ביטוח נסיעות לחו"ל עד גיל 90 ויותר

ביטוח נסיעות לחו"ל עד גיל 90 מספק לבני הגיל השלישי כיסוי מקיף, המאפשר להם לקבל במידת הצורך שירותים רפואיים בחו"ל ומבלי להוציא מכיסם הון עתק בשל העלויות הגבוהות של שירותי הרפואה בעולם.

למה זה כל כך חשוב?

באופן טבעי, ככל שאנו מתבגרים קיימת חשיפה גבוהה יותר לבעיות בריאותיות, כאשר קשישים נמנים עם קבוצות האוכלוסייה הרגישות יותר לסיבוכים של מחלות ושכיחות כל סוגי המחלות בקרבם גבוהה למדי.

לכך צריך להוסיף גם את החשש מפני הדבקה בימים שלאחר מגפת הקורונה, שלמרות הדעיכה היחסית שלה טרם נעלמה ולכן הסיכון בחשיפה אליה בקרב מבוגרים, עלול להתבטא בתסמינים קשים ואף מסוכנים ביותר.

חברות הביטוח שמכירות בנסיבות אלה אך כמובן לא מעוניינות להגביל אף אדם ברצונו לטוס לחופשה או לביקור של קרובים מסביב לעולם, מתנות את הביטוח בתעריפים מבוססי גיל, כך שקבוצת הנוסעים שגילה 80 ומעלה (לעתים גם 85 ומעלה) תחויב בתעריף משמעותי יותר.

מה כולל ביטוח נסיעות לחו"ל עד גיל 90?

ביטוח הנסיעות שכולנו מכירים איננו שונה בקרב בני גיל הזהב. הכיסוי הרפואי ניתן עד לסכום שנע בין מיליון ועד חמישה מיליון שקלים לטובת אשפוזים, ניתוחים, בדיקות רפואיות, רכישת תרופות ובמידת הצורך גם פינוי באמבולנס, הטסה ועוד.

חשוב להזכיר: מרגע שכף רגלכם דורכת בחו"ל, אינכם מבוטחים כלל מבחינה רפואית ואינכם זכאים לטיפולים רפואיים שהייתם מקבלים בישראל, לו מצבכם הרפואי היה מצדיק טיפול.

כדי לקבל את שירותי הרפואה בכל מדינה אחרת בחו"ל ללא ביטוח הנסיעות, תידרשו לשלם מכיסכם סכומים לא מבוטלים, המסתכמים באלפי ועד מאות אלפי דולרים לכל בדיקה פשוטה או שירותי אחות.

בנסיבות אלה, ביטוח הנסיעות לחו"ל מהווה מוצר חובה לכל אדם, בכל גיל ובכל מצב רפואי והוא מיועד לתרחישים בהם יש צורך בקבלת הטיפול כאן ועכשיו.

מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל עד גיל 90

אז כמה גובות חברות הביטוח מנוסעים מבוגרים שגילם נע בין 85-90? התעריפים המשוערים לטווח הגילאים הנ"ל, בחברות הביטוח המובילות לפניכם:

חברת הביטוח עיקרי הפוליסה
הראל הראל מבטחת נוסעים עד לגיל 95 בתעריף של 17$ ליום (בנסיעה לארה"ב 21$ ליום).

תקופת הכיסוי המקסימלית היא 15 ימים.

הפניקס ביטוח הפניקס עומד על תעריף של 14$ ליום, בעוד שתקופת הכיסוי היא ל-30 ימים.

החברה מבטחת גם את בני ה-91 ומעלה, בתעריף של 19.7$ ליום.

מגדל בחברת מגדל הביטוח נמכר לבני 86-120 בתעריף אחיד, העומד על 21.4$ ליום לתקופה מקסימלית של 15 ימים.
פספורט קארד התעריף הקבוע של החברה העומד על 17.7$ ליום ולתקופה של 60 ימים.

יחד עם זאת, תעריף זה מתייחס לבני 80-84, כך שסביר להניח שמגיל 85 תחול על כך תוספת. ביטוח זה מכיל גם הרחבת החמרה במצב רפואי ללא תוספת תשלום.

הרחבות מומלצות לביטוח הנסיעות

לא קשה לנבא שורה של תרחישים שעלולים לפגוע בהתנהלות האישית בחו"ל. סיטואציות כמו גניבות של ציוד יקר וחשוב, אובדן או עיכוב בהגעת הכבודה וכמובן החמרת מצב רפואי מצדיקים גם כן את הצורך בכיסוי מתאים, כדי להימנע מנזקים כלכליים כבדים שפוגמים בכיס במסגרת הנסיעה.

מכיוון שסוגיות אלה אינן נכללות בכיסוי הביטוחי הבסיסי, חשוב לצרף אותן לפוליסה כהרחבה המתקבלת בתוספת תשלום:

ביטוח כבודה

רוב פוליסות הבסיס אינן מבטחות את הכבודה שלכם ולכן הרחבה זו תספק לכם כיסוי מתאים לכל מקרה של אובדן או גניבת המזוודות.

ביטוח ציוד אלקטרוני

גם בני הגיל המבוגר נושאים עמם לחו"ל את מכשיר הסמארטפון האישי, לפטופ או טאבלט וגם מצלמה דיגיטלית, הנחשבים לציוד הכרחי אך חשוף מאוד לנזקים ולגניבות. הרחבה זו תעניק לכם כיסוי שנע בין 1,500-2,000 דולר לתיקונים או רכישה של מכשיר חדש.

ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה

עשרות סיבות עלולות למנוע את הנסיעה ברגע האחרון, מה שמותיר את המבוטחים עם כרטיסים והזמנות שכבר נרכשו מראש וכעת מחויבים בדמי הביטול. כיסוי זה יאפשר לכם לקבל החזר של 80% מדמי הביטול וללא צורך בהצגת נסיבות ביטול הנסיעה.

החמרת מצב רפואי

בשל מצבם הרפואי הייחודי של בני הגיל השלישי, מדובר בהרחבה הכרחית ביותר שחלק מחברות הביטוח מגלמות במסגרת פוליסת הבסיס אך לא כולן. אם הרחבה זו איננה מתווספת לפוליסת הנסיעות, חשוב לרכוש אותה בנוסף כדי לכסות כל תרחיש בריאותי שנגרם עקב מצב קיים.

על חשיבותו של חיתום רפואי טרם יצירת הפוליסה

מכיוון שכל אדם לא זהה לאחר ובוודאי שלא מבחינה רפואית, חברת הביטוח נדרשת להעריך תחילה את הסיכונים האישיים של הנוסע בכדי להחליט האם לצרפו לפוליסה ולהעניק לו את הכיסוי.

לכן כל נוסע בעל מצב רפואי קיים כזה או אחר יידרש לחיתום רפואי כתנאי להצטרפות לפוליסה, הכרוך בהצגת אינפורמציה לגבי הרקע הרפואי המלא.

בכדי ליצור עבורכם את פוליסת הנסיעות המקיפה והאיכותית ביותר ולסייע לכם בתהליך החיתום מול המבטחת, פנו אלינו ל- iShield ביטוח נסיעות לחו"ל.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן