ביטוח נסיעות לחו"ל חבר

פספורט קארד חבר ביטוח נסיעות לחו"ל מיועד בעיקר למשרתים בקבע או גמלאים של מערכת הביטחון, בעזרת כרטיס חבר ניתן לטייל בחו"ל בנחת ולזכות בתנאים ייחודיים על ביטוח הנסיעות תוך יצירת כיסוי בהתאמה אישית.

לפניכם כל מה שכדאי לדעת על ביטוח הנסיעות למחזיקי כרטיס חבר.

מה נותן כרטיס חבר?

"חבר" נמנה עם אחד ממועדוני ההטבות הגדולים בישראל, שמאפשר לחבריו ליהנות מפוליסות בריאות במתווה של כיסוי רפואי קבוצתי (כלומר תנאים גורפים הניתנים לכלל מחזיקי הכרטיס). הכיסוי שניתן משתנה מעת לעת, כאשר נכון להיום לא קיים יתרון בולט מאוד בינו לבין כיסויי ביטוח אחרים.

יחד עם זאת, חיילים בסדיר, בקבע וגמלאי הצבא, יחד עם בני משפחותיהם, מוצאים את ביטוח נסיעות לחו"ל חבר כהרבה יותר משתלם ביחס לאפשרויות הכיסוי הביטוחי בחברות אחרות, בדגש על מיטוב תעריפי הביטוח שמאפשרים לרכוש יותר הרחבות, כמו ספורט אתגרי, ביטוחי כבודה, ביטוח לסלולרי ולציוד אלקטרוני ועוד.

קיימות עוד מספר אפשרויות בולטות למחזיקי מועדון חבר שקשורות לנסיעות לחו"ל:

כניסה ואירוח בטרקלין דן של רשות שדות התעופה, המיועד לחברי המועדון לצד נוסעי מחלקת עסקים ומחלקה ראשונה. ולכן עוד לפני הטיסה המיועדת תוכלו ליהנות מבופה חופשי באזורי ישיבה נעימים ושירות ברמה גבוהה. הכניסה לטרקלין מתאפשרת בחינם עד פעמיים בכל שנה ובכפוף לחיוב של 6,000 ₪ ומעלה בכרטיס שלכם במשך 3 חודשים רצופים.

בנוסף, מחזיקי חבר רשאים לבצע דרך הכרטיס דחייה של חיובים בעסקאות שבוצעו בחו"ל, כאשר החיוב יבוצע בפועל במועד החודשי של חיוב הכרטיס, במקום מיד עם ביצוע העסקה.

נקודה חשובה: כרטיס מועדון הצרכנות של חבר מהווה כרטיס אשראי לכל דבר ועניין המשויך לחברת ישראכרט ובו ניתן לרכוש שירותים ומוצרים שנמצאים בהסדרי הטבות והנחות לעמיתים. "חבר שלי" הוא כרטיס נטען לחברי המועדון שאפשר להטעין בסכום של 2,000 ₪ מידי חודש ולקבל תמורתו של 20% בכל טעינה.

ביטוח נסיעות לחו"ל לעמיתי חבר דרך iShield ביטוח נסיעות לחו"ל

iShield ביטוח נסיעות לחו"ל, מתמחה ביצירת פוליסות ביטוחי נסיעות לחו"ל בהתאמה אישית, של חברות הביטוח המובילות בישראל: הראל, כלל, מגדל, הפניקס ופספורט קארד.

בשל המומחיות שלנו בהתאמת התנאים המדויקים לאנשי וגמלאי הקבע, נוכל לספק לכם את הכיסוי המשתלם ביותר לנסיעתכם לחו"ל ולמצוא פתרונות למצבים בריאותיים מורכבים, מחלות כרוניות ומחלות קשות.

אם אתם עמיתי חבר, אנו מזמינים אתכם לבדוק אצלנו את ביטוחי הנסיעות המוצעים לחו"ל ולקבל הצעה משתלמת במיוחד. כל מוצרי הביטוח שלנו מותאמים לחלוטין למאפיינים האישיים של כל נוסע/ת ומשלבים בתוכם תמהיל ביטוחי שיכסה אתכם לחלוטין לאורך כל שהותכם בחו"ל.

פספורט קארד חבר יש הנחה בביטוח נסיעות לחול

אמנם מחיר הפוליסה הבסיסית אינו ניתן לשינוי, אך עמיתי חבר נהנים יותר. כיום ההטבה המשמעותית ביותר לבוחרים ביצירת ביטוח נסיעות חו"ל חבר, היא הנחה של 15% בכל אחת מההרחבות שתיצרו בפוליסת הביטוח דרך חברת פספורט קארד.

פספורט קארד נמנית עם חברות ביטוחי הנסיעות המובילות בשוק, שמשתמשת בכרטיס נטען ייחודי אותו תאספו לפני הנסיעה (ניתן גם בנתב"ג – טרמינל 1 + 3) ושאליו יועבר סכום הכיסוי בעת הפעלת הביטוח.

שיטה זו מונעת מהמבוטחים לממן מכיסם את הוצאות המקרה ולהמתין לאחר מכן להגעת ההחזר (למשל ברכישת תרופה, אשפוז וכו'), כך שפספורט קארד תכסה עבורם את כלל ההוצאות באופן מידי וללא תנאים נוספים.

אם תבחרו ביצירת ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורט קארד וברשותכם כרטיס מועדון "חבר", עומדת לכם האפשרות לבחור מגוון הרחבות ביטוח שגם עבורן יפה השימוש בכרטיס הנטען של חברת הביטוח:

15% הנחה בהרחבת ביטול או קיצור הנסיעה עקב מצב רפואי

הרחבה זו מספקת לכם החזר על דמי הביטול, אם חלילה נאלצתם לבטל או לקצר את נסיעתכם בשל מחלה או אירוע רפואי בלתי צפוי. ביטול הטיסה מתאפשר עד 12 שעות לפני מועד ההמראה וניתן לבצע אותו כבר בתוך 7 ימים מיום רכישת ההרחבה.

15% הנחה בגין גניבת מוצרי אלקטרוניקה

אם אתם טסים עם מכשירכם הסלולרי, המחשב הנייד או מצלמה הנחשבים למוצרים גניבים ורגישים לכל נזק שהוא, חשוב מאוד לבטח אותם. ביטוחים אלה נמכרים בהרחבה, כלומר בנפרד מפוליסת ביטוח הנסיעות הבסיסית ולכן בהחזקת כרטיס חבר וברכישת ביטוח חו"ל של פספורט קארד, תוכלו לרכוש אותם בהנחה משמעותית.

15% הנחה ברכישת ביטוחי אקסטרים, סקי וספורט אתגרי

טיולים רבים בחו"ל משלבים בתוכם אטרקציות מהנות המוגדרות כפעילויות אקסטרים מבחינה ביטוחית. במקרה של פציעה גופנית מפעילויות אלה, לא חל כיסוי דרך פוליסת הבסיס ולכן חשוב לגבות את הפעילות בהרחבה זו.

15% הנחה בגין ביטול השתתפות עצמית לרכב שכור

אם אתם מתעתדים לנסוע ברכב שכור שיבוטל מכל סיבה שהיא, תהיו זכאים להחזר עקב דמי הביטול ששילמתם. גם הרחבה זו נמכרת בהנחה למחזיקי כרטיס חבר.

  • מידע זה עשוי להשתנות ולכן מומלץ לבדוק עמנו את ההרחבות שנמכרות בהטבה ביחס למועדי הנסיעה שלכם. השאירו לנו פרטים ונדאג לחזור אליכם עם כל המידע המעודכן.

אז שנתחיל לארוז את המזוודה?

אם כבר סגרתם את הנסיעה ואתם עומדים ליצור ביטוח נסיעות לחו"ל חבר יכול להעניק לכם הטבות מוצלחות שימטבו את תעריפי הביטוח ויעניקו לכם חופשה איכותית, מהנה ועשירה יותר, המוגנת מפני כל תרחיש שחלילה עשוי להתקיים.

iShield ביטוח נסיעות לחו"ל מתמחה בביטוחי נסיעות לחו"ל, ותשמח להעניק לכם את כל המידע בנוגע לכיסויי הביטוח וההרחבות ולספק לכם את ההצעה המשתלמת ביותר בשוק ובהתאמה אישית לכם ולמשפחתכם. ניתן לרכוש את הביטוח אונליין דרך האתר שלנו, או ליצור עמנו קשר כבר עכשיו.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן