ביטוח נסיעות לחול אחרי ניתוח

ביטוח נסיעות לחול אחרי ניתוח הוא מוצר שיש לבחור בקפידה, לאור הנתונים הרפואיים והרגישות הגבוהה שעשויה להיות למבוטח.

אם אתם או יקיריכם עברתם לאחרונה ניתוח כלשהו, תמצאו במאמר זה מספר פתרונות מקצועיים שיעזרו ביצירת הכיסוי הנכון ביותר.

דברים שחשוב לדעת על ביטוח חו"ל לאחר ניתוח

אנשים עוברים מגוון הליכים רפואיים שונים, מניתוחים לפרוסקופיים הנחשבים לרפואת זעיר-פולשני עם החלמה קצרה בלבד וכלה בניתוחים מורכבים וארוכים, שמצריכים אשפוז או אפילו שיקום.

כמובן שעם סיום ההחלמה אפשר לטוס בהתאם להעדפה והרצון האישיים (וכמובן בהתאם להמלצות הרפואיות), אך חשוב להבין שביטוח הנסיעות לחו"ל לאחר ניתוח עשוי להשתנות במתווה, התעריפים וגם ההתניות שלו כלפי המבוטח.

חברת הביטוח תכסה מנותחים בהתאם למצב הרפואי המדויק, גילו של המנותח, חומרת ההליך הניתוחי שעבר ופרק הזמן שחלף בין הניתוח למועד הנסיעה.

בנוסף, כדי ליצור ביטוח נסיעות לחו"ל אחרי ניתוח, תידרשו להצהרת בריאות שמשקפת באופן המדויק ביותר את הפרטים הרלוונטיים, אחרת ברגע האמת חברת הביטוח עלולה לטעון שהסתרתם ממנה מידע רפואי שאם הייתה יודעת עליו הייתה מעדיפה מראש שלא לבטח אתכם ולכן נאלצת כעת לדחות את בקשתכם לפיצוי.

כך או כך, בעת יצירת הביטוח תצטרכו למסור ניירת רפואית מלאה כולל סיכום ניתוח, סיכום אשפוז ואישור מרופא מטפל כי אתם יכולים לטוס ומצבכם יציב.

מכיוון שכל מקרה נבדק לגופו – אנו iShield ביטוח נסיעות לחו"ל מוצאים פתרון לכל אחד מהנוסעים ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת. כדי לקבל הצעה ייחודית שתענה על כל הצרכים הרפואיים ותמנע מכם הוצאות עתק אם משהו משתבש במהלך הנסיעה, צרו עמנו קשר כבר עכשיו.

עברתי ניתוח לא מזמן. האם בכלל כדאי לי לטוס לחו"ל עכשיו?

גם מי שמרבה לטוס לחו"ל, יכול למצוא את עצמו בעומס פיזי ונפשי מורכב ככל שההתאוששות מהניתוח עדיין לא הסתיימה. זכרו שלא רק חופשה רגועה ובמנוחה כרוכה בנסיעה שלכם, אלא גם עמידה בתורים ממושכים, זמן הטיסה, נסיעות, סחיבה של תיקים ומזוודות, שיבוש השינה וארוחות לא סדירות יכולים להשפיע.

ולכן תצטרכו להיות אחראים בצורה מלאה לבריאותכם ולשלומכם ולקחת בחשבון שעצם היציאה מגבולות המדינה, בדגש על יציאה מאזור הנוחות האישי עשוי להוות סיכון רפואי כשלעצמו, כמובן אם קיים כזה בהתאם לעצה הרפואית.

כאן חשוב להדגיש גם את הנושא של מחלות כרוניות, קשות ומתמשכות כמו סרטן, סכרת, ניתוחי לב, טרשת נפוצה או טיפולי דיאליזה, שאמורים לקבל אישור מקדים מהחברה המבטחת.

אמנם פוליסת ביטוח נסיעות לחול אחרי ניתוח עשויה להיות יקרה יותר מהתעריף השגרתי, אך אם חברת הביטוח מסכימה לבטח אתכם, הרי שהיא לוקחת בחשבון את מצבכם הבריאותי ומתחייבת לבטח אתכם בכל מקרה רפואי שנוגע לו.

יצירת ביטוח נסיעות לחול אחרי ניתוח – מה צריך לתכנן מראש?

חופשה לאחר ניתוח איננה חופשה רגילה מבחינה ביטוחית. סוג הניתוח, אופיו והמצב הרפואי הכללי של המנותח משתנים ממקרה למקרה ואיתם גם ההגבלות על חופש התנועה והתפקוד של המבוטח. הנה כמה דברים לשים עליהם דגש מראש, לפני שבוחרים ביטוח נסיעות אחרי הניתוח:

המלצה מהרופא המטפל

חשוב שההחלטה לטוס תתקבל בעצה ובאישור הרופא שלכם, גם ביחס ליציאה מהארץ וגם ביחס להתנהלות ואופי החופשה. קבלו מהרופא הנחיות לתרופות שעליכם ליטול ומגבלות לעניין הפעילות המותרת כדי לתכנן כראוי את הנסיעה.

בחירה מושכלת של יעד החופשה

בשל המצב הרגיש לאחר הניתוח, מומלץ להתכוונן לחופשה ביעדים שקיים בהם מערך רפואי תקין וזמין, המאפשר לכם לפנות מעכשיו לעכשיו ולקבל טיפול בעת הצורך. בדקו מראש היכן ממוקם המרכז הרפואי הקרוב אליכם והאם תוכלו לקבל בו טיפול שמתאים למצבכם.

בנוסף, כדאי לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל של חברת ביטוח מוכרת המציידת אתכם באפליקציה ייעודית מתאימה. דרך האפליקציה ניתן להגיש תביעות במהירות ולקבל כיסוי מיידי להוצאה הרפואית שתידרשו אליה, לאתר רופאים סביבכם ולהתייעץ עם רופא אונליין ובעברית.

תכנון מסלול הטיול

בכפוף למצבכם הרפואי, כדי לקבל החלטות לגבי היקף הטיול וההליכה הרגלית, השתתפות בפעילויות ואטרקציות מסוימות, סדר הארוחות היומי ומועדי נטילת התרופות, הימנעות מחום/ קור/ חשיפה לשמש, ישיבה ממושכת וכיוצ"ב.

כמובן שכחלק מהתכנון חשוב לבדוק מה מדיניות חברת התעופה שאתם טסים עמה לגבי נשיאה של תרופות וציוד רפואי. יש חברות תעופה שמאשרות להעלות אמצעים רפואיים בכפוף לאישור מיוחד או תוספת תשלום.

בחירה בהרחבות מתאימות למקרה המבוטח

ביטוח נסיעות לחול אחרי ניתוח אמור להגן עליכם מפני כל הוצאה כספית גבוהה במקרה של מצב בריאותי שמצריך טיפול רפואי במדינת היעד. מרגע שיצאתם מגבולות ישראל, הביטוח הישראלי שלכם איננו תקף ולכן עליכם לוודא שהביטוח הרפואי מכיל את כל מה שתזדקקו לו, לצד הרחבות מתאימות כמו החמרת מצב רפואי, ביטול או קיצור טיסה עקב מצב רפואי וכן הלאה.

יש לוודא מראש את התנאים המדויקים של כל ביטוח ולהבין מה בדיוק הם מכסים: האם הפוליסה תכסה טיפולים שוטפים או השתלת איברים? האם היא יכולה לממן טיפולי דיאליזה? מה תקרת הכיסוי הרפואי שניתנת לכם במסגרת הפוליסה ובהרחבה של החמרת מצב רפואי קיים? תוך כמה זמן תקבלו את הכיסוי המובטח בכדי לממן את הטיפול, הבדיקה הרפואית או רכישת התרופות?

לא רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל אחרי ניתוח בלי iShield

בקבלת הצעה אישית מ- iShield ביטוח נסיעות לחו"ל, תוכלו ליצור לעצמכם ביטוח נסיעות לחו"ל אחרי ניתוח שמכיל את המענה המקיף לכל הצרכים שלכם. צרו עמנו קשר ונחזור אליכם עם ההצעה המשתלמת ביותר.

המידע לעיל מהווה מידע ראשוני בלבד ואין לראות בו כייעוץ או תחליף לו. כדאי להתייעץ עם הצוות של iShield ביטוח נסיעות לחו"ל על כל שאלה. האחריות לכל תוצאה בשל הסתמכות על האמור לעיל תחול על המשתמש בלבד.

דילוג לתוכן