ביטוח נסיעות לחול בהריון

ביטוח נסיעות לחול בהריון דואג לשמירה על בריאותך ובריאות העובר גם במהלך הנסיעה ומהווה את כיסוי ההריון המלא שלך כשאת נמצאת בכל מקום בעולם.

מה צריך לדעת על הרחבת הביטוח החשובה? כדאי להמשיך לקרוא.

ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון

הריון הוא מצב משמח ומיוחד, שדורש תשומת לב רפואית נקודתית מאוד. על פניו, ההריון האידיאלי הוא הריון "משעמם" כך שאין שום מניעה לטוס במסגרתו לחו"ל, אך גם כאן עלולים להתרחש מצבים שבהם חשוב לגשת לרופא.

ירידה בדופק העובר, בחילות או הקאות בלתי פוסקות, כאבים או דימומים שצריכים להיבחן וכמובן תרחיש לא רצוי של לידה מוקדמת או סיבוך מפתיע יצריכו פנייה דחופה למוקד רפואי מתאים, שתעלה כמובן בהתאם.

ביטוח נסיעות לחול בהריון דואג לכיסוי ההוצאות הרפואיות הנוגעות להריון, כך שניתן יהיה לפנות לבדיקות רפואיות או למיון בעת הצורך מבלי לשלם על כך את הסכומים הגבוהים שנגבים עבור שירותים רפואיים מסביב לעולם.

חשוב לדעת: ביטוח הריון חו"ל איננו מהווה תחליף לביטוח הנסיעות הרגיל, אלא מהווה הרחבת ביטוח שמתייחסת באופן ספציפי לבדיקות ולשירותים רפואיים במהלך ההריון. לכן מלבד לכיסוי הרפואי הרגיל, נשים בהריון מתבקשות לרכוש את הרחבה זו כדי לכסות כל צורך רפואי שכרוך בהריונן.

עד מתי אפשר לטוס בהריון?

כל חברות הביטוח בישראל מאפשרות לנשים לטוס עד החודש השמיני להריונן ללא בעיה, כלומר עד לשבוע ה-32. זאת משום שהחל מנקודה זו גובר הסיכון לתרחישים שמצריכים מעורבות רפואית ובדגש על סיבוכים פתאומיים או מצבי לידה מוקדמת.

וכך למרות שמחקרים מקצועיים רבים כבר קבעו כי גם בשבוע ה-37 להריון אפשר לטוס בלא שום בעיה או סיכון לאם ולעוברה, חברות הביטוח הישראליות מעדיפות שלא לקחת סיכונים מיותרים ואינן מבטחות מעבר לשבוע זה, למעט כביטוח חריג ובתשלום יקר במצבים מאוד ספציפיים.

כל מה שכוללת הרחבת הריון

ביטוח נסיעות לחו"ל בהריון מעניק כיסוי עבור טיפולים רפואיים בחו"ל לרבות אשפוזים, ביצוע ניתוח קיסרי, הטסה מוקדמת לארץ בשל סיבוך רפואי וגם שירותי בדיקות דחופים במקרה הצורך. בנוסף ההרחבה מזכה בשירות רפואי אצל רופא גניקולוג, במיון, במצבים של לידה מוקדמת וטיפול בפג.

כמו כן, הביטוח מתאים לרכישת תרופות מתאימות, אשפוז, טיפול וכיסוי במצבי חירום אך ללא כיסוי של הבדיקות השגרתיות עבור מעקב ההריון. גבול האחריות מגיע בהרחבה זו עד 250,000 ₪.

טיסה לחול בהריון בסיכון

למרות שאין מניעה רפואית לטוס בשליש הראשון והשני, ישנן נסיבות בהריון שבהן הרופא המטפל ימליץ להימנע מטיסה או בכלל כל יציאה שהיא מהארץ.

לרוב אלה הריונות בסיכון המוגדרים כסל מצבים רחב כמו: היסטוריה של הפלות מרובות, חשד לבעיות בשלייה, רעלת הריון וכו', סוכרת הריון, הריון מרובה עוברים, מחיקת צוואר משמעותית וכמובן נסיבות שונות בשילוב שבוע ההריון והמצב הרפואי האישי.

במקרים מהסוג הזה, ייתכן שחברת הביטוח תדרוש לקבל אישור מסמכים רלוונטיים מהרופא המטפל כדי ליצור את הביטוח. גם נשים בשמירת הריון לרוב מחויבות להציג אישור רפואי לפיו אין להן מניעה לטוס. כמו כן, במקרים של הריון תאומים רוב חברות הביטוח מאשרות את הרחבת ההריון ללא הגבלה עד לשבוע 30.

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל בהריון?

עלות ההרחבה

עלות ההרחבה תנוע בין 3 ל- 8.5 דולר ליום, תלוי בחברה המבטחת

גובה הכיסוי

גובה הכיסוי לרוב עומד על 250,000 דולר, כאשר בחברות מסוימות יכול להגיע גם ל-350,000 דולר.

שבוע ההריון המקסימלי

שבוע ההריון המקסימלי לאישור הביטוח הינו השבוע ה-32 (חודש שמיני), אך חשוב לברר מול המבטחת בדיוק עד לאיזה שבוע + סך הימים יחול הכיסוי המדויק (למשל: עד לשבוע 32+2).

החרגות

להרחבת הביטוח יש מספר החרגות, ביניהן גיל ההרה (לרוב מוגבל בין 18-42, כאשר בחברת הפניקס גיל ההרחבה המקסימלי הוא 46), הריון בסיכון גבוה או שמירת הריון, מצב רפואי קיים או הריון שידוע כי יחייב במהלך הנסיעה טיפול רפואי, אשפוז או ניתוח.

טיסה בתחילת הריון

על פניו (לאחר התייעצות עם הרופא המטפל, ובמידה ואמר שאין כל בעיה בטיסה) אין שום מניעה לטוס לחו"ל ולא לשכוח להוסיף הרחבת ביטוח נסיעות לחו"ל בהריון כדי לנסוע בראש שקט. אך מה תעשי אם נדמה לך שאת בהריון במהלך השהות בחו"ל וכמובן שהמקרה בא בהפתעה, כך שלא רכשת מראש את הרחבת ההריון?

ובכן, אפשר עדיין להישאר רגועים לחלוטין. ביטוח הנסיעות הבסיסי לחו"ל כולל את כיסוי ההוצאות הרפואיות השונות שלכם, לרבות מצבים של גילוי ההריון עד לשבוע ה-12. וכך אפשר לממן תרופות, בדיקות רפואיות, בדיקת מעבדה ופנייה לאשפוז ללא חשש, גם אם התחוור לך ממש במהלך הנסיעה שאת הרה.

הרחבת הריון חו"ל

מכיוון שכל הריון שונה לחלוטין מאחרים, יידרש לך ביטוח נסיעות לחו"ל בהריון שעונה בצורה המקיפה ביותר על כל הצרכים שלך ומכסה כל תרחיש פוטנציאלי במסגרת הנסיעה.

כדי לדעת שאת בוחרת בביטוח הטוב והמתאים ביותר, אנחנו ב-iShield ביטוח נסיעות לחו"ל מעמידים לרשותך את כל הידע והניסיון בתחום ביטוחי הנסיעות ונכונים לספק לך הצעה מדויקת מחברות הביטוח המובילות בישראל.

ניתן לרכוש את הביטוח בקלות ובמהירות אונליין דרך האתר שלנו, או לחייג אלינו כבר עכשיו לקבלת הצעה סופר משתלמת: 074-744-5060.

 

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן