ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי עסקים

ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי עסקים פספורט קארד או הראל המותאם לדרישות שמאפיינות נסיעות תדירות ואף ממושכות יותר, ביניהן אובדן ציוד אישי חשוב, ביטול וקיצור נסיעה וכמובן – גם אירועים רפואיים בלתי צפויים שעלולים להתרחש מעבר לים.

על נסיעות עבודה ודרישותיהן הייחודיות

מאות אלפי ישראלים מנהלים התקשרויות עסקיות קבועות מעבר לים. חלקם טסים להשתתפות בכנסים, אירועים ותצוגות מיוחדות, אחרים מנהלים קשרי מסחר עם לקוחות, ספקים וקולגות ויש גם מי שנדרשים לטוס כדי לנהל את נכסיהם והונם שאינם ממוקמים בארץ.

המשותף לכל אלו הוא נסיעות תדירות לחו"ל, אחת לכל כמה חודשים. חלקן הגדול מאופיינות בלו"ז אינטנסיבי שכולל חיים על הקו ממדינה למדינה ממש. נתון זה הופך את ההצטרפות לביטוח הנסיעות הסטנדרטי למסורבל יותר, לעתים אף בלתי משתלם בקרב בעלי העסקים.

כדי לענות על דרישותיהם הייחודיות של אנשי העסקים, חלק מחברות הביטוח מעמידות מוצר ייחודי המהווה ביטוח נסיעות לאנשי עסקים. זהו ביטוח שמבוסס על פוליסה שנתית המכילה כיסויים שרלוונטיים למהות ולאופי הנסיעה העסקית.

באילו חברות קיים ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי עסקים?

שתי המבטחות המובילות בישראל שמציעות פוליסת ביטוח לאנשי עסקים הן פספורט קארד והראל. לכל חברה מאפיינים ייחודיים משלה ובשתיהן מדובר בביטוח שתקף למשך 365 ימים בשנה, עם מספר נדיב של ימי שהות רצופים בכל נסיעה בודדת.

מהות הביטוח היא לספק מענה לכל תרחיש שבו אנשי העסקים עשויים להיתקל במעמד שהותם בחו"ל, לרבות מחלה, צורך בטיפול רפואי, פציעה בעקבות תאונה או תרחישים מסויטים למדי כמו אובדן כבודה, גניבת הטלפון הנייד והלפטופ שמהווים את ציוד העבודה החשוב ועוד.

נציין שפוליסת הביטוח השנתית מתאימה גם לנסיבות אחרות שבהן תדירות הנסיעות לחו"ל גבוהה כמו ביקור בני משפחה, ספורטאים מקצועיים המשתתפים בתחרויות, חובבי ספורט אתגרי או יוצרי תוכן בעולמות התיירות מסביב לעולם, כך שהיא איננה מוגבלת רק למי שמוגדרים אנשי עסקים במובן הצר והפורמלי.

ביטוח חו"ל לאנשי עסקים: הראל או פספורט קארד?

בשל השינויים בפוליסות שמוצעות מצד שתי המבטחות ועל מנת לקצר את זמן ההשוואה, תוכלו להתעדכן בהצעת ביטוח הנסיעות השנתית של הראל ופספורט קארד כבר בשורות הבאות:

פוליסה שנתית של חברת הראל

מה כולל הכיסוי? הוצאות רפואיות בחו"ל עד 5,000,000$, שירותי איתור וחילוץ, חבות צד ג', כיסוי כבודה, ביטול וקיצור נסיעה, החמרת מצב רפואי קיים, ספורט אתגרי, ספורט חורף, ביטוח מחשב נישא, ביטוח טלפון נייד.
תקופת מקסימום לכל נסיעה 60 ימים עד גיל 70

45 ימים עד גיל 75

מחיר הביטוח 398$-599$ בהתאם לגיל המבוטח
גיל מקסימלי לרכישת פוליסה שנתית 75
תנאים נוספים הביטוח מיועד לנוסעים יחידים מגיל 19 בלבד ובכפוף לתשאול רפואי.

יתרונות מיוחדים בביטוחי הנסיעות של חברת הראל:

  • שימוש באפליקציית הראל חו"ל המאפשרת הגשת תביעות וקבלת תשלום מיידי דרך bit על הוצאות רפואיות או עיכוב בכבודה בחו"ל.
  • ביטוח פרמיום ייחודי למחזיקים בביטוח בריאות של חברת הראל.
  • שירותי חיפוש, איתור וחילוץ מאת צוות הראל 669 המקצועי והוותיק
  • הצטרפות מהירה לביטוח דרך אתר iShield.

פוליסה שנתית של חברת פספורט קארד

מה כולל הכיסוי? הוצאות רפואיות בחו"ל עד 5,000,000$, שירותי איתור וחילוץ, חבות צד ג', כיסוי כבודה, ביטול וקיצור נסיעה, החמרת מצב רפואי קיים, ספורט אתגרי, ספורט חורף, ביטוח מחשב נישא, ביטוח טלפון נייד, מקיף קורונה.
תקופת מקסימום לכל נסיעה 30 ימים
מחיר הביטוח 330$-660$ בהתאם לגיל המבוטח
גיל מקסימלי לרכישת פוליסה שנתית 70
תנאים נוספים גיל ההצטרפות הינו בלתי מוגבל אך כפוף לתשאול רפואי. ניתן לרכוש הרחבות נוספות לגניבת סלולרי וביטול השתתפות עצמית ברכב שכור.

יתרונות מיוחדים בביטוחי הנסיעות של חברת פספורט קארד:

  • שימוש בכרטיס נטען לתשלום עבור שירותים רפואיים בחו"ל.
  • שימוש באפליקציה ייעודית להגשת תביעות וטעינת הכרטיס בסכום הכיסוי הרלוונטי.
  • ביטול דמי השתתפות עצמית כאשר התביעה משולמת עם הכרטיס הנטען.
  • הצטרפות מהירה לביטוח דרך אתר iShield.

דגשים לבחירת ביטוח נסיעות לחו"ל בקרב אנשי עסקים

בישראל חיים ופועלים מגוון יזמים, אנשים בעלי תארים מתקדמים, בעלי חזון וחוש עסקי מפותח שמנהלים עסקים, עובדים ונכסים מעבר לים. עבורם, הנסיעות לחו"ל הן עניין שבשגרה ולכן כל נסיעה נדרשת להיות חלקה ונוחה, מותאמת לדרישותיהם ומגנה עליהם מפני כל סיטואציה בלתי צפויה.

הדרישה הראשונית היא כמובן לסיים את הטיסה על הצד הטוב ביותר, בדגש על הגעת הכבודה. כאשר היא אינה מגיעה בזמן או חלילה אבדה, נגרם בלת"ם קשה לאיש העסקים שנאלץ להשלים במהירות את הציוד החסר, על חשבון זמן השתתפותו בפגישות או האירועים שנקבעו בשטח.

בנסיבות אלה ביטוח הכבודה חשוב מאין כמוהו, שכן הוא מאפשר הגשת תביעות מהירה באפליקציית הראל או פספורט קארד וקבלת סכום מידי עמו אפשר כעת לרכוש את שחסר.

דרישה נוספת היא כמובן ההגנה על ציוד העבודה ההכרחי כמו הטלפון הנייד, המחשב הנייד, הטאבלט או כל ציוד אלקטרוני/ דיגיטלי אחר. כאשר אלה אובדים או נגנבים נגרם נזק אדיר להתנהלותו של איש העסקים בחו"ל ולכן עליו להיות מגובה מכל הכיוונים בתרחישים אלה.

ומעל לכל, עומדת חשיבותה של בריאות טובה. גם צינון פשוט עשוי לחבל בנסיעת העסקים, על אחת כמה וכמה כאשר היא מאלצת בבדיקות רפואיות או תרופות וחלילה קבלת טיפול במקרה של פציעה או החמרת מצב רפואי.

ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי עסקים מבטיח שתקבלו מענה רפואי מקיף ומקצועי בכל יעד בעולם, ללא תלות ברכישת פוליסה לנסיעה בודדת ועם הרחבות שניתנות ללא תוספת תשלום. לרכישת הביטוח וליצירת התאמות מיוחדות, פנו כבר עכשיו למומחים שלנו ב-iShield ביטוח נסיעות לחו"ל ונדאג עבורכם לביטוח המשתלם ביותר.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן