ביטוח נסיעות לחו"ל לקבוצות

ביטוח נסיעות לחו"ל לקבוצות מבית iShield מכסה את כל המשתתפים, העובדים והחברים לאורך כל הנסיעה. מעוניינים בהצעה משתלמת?

כל יתרונות הביטוח הקבוצתי לטסים לחו"ל

כשתרבות הנסיעות הארגוניות לחו"ל הופכת נפוצה יותר ויותר וסצנת הטיולים המאורגנים נמצאת בתנופה, אי אפשר להתעלם מהצורך הרחב של קבוצות וארגונים בביטוח נסיעות קולקטיבי לחו"ל.

ביטוחים אלה לא רק מעניקים הגנה וביטחון לכל חברי הקבוצה, אלא גם מונעים ממארגני הטיול להיקלע לעלויות עתק שנובעות מתאונות ומחלות שנגרמו לחברי הקבוצה וגם מאפשרים למטב את עלות הנסיעה למשתתף. וישנם עוד מספר יתרונות לביטוח הקבוצתי לחו"ל:

  • צירוף אוטומטי של המשתתפים לפוליסה, ללא מילוי שאלון רפואי.
  • עלות אחידה וידועה מראש, ללא תלות בגילאי המבוטחים.
  • בנסיעות תדירות – דיווח אחת לתקופה קבועה מראש על ימי הנסיעה שבוצעו בפועל.
  • הכללת הרחבות כמו כבודה, ספורט אתגרי, ספורט חורף, ביטוח הריון ועוד.
  • שליטה מוחלטת בהיקף וטיב הכיסוי עבור כל נסיעה (שמירה על גמישות), עם צמצום בעלויות בהשוואה לתוכניות הביטוח הפרטי.
  • כיסוי מלא למצבים רפואיים בדומה לתוכניות הפרט, לרבות טיפולי חירום בשיניים, פינוי יבשתי, ימי ואווירי, הטסה רפואית, תאונות אישיות, נכות צמיתה, מוות והחמרה במצב רפואי קיים.

ביטוח נסיעות לחו"ל לקבוצות מאורגנות

הטיולים המאורגנים נחשבים לדרך פשוטה ונוחה לטייל ביעדים מופלאים, להשתתף בחוויות מקומיות ולקבל ערך מוסף הכולל ידע נרחב בשפה המתאימה לכם, חברת אנשים וחיסכון במאמצים אישיים בניווט, נסיעות, העברות וארוחות.

אלא שלמרות הרוגע והשלווה שבטיול המאורגן, אין להתפשר בשום שלב על ביטוח הנסיעות, שתכליתו לכסות אירועים רפואיים ונזיקיים שהתרחשו במהלך הטיול ומקורם בעשרות מקרים פתאומיים: אסון טבע, תאונה, פציעה, אובדן כבודה ועוד.

כמובן שהביטוח איננו מיועד רק לאירועים קשים וחמורים, כך שניתן להפעיל אותו גם אם אחד המשתתפים זקוק לתרופה פשוטה לצינון מבית המרקחת המקומי או שמשתתפת שפיתחה אלרגיה מעוניינת באבחון רפואי קצר.

כאשר כל הנוסעים מבוטחים בביטוח נסיעות קבוצתי, ניתן לשלוט טוב יותר במהלך הטיול ובשמירה על הלו"ז שנקבע לו. בהנחה וכל אחד מהמשתתפים רוכש לעצמו את ביטוח הנסיעות, הרי שברגעי האמת הוא נתון לשיקולים עצמאיים בטיפול מול חברת הביטוח, מה שעשוי להשפיע על יתר חברי הקבוצה, לעכב את המשך הטיול ולחבל בחוויה ממנו.

עם ביטוח קבוצתי, יש לכם כתובת אחת לכל בעיה בדמות איש קשר הפועל ישירות מול הביטוח (מדריך הטיול עצמו בדרך כלל) ומטפל בבירוקרטיה הרלוונטית. כך ניתן גם לקבל החלטות יעילות יותר לגבי האופן שבו יימשך הטיול מבלי לסבול מהפתעות והשלכות שיפגעו ביתר המשתתפים ובשביעות רצונם מהנסיעה.

ביטוח נסיעות קבוצתי לטובת ימי גיבוש בחו"ל לעובדים

סוג אחר של נסיעה קבוצתית לחו"ל הוא פעילות מטעם מקום העבודה, שמעוניין לפנק את העובדים בחופשה משותפת ומגבשת.

בחלק מהמקרים זהו טיול המשלב "ביזנס ופלז'ר" גם יחד: למשל כאשר החברה מטיסה את אנשיה לכנס מסוים בחו"ל ומותירה יום-יומיים חופשיים לטיולים ביעד, או מתכננת את החופשה כך שתכלול סיורים ופעילויות לצד סדנאות עבודה מקצועיות בנושאים חשובים.

גם בנסיעות אלה, ביטוח הנסיעות הקבוצתי חיוני מאין כמוהו. כאשר כל עובד ברשות עצמו ותלוי בביטוח הנסיעות שרכש, החברה עשויה לאבד בקלות את השליטה והבקרה על המתרחש ולהיפגש עם סוגיות שמצריכות ממנה התעסקות מורכבת ובלתי צפויה.

בביטוח הקבוצתי, לא רק שניתן להוזיל בעלויות הביטוח אלא גם לספק מענה הולם לעובדים שנתקלו במצב הדורש טיפול מיידי. כחברה האחראית לעובדיה ולבטיחותם במהלך ותוך כדי עיסוקם בכל מקום וזמן, חשוב גם סטנדרט השירות מצד החברה המבטחת ולא ניתן להתפשר עליו בשליחת העובדים לתוכניות הביטוח הפרטי כראות עיניהם.

אז מה כולל הכיסוי הביטוחי לקבוצות?

הכיסוי הבסיסי יכלול בתוכו אירועים רפואיים לרבות בדיקות רפואיות, רכישת תרופות, ביקור במיון, אשפוזים וטיפולים, הטסה רפואית לארץ, איתור, חילוץ ופינוי יבשתי, ימי או אווירי.

לכיסוי זה מומלץ להוסיף הרחבות המקנות שקט נפשי וביטחון מוגבר בקיום הטיול וביניהן הרחבה לאובדן או גניבת כבודה, ביטוח לטלפון הנייד והמחשב והרחבה למצב בריאותי קיים – עבור משתתפים שסובלים ממחלה, שנוטלים תרופות קבועות כלשהן או שאושפזו בשלושת החודשים שקדמו לנסיעה.

הרחבה נוספת שחשוב להתייחס אליה היא כיסוי לפעילויות ספורט אתגרי. מבחינה ביטוחית, גם הפלגה או נסיעה בג'יפים ייחשבו כפעילות אתגרית ולכן חשוב שהמשתתפים יקבלו מענה רפואי בכל מקום ובכל פעילות שבה נגרמה פציעה או תאונה.

חשוב לציין שהתאמת ההרחבות תבוצע הן על סמך המצב הרפואי של המשתתפים והן מבחינת אופי הטיול. לשם כך מומלץ לקבל ליווי לרכישת הביטוח מחברה מקצועית ומיומנת המתמחה בנושא ושתוכל ליצור בעבורכם את הפוליסה המקיפה והמשתלמת ביותר.

מיהן החברות המומלצות לביטוחי נסיעות לחו"ל לקבוצות?

מאחורי כל נסיעה קבוצתית עומד הסדר עם חברת ביטוח מסוימת וחשוב לבחור בטובה ביותר עבורכם ועבור כל הנוסעים.

שתי החברות המומלצות ביותר בביטוח הקבוצתי לחו"ל הן חברת הראל וחברת הפניקס – מהחברות הגדולות, האמינות והוותיקות בישראל, שמספקות את הביטוח הרחב ביותר למגוון יעדים ולהרכבים קבוצתיים בכל סדרי הגודל ומאפייני הנסיעה.

חברת הראל וחברת הפניקס נמצאות בהסדרים קבועים עם חברות נסיעות, מדריכי טיולים וארגונים רבים שנהנים מביטוחי חו"ל בתנאים אופטימליים בשוטף.

זקוקים לביטוח קבוצתי לחו"ל? iSheald נותנת לכם גב חזק

עם סוכן זמין לרשותכם 24/7 מכל פינה בעולם, אפשרויות למיטוב הפוליסה ורכישת כל הרחבות הביטוח, ליווי אישי וצמוד ושירות מקצועי בלתי מתפשר, תוכלו לרכוש דרך iShield ביטוח נסיעות לחו"ל – ביטוח נסיעות לקבוצות בתנאים טובים ובמחיר משתלם. צרו עמנו קשר כבר עכשיו ונשמח לעמוד לצידכם לאורך כל הדרך.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן