טובה יותר ולכן הבחירה תתרחש בהתאם לצרכים האישיים שלכם, סוג הנסיעה ומשך הנסיעה.
  5. הפוליסה עצמה אינה מדד לזמינות של נציגי הביטוח ברגע האמת. בדקו את זמני הפעילות, את דרכי יצירת הקשר ואת רמת המענה שהחברה מספקת ברגע האמת.

בואו נסגור לכם ביטוח נסיעות מומלץ!

מכיוון שכל אדם מטייל באופן שונה, ליעד אחר, לפרק זמן משתנה ויש לו גם נסיבות אישיות ייחודיות כמו רקע רפואי, גיל שמעלה או מפחית את תעריף הביטוח וגם כבודה ספציפית שצריך לקחת בחשבון (למשל נסיעה עם מחשב נייד) – סוכנות ביטוח הופכת לכתובת היעילה ביותר להצעות משתלמות בביטוח הנסיעות, שתפורות בדיוק לצרכים והדרישות שלכם ומבלי לשלם שקל אחד יותר ממה שאתם באמת זקוקים לו.

iShield ביטוח נסיעות לחו"ל מתמחה בביטוחי נסיעות ותשמח לספק לכם הצעה משתלמת ביותר, מתוך שנים רבות של ניסיון, מיומנות וידע בתחום.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן